Talgo III

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
Subi
N2
N2

Talgo III

Post by Subi »

Hola, m'agraderia saver si encara el miguel humano es fa amb el famos talgo III, es que tal com tinc els horaris lavorals, mai ma don per anar-lo a veure i ara per el pont de desembre podre, po si arribu a sans alla tope feliç i ma trobo m un talgo diferent, ma cadare alla "con dos piedras" xDDD
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

De moment encara es fa amb Talgo III. Fins quan? No ho sé.
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Re: Talgo III

Post by Fran-Ikarus »

Subi wrote:miguel humano
:o

Amb raó el pobre home era així de nihilista.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
437.001
N10
N10

Post by 437.001 »

Subi, col.lega, no es diu Miguel Humano, sinó Miguel de Unamuno.
El senyor De Unamuno era humà com tu i com jo, però és que Unamuno és un cognom basc...
No és que s´equivoquéssin en escriure´l...
;)
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

437.001 wrote:Subi, col.lega, no es diu Miguel Humano, sinó Miguel de Unamuno.
El senyor De Unamuno era humà com tu i com jo, però és que Unamuno és un cognom basc...
No és que s´equivoquéssin en escriure´l...
;)
Hi ha gent que aquest Talgo li diu "l'Inhumano" per motius obvis... :roll:
galdric
N5
N5

Post by galdric »

Subi wrote:Hola, m'agraderia saver si encara el miguel humano es fa amb el famos talgo III, es que tal com tinc els horaris lavorals, mai ma don per anar-lo a veure i ara per el pont de desembre podre, po si arribu a sans alla tope feliç i ma trobo m un talgo diferent, ma cadare alla "con dos piedras" xDDD
Doncs mira, aquí en tens un passant per Sitges, el 7 de setembre d'aquest any!
Però a hores d'ara encara circulen pel corredor Barcelona-Bilbao-Hendaya-Salamanca, i sembla que n'hi ha per dies!

Galderic

Image
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?

"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
galdric
N5
N5

Post by galdric »

galdric wrote:
Subi wrote:Hola, m'agraderia saver si encara el miguel humano es fa amb el famos talgo III, es que tal com tinc els horaris lavorals, mai ma don per anar-lo a veure i ara per el pont de desembre podre, po si arribu a sans alla tope feliç i ma trobo m un talgo diferent, ma cadare alla "con dos piedras" xDDD
Doncs mira, aquí en tens un passant per Sitges, el 7 de setembre d'aquest any!
Però a hores d'ara encara circulen pel corredor Barcelona-Bilbao-Hendaya-Salamanca, i sembla que n'hi ha per dies!

Galderic

Image
I aquí tens el mateix tren, vist pel darrera!

Image

orique
N9
N9

Post by orique »

Galderic, quina càmera utilitzes? Les fotos són molt nítides! :o
Subi
N2
N2

Post by Subi »

Ho sento per la meva gran pifiada... po jo de prenuciar noms... ja la cago i escriurels... encara mes, i mira k vaig 2 cops setmana a bilbao :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
galdric
N5
N5

Post by galdric »

orique wrote:Galderic, quina càmera utilitzes? Les fotos són molt nítides! :o
Ui "orique"! Si veiessis la càmera que tinc et fotries un far de riure! És una càmera digital que queda amagada al pamell de la meva mà DE PETITA QUE ÉS (i no la tinc massa grossa[la mà]), i és de la marca CASIO. Una EXLIM de 7.2 megapixels, i amb el codi; EX-Z750.
Jo n'estic molt content, perquè a més de fer fotos, també permet fer vídeo, i també em fa de grabadora de so. Vull dir com si fos una mini grabadora d'aquelles que porten els periodistes.
Las fotos van ésser fetes amb la resolució; 2560x1920. Celebro que t'hagin agradat. Jo no hi entenc en fotografia, això és el que diu la càmera!

Galderic.

437.001
N10
N10

Post by 437.001 »

Subi wrote:Ho sento per la meva gran pifiada... po jo de prenuciar noms... ja la cago i escriurels... encara mes, i mira k vaig 2 cops setmana a bilbao :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
No, home, tothom en fa, de pifiades...
Hi ha molta gent, per exemple, que a l´estació de Marcén-Poliñino (línia Lleida-Tardienta-Zaragoza) li diu Marcén-Piliniño, Marcén-Poleniño, Marcén-Poliniño, Marcén-Poleñino...de vegades els noms són una mica complicats...
Ja passa...no et preocupis... ;)
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

galdric wrote:[...]també em fa de grabadora de so. Vull dir com si fos una mini grabadora d'aquelles que porten els periodistes.[...]
La meva em fa videos amb una molt bona qualitat de so, i el que faig és capturar el so dels videos amb un programa i voilà, ja he extret el so i el tinc en un arxiu d'audio.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

437.001 wrote: No, home, tothom en fa, de pifiades...
Com per exemple la mania que tenen molts de dir Sant Andreu Comptal, quan el nom li ve del Rec Comtal, l'antic canal de subministrament d'aigua a la Barcelona antiga, creat pels romans i modificat per ordre d'un dels primers Comtes de Barcelona, d'on li ve el nom.

Suposo que el nom de l'altra estació santandreuenca prové de l'encreuament de la Meridiana amb el carrer de Concepción Arenal.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”