Sèrie 9000 en circulació!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Nois, avui he vist a la línia 2 (A on sinó ) el 9017-9018-9505-9019-9020. Ja n'hi han 5 funcionant a la línia, o és que els van posant en circulació sense seguir l'ordre?
Per cert, curiós el detall de les llumetes, sobre la porta, que quan s'encén la vermella, vol dir que la porta no funciona, no m'hi havia fixat abans.
Per cert, curiós el detall de les llumetes, sobre la porta, que quan s'encén la vermella, vol dir que la porta no funciona, no m'hi havia fixat abans.
Ostrés, m'hauré de fixar millor la proxima vegada
Se d'una de les vegades que el motorista formador abans d'arribar a Artigues va sortir i amb un llaví va tocar algo de la porta. Al arribar a Artigues el tren es va aturar de tal forma que la primera porta va quedar davant de la valla que hi ha abans d'entrar al túnel, inpossibilitant l'accès. Les altres portes es van obrir correctament. Allò va ser una demostració in situ
Se d'una de les vegades que el motorista formador abans d'arribar a Artigues va sortir i amb un llaví va tocar algo de la porta. Al arribar a Artigues el tren es va aturar de tal forma que la primera porta va quedar davant de la valla que hi ha abans d'entrar al túnel, inpossibilitant l'accès. Les altres portes es van obrir correctament. Allò va ser una demostració in situ
Suposant això, es que els 9000 van amb ATP, i per tant aquest LED vermell es per motoristes nous que si es passen una mica l'estació pugin impedir obrir aquella porta no?Jordilar wrote:Ostrés, m'hauré de fixar millor la proxima vegada
Se d'una de les vegades que el motorista formador abans d'arribar a Artigues va sortir i amb un llaví va tocar algo de la porta. Al arribar a Artigues el tren es va aturar de tal forma que la primera porta va quedar davant de la valla que hi ha abans d'entrar al túnel, inpossibilitant l'accès. Les altres portes es van obrir correctament. Allò va ser una demostració in situ
Salutacions!!
More Photos
Fotos d'aquest dissabte, sembla que el segon cotxe motor es el numero 9019, es a dir que ja hi han com a minim 5 trens circulant (que circulin els 5 a la vegada es una cosa poc habitual pero potser si per tal de que els empleats vagin practicant)
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Re: More Photos
Aquest, aquest mateix, i en aquest torn, és el que vaig agafar dissabte!!Denisuko wrote:Fotos d'aquest dissabte, sembla que el segon cotxe motor es el numero 9019, es a dir que ja hi han com a minim 5 trens circulant (que circulin els 5 a la vegada es una cosa poc habitual pero potser si per tal de que els empleats vagin practicant)
Per cert, al vidre de la mampara de la cabina del darrera, no veieu la de ditades que tenia! De quants de nosaltres devien ser?
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Jo avui he pujat a la quarta unitat.
He notat que hi ha alguna diferència respecte els dos primers trens: fa menys soroll, tant externament com internament. L'arrencada continua sent dolenta (amb dos cops inicials) però s'ha millorat. La frenada continua sent brusca.
Una curiositat: ja és la segona vegada que es dispara el so de tancament de portes a mig túnel anant un un 9000. Potser és que els motoristes encara no saben ben bé per què serveixen tots els botons i van provant?
He notat que hi ha alguna diferència respecte els dos primers trens: fa menys soroll, tant externament com internament. L'arrencada continua sent dolenta (amb dos cops inicials) però s'ha millorat. La frenada continua sent brusca.
Una curiositat: ja és la segona vegada que es dispara el so de tancament de portes a mig túnel anant un un 9000. Potser és que els motoristes encara no saben ben bé per què serveixen tots els botons i van provant?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT