galdric wrote:Les bones notícies, encara que siguin fruit de la normalitat que sempre hauria de destacar-se, també s'han de dir.
Avui he anat i tornat de Sabadell a Barcelona amb RENFE, i no hi ha hagut el més mínim incident! Al menys en els dos trens que he agafat jo.
Que duri!
Galderic
Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: L'entrevista no és real
A la web de renfe han penjat una nota aclarint que l'entrevista només era una paròdia.Minotaure wrote:ATENCIÓ: l'entrevista a que et refereixes és fictícia, és una parodia del programa Versió RAC1 del Toni Clapés de RAC1. El suposat entrevistat de Renfe (Sr. del Moral) no existeix, és l'actor/imitador Xavier Deltell.
Això ha corregut per Internet com si fos veritat i ha fet una intoxicació brutal.
En el blog del programa en parlen i diuen que era un broma:
http://versiorac.blogspot.com/2006/11/e ... moral.html
Personalment no m'agrada aquest tipus de periodisme que amb el que juga és crear confusió i fer passar per veritat el què no és.És veu que en el mateix programa ho van dir que era una broma, però si ho diuen al cap d'una hora de que serveix? Es pensen que estem tot el dia escoltant RAC1?
renfe wrote:Renfe aclara que la emisora RAC1 realizó una entrevista ficticia en clave de humor a un supuesto portavoz de la empresa
Renfe desea aclarar que entre sus empleados nunca ha figurado Ernesto del Moral.
27/11/2006. Renfe desea aclarar que entre sus empleados nunca ha figurado Ernesto del Moral, supuesto portavoz de la empresa que atendió al programa “Versió RAC1” de la emisora catalana RAC1 en dos ocasiones en las últimas semanas. Se trata de una parodia en la que la emisora, en el contexto de los problemas que se han sucedido en el servicio de Cercanías de Barcelona, realizó una entrevista ficticia en clave de humor a un supuesto portavoz de Renfe interpretado por el humorista Xavier Deltell. Deltell exageró las reacciones de un portavoz oficial hasta el absurdo de culpar a los ciudadanos por usar el transporte público, o mezclar al mismo tiempo cuestiones técnicas, políticas, administrativas y sociales sin sentido alguno.
Algunos usuarios de Renfe en Catalunya han mostrado sus quejas sin darse cuenta de que se trataba de una parodia. Ante la confusión generada por este programa de humor la emisora RAC1 ha aclarado en antena que Ernesto del Moral es el nombre con el que se decidió bautizar al supuesto portavoz de Renfe. Asimismo, el programa “Versió RAC1”, ha publicado en su blog la misma aclaración (http://versiorac.blogspot.com/).
Renfe espera con esta aclaración deshacer este malentendido a todas las personas que puedan haber sido objeto de esta confusión, sin perjuicio de expresar el respeto por todos los géneros de comunicación, incluida la parodia y el agradecimiento a la emisora que ha accedido a dejar claro que se trata de “...un gag de Xavier Deltell en el papel del señor del Moral y que son bromas típicas del programa de hacer personajes y cargos inexistentes... pensamos que los oyentes ya están acostumbrados...”
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Centre Informació Transmet wrote: Dia: 29/11/2006 - Hora: 13:35
Hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, en aquests moments, per motius aliens a l'empresa, a la línia C1 (Aeroport/Mataró) no hi ha circulació de trens entre les estacion de Santa Susana i de Blanes. Renfe ha habilitat un tranbordament en autocar entre aquestes estacions afectades.A més, el trajecte entre Blanes i Maçanet es fa en tren llançadora. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, igual que Metro i Autobusos, Tramvia i les línies de Ferrocarrils funcionen amb normalitat.
Sabeu que tenim dues linies que van al Aeroport?
A més, que es contradiuen, la C1 acaba a Maçanet-Massanes i no a Mataró!!
Transmet informa:
Dia: 30/11/2006 - Hora: 07:00
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per avaria a les instal·lacions, els trens de la línia C2 Sud circulen amb demores d'uns 15 minuts en tots dos sentits. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona.
Dia: 30/11/2006 - Hora: 07:00
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per avaria a les instal·lacions, els trens de la línia C2 Sud circulen amb demores d'uns 15 minuts en tots dos sentits. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona.
també hi ha retards a la C2 nord, direcció Sant CeloniMako448 wrote:Transmet informa:
Dia: 30/11/2006 - Hora: 07:00
En aquests moments hem d'advertir als usuaris de Renfe Rodalies que, per avaria a les instal·lacions, els trens de la línia C2 Sud circulen amb demores d'uns 15 minuts en tots dos sentits. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos, Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona.
Notícia extreta de l'edició vespertina de EL PERIÓDICO d'avui.
Salutacions!
Galderic
1/12/2006 16:32 h ATENCIÓ AL CLIENT
Els viatgers de Rodalies de Renfe podran demanar justificants de retards per correu electrònic.
EFE
BARCELONA
Els viatgers de Rodalies de Renfe afectats per retards podran demanar justificants i presentar reclamacions o sol·licituds d'indemnització en cas d'incidències a través de dos correus electrònics habilitats per Renfe i Adif.
Les dues adreces facilitades per la companyia són: clientbarcelona@renfe.es, per a les reclamacions en català, i clientebarcelona@renfe.és, per a les castellanes. Aquesta iniciativa s'emmarca en el Pla d'Actuacions Urgents per al Servei de Rodalies de Barcelona.
A més, es preveu que la setmana que ve tots els trens de Rodalies que circulen per la ciutat de Barcelona comptin amb personal de la Unitat d'Assistència al Viatger en trens.
Més personal
Per la seva part, Adif, a través de la Direcció Executiva d'Estacions, té previst augmentar el personal dedicat a informació, venda de bitllets i atenció al client en 43 agents a les estacions de Sants i passeig de Gràcia.
D'aquests 43 agents, 35 es destinaran a Sants i la resta a l'estació de passeig de Gracia, on realitzaran funcions de venda de bitllets, informació i atenció al client.
Salutacions!
Galderic
1/12/2006 16:32 h ATENCIÓ AL CLIENT
Els viatgers de Rodalies de Renfe podran demanar justificants de retards per correu electrònic.
EFE
BARCELONA
Els viatgers de Rodalies de Renfe afectats per retards podran demanar justificants i presentar reclamacions o sol·licituds d'indemnització en cas d'incidències a través de dos correus electrònics habilitats per Renfe i Adif.
Les dues adreces facilitades per la companyia són: clientbarcelona@renfe.es, per a les reclamacions en català, i clientebarcelona@renfe.és, per a les castellanes. Aquesta iniciativa s'emmarca en el Pla d'Actuacions Urgents per al Servei de Rodalies de Barcelona.
A més, es preveu que la setmana que ve tots els trens de Rodalies que circulen per la ciutat de Barcelona comptin amb personal de la Unitat d'Assistència al Viatger en trens.
Més personal
Per la seva part, Adif, a través de la Direcció Executiva d'Estacions, té previst augmentar el personal dedicat a informació, venda de bitllets i atenció al client en 43 agents a les estacions de Sants i passeig de Gràcia.
D'aquests 43 agents, 35 es destinaran a Sants i la resta a l'estació de passeig de Gracia, on realitzaran funcions de venda de bitllets, informació i atenció al client.
A RENFE i Rodalies, no els escanyaries?
"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
"Respecte, és permetre que els altres opinin el contrari que tu"
Se n'ha parlat ja per aquí, i és falsa. Mira la pàgina 45 d'aquest mateix fil:Renfe451 wrote:Per cert parlant dels retards, i dels múltiples problemes que te Renfe Rodalies dia a dia, jo vaig escoltar a RAC1 una declaració telefònica d'un encarregat de Renfe, i lo que va dir es impactant.
Salutacions
http://transport.cat/viewtopic.php?t=578&start=660
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
TransMet wrote: Dia: 04/12/2006 - Hora: 17:00
En aquests moments, els trens de la línia C2 Sud estan registrant retards d'uns 10 minuts aproximadament en tots dos sentits per l'avaria d'un tren a l'estació de Castelldefels. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona, segons ens informen les empreses operadores d'aquests serveis.
Renfe informa de retards de 10 minuts??? Mare meva, foment funciona!!TransMet wrote: Dia: 04/12/2006 - Hora: 17:00
En aquests moments, els trens de la línia C2 Sud estan registrant retards d'uns 10 minuts aproximadament en tots dos sentits per l'avaria d'un tren a l'estació de Castelldefels. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona, segons ens informen les empreses operadores d'aquests serveis.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Renfe informa de retards de 10 minuts??? Mare meva, foment funciona!!TransMet wrote: Dia: 04/12/2006 - Hora: 17:00
En aquests moments, els trens de la línia C2 Sud estan registrant retards d'uns 10 minuts aproximadament en tots dos sentits per l'avaria d'un tren a l'estació de Castelldefels. La resta de línies de Renfe Rodalies, però, així com les de Metro, Autobusos Tramvia i Ferrocarrils de la Generalitat funcionen amb normalitat a l'àrea metropolitana de Barcelona, segons ens informen les empreses operadores d'aquests serveis.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Avui ha passat algo insolit. El tren procedent de Vic que pasa per Santa Perpetua a les 8:50 i arriba a las 9:20 a Sants ha sortit i ha arribat a la seva hora.
La meva experiencia, quasi diaria en aquest trajecte, em diu que els trens matinals, de 7h a 9h, en dia laborable quasi mai van a la hora, retras minim de 5 minuts i una mitjana de 10 min. I nomes arriben a la hora de mitjana 1 cop al mes.
La meva experiencia, quasi diaria en aquest trajecte, em diu que els trens matinals, de 7h a 9h, en dia laborable quasi mai van a la hora, retras minim de 5 minuts i una mitjana de 10 min. I nomes arriben a la hora de mitjana 1 cop al mes.
Avui per Plaça Catalunya ha passat una triple de 447 sense parar i sense posar res en els indicadors.M'és d'un anava corrent agafant-lo
Per cert,ara als trens,hi han noies "informadores",en el R7 hi havien,a més,he observat que molts trens tant a renfe com TMB duien dos guardies de seguretat,tot i que els que m'ha tocat a mi no.
A L'Hospitalet un tren que acabava el recorregut aquí ha baixat una noia de la primera porta i dos agents de seguretat a l'última
Bravo,més agents de seguretat que passatgers
A mi els trens que he agafat anaven amb minuts de retard,tots,fins i tot a FGC.
Per cert,ara als trens,hi han noies "informadores",en el R7 hi havien,a més,he observat que molts trens tant a renfe com TMB duien dos guardies de seguretat,tot i que els que m'ha tocat a mi no.
A L'Hospitalet un tren que acabava el recorregut aquí ha baixat una noia de la primera porta i dos agents de seguretat a l'última
Bravo,més agents de seguretat que passatgers
A mi els trens que he agafat anaven amb minuts de retard,tots,fins i tot a FGC.