Algú FoTraCataire viu a Casanova/Provença?
Algú FoTraCataire viu a Casanova/Provença?
Ho dic perquè al primer pis d'un edifici, a lo que sembla la sala o el menjador hi ha un plànol del metro d'aquests que hi ha a meitat andana, amb vidre i tot, i un cartell amb els logos del metro, L1 i L5...
PD: Cantava massa perquè era l'únic pis amb el llum encès, i no me n'he adonat jo, sinó la meva parella...
PD: Cantava massa perquè era l'únic pis amb el llum encès, i no me n'he adonat jo, sinó la meva parella...
Damunt de la botiga de roba Unionbay.alex86bcn wrote:Orique, jo visc a Urgell Provença, al costat de la tenda de cotxes teledirigits. Si algun cop veus un tio d'uns 20 anys, preferiblement a l'andana direccio Cornella de Hclinic, amb cabell negre i cua llarga soc jo xDD
On es aquest mapa? k kjo tmb en vull un xXDDXDXDX
No, però...
Jo no visc allà però tinc un esquema de la línia L2 dels que porten a dins els trens de la sèrie 9000. D'on el puc haver tret?orique wrote:Ho dic perquè al primer pis d'un edifici, a lo que sembla la sala o el menjador hi ha un plànol del metro d'aquests que hi ha a meitat andana, amb vidre i tot, i un cartell amb els logos del metro, L1 i L5...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: No, però...
Hola:
Parlant de la L2, nen, t'han "capat" un bon troç. T'afecta o no?....
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Jo en vull un.... avisa!
Torracollons!.....JaMiRo! wrote:Jo no visc allà però tinc un esquema de la línia L2 dels que porten a dins els trens de la sèrie 9000. D'on el puc haver tret?orique wrote:Ho dic perquè al primer pis d'un edifici, a lo que sembla la sala o el menjador hi ha un plànol del metro d'aquests que hi ha a meitat andana, amb vidre i tot, i un cartell amb els logos del metro, L1 i L5...
Parlant de la L2, nen, t'han "capat" un bon troç. T'afecta o no?....
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Jo en vull un.... avisa!