Monitors sèrie 5000
- Guigui
- Administrador
Monitors sèrie 5000
Fins ara, als monitors de l'interior de la sèrie 5000 només hi he vist l'anunci visual de la propera parada (línia a la part inferior de la pantalla, si hi cap tot, estàtica, si no es desplaça) i algun autobombo com la magnificació de les obres de la Sagrera. Dues preguntes: algú sap si la resta de la pantalla arribarà a tenir algun ús que no estudiar els diferents matisos del negre? No s'hi podria anunciar, a més de la propera estació, enllaços, situació al mapa i possibles incidències a la xarxa? Perquè la veritat, tenir monitors superguais però en la seva majoria en negre, què voleu que us digui, em fa gust de poc, per dir-ho d'una manera suau...
Ai, siiiii, és horrorós, a més, no és una veu d'ordinador? Ho dic perquè té un ritme estrany, com si passessis una cinta caset del revés...entens menys o menys què vull dir...?Xarxa BCN wrote:Només una cosa, que possin el que sigui menys canal metro...
Aquests bucles de videos sense sentit, amb aquella veu repelent...
BUfff
Ja, ja, savia que no podia ser només imaginacions meves!!Xarxa BCN wrote:SI SI
La veritat jo no havia pensat pro sta molt ben vist.
Jo pensava que simplement era un noi amb problemes de modulat de veu, i de dicció, però aquesta teoria es molt mes atractiva, potser si ho tornes a girar trobem missatges subversius, això comença a prendre sentit...
Doncs res, cada cop que sentim el Canal Metro, a fixar-se en els missatges satànics subliminals
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Doncs el sistema que usa el metro de Berlin respecte a les pantalles a mi no em va agradar gens. Només mostra publicitat i no té cap informació del metro, ni de la propera parada ni res.
Molt millor un sistema amb informació únicament del metro, enlços, mapes, correspondències, altres sistemes de transport, informació d'avaries. Crec que l'interior del vehicle hauria d'ésser lliure de publicitat.
Molt millor un sistema amb informació únicament del metro, enlços, mapes, correspondències, altres sistemes de transport, informació d'avaries. Crec que l'interior del vehicle hauria d'ésser lliure de publicitat.
Hola:
Penso que aquestas pantallas haurien de portar alguna informacio d'interes per al public sobre el transport, incidencies del servei, etc.
Que hi hagi publicitat no em molesta, no en faig cas, pero reconec que es una font d'ingressos per a TMB -publicitat, si, pero sense pasar-se, no fotem- gens despreciable. Aixo si, en sil.lenci, res de megafonia mes enlla de l'anunci de la propera parada.
Al metro de Mila (i si Jamiro, si) al d'Estolm tambe, hi han cartells de publictat de tot tipus. Des de tendes de roba fins a programes de televissio o de radio. Em refereixo dintre del vago. No em fan nosa, al menys tens algo per llegir
Sal.lutacions:
Serie600
Penso que aquestas pantallas haurien de portar alguna informacio d'interes per al public sobre el transport, incidencies del servei, etc.
Que hi hagi publicitat no em molesta, no en faig cas, pero reconec que es una font d'ingressos per a TMB -publicitat, si, pero sense pasar-se, no fotem- gens despreciable. Aixo si, en sil.lenci, res de megafonia mes enlla de l'anunci de la propera parada.
Al metro de Mila (i si Jamiro, si) al d'Estolm tambe, hi han cartells de publictat de tot tipus. Des de tendes de roba fins a programes de televissio o de radio. Em refereixo dintre del vago. No em fan nosa, al menys tens algo per llegir
Sal.lutacions:
Serie600
Jo, a les pantalles, hi posaria informació sobre els enllaços a línies de metro, TRAM, ferrocarrils... que ens trobariem a la següent parada. Tota aquesta informació es mostraria amb logos.
Pel que fa als cartellets que hi ha a sobre de les portes (els que mostren els termòmetres de la línia) els canviaria per uns de semblants als del TRAM, on s'informaria exclusivament del nom de la propera parada.
Quan fos oportú la pantalla canviaria per informar d'incidències al metro i, si m'apureu, també les del TRAM, FGC i RENFE.
Així doncs, quan viatgessim, per exemple, per la L5 amb un 5000 i haguessim deixat la parada de Plaça de Sants en direcció Horta, als cartellets de sobre de les portes ens apareixeria el rètol digital SANTS ESTACIÓ, mentre que a les pantalles hi veuriem els logotips de la L3 i les Rodalies, a part d'altres línies de Renfe i altra informació.
Pel que fa als cartellets que hi ha a sobre de les portes (els que mostren els termòmetres de la línia) els canviaria per uns de semblants als del TRAM, on s'informaria exclusivament del nom de la propera parada.
Quan fos oportú la pantalla canviaria per informar d'incidències al metro i, si m'apureu, també les del TRAM, FGC i RENFE.
Així doncs, quan viatgessim, per exemple, per la L5 amb un 5000 i haguessim deixat la parada de Plaça de Sants en direcció Horta, als cartellets de sobre de les portes ens apareixeria el rètol digital SANTS ESTACIÓ, mentre que a les pantalles hi veuriem els logotips de la L3 i les Rodalies, a part d'altres línies de Renfe i altra informació.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Sí, senyor! Impagables els de clíniques per vasectomies i altres intervencions "fistro-sexuals"Xarxa BCN wrote:Us enrecordeu dels trens de la serie 1000 abans de la reforma quan tenien els seients liles que a sobre les finestres tenia petits retols de publicitat?Crec que l'interior del vehicle hauria d'ésser lliure de publicitat.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Trenscat
- N10
Per pantalles les del 9000, que almenys el dia que el vaig agafar ni tan sols funcionaven!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Guigui
- Administrador
A la vista que les pantalles es quedaran negres fins a la nit del temps (i mai millor dit), excepte la línia de sota que anuncia "Pròxima estació: XXX", proposo el següent: que hi hagi un espai de dues línies a baix per a anunciar en estàtic la següent estació o estació on es troba el tren, ja que a mi em fa pal haver de llegir-ho a pas de tortuga com ara, i que per damunt digui, sobre fons diferent "Propera estació" després de tancar portes a la parada anterior i fins arribar a l'estació en qüestió i que aquest missatge s'esborri mentre el tren tingui les portes obertes, coincidint amb l'anunci del termòmetre amb llumeta estàtica o intermitent.
Si tot plegat anés acompanyat de correspondències amb metro, rodalies, bus, tram etc. i, per xauxa, amb un plànol dels voltants de l'estació, millor que millor.
Si tot plegat anés acompanyat de correspondències amb metro, rodalies, bus, tram etc. i, per xauxa, amb un plànol dels voltants de l'estació, millor que millor.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.