Seguiment en directe 1000 i 1100 a la línia 5
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Mortadel·lo
- N9
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Mortadel·lo
- N9
Sembla ser que aquesta semana hi ha haugit una disminució considerable de 1000, o almenys es el que he notat jo.
Seria interesant, a partir d'ara apuntar el número de torn. Hi ha torns que serán més suscebtibles a a ser assignats a 1000 que no a 5000.
Avui he vist el M1062 amb el número de torn 511.
Seria interesant, a partir d'ara apuntar el número de torn. Hi ha torns que serán més suscebtibles a a ser assignats a 1000 que no a 5000.
Avui he vist el M1062 amb el número de torn 511.
Lamento haver de comunicar que ahir diumenge al matí hi havia un 1000 blanc al corredor de la muerte, la via de Can Boixeres més propera a l'entrada a cotxeres des del carrer. Dissabte al matí no hi era.Jordilar wrote:Sembla ser que aquesta semana hi ha haugit una disminució considerable de 1000, o almenys es el que he notat jo.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Mortadel·lo
- N9
Sessió fotogràfica...
Gràcies. Demà sessió fotogràfica.Platanito wrote:Lamento haver de comunicar que ahir diumenge al matí hi havia un 1000 blanc al corredor de la muerte, la via de Can Boixeres més propera a l'entrada a cotxeres des del carrer. Dissabte al matí no hi era.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Mortadel·lo
- N9
Pena de mort...
Hola!
Doncs sí, en efecte, hi ha un mil al corredor de la muerte de Can Boixeres. Identificat? Doncs com és habitual no tenia ni una sola placa, per tant ho sento Mortadel·lo.
He fet unes quantes fotos si bé en plan panoràmic perquè el zoom de la meva càmera no dona per més. Consti que m'he intentat colar parlant amb la vigilant que després d'atendre'm molt amablement i explicar-me un parell de cosetes sobre permissos ha trucat als jefes per veure si podia passar però al final no ha estat possible. Igualment, he parlat amb un contacte que m'ha donat i potser m'hi puc passar finalment, espero que no massa tard, vull captar imatges de la pràctica totalitat del 1000 sense desballestar. Quan penseu que durarà el 1000? Una setmana?
Feia una llàstima...
Salut!
Doncs sí, en efecte, hi ha un mil al corredor de la muerte de Can Boixeres. Identificat? Doncs com és habitual no tenia ni una sola placa, per tant ho sento Mortadel·lo.
He fet unes quantes fotos si bé en plan panoràmic perquè el zoom de la meva càmera no dona per més. Consti que m'he intentat colar parlant amb la vigilant que després d'atendre'm molt amablement i explicar-me un parell de cosetes sobre permissos ha trucat als jefes per veure si podia passar però al final no ha estat possible. Igualment, he parlat amb un contacte que m'ha donat i potser m'hi puc passar finalment, espero que no massa tard, vull captar imatges de la pràctica totalitat del 1000 sense desballestar. Quan penseu que durarà el 1000? Una setmana?
Feia una llàstima...
Salut!
"A" for "Arreplegar"...
Endevineu qui ha obtingut un permís per fer fotos al tren sentenciat dissabte que ve pel matí a Can Boixeres? 8)
A veure si arreplego quelcom del trasto aquest...
A veure si arreplego quelcom del trasto aquest...