Se abre una puerta de un vagón de metro parado en un túnel c
Se abre una puerta de un vagón de metro parado en un túnel c
De 20 Minutos:
En la Línea 2. El pasado 15 de noviembre, a las nueve de la mañana, el convoy nº2152 que circulaba por la Línea 2, dirección Paral·lel, se quedó parado en el túnel que unía las estaciones de Encants y Sagrada Família.
Así lo relata Dolors Marín, una de las pasajeras, quien asegura que, parados dentro del túnel, al convoy se le abrió una de las puertas del primer vagón, que en aquel momento, según Marín, iba «a tope».
TMB dice no tener constancia de la parada en medio del túnel, pero aseguran que es el conductor (MOTORISTA!!!!!) quien puede dar la orden de que se abra una puerta (Això es cert???). Sí reconoció a 20 minutos que el mencionado tren tenía problemas técnicos que por megafonía se iba anunciando al pasaje –algo que niega tajantemente Dolors– y que se en Sagrada Família se desalojó el tren para que volviera a la cochera para ser arreglado.
En la Línea 2. El pasado 15 de noviembre, a las nueve de la mañana, el convoy nº2152 que circulaba por la Línea 2, dirección Paral·lel, se quedó parado en el túnel que unía las estaciones de Encants y Sagrada Família.
Así lo relata Dolors Marín, una de las pasajeras, quien asegura que, parados dentro del túnel, al convoy se le abrió una de las puertas del primer vagón, que en aquel momento, según Marín, iba «a tope».
TMB dice no tener constancia de la parada en medio del túnel, pero aseguran que es el conductor (MOTORISTA!!!!!) quien puede dar la orden de que se abra una puerta (Això es cert???). Sí reconoció a 20 minutos que el mencionado tren tenía problemas técnicos que por megafonía se iba anunciando al pasaje –algo que niega tajantemente Dolors– y que se en Sagrada Família se desalojó el tren para que volviera a la cochera para ser arreglado.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Pero una sola porta????? que jo sapiga, almenys quan portaba el 2000 o el 3000, l'unica porta (suelta) que pots obrir es la de la cabina del motorista, i sino, tu dones permis al passatge perque obrin les portes que vulguin, llavors aqui el que jo penso es que, potser el motorista va donar permis i algun graciós va obrir la porta, nose si m'explico
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Home, a no ser que vagi amb Mode Especial, pero igualment, a L2 sempre es circula amb ATO, no e vist a ningú que vagi amb ATP per aquestes vies.
Fins la serie 5000 no es pot bloquejar una unica porta. Si només una ja dóna problemes, ja s'ha de dessallotjar tot el tren i portar-lo a reparar, mentre que a partir del 5000, si una porta dona problemes, al costat de cada porta hi ha un forat per introduir una clau de "cuadradillo"(la mateixa per obrir les cabines, els armaris...), es girar i la porta s'anul·la.
Llavors passa lo tipic: persona que no sap que la porta esta bloquejada, li dona al botó per entrar i la porta no s'obre i la persona s'esta alla fins que s'obre amb alguna possibilitat de perdre el tren perque no ha vist que hi han 19 portes que si que funcionen per on les quals, pot entrar al tren, en fi...
Fins la serie 5000 no es pot bloquejar una unica porta. Si només una ja dóna problemes, ja s'ha de dessallotjar tot el tren i portar-lo a reparar, mentre que a partir del 5000, si una porta dona problemes, al costat de cada porta hi ha un forat per introduir una clau de "cuadradillo"(la mateixa per obrir les cabines, els armaris...), es girar i la porta s'anul·la.
Llavors passa lo tipic: persona que no sap que la porta esta bloquejada, li dona al botó per entrar i la porta no s'obre i la persona s'esta alla fins que s'obre amb alguna possibilitat de perdre el tren perque no ha vist que hi han 19 portes que si que funcionen per on les quals, pot entrar al tren, en fi...
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Se abre una puerta de un vagón de metro parado en un tún
Aaaaaaah, ja pot ser que passessin coses estranyes, ja... el tren es trobava en ple triangle de les Bermudes de TMB, és a dir, el tram de la L2 entre Monumental-Sagrada Família-Encants. En aquesta zona passen coses moooolt estranyes, com ja sabeu els habituals del fòrumDenisuko wrote:Sí reconoció a 20 minutos que el mencionado tren tenía problemas técnicos que por megafonía se iba anunciando al pasaje –algo que niega tajantemente Dolors– y que se en Sagrada Família se desalojó el tren para que volviera a la cochera para ser arreglado.
Per cert, se li diu triangle de les Bermudes perquè, entre La Monumental i la Sagrada Família, tot són guiris amb pantalons curts
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
És ben fàcil que algú anés agafat a la maneta (amb la confiança de que, fora d'estació, mai no s'obriria) i, en activar-se el permís d'apertura, això fes que s'obrís.
Us confesso que és un dels meus "malsons" (que s'obri la porta del Metro quan hi vaig a prop, ja ni tan sols dic recolçat), sobretot des que es van obrir fa uns anys a la L5.
Us confesso que és un dels meus "malsons" (que s'obri la porta del Metro quan hi vaig a prop, ja ni tan sols dic recolçat), sobretot des que es van obrir fa uns anys a la L5.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Denisuko wrote:Llavors passa lo tipic: persona que no sap que la porta esta bloquejada, li dona al botó per entrar i la porta no s'obre i la persona s'esta alla fins que s'obre amb alguna possibilitat de perdre el tren perque no ha vist que hi han 19 portes que si que funcionen per on les quals, pot entrar al tren, en fi...
A vegades anant d'una porta a l'altre per dins del tren si hi ha gaire gent et pot suposar que se't tanquin les portes. Fa temps anava amb un rodalies de Sants a Torre BAro, i al arribar la porta no es va obrir i quan vaig arribar a l'altre porta ja s'havien tancat i començava a engegar. Vaig tenir que tocar l'alarma i va frenar i va tornar a obrir les portes.
Una altra cosa: recordo un cop que anava amb la L8 i uns graciosos es dedicaven a jugar amb les palanques de desblocatge de portes. En van deixar una de l'esquerra posada a Ildefons Cerdà, però el tren va poder engegar. Però a l'arribar a Gornal el conductor es veu que notava que algo feia coses rares i no se li va ocorrer res mes que obrir totes les portes de la banda esquerra (si, si, la que dona a les vies) , suposo que per comprovar quina era la que no s'obria. Enseguida les va tancar, pro si hagues algu apoiat a la porta i per l'altre via passa un altre tren... igual que amb el talgo, un dia tornava de Sariñena i resulta que el talgo pot obrir totes les portes, donin a la via o a l'andana, es mes quan s'atura el talgo (a on sigui)les portes automaticament ja es poden obrir (Les vaig obrir a un munt de llocs per treure el cap i mirar la via). Pues resulta que estava aturat a Sant Vicenç de Calders i vaig obrir la porta de la via per mirar i veig com s'apropa un rodalies a tota ai carai!. Si arriba a ser un pasatger despistat o amb problemes de vista que intenta sortir per alla ja tenim escabetxina. Aixo que explico va ser el 2002. Al 2003 vaig agafar un altre talgo, per nar de Bcn a Guadalajara i amb aquest no passava, nomes s'obrien les portes que es tenien que obrir. No se si es que ja o avien arreglat o es que amb uns trens va d'una manera i amb altres d'una altra.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
A Tarragona tenen aquest sistema, però si fa falta el conductor el pot desactviar.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
segueixo amb l'offtopicmetring wrote:No va de trens, però recordo haver vist algún cop busos de TMB, farà uns 10 anys o més, que si s'espatllava la porta del darrera, i no es tancava, el bus no es podia posar en marxa, i directament, se l'havia d'endur la grua. Quin sistema era aquell? Perquè crec que els d'ara, no ho fan.
jo he anat en un bus dels antics no adaptats pel carrer balmes amb la última de les 3 portes obertes... a la següent parada es va tancar juntament amb les altres i tothom com si no hagués passat re.
Jo només ho he vist en el 78 que son dels de gas natural, que a la darrera porta hi ha la "zona groga" que impedeix que es tanqui la porta si hi ha algú (millor no coneixer mai al inventor de la genial idea perque no respondria dls meus actes... ), però al engegar, just dspres d'haber-se tancat la porta, si algú s'hi posa l'autobús frena en sec tot sol.
Això no és res! Als anys 90 (principis-mitjans), a la Vallesana, sorties de la parada principal de Castellar i li donava el conductor al botó de tancament de la porta del davant però no tancava i anava tot el Passeig avall amb la porta oberta fins que la porta li donava la gana de tancar I això era SEMPRE...George85 wrote:segueixo amb l'offtopicmetring wrote:No va de trens, però recordo haver vist algún cop busos de TMB, farà uns 10 anys o més, que si s'espatllava la porta del darrera, i no es tancava, el bus no es podia posar en marxa, i directament, se l'havia d'endur la grua. Quin sistema era aquell? Perquè crec que els d'ara, no ho fan.
jo he anat en un bus dels antics no adaptats pel carrer balmes amb la última de les 3 portes obertes... a la següent parada es va tancar juntament amb les altres i tothom com si no hagués passat re.