Passadís del Clot-Aragó i estació de Fernando

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

xevi wrote:Jo crec que deu quedar alguna cosa del túnel i l´estació, no crec que l´hagin tapat i destrossat.
En algún missatge em sona d'haver llegit que quedava alguna rajola blanca no sé on, però us asseguro que m'he desganyitat intentant trobar-les, passant el tren amunt i avall, i no hi ha hagut forma :'(
megapauer wrote:I això té pinta de tenir cabuda de més d'un cotxe, no?
Però aquesta no és Banco, és Fernando.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

el que diu que veu rajoles blanques a Fernando sóc jo, i les segueixo veient :D

i no cal desganyitar-se massa, jo sóc miop! això sí, és un moment de res (El millor és posar-se al principi de tot del tren direcció Drassanes)
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Mortadel·lo wrote:el que diu que veu rajoles blanques a Fernando sóc jo, i les segueixo veient :D

i no cal desganyitar-se massa, jo sóc miop! això sí, és un moment de res (El millor és posar-se al principi de tot del tren direcció Drassanes)
Toma, i jo també! Però, cap a on he de mirar??
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

a la paret de l'altra via (banda besòs diguéssim)
:D
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Ja ho havia fet, ja. Ets alt tú? Per si això facilita. Jo és que, amb 1,62 m....
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

assegut es veu igual que dret, quisir que l'alçada no afecta sempre que arribis a poder mirar per la finestra :D
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

Serie600 wrote: Fernando. Doncs jo per molt que miro, i ja no se cap on mirar, no en veig res, cap resta. No sera allo que es diu vulgarment: "Se creia el ciego que veia, y eran las ganas que tenia", vaja que realment no hi ha res pero "volem" que hi hagi alguna cosa?.

no hay más sordo que el que no quiere oir :D :x

no és que sembli que es veuen coses...és que es veuen rajoles blanques gran metro legítimes (TM)
després de passar durant anys cada dia per aquell túnel un acaba fixant-s'hi...


respecte a Banco seguiu, que està molt interessant :D
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
genissimon
N10
N10
Posts: 3183
Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Post by genissimon »

metring wrote: [...]En quant a coses en las que inverteixen diners, i després no es fan servir...hi han taaaaaaaants exemples (Marina de Renfe, etc.), que hauriem de fer una llista exhaustiva :twisted:
Parles del Ferrocarril de La Loma a Linares? que després d'electrificar-lo totalment, renovar la via de tot el traçat, instal·lar sistemes de seguretat moderns (per a l'època) i, fins i tot, construir una estació subterrània a Linares (on ara es crien xampinyons) quan només faltava inaugurar i començar a prestar servei (fins i tot hi havia els automotors i remolcs Naval a punt).. .. .. es va ordenar clausurar. Era els anys 60.

O parles del túnel de La Engaña? 7 kms sota terra aptes per a doble via electrificada que no ha entrat mai en servei, línia Santander-Mediterraneo. Informe del Banc Mundial, també als anys 60.

O parles del Lleida-Teruel-Baeza? centenars de kms de via instal·lats (carril de 54 Kg sobre travessa de formigó bibloc), especialment al tram Albacete-Baeza, amb via des d'Albacete fins al límit de la província de Jaen. Informe del Banc Mundial, també als anys 60. Via que recentment s'ha aixecat.

O parles de la via Castellbisbal-Mollet, construida als anys 70 i que fins fa ben poc no hi circulava cap tren de passatgers. Exclós els anys de circulació de la branca de Potrbou del "Media Luna".

Salut !!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Mortadel·lo wrote:el que diu que veu rajoles blanques a Fernando sóc jo, i les segueixo veient :D

i no cal desganyitar-se massa, jo sóc miop! això sí, és un moment de res (El millor és posar-se al principi de tot del tren direcció Drassanes)
Noi, avui les he vist, no era llegenda urbana!!!!!! ))) :festa :anim

Hi havia una mena de finestra, o porta, tancada, i a l'esquerra, he vist unes rajoles blanques.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

benvinguda al club!


)))2 )))2 )))2 :ok
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Javi M
N9
N9
Posts: 1618
Joined: Wednesday 18/11/2009 16:49
Location: Sant Feliu

Re: Passadís del Clot-Aragó i estació de Fernando

Post by Javi M »

Hola;

Com que el fil data del 2006 el link del orimer missatge no funciona... Així que pregunto si algú té informació sobre el passadís del Clot-Aragó, o si en sap d'algún fil que es parli.


Gràcies ;)
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Passadís del Clot-Aragó i estació de Fernando

Post by metring »

A la pàgina d'en Doommaster, mires a la dreta, a l'arxiu, i al 2006 surt el tema: http://www.doommaster.cat/index.php?m=1 ... 113-221021
User avatar
Alemany
N7
N7
Posts: 431
Joined: Sunday 12/07/2009 20:17
Location: Barcelona
Contact:

Re: Passadís del Clot-Aragó i estació de Fernando

Post by Alemany »

metring wrote:A la pàgina d'en Doommaster, mires a la dreta, a l'arxiu, i al 2006 surt el tema: http://www.doommaster.cat/index.php?m=1 ... 113-221021
Aquest "passadis" del que parla en Doommaster no es més que l'extrem de l'andana, amb el seu vestíbul en desús per haver estat adaptat l'accés original a sortida d'emergència. No es dificil d'accedir-hi i crec que encara es conserva tal i com pot veure's a les fotos (ho estava al 2007...). El que crec que ja no hi és, es el "gabinet" de guixetes que hi havia a l'extrem operatiu de l'andana, la que comunica amb el metro.

Algú sap quan va ser clausurat l'accés?
Attachments
renfe - clot (6).JPG
renfe - clot (6).JPG (41.34 KiB) Viewed 4800 times
renfe-clot (4).JPG
renfe-clot (4).JPG (10.67 KiB) Viewed 6162 times
Què és alló??
User avatar
calisay
N7
N7
Posts: 321
Joined: Friday 05/06/2009 14:14
Location: LLacuna L4

Re: Estació fantasma del Clot-Aragó

Post by calisay »

Quan dieu que anem a BCN-Vilanova? :)
Jo m'hi apunto!!!!
El licor Calisay no se bebe, se saborea
User avatar
calisay
N7
N7
Posts: 321
Joined: Friday 05/06/2009 14:14
Location: LLacuna L4

Re: Passadís del Clot-Aragó i estació de Fernando

Post by calisay »

Javi M wrote:Hola;

Com que el fil data del 2006 el link del orimer missatge no funciona... Així que pregunto si algú té informació sobre el passadís del Clot-Aragó, o si en sap d'algún fil que es parli.


Gràcies ;)
Nois! El día de St Esteve (un d'akests dies idelas per a fer excursions subterrànies) vaig visitar l'accés, i hi vaig fer un video i fotos....HO PUJO AS SOON AS POSSIBLE!!!!! :x :x
El licor Calisay no se bebe, se saborea
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Estació fantasma del Clot-Aragó

Post by metring »

calisay wrote:
Quan dieu que anem a BCN-Vilanova? :)
Jo m'hi apunto!!!!
Espero que amb els permissos reglamentaris.
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Re: Passadís del Clot-Aragó i estació de Fernando

Post by Mortadel·lo »

quin sustu, em pensava que algú finalment havia entrat a Fernando
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Re: Estació fantasma del Clot-Aragó

Post by Platanito »

metring wrote:
calisay wrote:
Quan dieu que anem a BCN-Vilanova? :)
Jo m'hi apunto!!!!
Espero que amb els permissos reglamentaris.
Evidentment, un particular no aconseguirà MAI el permís per accedir a unes instal.lacions bastides al mig d'un túnel i sense accés de servei (recordem que l'accès des del metro de Marina està tapiat d'origen). Per tant, no cal parlar més del tema. Si algú té la sort d'aconseguir accedir-hi perquè treballi a Adif/Renfe, als cossos de seguretat o bé filmant algun documental psicodèlic, ja ens ho explicarà després sense cridar a cometre il.legalitats.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
marc
N8
N8
Posts: 666
Joined: Tuesday 25/11/2008 23:11
Location: Vic, Osona, Catalunya

Re: Passadís del Clot-Aragó i estació de Fernando

Post by marc »

Nois de Fernando no en trobareu res, basicament perque no existeix. Aquesta estació (que si no vaig errat nomes tenia una via i una andana a diferencia de correus que tenia dos vies amb andana central),va desapareixer amb la prolongació de la linia cap a Drassanes, ja que el tunel de l'estació era de la mateixa amplada que el tunel estandard de la L3. Aquesta es la rao perque es conserva (si d'aixo s'en diu conservar) l'estació de Correus i no la de Fernando
De nou al FTC
User avatar
BRILL 18
N7
N7
Posts: 632
Joined: Thursday 20/04/2006 13:42
Location: Sant Quirze del Valles

Re: Passadís del Clot-Aragó i estació de Fernando

Post by BRILL 18 »

marc wrote:Nois de Fernando no en trobareu res, basicament perque no existeix. Aquesta estació (que si no vaig errat nomes tenia una via i una andana a diferencia de correus que tenia dos vies amb andana central),va desapareixer amb la prolongació de la linia cap a Drassanes, ja que el tunel de l'estació era de la mateixa amplada que el tunel estandard de la L3. Aquesta es la rao perque es conserva (si d'aixo s'en diu conservar) l'estació de Correus i no la de Fernando
No es per res pero CORREOS tenia una via i dues andanas, una de molt estreta i una normal , es conserva la part de l'andaba estreta
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”