Noticia sobre la linea bus Montcada-Ripollet-Cerdanyola-UAB
Los servicios regulares de la linea comienzan el lunes, hoy lo que se ha hecho es el viaje inaugural, es decir, que el lunes ya habrá servicio normal
Saludos
Y mencionar que en las paradas de la línea ya tenían colocadas las pegatinas con el recorrido de la línea y de la cual he sacado la siguiente información:
Sentido Bellaterra:
Salidas de Montcada: A los 00 minutos de cada hora desde las 6:00 a las 21:00 horas
Salidas de Ripollet: A los 12 minutos de cada hora desde las 6:12 a las 21:12 horas
Salidas de Cerdanyola: A los 30 minutos de cada hora desde las 6:30 a las 21:30 horas
Sentido Montcada:
Salidas de Bellaterra: A los 00 minutos de cada hora desde las 6:00 a las 21:00 horas
Salidas de Cerdanyola: A los 20 minutos de cada hora desde las 6:20 a las 21:20 horas
Salidas de Ripollet: A los 35 minutos de cada hora desde las 6:35 a las 21:35 horas
Saludos
Y mencionar que en las paradas de la línea ya tenían colocadas las pegatinas con el recorrido de la línea y de la cual he sacado la siguiente información:
Sentido Bellaterra:
Salidas de Montcada: A los 00 minutos de cada hora desde las 6:00 a las 21:00 horas
Salidas de Ripollet: A los 12 minutos de cada hora desde las 6:12 a las 21:12 horas
Salidas de Cerdanyola: A los 30 minutos de cada hora desde las 6:30 a las 21:30 horas
Sentido Montcada:
Salidas de Bellaterra: A los 00 minutos de cada hora desde las 6:00 a las 21:00 horas
Salidas de Cerdanyola: A los 20 minutos de cada hora desde las 6:20 a las 21:20 horas
Salidas de Ripollet: A los 35 minutos de cada hora desde las 6:35 a las 21:35 horas
Vallès. Entra en servei una línia de bus entre Montcada i la UAB
EL PUNT. Montcada i Reixac.
El director general de Ports i Transports de Política Territorial i Obres Públiques, Esteve Tomàs, acompanyat dels alcaldes de Montcada, de Ripollet i de Cerdanyola, va inaugurar ahir la nova línia d'autobusos que passarà entre aquests municipis fins a la UAB. El nou servei facilita la connexió entre les poblacions vallesanes amb 16 expedicions d'anada i tornada, de dilluns a divendres feiners, amb una freqüència de pas dels autobusos d'una hora, des de les sis del matí fins a les deu del vespre. El recorregut de la nova línia d'autobusos, que suposarà uns 300.000 euros a l'any a la Generalitat, surt des del carrer Bifurcació de Montcada, passa per Ripollet, Cerdanyola i la UAB, i arriba a l'estació de Ferrocarrils de Bellaterra, a la plaça del Pi. Els usuaris del servei podran acollir-se al sistema d'integració tarifària.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2059022
EL PUNT. Montcada i Reixac.
El director general de Ports i Transports de Política Territorial i Obres Públiques, Esteve Tomàs, acompanyat dels alcaldes de Montcada, de Ripollet i de Cerdanyola, va inaugurar ahir la nova línia d'autobusos que passarà entre aquests municipis fins a la UAB. El nou servei facilita la connexió entre les poblacions vallesanes amb 16 expedicions d'anada i tornada, de dilluns a divendres feiners, amb una freqüència de pas dels autobusos d'una hora, des de les sis del matí fins a les deu del vespre. El recorregut de la nova línia d'autobusos, que suposarà uns 300.000 euros a l'any a la Generalitat, surt des del carrer Bifurcació de Montcada, passa per Ripollet, Cerdanyola i la UAB, i arriba a l'estació de Ferrocarrils de Bellaterra, a la plaça del Pi. Els usuaris del servei podran acollir-se al sistema d'integració tarifària.
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2059022
El mismo mecánico de Sarbus que me confirmó que la línea sería explotada por Font y Sarbus me ha dicho hoy que el bus de Sarbus que va a realizar la línea será casi seguramente el 918 (un Noge Touring), además me ha confirmado que el 910 (que ahora se encuentra en las cocheras de Cerdanyola) está averiado
Saludos
Saludos
15 de septiembre de 2006, 18h55
Publicidad
Inaugurada una línia d'autobús entre Montcada i Reixac i la Universitat Autònoma de Barcelona
MONTCADA I REIXAC (VALLÈS OCCIDENTAL), 15 (EUROPA PRESS)
Els ciutadans de Montcada i Reixac (Vallès Occidental) disposen a partir d'avui d'una nova línia d'autobús que unirà la seva població amb la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) passant per Ripollet i Cerdanyola.
Dues companyies, Martí i Renom SARBUS i Autocars Font, cobriran la nova línia 648 que tindrà una freqüència de pas d'una hora des de les 6.00 del matí fins a les 10.00 de la nit.
La línia també facilitarà
la connectivitat dels barris de la Uralita i el Pont Vell a Cerdanyola i Can Tiana a Ripollet i comunicarà tres grans eixos ferroviaris d'aquesta zona: les línies de RENFE Barcelona-França, Barcelona Manresa i la línia dels Ferrocarrils de la Generalitat a l'Autònoma.
El director general de ports i transports de la Generalitat, Esteve Tomás, ha assegurat a l'acte que "hem d'aconseguir que el transport públic porti els ciutadans on ho necessitin" i ha afegit que "continuarem posant línies transversals per tot Catalunya amb el principal objectiu que el ciutadà pugui anar on vulgui en un temps i a un preu raonable".
L'alcalde de Cerdanyola, Antoni Morral, ha afirmat que "tenim infraestructures que generen una demanda de mobilitat important com és la de la Universitat. Uns quants milers de persones vénen a Cerdanyola perquè van a la Universitat cada dia i no pot ser que els que estan geogràficament més a prop siguin els que tinguin més dificultats per accedir com passava fins ara amb Ripollet i Montcada".
Per la seva banda, l'alcalde de Ripollet, Juan Parralejo, s'ha mostrat content amb la inauguració de la nova línia perquè "fa molt temps que estem reclamant una millora en la connectivitat dels nostres municipis" però considera que encara s'ha de treballar per pal·liar el dèficit que té la zona pel que fa a transport públic.
http://es.news.yahoo.com/15092006/4/ina ... t-aut.html
Publicidad
Inaugurada una línia d'autobús entre Montcada i Reixac i la Universitat Autònoma de Barcelona
MONTCADA I REIXAC (VALLÈS OCCIDENTAL), 15 (EUROPA PRESS)
Els ciutadans de Montcada i Reixac (Vallès Occidental) disposen a partir d'avui d'una nova línia d'autobús que unirà la seva població amb la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) passant per Ripollet i Cerdanyola.
Dues companyies, Martí i Renom SARBUS i Autocars Font, cobriran la nova línia 648 que tindrà una freqüència de pas d'una hora des de les 6.00 del matí fins a les 10.00 de la nit.
La línia també facilitarà
la connectivitat dels barris de la Uralita i el Pont Vell a Cerdanyola i Can Tiana a Ripollet i comunicarà tres grans eixos ferroviaris d'aquesta zona: les línies de RENFE Barcelona-França, Barcelona Manresa i la línia dels Ferrocarrils de la Generalitat a l'Autònoma.
El director general de ports i transports de la Generalitat, Esteve Tomás, ha assegurat a l'acte que "hem d'aconseguir que el transport públic porti els ciutadans on ho necessitin" i ha afegit que "continuarem posant línies transversals per tot Catalunya amb el principal objectiu que el ciutadà pugui anar on vulgui en un temps i a un preu raonable".
L'alcalde de Cerdanyola, Antoni Morral, ha afirmat que "tenim infraestructures que generen una demanda de mobilitat important com és la de la Universitat. Uns quants milers de persones vénen a Cerdanyola perquè van a la Universitat cada dia i no pot ser que els que estan geogràficament més a prop siguin els que tinguin més dificultats per accedir com passava fins ara amb Ripollet i Montcada".
Per la seva banda, l'alcalde de Ripollet, Juan Parralejo, s'ha mostrat content amb la inauguració de la nova línia perquè "fa molt temps que estem reclamant una millora en la connectivitat dels nostres municipis" però considera que encara s'ha de treballar per pal·liar el dèficit que té la zona pel que fa a transport públic.
http://es.news.yahoo.com/15092006/4/ina ... t-aut.html
El 918 ya tiene configurados los nuevos códigos, pues tanto ayer cómo hoy estaba circulando en la línea C1 y tenía averiados los teleindicadores lateral y trasero, mostrando la línea 648, mientras que el frontal ponía "C1 Direcció a Castellar".trainman wrote:El mismo mecánico de Sarbus que me confirmó que la línea sería explotada por Font y Sarbus me ha dicho hoy que el bus de Sarbus que va a realizar la línea será casi seguramente el 918 (un Noge Touring), además me ha confirmado que el 910 (que ahora se encuentra en las cocheras de Cerdanyola) está averiado
Saludos
L’Autònoma, més a prop
Fins ara anar a la Universitat Autònoma de Barcelona, o fins i tot a Montcada i Reixac, no era gens fàcil. Per solucionar aquesta situació el passat dilluns es va posar en marxa una nova línia d’autobusos, la 648, que connecta el nostre municipi amb Montcada, Cerdanyola, Bellatera i la UAB.
Els ciutadans de Ripollet, Montcada i Reixac i Cerdanyola del Vallés ja tenen un autobús que els connecta amb la Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra i entre ells. Aquesta línia es va fer realitat el passat dilluns 18 de setembre, quan es va posar en marxa el servei, que anirà a càrrec de les empreses concessionàries Martí Renom S.A. SARBUS i Autocars R. Font SA.
Aquest servei, que inicia el seu recorregut a Montcada, tindrà una freqüència de pas d’una hora en ambdós sentits i serà operatiu de dilluns a divendres, de sis del matí fins a les 22 hores. Té un total d’11 parades, de les quals quatre estan ubicades a Ripollet: Rambla Sant Andreu amb carrer Pau Casals, carrer Sant Josep amb Pizarro, carrer Balmes amb Molí d’en Ginestar i Quatre Cantons.
Els usuaris d’aquesta nova línia poden utilitzar les targes integrades del Transport Metropolità de Barcelona (TMB). Destacar que Montcada i Reixac pertany a la primera corona metropolitana, per la qual cosa si es volen desplaçar cap a Ripollet, Cerdanyola, Bellaterra o la UAB han d’utilitzar una targeta de dues zones. En canvi, donat que la resta de municipis estan inclosos a la segona corona, el viatge a la Universitat es pot fer amb una tarja d’una zona. Per anar a Montcada, però, serà necessària una tarja de dues zones.
La línia 648 forma part de la Xarxa de Transports de la Generalitat, qui s’ha fet càrrec de la despesa.
Reivindicació històrica
Al nostre municipi, la petició d'un mitjà de transport que ens connectés amb la UAB era una demanda històrica. Fins el passat dilluns, per a molts estudiants la única manera d'anar a estudiar cada dia a l'Autònoma era el transport privat o desplaçar-se fins a Cerdanyola i utilitzar o bé el tren o bé l'autobús del qual el municipi veí ja disposava.
Però a més, aquesta línia d'autobusos, la 648 de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM), també connecta Ripollet amb Montcada i Cerdanyola. Amb aquest darrer municipi ja tenia una comunicació més freqüent però amb Montcada només la línia que va a Barcelona per la carretera nacional tenia parades a Santa Maria de Montcada. Aquesta situació resultava incomprensible pel ciutadans dels tres municipis, que delimiten territorialment.
El passat divendres 15 de setembre va tenir lloc la inauguració de la nova línia d’autobús i en l’acte hi van ser presents l’alcalde de Ripollet, Juan Parralejo; l’alcalde de Cerdanyola i actual president de la Mancomunitat, Antoni Morral; l’alcaldessa accidental de Montcada; M.Carmen Porro; regidors de transport dels municipis; el director general de ports i transports de la Generalitat, Esteve Tomàs; el secretari general de la UAB, Rafael Grassa; el director general de l’Autoritat del Transport Metropolità, Ramón Seró i representants dels veïns i de les empreses concessionàries.
Dèficit de transport
En aquest acte inaugural els tres alcaldes van coincidir en destacar la necessitat que hi havia de la nova línia, sobretot a Ripollet. Segons Parralejo: “Tenim un dèficit de transport públic molt superior als altres municipis. Sabem que a mig termini la solució és la connexió a les vies de comunicació ràpides, com rodalies o el metro. Fins que això no es solucioni, no haurem solucionat el problema del transport públic”. Malgrat que per a ell la nova línia és un pas important perquè també connecta el nostre municipi amb els Ferrocarrils de la Generalitat i la Renfe, “encara ens queda moltíssim per aconseguir allò que nosaltres creiem que ens mereixem com a municipi de gairebé 40.000 habitants”, va afegir.
De la seva banda, l’alcaldessa accidental de Montcada, M.Carmen Porro, va incidir en la paradoxa que anteriorment els veïns de Montcada s’havien de desplaçar a Ripollet caminant perquè no hi havia cap mitjà de transport. En aquest sentit, als tres municipis hi ha més facilitats per desplaçar-se fins a Barcelona que entre ells mateixos. “Aquesta línia trenca la tendència dels eixos, que semblava que només es podia plantejar el transport entre la capital i les poblacions metropolitanes. Ara ja es poden establir eixos transversals, com aquest, que uneix poblacions de la comarca fins ara no comunicades”, va declarar Tomàs. A més, el director general de ports i transports va anunciar que en un futur es continuarà ampliant la connexió del Vallès Occidental amb la incorporació de noves línies transversals. “L’objectiu principal és que el ciutadà de Catalunya pugui anar en transport públic a qualsevol lloc i en un temps raonable”, va afegir.
Per a l’actual president de la Mancomunitat i alcalde de Cerdanyola, municipi al qual pertany la Universitat Autònoma de Barcelona, millorar la connexió amb aquest centre educatiu és fonamental. “Són uns quants milers de persones que van a la UAB cada dia i no pot ser que, els que estan geogràficament més a prop, són els que tinguin més dificultats per accedir-hi, com passava amb Ripollet i Montcada”, va destacar.
En aquest sentit, el secretari general de l’Autònoma considera que hi ha molts problemes de connexió a la zona, per la qual cosa creu que amb aquest nou servei no hi ha prou. “Encara ens queda molta feina per no allunyar-nos de la realitat i per potenciar la connectivitat de la zona. Els alumnes de la Universitat Autònoma de Barcelona estan fortament discriminats per zonificació i altres coses”, va reivindicar. Per a Grassa, la connexió és un tema bàsic per a la relació de la universitat amb la societat i fins ara era un problema per a una universitat que pretén ser “capdavantera i estar perfectament arrelada al territori”.
D’altra banda, els presents en la inauguració de la línia 648 van coincidir en destacar la necessitat d’impulsar el transport públic en contraposició al privat. “Hem d’aconseguir que els ciutadans deixin el cotxe aparcat i utilitzin el transport públic pel bé de tots, per les finances públiques i perquè és més segur i evitaria problemes de trànsit”, va afirmar Tomàs.
Recordem que aquest nou servei d’autobusos no només apropa els ciutadans als municipis veïns i la UAB sinó que també els connecta amb altres mitjans de transport als que fins ara tenien difícil accés. Un exemple són el Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya que tenen parada al mateix campus de la UAB.
Amb la línia 648 d’autobusos de l’ATM els municipis de Ripollet, Cerdanyola del Vallès, Montcada i Reixac i Bellatera han donat solució a un dels seus principals problemes de comunicació. Les relacions entre aquests municipis fan que cada dia milers de veïns hagin de desplaçar-se d’un poble a l’altre per anar a treballar, estudiar o simplement per raons d’oci. Amb el nou servei aquest trajecte serà més fàcil.
http://a08zz104.eresmas.net/Revista%20464/tema464.htm
Fins ara anar a la Universitat Autònoma de Barcelona, o fins i tot a Montcada i Reixac, no era gens fàcil. Per solucionar aquesta situació el passat dilluns es va posar en marxa una nova línia d’autobusos, la 648, que connecta el nostre municipi amb Montcada, Cerdanyola, Bellatera i la UAB.
Els ciutadans de Ripollet, Montcada i Reixac i Cerdanyola del Vallés ja tenen un autobús que els connecta amb la Universitat Autònoma de Barcelona, Bellaterra i entre ells. Aquesta línia es va fer realitat el passat dilluns 18 de setembre, quan es va posar en marxa el servei, que anirà a càrrec de les empreses concessionàries Martí Renom S.A. SARBUS i Autocars R. Font SA.
Aquest servei, que inicia el seu recorregut a Montcada, tindrà una freqüència de pas d’una hora en ambdós sentits i serà operatiu de dilluns a divendres, de sis del matí fins a les 22 hores. Té un total d’11 parades, de les quals quatre estan ubicades a Ripollet: Rambla Sant Andreu amb carrer Pau Casals, carrer Sant Josep amb Pizarro, carrer Balmes amb Molí d’en Ginestar i Quatre Cantons.
Els usuaris d’aquesta nova línia poden utilitzar les targes integrades del Transport Metropolità de Barcelona (TMB). Destacar que Montcada i Reixac pertany a la primera corona metropolitana, per la qual cosa si es volen desplaçar cap a Ripollet, Cerdanyola, Bellaterra o la UAB han d’utilitzar una targeta de dues zones. En canvi, donat que la resta de municipis estan inclosos a la segona corona, el viatge a la Universitat es pot fer amb una tarja d’una zona. Per anar a Montcada, però, serà necessària una tarja de dues zones.
La línia 648 forma part de la Xarxa de Transports de la Generalitat, qui s’ha fet càrrec de la despesa.
Reivindicació històrica
Al nostre municipi, la petició d'un mitjà de transport que ens connectés amb la UAB era una demanda històrica. Fins el passat dilluns, per a molts estudiants la única manera d'anar a estudiar cada dia a l'Autònoma era el transport privat o desplaçar-se fins a Cerdanyola i utilitzar o bé el tren o bé l'autobús del qual el municipi veí ja disposava.
Però a més, aquesta línia d'autobusos, la 648 de l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM), també connecta Ripollet amb Montcada i Cerdanyola. Amb aquest darrer municipi ja tenia una comunicació més freqüent però amb Montcada només la línia que va a Barcelona per la carretera nacional tenia parades a Santa Maria de Montcada. Aquesta situació resultava incomprensible pel ciutadans dels tres municipis, que delimiten territorialment.
El passat divendres 15 de setembre va tenir lloc la inauguració de la nova línia d’autobús i en l’acte hi van ser presents l’alcalde de Ripollet, Juan Parralejo; l’alcalde de Cerdanyola i actual president de la Mancomunitat, Antoni Morral; l’alcaldessa accidental de Montcada; M.Carmen Porro; regidors de transport dels municipis; el director general de ports i transports de la Generalitat, Esteve Tomàs; el secretari general de la UAB, Rafael Grassa; el director general de l’Autoritat del Transport Metropolità, Ramón Seró i representants dels veïns i de les empreses concessionàries.
Dèficit de transport
En aquest acte inaugural els tres alcaldes van coincidir en destacar la necessitat que hi havia de la nova línia, sobretot a Ripollet. Segons Parralejo: “Tenim un dèficit de transport públic molt superior als altres municipis. Sabem que a mig termini la solució és la connexió a les vies de comunicació ràpides, com rodalies o el metro. Fins que això no es solucioni, no haurem solucionat el problema del transport públic”. Malgrat que per a ell la nova línia és un pas important perquè també connecta el nostre municipi amb els Ferrocarrils de la Generalitat i la Renfe, “encara ens queda moltíssim per aconseguir allò que nosaltres creiem que ens mereixem com a municipi de gairebé 40.000 habitants”, va afegir.
De la seva banda, l’alcaldessa accidental de Montcada, M.Carmen Porro, va incidir en la paradoxa que anteriorment els veïns de Montcada s’havien de desplaçar a Ripollet caminant perquè no hi havia cap mitjà de transport. En aquest sentit, als tres municipis hi ha més facilitats per desplaçar-se fins a Barcelona que entre ells mateixos. “Aquesta línia trenca la tendència dels eixos, que semblava que només es podia plantejar el transport entre la capital i les poblacions metropolitanes. Ara ja es poden establir eixos transversals, com aquest, que uneix poblacions de la comarca fins ara no comunicades”, va declarar Tomàs. A més, el director general de ports i transports va anunciar que en un futur es continuarà ampliant la connexió del Vallès Occidental amb la incorporació de noves línies transversals. “L’objectiu principal és que el ciutadà de Catalunya pugui anar en transport públic a qualsevol lloc i en un temps raonable”, va afegir.
Per a l’actual president de la Mancomunitat i alcalde de Cerdanyola, municipi al qual pertany la Universitat Autònoma de Barcelona, millorar la connexió amb aquest centre educatiu és fonamental. “Són uns quants milers de persones que van a la UAB cada dia i no pot ser que, els que estan geogràficament més a prop, són els que tinguin més dificultats per accedir-hi, com passava amb Ripollet i Montcada”, va destacar.
En aquest sentit, el secretari general de l’Autònoma considera que hi ha molts problemes de connexió a la zona, per la qual cosa creu que amb aquest nou servei no hi ha prou. “Encara ens queda molta feina per no allunyar-nos de la realitat i per potenciar la connectivitat de la zona. Els alumnes de la Universitat Autònoma de Barcelona estan fortament discriminats per zonificació i altres coses”, va reivindicar. Per a Grassa, la connexió és un tema bàsic per a la relació de la universitat amb la societat i fins ara era un problema per a una universitat que pretén ser “capdavantera i estar perfectament arrelada al territori”.
D’altra banda, els presents en la inauguració de la línia 648 van coincidir en destacar la necessitat d’impulsar el transport públic en contraposició al privat. “Hem d’aconseguir que els ciutadans deixin el cotxe aparcat i utilitzin el transport públic pel bé de tots, per les finances públiques i perquè és més segur i evitaria problemes de trànsit”, va afirmar Tomàs.
Recordem que aquest nou servei d’autobusos no només apropa els ciutadans als municipis veïns i la UAB sinó que també els connecta amb altres mitjans de transport als que fins ara tenien difícil accés. Un exemple són el Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya que tenen parada al mateix campus de la UAB.
Amb la línia 648 d’autobusos de l’ATM els municipis de Ripollet, Cerdanyola del Vallès, Montcada i Reixac i Bellatera han donat solució a un dels seus principals problemes de comunicació. Les relacions entre aquests municipis fan que cada dia milers de veïns hagin de desplaçar-se d’un poble a l’altre per anar a treballar, estudiar o simplement per raons d’oci. Amb el nou servei aquest trajecte serà més fàcil.
http://a08zz104.eresmas.net/Revista%20464/tema464.htm
Visca el centralisme!!! Ja no només el patim a "províncies", si no que al mateix àmbit de l'ATM la caguen...i això que el logo de l'ATM és ben gros...entfe001 wrote:Els usuaris d’aquesta nova línia poden utilitzar les targes integrades del Transport Metropolità de Barcelona (TMB).
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Por aquí no lo he visto de momento, claro que si lo veo avisaré. Si vuelve, sumado a la vuelta del 917, permitirá que los Scania (generalmente el 810 y a veces el 804) no vuelvan a subir más...trainman wrote:Durante esta semana el Sarbus que se ha podido ver en esta línea ha sido el 920, que ha vuelto recientemente a Sarbus después de prestar servicio varios meses en la PR4
¿Habrá vuelto el 918 (hasta habitual de la línea, con alguna incursión del 910) a prestar servicio en la C1/C5?
Saludos
648: NOVA PARADA
sarbus | 26 Abril, 2007 13:49
A partir del divendres 27 d'Abril, la línia 648 realitzarà una nova parada dins el municipi de Cerdanyola del Vallès, al barri Turó de Sant Pau.
http://grupsarbus.bloc.cat/post/7779/157649
sarbus | 26 Abril, 2007 13:49
A partir del divendres 27 d'Abril, la línia 648 realitzarà una nova parada dins el municipi de Cerdanyola del Vallès, al barri Turó de Sant Pau.
http://grupsarbus.bloc.cat/post/7779/157649
Hola,
Para un servidor está línea es un fracaso. Trabajo en la UAB y lo veo pasar por el campus cada día totalmente vacío o puntualmente con 1 o 2 personas.
Tal como está el transporte público en Cerdanyola, no entiendo esta línea, pocas paradas y mal ubicadas. Este autobús tendría que parar en el Eix Central del campus de la UAB, que es donde se concentran todas las líneas de autobuses, dando además la posibilidad de trasbordo y no en Ciències de l’Educació.
Tampoco entiendo a SARBUS que todas las líneas que proceden del Campus de la UAB (A3-3-B4) hacia Cerdanyola tengan el mismo itinerario. Se de muchos alumnos que viven por la zona de Flor de Maig - Canaletas que deben de andar bastante para poder coger el autobús y deciden ir en coche.
Se debería de crear o modificar una línea que su recorrido fuera por Serragallines – Sebastiá Garriga- Flor de Maig – Avenida Primavera , que de lo seguro daría mucho servicio a esta zona
Saludos
Para un servidor está línea es un fracaso. Trabajo en la UAB y lo veo pasar por el campus cada día totalmente vacío o puntualmente con 1 o 2 personas.
Tal como está el transporte público en Cerdanyola, no entiendo esta línea, pocas paradas y mal ubicadas. Este autobús tendría que parar en el Eix Central del campus de la UAB, que es donde se concentran todas las líneas de autobuses, dando además la posibilidad de trasbordo y no en Ciències de l’Educació.
Tampoco entiendo a SARBUS que todas las líneas que proceden del Campus de la UAB (A3-3-B4) hacia Cerdanyola tengan el mismo itinerario. Se de muchos alumnos que viven por la zona de Flor de Maig - Canaletas que deben de andar bastante para poder coger el autobús y deciden ir en coche.
Se debería de crear o modificar una línea que su recorrido fuera por Serragallines – Sebastiá Garriga- Flor de Maig – Avenida Primavera , que de lo seguro daría mucho servicio a esta zona
Saludos
La Generalitat garanteix el bus Montcada-Ripollet-Cerdanyola i augmenta freqüències al Barcelona-Cerdanyola-Terrassa
La Generalitat aprovava ahir finançar el servei de la nova línia d’autobús Montcada-Ripollet-Cerdanyola-UAB que arriba fins a Bellaterra –que es va posar en marxa al setembre del 2006– i l’increment de freqüències de la línia Barcelona-Cerdanyola-Sant Cugat–Rubí-Terrassa. El Consell de Govern aprobaba ahir la inversió de 4’2 milions d’euros en els propers quatre anys en la millora del transport de passatgers per carretera a la Regió Metropolitana de Barcelona.
L'autobús de la línia Montcada-Ripollet-Cerdanyola, a la plaça del Pi de Bellaterra
Foto: CedidaEl Consell de Govern aprovava ahir les partides necessàries per tal de finançar per un període de quatre anys els nous serveis que realitzen les empreses concessionàries de transport regular de viatgers per carretera amb l’objectiu de millorar la qualitat i l'oferta dels seus serveis.
En total es destinaran 4,2 milions d'euros al finançament de serveis públics de transport de passatgers iniciats l'any 2006 a la regió Metropolitana de Barcelona. Es tracta de dues noves línies d'autobús i de l'increment de freqüències en unes altres quatre línies:
Montcada – Ripollet – Cerdanyola – UAB - Bellaterra (nou servei)
Mataró – Granollers - Sabadell (nou servei)
BCN -Cerdanyola - Sant Cugat – Rubí - Terrassa (increment de freqüències)
Barcelona -Centre Penitenciari Quatre Camins (increment de freqüències)
Sentmenat – Polinyà - Barcelona (increment de freqüències)
Barcelona - Corbera de Llobregat (increment de freqüències)
http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia12289.html
La Generalitat aprovava ahir finançar el servei de la nova línia d’autobús Montcada-Ripollet-Cerdanyola-UAB que arriba fins a Bellaterra –que es va posar en marxa al setembre del 2006– i l’increment de freqüències de la línia Barcelona-Cerdanyola-Sant Cugat–Rubí-Terrassa. El Consell de Govern aprobaba ahir la inversió de 4’2 milions d’euros en els propers quatre anys en la millora del transport de passatgers per carretera a la Regió Metropolitana de Barcelona.
L'autobús de la línia Montcada-Ripollet-Cerdanyola, a la plaça del Pi de Bellaterra
Foto: CedidaEl Consell de Govern aprovava ahir les partides necessàries per tal de finançar per un període de quatre anys els nous serveis que realitzen les empreses concessionàries de transport regular de viatgers per carretera amb l’objectiu de millorar la qualitat i l'oferta dels seus serveis.
En total es destinaran 4,2 milions d'euros al finançament de serveis públics de transport de passatgers iniciats l'any 2006 a la regió Metropolitana de Barcelona. Es tracta de dues noves línies d'autobús i de l'increment de freqüències en unes altres quatre línies:
Montcada – Ripollet – Cerdanyola – UAB - Bellaterra (nou servei)
Mataró – Granollers - Sabadell (nou servei)
BCN -Cerdanyola - Sant Cugat – Rubí - Terrassa (increment de freqüències)
Barcelona -Centre Penitenciari Quatre Camins (increment de freqüències)
Sentmenat – Polinyà - Barcelona (increment de freqüències)
Barcelona - Corbera de Llobregat (increment de freqüències)
http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia12289.html
En el diario gratuito A Fons Vallès de ayer viernes apareció una noticia sobre el número de viajeros en los primeros 9 meses de este año de la línea Montcada-Ripollet-Cerdanyola-UAB y destaca que los buses de Font son más usados que los de Sarbus
A continuación os paso la noticia que he escaneado en dos partes, debido al tamaño de la página del diario
A continuación os paso la noticia que he escaneado en dos partes, debido al tamaño de la página del diario
- Attachments
-
- Noticia línea Montcada-UAB (A Fons Vallès, 26-10-07 2ª parte)
- busmontcadaripolletcerdanyolauab2.jpg (158.26 KiB) Viewed 3220 times
-
- Noticia línea Montcada-UAB (A Fons Vallès, 26-10-07 1ª parte)
- busmontcadaripolletcerdanyolauab.jpg (168.48 KiB) Viewed 3226 times