Jordilar wrote:Si es éste cartel y si está hecho de forma única y totalmente ajena a las organicaciones que se citan en el pié y distribuidos sin su debida autorización, éste cartel sería ilegal porque se está usando la imgen indevidamente de dichas organizaciones. Por otra parte, no creo que los de renfe vean en buenos ojos colgar un cartel que va en contra suya y si no se ha pedido permiso para colgar éstos carteles, éstos pueden desaparecer en segundos si alguien lo ve.
Un Saludo.
Jo soc membre de la PTP i aquest és el cartell oficial fet per els organitzadors de la concentració. A més a més tot el material que he distribuït m'ha estat facilitat per la PTP (jo l'he anat a recollir a la seva seu). Per tant res de "ajeno" ni "ilegal". Tal com diu el company Ferrovi la PTP ja he dit que agrairia la màxima difusió d'aquest material (es pot descarregar de
http://www.laptp.org).
Que aquest cartells puguin desaparèixer en pocs minuts estan enganxats a dins les instal·lacions de Renfe o fins i tot fora d'aquestes és un fet. De fet molts dels cartells que he enganxat han estat retirats. Ara bé com a mínim en un cas han estat retirats pel contingut del cartell i no pas per embrutar (vaig enganxar un cartell a la columna d'accés de Sabadell Centre a sobre d'un altre cartell verd que no tenia res a veure amb Renfe, doncs el de la concentració ha "desaparegut" i el verd encara hi és). Ara també haig de dir a favor d'alguns treballadors de Renfe que a Sabaell Sud van llegir els cartells i no els van desenganxar.
Watermark wrote:Espero que aixó que he vist a la estació de Cerdanyola es tracti d'un error no imputable a una associació que defensa el transport públic. Perque suposo que estaran en contra de l'incivisme que suposa embrutar la senyalética per posar-hi propaganda (sigui el que sigui) i a sobre amb 4 capes de cinta adhesiva. Rolling Eyes
Ah, i suposo que com a col·lectiu en contra de la deixadesa de les estacions, donaran exemple desenganxant els cartells el dia posterior a l'acte, oi?
Aquest cartell el vaig penjar jo. No et preocupis que cap cartell penjat per mi taparà cap lletra ni cap senyalització.
A tu que et molesta més, un cartell enganxat sobre una planxa vermella que fa difusió d'una concentració per exigir millores en el transport públic (en aquest cas Rodalies i Regionals Renfe) o que el propi servei ferroviari sigui deficient (avaires, retards, enllaunament, etc.)?
Et molesta més un full de paper enganxat que no pas la sarna i la insalubritat d'estacions de la Renfe (com poden ser Sant Andreu Arenal o Sabadell Nord) ?
Jo no puc entendre tot aquesta gent que aquí al fòrum critica tan Renfe, el servei de Rodalies i Regionals i l'estat lamentable de les instal·lacions ferroviàries i la manca d'inversió per fomentar el transport per ferrocarril però a l'hora de la veritat no mogui un dit per intentar que tot això millori.
Tranquil, que un cop feta la mobilització despenjaré tots els cartells que he enganxat jo en el període d'una setmana. El que si que trobaria incivic és deixar podrir aquests cartells un cop ja no tenen sentit.