Sintonies o cansons de Renfe als trens
Sintonies o cansons de Renfe als trens
No se si ara encara es fa, pero recordo que fa un temps als trens de Renfe ficaven fils musicals, com sinfonies o marxes. Encara sonen aquets fils I si sonen, algu sap com es diu algun de ells Gracies per adelantat
Amant de les 1000
Re: Sintonies o cansons de Renfe als trens
I aixó de fils musicals?Si et refereixes a les cançons que sóna a les rodalies renfr,aquella del "Catc my disease",l'última vegada que vaig escoltar la cançoneta va ser al setembre,i dir que sempre que l'escolto,la renfe anava malament,casualitat?Loyster wrote:No se si ara encara es fa, pero recordo que fa un temps als trens de Renfe ficaven fils musicals, com sinfonies o marxes. Encara sonen aquets fils I si sonen, algu sap com es diu algun de ells Gracies per adelantat
Algunes que em sé que he escoltat.Loyster wrote:No avera. Cuan em refereixo a fils musicals em refereixo mes a musica classica no se. Recordo que l'Entfe001 va penjar fa un temps una megafonia d'un tren que anava a Cerdanyola Universitat, i que abans de nombrar la parada sonava com una orquestra.
Una de Vivaldi"Crec que és el de la tempesta"
No sé,no sé títols peró sé quines sona ,també una de la guerra i una que fa temps sortia en un anunci d'Extremadura,n sé tíyols,no tinc ni idea de música,i menys clàssica
Segueixen posant-ne, perennement...la meva preferida és la "Dança Hungaresa"...Loyster wrote:No avera. Cuan em refereixo a fils musicals em refereixo mes a musica classica no se. Recordo que l'Entfe001 va penjar fa un temps una megafonia d'un tren que anava a Cerdanyola Universitat, i que abans de nombrar la parada sonava com una orquestra.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Reprenc el fil per dir que l'altre dia a un tren de la R7 posaven aquellla musiqueta italiana que jo l'odio una barbaritat;aquella del "vente vente lozando el di mundo"o com s'escrugui.
Des de quan posa aquesta musiqueta la renfe als seus trens de rodalies?Per que va ser la primera vegada que la vaig escoltar i em vaig quedar soprès,això farà unes quantes setmanes.
Mira que posar aquesta musiqueta que no m'agrada gens.
Des de quan posa aquesta musiqueta la renfe als seus trens de rodalies?Per que va ser la primera vegada que la vaig escoltar i em vaig quedar soprès,això farà unes quantes setmanes.
Mira que posar aquesta musiqueta que no m'agrada gens.