Prova fàcil de nivell
Prova fàcil de nivell
A veure qui és el primer en saber què és això...
Qui s'equivoqui quedarà exclòs del FTC durant un mes
Qui s'equivoqui quedarà exclòs del FTC durant un mes
- wefer
- Administrador
Ho dius per allò de "Correos"?Trenscat wrote:Això és el mite eròtic
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Trenscat
- N10
wefer wrote:Ho dius per allò de "Correos"?Trenscat wrote:Això és el mite eròtic
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Jo sé el que és!!
És la Plaça d'Antonio López!!
No sé si aquest concurs consistia en tenir bona vista o què, però vaja, és que fixant-se una mica és el que posa a la placa.
Una altra cosa és que al marge que hi hagi placa o no, per algun motiu es distingeix a la suavitat de les formes de la cantonada que l'edifici en primer terme és l'edifici central de Correus a Barcelona.
I hi ha una tapa a terra... Amb alguna finalitat, dic jo. Alguna cosa hi haurà a sota...
Daixonses, hauria de seguir desvetllant el misteri, o millor que ho faci un veterà del fòrum...? [/i]
És la Plaça d'Antonio López!!
No sé si aquest concurs consistia en tenir bona vista o què, però vaja, és que fixant-se una mica és el que posa a la placa.
Una altra cosa és que al marge que hi hagi placa o no, per algun motiu es distingeix a la suavitat de les formes de la cantonada que l'edifici en primer terme és l'edifici central de Correus a Barcelona.
I hi ha una tapa a terra... Amb alguna finalitat, dic jo. Alguna cosa hi haurà a sota...
Daixonses, hauria de seguir desvetllant el misteri, o millor que ho faci un veterà del fòrum...? [/i]
Això és la boca de Correos. Sota la reixa (visible) hi ha l'escala d'accés, que baixa cap al subsòl del carrer. Quan encara hi havia la barana de pedra original del Gran Metro (la van treure fa uns 10 anys) es podia veure que al final de les escales hi havia un mur de ciment amb un ventilador incrustat al bell mig. Aquest ventilador es pot veure des del túnel, baixant de Jaume I a Barceloneta a mà dreta. Es fàcil de veure perquè si és de dia hi passa la llum.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
No, no fa tant de temps que la van treure. Com a màxim, uns quatre o cinc anys. Vaig preguntar a l'Ajuntament el perquè de la seva demolició, i em van dir que per la "Política de supresió d'obstacles a la via pública". Us ho juro per Snoppy!!!!Platanito wrote:Això és la boca de Correos. Sota la reixa (visible) hi ha l'escala d'accés, que baixa cap al subsòl del carrer. Quan encara hi havia la barana de pedra original del Gran Metro (la van treure fa uns 10 anys) es podia veure que al final de les escales hi havia un mur de ciment amb un ventilador incrustat al bell mig. Aquest ventilador es pot veure des del túnel, baixant de Jaume I a Barceloneta a mà dreta. Es fàcil de veure perquè si és de dia hi passa la llum.
- Guigui
- Administrador
Doncs sort que aquelles tres caixes d'electricitat no molesten, que si no...metring wrote:Vaig preguntar a l'Ajuntament el perquè de la seva demolició, i em van dir que per la "Política de supresió d'obstacles a la via pública". Us ho juro per Snoppy!!!!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Supressió d'elements molestos...
Hola!
Si us plau...Correos!
Salut!
Si us plau...Correos!
Mmmmm. Si fòssin coherents, caldria suprimir també altres "obstacles de la via pública" com per exemple el barri sencer de Diagonal Mar, on un piset et costa un quilet (d'euros)...metring wrote:No, no fa tant de temps que la van treure. Com a màxim, uns quatre o cinc anys. Vaig preguntar a l'Ajuntament el perquè de la seva demolició, i em van dir que per la "Política de supresió d'obstacles a la via pública". Us ho juro per Snoppy!!!!
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Hola:
Si. Es la reixa ex-acces metro "Correos". Jo la recordo haver vist encara sencera. Em vaig cabrejar molt cuan la van derruir i van deixar aquella reixa.
"Estorbs a la via publica"?.... Que algu vagi a Hospital de Sant Pau costat Dos de Maig, al costat del kiosk de premsa i em digui que carai fot enmig del pas, el mapa de les linies de metro. Que mes d'una persona he vist jo que se l'ha "menjat".... aixo si que estorba. Sense anar mes lluny.
Sal.lutacions:
Serie600
Si. Es la reixa ex-acces metro "Correos". Jo la recordo haver vist encara sencera. Em vaig cabrejar molt cuan la van derruir i van deixar aquella reixa.
"Estorbs a la via publica"?.... Que algu vagi a Hospital de Sant Pau costat Dos de Maig, al costat del kiosk de premsa i em digui que carai fot enmig del pas, el mapa de les linies de metro. Que mes d'una persona he vist jo que se l'ha "menjat".... aixo si que estorba. Sense anar mes lluny.
Sal.lutacions:
Serie600
- BCN Término
- N5
Si, si, per sobre de l'entrada (del forat per accedir, vaja), hi havien les lletres GMB. Ni tant sols van respectar aixòBCN Término wrote:Lletres de GMB a Correus ??admirar tot el conjunt, les lletres de GMB,
BCN Término.
Alex Reyes.
Exacte, és aquesta. Al allargar fins Barceloneta, van considerar que no feia falta, i la van eliminar437.001 wrote:Pot ser que sigui l´antiga boca d´accés a Correus, l´estació del Gran Metro desapareguda, situada entre les actuals Jaume I i Barceloneta??
- BCN Término
- N5
No, no era ferralla el que jo havia vist, tot i que sembla que antigament hi havia algún rètol, però jo això no ho vaig arribar a veure. No sé si m'explicaré be...baixant els esglaons, per sobre del forat de l'entrada, hi havien gravades les inicials, en ciment, i es veien grans. Em fa ràbia, perquè vaig passar per allà infinitat de cops, i no vaig fer cap foto!
De tot això, em vaig fixar fa 15 anys, i fins fa uns 4 o cinc, encara m'ho anava mirant cada cop que passava.
De tot això, em vaig fixar fa 15 anys, i fins fa uns 4 o cinc, encara m'ho anava mirant cada cop que passava.
- BCN Término
- N5
Gràcies, molt interessant i lliga perfectament amb el que tenia entés.
Correus no va tenir mai "ferralla", es va limitar a tenir com a tancaments laterals balaustrades, i una pilastra de pedra artificial rematada per un cartell en forma de prisma triangular amb les lletres G Metro en cada una de les tres cares. Disseny absolutament atípic en el Gran Metro. Aquest detall que aportes ajuda a fer-se una ideia més acurada de com va ser.
Salutacions.
BCN Término.
Alex Reyes.
Correus no va tenir mai "ferralla", es va limitar a tenir com a tancaments laterals balaustrades, i una pilastra de pedra artificial rematada per un cartell en forma de prisma triangular amb les lletres G Metro en cada una de les tres cares. Disseny absolutament atípic en el Gran Metro. Aquest detall que aportes ajuda a fer-se una ideia més acurada de com va ser.
Salutacions.
BCN Término.
Alex Reyes.
Buf, jo aquestes coses, no las se explicar així, però m'alegro de ho hagis entés. El que si em sona vagament, de veure alguna foto antiga, i que tenia un rètol, per dir-ho entenedor, d'una barra de ferro, i a dalt, el cartell de GMB també de ferro.BCN Término wrote:Gràcies, molt interessant i lliga perfectament amb el que tenia entés.
Salutacions.
BCN Término.
Alex Reyes.