Del Diari de Tarragona, dimecres 22/Nov/2006:
COMARCAS
Un agent de seguretat vigila les obres de la carretera de Blancafort
Sota la vigilància d'un agent de seguretat, les obres de millora de la T-2336 entre l'Espluga de Francolí i Solivella prossegueixen segons el calendari previst, després que la setmana passada un veí s'oposés a l'expropiació de quatre metres quadrats de terreny de la seva propietat.
per núria riu | nriu@diaridetarragona.com
Ahir al matí l'empresa encarregada de portar a terme les tasques d'eixamplament de la carretera T-2336 entre l'Espluga i Solivella ja havia construït, sobre els terrenys expropiats de Josep Maria Iglesias, un mur de separació amb la via.
De ben a prop, un agent de seguretat vetllava perquè els treballadors poguessin continuar amb la seva tasca sense cap impediment. I és que, des que el passat dimecres, la jutgessa de Valls va posar en llibertat Iglesias, la Diputació de Tarragona va decidir incorporar un agent de seguretat per evitar qualsevol tipus d'entrebanc.
Sobre el terreny només quedaven les amenaces que el veí va transmetre als treballadors a través d'uns papers fixats al punt de llum. A dia d'ahir, les obres ja havien servit per enterrar les creus de fusta que, dilluns de la setmana passada, servien també d'amenaça als obrers.
Veïns de Blancafort van assegurar que Josep Maria Iglesias, de tant en tant, surt de casa amb un metre per comprovar que el terreny expropiat és aquell acordat segons contracte.
Cal recordar que els fets van començar arran de l'expropiació de quatre metres quadrats de terreny, propietat de Josep Maria Iglesias, per a l'ampliació de la carretera. Iglesias va oposar-se des d'un principi a la cessió dels terrenys, ja que va considerar que el preu d'expropiació no s'ajustava al valor actual. Segons va informar Iglesias al Diari, va rebre una quantitat de 40 euros pels terrenys.
Per la seva banda, fonts consultades van assegurar que les quantitats que perceben els propietaris afectats per l'expropiació de terrenys no acostumen a ser motiu de polèmica i que, en cas contrari, el Tribunal Provincial d'Expropiacions fixa la quantitat a pagar. Aquest ens va determinar un preu de 763 euros en el cas del veí de Blancafort.
El veí també va al·legar, com a mostra de rebuig, el fet que es desestimés el projecte inicial que preveia la circumval·lació de la via. Segons Iglesias aquest projecte afectava a una granja, propietat de l'alcalde de Blancafort, i per aquest motiu es no es va continuar endavant.
Vigilància obres T-2336 L´Espluga-Blancafort-Solivella
Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Return to “Vehicles privats / Vehículos privados”
Jump to
- Transport Ferroviari / Transporte Ferroviario
- ↳ Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
- ↳ Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña
- ↳ Ferrocarril en general
- ↳ Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario
- ↳ Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias
- Transport per carretera / Transporte por carretera
- ↳ Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público
- ↳ Vehicles privats / Vehículos privados
- Altres tipus de transport / Otros tipos de transporte
- ↳ Aeri, marítim i altres / Aéreo, marítimo y otros
- ↳ Transport en general / Transporte en general
- Temes Diversos / Temas Varios
- ↳ Història del transport / Historia del transporte
- ↳ Nou mapa d'elements i cotxeres dels tramvies antics
- ↳ Mapa d'elements històrics a Barcelona (versió 2007)
- ↳ Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos
- ↳ Oci i divertiments / Ocio y divertimentos
- ↳ Comunicats del Fòrum / Comunicados del Foro
- ↳ Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas
- Enllaços
- ↳ Enllaços recomanats / Enlaces recomendados
- ↳ Trenscat.cat
- ↳ Wefer.com
- ↳ Museu del Transport de Barcelona (NOU)
- ↳ Fundación Ferrocarriles Españoles
- ↳ ARCA
- ↳ Autobuses BCN
- ↳ TMB
- ↳ FGC
- ↳ RENFE
- ↳ Amics del Carrilet del Delta de l'Ebre
- ↳ Revista de Ferrocarrils
- ↳ Federació Catalana d'Amics del Ferrocarril
- ↳ Promoció del Transport Públic (PTP)
- ↳ Associació d'Amics del Ferrocarril de Barcelona
- ↳ Agrupació Ferroviària 5a Zona
- ↳ El web del Tren d'Olot
- ↳ Carrilet de Sant Feliu de Guixols a Girona
- ↳ ASSOTRAM
- ↳ Rodalies de Catalunya
- ↳ Rodalia.info
- ↳ ARMF
- ↳ Tren de La Pobla de Llillet
- ↳ Històries del transport per carretera de Catalunya
- ↳ Reclamacions EMT-AMB
- ↳ Associació per la Preservació del Patrimoni Ferroviari i Industrial de Móra la Nova
- ↳ Agrupament Ferroviari de Barcelona
- ↳ Plataforma per a la Defensa d'un Ferrocarril Públic i de Qualitat
- ↳ Con la voluntad de perdurar
- ↳ ADEMAS bloc
- ↳ Red ferroviaria de Barcelona
- ↳ Ferrocarriles de España
- ↳ Bloc de Territori i Sostenibilitat
- ↳ Rails i ferradures
- ↳ Notes de transport públic al Barcelonès Nord
- ↳ Club Ferroviari de Terrassa
- ↳ Associació d’Amics del Ferrocarril de Valls i de L’Alt Camp
- ↳ Gran Metro de Barcelona
- ↳ TB Transportes de Barcelona
- ↳ Bloc d'ACEMA
- ↳ Historias del tren
- ↳ Historia de la Seat
- ↳ Cremallera de Núria
- ↳ Mou-te
- ↳ Tren de Palau
- ↳ Centre de Modelisme Ferroviari de Sabadell (CEMFE)
- ↳ Amics del Bus
- ↳ Ral·li d'Autobusos Clàssics de Barcelona
- ↳ Rails sense fronteres
- ↳ Los tranvías de vapor de España
- ↳ AFEVI Amics del Ferrocarril de Vilanova i la Geltrú
- ↳ ASAFEGI, Associació d’Amics del Ferrocarril de les Comarques Gironines
- ↳ AEHA: Associació d'Estudis Històrics de l'Automoció
- ↳ Grup Ferroviari Mataró
- ↳ Cercle Històric Miquel Biada BCN Mataró