Canibalització UT 211
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Dons feslo, no el posis aquí, obre'l a un altre banda ..... gràciesPlatanito wrote:Toca fer fil de seguiment de les 211.
Obro foc: ahir dilluns dia 6, 211.01-281.01-291.01 a les 19:45 a Sant Josep direcció plaça Espanya, fent L8. Em va semblar que al 291 hi havia algun llum apagat.
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
Aquest materix tren,vist avui,a les 15:15 a Pallejà,fent un S8 cap a martorell,l'altre día,aquest mateix sevei és fei també amb 211,concretamnet la 211.03,o sigui,que aquest tren és podría fer ara amb 211.Platanito wrote:Toca fer fil de seguiment de les 211.
Obro foc: ahir dilluns dia 6, 211.01-281.01-291.01 a les 19:45 a Sant Josep direcció plaça Espanya, fent L8. Em va semblar que al 291 hi havia algun llum apagat.
Avui cap a les 19:00 he pogut pujar a la 211.07 fins a Sant Boi,per fora eestà en un estat,plé de ratlles blances,l'estat extern és horroròs,això sì,l'interior ben conservat.
Penso que les 211 les veig amb ganes de any.
Per cert,començo a veure ja més 211 fent serveis que no siguin L8 ,això sí,quan volen,peró,per exemple,el S8 a Martorell que passa a les 15:19 per Sant Andreu,divendres i avui s'ha fet amb 211.
Penso que les 211 les veig amb ganes de any.
Per cert,començo a veure ja més 211 fent serveis que no siguin L8 ,això sí,quan volen,peró,per exemple,el S8 a Martorell que passa a les 15:19 per Sant Andreu,divendres i avui s'ha fet amb 211.
Que s'ha n'ha fet de la 211.06,fa molt de temps que no el veig,ara crec que n'hi ha la 211.04(segur)i l'alra,crec que és la 211.07,peró ho canven sovint.
Les 211.02 i 211.05 crec que ja les podem donar de baixa total,perqué porten mesos i mesos aturades a Sant Boi,juntament amb les 211.08 i 211.09 de 2 vagons.
Adéu,211.02 i 211.05com és vegi circulant serà una sorpresa molt gran
Les 211.02 i 211.05 crec que ja les podem donar de baixa total,perqué porten mesos i mesos aturades a Sant Boi,juntament amb les 211.08 i 211.09 de 2 vagons.
Adéu,211.02 i 211.05com és vegi circulant serà una sorpresa molt gran
Per? Com està?Jordilar wrote:211.06 fent L8 de les 17:30. Exteriorment la imatge que dóna deprobable. Això no es morir comercialment en dignitat!
Es que fins ahir mai havia anat als FGC de Plaça Espanya I només vaig pujar a dues 213 fent L8 (per cert, em van agradar molt, com tot el de FGC) i no vaig veure cap 211!!
Com que no coneixia aquesta part dels FGC no vaig memoritzar el tema 211: encara circulen totes o algunes estan "retirades" ?
Vox
Está bruta i se li comença a caure la pintura als costats, on hi ha la numeració. Interiorment està bastant bé. Te els seients restapissats i molt còmudes.
Ah, i les 211 fan regularment els L8. Per veure si el pròxim L8 serà una 211, has de mirar a la pantalla de TV on posa les proximes sortides si el tren está adaptat a PMR o no.
Salut,
Ah, i les 211 fan regularment els L8. Per veure si el pròxim L8 serà una 211, has de mirar a la pantalla de TV on posa les proximes sortides si el tren está adaptat a PMR o no.
Salut,
Jo fa dues setmanes vaig veure 211 fent S8, a més 2 dies seguits fent el mateix servei!!!!!!Jordilar wrote:Está bruta i se li comença a caure la pintura als costats, on hi ha la numeració. Interiorment està bastant bé. Te els seients restapissats i molt còmudes.
Ah, i les 211 fan regularment els L8. Per veure si el pròxim L8 serà una 211, has de mirar a la pantalla de TV on posa les proximes sortides si el tren está adaptat a PMR o no.
Salut,
Peró crec que ja és torna a fer amb 213,ja que l'altre dia vaig veure .
2 dies seguits una 211 fent l'S8 que surt d'Espanya a les 14:39 direcció Martorell.
Avui he agafat la 211.04 fent L8 de les 18:00h en un estat més que preocupant, casi casi per posar una raclamció:
- L'indicador d'itinerari del frontal, tenía el fluorescent casi esgotat ( fent pampallugues )
- A l'interior había algún fluorescent fos
- En el cotxe Rc, el climatizador, o el que fos, feia molt de soroll, un soroll que no era normal
- Tot molt gastat, seients que els hi faltava el reposabraços, vidres ratllats i pintades.
No entenc com poden fer circular això així, es totalement contrari a la política de FGC, es el pitjor tren que he vist circulant de moment a FGC.
Em sap greu per les 211, perque estant netes i algo més il·luminades per dins, no donarien aquesta antiimatje.
Salut,
- L'indicador d'itinerari del frontal, tenía el fluorescent casi esgotat ( fent pampallugues )
- A l'interior había algún fluorescent fos
- En el cotxe Rc, el climatizador, o el que fos, feia molt de soroll, un soroll que no era normal
- Tot molt gastat, seients que els hi faltava el reposabraços, vidres ratllats i pintades.
No entenc com poden fer circular això així, es totalement contrari a la política de FGC, es el pitjor tren que he vist circulant de moment a FGC.
Em sap greu per les 211, perque estant netes i algo més il·luminades per dins, no donarien aquesta antiimatje.
Salut,
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Que trist que estiguin així les 211...
Els deuen fer "mobbing" perquè la gent després agraeixi no trobar-les mai més circulant...
Els deuen fer "mobbing" perquè la gent després agraeixi no trobar-les mai més circulant...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Jo sempre que pujo a la 211.04 la veig bá,la que està una mica feta pols és la 211.07,ara que me'n recordo,hi havia un vagó de la 211.04 que per dins estava algo gratifejat.
Jo espero que no la desguaçin,i que les 211 circulin algun any més.
El que no entenc,els 3600 de FGV tenen 27 anys i encara circulan(hi ha fins i tot una unitat reformada) mentre que les 211 només té 19 anys.
211 per molts anys més!!!
Jo espero que no la desguaçin,i que les 211 circulin algun any més.
El que no entenc,els 3600 de FGV tenen 27 anys i encara circulan(hi ha fins i tot una unitat reformada) mentre que les 211 només té 19 anys.
211 per molts anys més!!!
Les 3600 de FGV faran tururú quan arribin d'aquí poc les unitats 4300 per substituir aquestes a la línia 1.Mako448 wrote:Jo sempre que pujo a la 211.04 la veig bá,la que està una mica feta pols és la 211.07,ara que me'n recordo,hi havia un vagó de la 211.04 que per dins estava algo gratifejat.
Jo espero que no la desguaçin,i que les 211 circulin algun any més.
El que no entenc,els 3600 de FGV tenen 27 anys i encara circulan(hi ha fins i tot una unitat reformada) mentre que les 211 només té 19 anys.
211 per molts anys més!!!
Per cert, que interiorment, almenys quan hi vaig pujar jo no fa gaire estaven força bé. Això sí, no tenen aire condicionat (crec) i a dins dels túnels fot una calda impressionant.
Com ja fa molt de temps que no agafa FGC,m'agradaria saber com estàn les nostres estimades 211,ja que l'any que bé és jubilen per l'arribada de 9 noves unitats 213.
Quines 211 hi han actualment circulant?
Proposo fer un seguiment aquí.Poseu qualsevol,encara que sigui L8,i el seu estat.
M'imagino que la 211.06 continuarà circulant.
Quines 211 hi han actualment circulant?
Proposo fer un seguiment aquí.Poseu qualsevol,encara que sigui L8,i el seu estat.
M'imagino que la 211.06 continuarà circulant.
Duia els seients marroms originals de les 211 o els seients tapissats tipus 213?Fujimaki wrote:Les úniques que em sonen d'haver-me fixat en el número són la 04 i la 06.
De la resta...
Clar que aquest matí cap allò de quarts de dotze he pujat en una 211 i no m'he fixat en el número. Anava més preocupat en altres coses. Mea culpa, mea culpa...
Seients marrons originals, d'això en pots estar segur!
Ja sigui pel seu tacte particular o per les múltiples tonalitats i marques que agafen segons l'estat de la tela, són uns seients únics...
La veritat, tapissar els seients d'una 211 amb el forro vermell llampant amb el logo de FGC de les 213 és un atemptat estètic de primer ordre. No dic que no m'agradi el disseny dels seients, però està clar que només queden bé en les unitats per als que es van dissenyar.
Si no, la veritat és que queda (en paraules d'Artur Mas) 'molt cutre'...
Ja sigui pel seu tacte particular o per les múltiples tonalitats i marques que agafen segons l'estat de la tela, són uns seients únics...
La veritat, tapissar els seients d'una 211 amb el forro vermell llampant amb el logo de FGC de les 213 és un atemptat estètic de primer ordre. No dic que no m'agradi el disseny dels seients, però està clar que només queden bé en les unitats per als que es van dissenyar.
Si no, la veritat és que queda (en paraules d'Artur Mas) 'molt cutre'...