Hola!
A veeeeeeer no os emocionéis
No me he quedado otra vez encerrado en un ascensor ni nada por estilo, nada más informarmos que en la estación de Ciutat Meridiana los tres ascensores están conectados con baterías de mucha capacidad, ya que sus dimensiones era muy grandes, y estaban en un armario.
Ahora la pregunta es,
¿ para qué servirá la batería ? , no creo que sea para alimentar los ascenores en caso de fallo de la red eléctrica
A ver si alguien sabe algo más.
Saludos!
Óscar
Ascensores TMB con batería
Hola:
Doncs no et diria que no.
El llogic es que els "bitxos" conectats a la corrent (com aquest) incorporin el que es diu un UPS-SAI, que es un enginy que permet que el trasto funcioni durant un espai curt de temps, per fer alguna maniobra en cas de fallada electrica.
Es molt normal a servidors informatics que van 24/7 en funcionament, que vagin conectat a un aparell d'aquestos que dona un cert marge de temps per fer back-ups a disc dur de les dades del moment en cas de fallada electrica.
Per exemple en el cas de la torre de comunicacions de Collserola, al subsol de la torre hi ha una mini estacio electrica per funcionar de manera autonoma en cas de fallada electrica, pero mentrestant els equips generadors agafen la vel.locitat i tensio correcte de funcionament, els serveis "basics" per guarantir les comunicacions, pasen a "carregar" sobre un grup de bateries que donen un marge de temps de 1/2 a 3/4 d'hora. Temps que mai s'exhaureix, ja que -anant tot malament- als 10 minuts, els generadors autonoms ja estan a ple rendiment i rebent la carrega de tota la torre.
Aixi que es ben possible que allo que has vist, sigui el grup de bateries del SAI-UPS que fan que en cas de fallada electrica, els ascensors no es quedin trabats a mig recorregut i que encara que a baixa vel.locitat, puguin arribar a alguna planta on poder obrir les portes.
Be, aixo es el que seria de dessitjar.... altra cosa es el que acostuma a passar.... dissortadament.
Sal.lutacions:
Serie600
Doncs no et diria que no.
El llogic es que els "bitxos" conectats a la corrent (com aquest) incorporin el que es diu un UPS-SAI, que es un enginy que permet que el trasto funcioni durant un espai curt de temps, per fer alguna maniobra en cas de fallada electrica.
Es molt normal a servidors informatics que van 24/7 en funcionament, que vagin conectat a un aparell d'aquestos que dona un cert marge de temps per fer back-ups a disc dur de les dades del moment en cas de fallada electrica.
Per exemple en el cas de la torre de comunicacions de Collserola, al subsol de la torre hi ha una mini estacio electrica per funcionar de manera autonoma en cas de fallada electrica, pero mentrestant els equips generadors agafen la vel.locitat i tensio correcte de funcionament, els serveis "basics" per guarantir les comunicacions, pasen a "carregar" sobre un grup de bateries que donen un marge de temps de 1/2 a 3/4 d'hora. Temps que mai s'exhaureix, ja que -anant tot malament- als 10 minuts, els generadors autonoms ja estan a ple rendiment i rebent la carrega de tota la torre.
Aixi que es ben possible que allo que has vist, sigui el grup de bateries del SAI-UPS que fan que en cas de fallada electrica, els ascensors no es quedin trabats a mig recorregut i que encara que a baixa vel.locitat, puguin arribar a alguna planta on poder obrir les portes.
Be, aixo es el que seria de dessitjar.... altra cosa es el que acostuma a passar.... dissortadament.
Sal.lutacions:
Serie600
El que diu el Sèrie 600 es totalment correcte: les bateries aquestes son per poguer acabar el trajecte en cas de fallida elèctrica perque la persona que hi hagi a dins, no quedi atrapada. He de suposar, que un cop acabat aquest recorregut d'emergència, es deu bloquejar fins la tornada de la corrent.
Els trens també porten bateries, no per la tracció, pero si pels serveis auxiliars, com pot ser l'enllumenat, les comunicacions i la senyalització ( llums de cap i de cua ), incloent ( això a la Renfe ) el Focus de Gran Potència.
Salut,
Els trens també porten bateries, no per la tracció, pero si pels serveis auxiliars, com pot ser l'enllumenat, les comunicacions i la senyalització ( llums de cap i de cua ), incloent ( això a la Renfe ) el Focus de Gran Potència.
Salut,