Prova mitjana de nivell
Prova mitjana de nivell
Què hi ha al Passeig de la Bonanova nº 84 ?
Re: Prova mitjana de nivell
Un portal que a sobre té la inscripció "84" Fora d'això, ni idea...orique wrote:
Què hi ha al Passeig de la Bonanova nº 84 ?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Eso es muy fácil para quien haya ido paseando desde el Consulado de los EUA al de México. Junto al edificio con ese número pasa la vía del ferrocarril. Me sentí muy sorprendida cuando sentí el paso el tren por ese lugar.
Last edited by marilyn on Tuesday 26/12/2006 16:32, edited 1 time in total.
Bingo. La porta del 84 és una porta de reixa amb unes escales que baixen fins a nivell de via.marilyn wrote:Eso es muy fácil para quien haya ido paseando desde el Consulado de los EUA al de México. Junto al edificio con ese número pasa la vía del ferrocarril. Me sentí muy sorprendida cuando sentí el paso el tren por ese lugar.
molaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Com mola aquesta pàgina no? no la coneixia, estic veient tot de tunels del metro
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
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- Mortadel·lo
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- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Y un poco más escorado, la del 6, el 7, el 33, el 34, el 66.... y muchas más líneas de autobús... .Mortadel·lo wrote:la parada del 74
Bueno, como "supongo" me toca a mí.... me tenéis que decir qué colegio público se encuentra más cercano a la unión de los tramos de renfe que van hacia Clot-Aragó y hacia Estación de Francia/Término saliendo de Passèig de Gràcia (de renfe, claro). Preguntita dedicada a ese colegio el cual estuve estudiando 4 años consecutivos.
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
Pues algo que siempre me encontraba con ello y que en parte tiene relación con mi pregunta anterior (supongo hablarás de la Monumental)...
Y si seguimos toda esa calle... yo no me acuerdo mucho, pero mis padres sí se acuerdan, sobre aquella... si se puede decir... "lucha" por ver cuál de los dos sería el edificio más alto (Mapfre VS Hotel Arts) de la zona.
Y si seguimos toda esa calle... yo no me acuerdo mucho, pero mis padres sí se acuerdan, sobre aquella... si se puede decir... "lucha" por ver cuál de los dos sería el edificio más alto (Mapfre VS Hotel Arts) de la zona.
"La locura nunca tuvo maestro" (1995)
tanta lluita i arriba un edifici que els supera, l'agbar, també anomenat Penis, coet, consolador, la po**a de Barcelona... i per cormar-ho, de nit es posa vermell i, desde un avió, la plaça de glòries sembla una bulva, i la torre agbar la acompanya.Rodalíes wrote:yo no me acuerdo mucho, pero mis padres sí se acuerdan, sobre aquella... si se puede decir... "lucha" por ver cuál de los dos sería el edificio más alto (Mapfre VS Hotel Arts) de la zona.
Deixant el tema gratacels, estic buscant entrades secretes a Fernando i d'altres estacions.
Hola:
No home, no. Em refereixo (si no m'erro, que podria ser) a que sota del carrer Marina i agafant el trencant cap a Av. Gaudi, es suposa que allo es el tunel tapiat de l'estacio fantasma de Gaudi. El que tindria que anar desde Horta a Paral.lel, pero que per alaguna capullada, encara no s'ha desfet el "prestec" de les estacions d'Horta a Hospital de Sant Pau (primitiva L2) a la L5. No se si m'explico.
Potser que m'ho hagi mirat malament, pero a primer cop de vista, aquell "colze" que hi ha al final de l'Av Gaudi i que tira cap a Marina, separant-se del que passa per sota de Provença, sembla ser el tunel de la L2....
Poseu "Consell de Cent 506" i la resol.lucio a 1/5000. Que es el tunel que es separa del carrer Arago i sembla que "mor" enmig de la Diagonal, mes o menys davant d'aquest numero de Consell de cent?. Potser es algo molt obvi i que mes d'un ja sabreu, pero es que no tinc ni idea. Sembla un cul de sac, no?.....
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Les collonades que estem trobant amb aquesta pagina!. Gracies Fantito
No home, no. Em refereixo (si no m'erro, que podria ser) a que sota del carrer Marina i agafant el trencant cap a Av. Gaudi, es suposa que allo es el tunel tapiat de l'estacio fantasma de Gaudi. El que tindria que anar desde Horta a Paral.lel, pero que per alaguna capullada, encara no s'ha desfet el "prestec" de les estacions d'Horta a Hospital de Sant Pau (primitiva L2) a la L5. No se si m'explico.
Potser que m'ho hagi mirat malament, pero a primer cop de vista, aquell "colze" que hi ha al final de l'Av Gaudi i que tira cap a Marina, separant-se del que passa per sota de Provença, sembla ser el tunel de la L2....
Poseu "Consell de Cent 506" i la resol.lucio a 1/5000. Que es el tunel que es separa del carrer Arago i sembla que "mor" enmig de la Diagonal, mes o menys davant d'aquest numero de Consell de cent?. Potser es algo molt obvi i que mes d'un ja sabreu, pero es que no tinc ni idea. Sembla un cul de sac, no?.....
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Les collonades que estem trobant amb aquesta pagina!. Gracies Fantito
Si us fixeu bé, i si el plànol está ben dibuixat, es pot veure la transposició espacio - temporal que pateix la L2 entre Monumental i Tetuan.
Per altra banda el que veig es que a Sagrda Família es produiex una fusió dels túnels de la L2 amb la L5. No se si el que vol dir es que van un per sobre l'altre o que simplement que está mal dibuixat.
Salut,
Per altra banda el que veig es que a Sagrda Família es produiex una fusió dels túnels de la L2 amb la L5. No se si el que vol dir es que van un per sobre l'altre o que simplement que está mal dibuixat.
Salut,
Espai - temps? jo ho vaig bé, podríes explicar que té d'extrany??
D'altre banda, no he trobat res a Fernando, però m'he enrecordat de una cosa que potser que us interessi
Jo soc molt aficionat a la història, i un cop vaig veure un documental, que comentava històries de la guerra civil. Va sorgir el tema de un refuji antiaeri de la plaça Tetuan. Deien que es podía accedir per una tapa de alcantarilla, i que es un dels més ben conservats de tota la ciutat, però per les obres de la L2, es va destruir gran part d'aquest refugi, però, diuen que no van tapar la sortida al metro, i que ara, de fet, han aprofitat part del refugi com a sortida de emergència.
Al planol no surt, pero us puc donar informació de el refugi extreta de una web.
D'altre banda, no he trobat res a Fernando, però m'he enrecordat de una cosa que potser que us interessi
Jo soc molt aficionat a la història, i un cop vaig veure un documental, que comentava històries de la guerra civil. Va sorgir el tema de un refuji antiaeri de la plaça Tetuan. Deien que es podía accedir per una tapa de alcantarilla, i que es un dels més ben conservats de tota la ciutat, però per les obres de la L2, es va destruir gran part d'aquest refugi, però, diuen que no van tapar la sortida al metro, i que ara, de fet, han aprofitat part del refugi com a sortida de emergència.
Al planol no surt, pero us puc donar informació de el refugi extreta de una web.
El refugio de la plaza de Tetuán
En la plaza de Tetuán, antiguamente de Hermenegildo Giner de los Ríos, hay una tapa de alcantarilla que permite acceder al refugio antiaéreo que se conserva en el subsuelo, a unos 5 metros de profundidad. Este recinto, uno de los más amplios y mejor construidos de la ciudad, es de tipo celular y se conserva prácticamente tal y como quedó en 1939, aunque reducido a más de la mitad (unos 300 m2) de su extensión original (870 m2). Las obras de construcción de la Lınea 2 del metro lo han destruido parcialmente y además han reaprovechado algunas galerías para habilitar las salidas de emergencia del suburbano.
El refugio fue impulsado, subvencionado y supervisado por la Junta Local de Defensa Pasiva, que invirtió 538.983,80 de las antiguas pesetas de 1937 en su construcción, convirtiéndolo en uno de los más costosos de toda la ciudad. En la cubierta se utilizó el hormigón armado, material de gran resistencia capaz de soportar el impacto de bombas de hasta 500 kg. La calidad
constructiva y amplitud de este refugio se debe a que las autoridades municipales habían previsto reutilizarlo como escuela al término de la guerra. El ayuntamiento franquista destinó mano de obra y dinero para acabar los trabajos, aunque finalmente el refugio quedó cerrado e inutilizado.
En el año 2004, con motivo de la presentación de la serie documental sobre la Guerra Civil titulada Zona Roja, producida y emitida por Televisió de Catalunya, el Ayuntamiento concedió los permisos para reabrir el refugio. Según diferentes
personas que tuvieron la ocasión de acceder al complejo su estado de conservación es excepcional,
como si no hubiese pasado el tiempo. A pesar de la mutilación causada por la construcción de la estación de metro, aún es posible distinguir una zona de servicios que preserva intactos los urinarios así como la cocina, dotada de tuberías y fregaderos.
También se conservan algunas puertas con sus tiradores, bancos de madera, muebles y colgadores de ropa, testimonios silentes de excepción de la vida subterránea provocada por la barbarie fascista.
- BCN Término
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- Joined: Sunday 09/04/2006 23:44
- Location: Allà ón ja no hi queda cap 1000
ai carai!!
Impressionant LLOP!
Com carai et fiques en aquests llocs?
Com carai et fiques en aquests llocs?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2