CCOO demana a Renfe augment freqüència pas línia C7
CCOO demana a Renfe augment freqüència pas línia C7
CCOO demana a Renfe un augment de la freqüència de pas a la línia C7
Comissions Obreres reclama al govern espanyol que augmenti la freqüència de pas de la línia C7 de Renfe i millori la coordinació de l'enllaç entre aquesta línia i la C4. El sindicat, que ha demanat un paquet de mesures per resoldre la situació de Renfe a Catalunya, assegura que la prioritat ha de ser per als trens de rodalies i no per al TGV.
CCOO proposa una llista de 17 mesures per millorar el servei de Renfe a Catalunya. Una d'elles afecta la línia C7, que passa per Sant Cugat i que actualment té una freqüència de pas de combois molt reduïda. Aquest fet, sumat a la gran quantitat de santcugatencs que agafen aquest tren en hores punta, ha portat CCOO a exigir millores.
Escoltem el responsable de comunicació i imatge de CCOO al Vallès Occidenta Salvador Seliva.
Salvador Seliva
Nosaltres plantegem que augmenti la freqüència de la línia C7 i que a les hores punta els trens passin cada 5-7 minuts, perquè hi ha una demanda molt important a la nostra comarca en aquesta línia.
ESCOLTA-HO
Seliva fa èmfasi en la necessitat de millorar l'enllaç entre la línia C7 i la C4.
Salvador Seliva
No pot ser que es trigui 20 minuts per agafar un enllaç. També plantegem millorar els enllaços per anar als polígons industrials.
ESCOLTA-HO
CCOO ha deixat molt clar que la prioritat del govern ha de ser per als trens de rodalies i no pas per al TGV, al que consideren un mitjà per a minories.
http://www.radiosantcugat.com/index.php ... /25576.htm
Comissions Obreres reclama al govern espanyol que augmenti la freqüència de pas de la línia C7 de Renfe i millori la coordinació de l'enllaç entre aquesta línia i la C4. El sindicat, que ha demanat un paquet de mesures per resoldre la situació de Renfe a Catalunya, assegura que la prioritat ha de ser per als trens de rodalies i no per al TGV.
CCOO proposa una llista de 17 mesures per millorar el servei de Renfe a Catalunya. Una d'elles afecta la línia C7, que passa per Sant Cugat i que actualment té una freqüència de pas de combois molt reduïda. Aquest fet, sumat a la gran quantitat de santcugatencs que agafen aquest tren en hores punta, ha portat CCOO a exigir millores.
Escoltem el responsable de comunicació i imatge de CCOO al Vallès Occidenta Salvador Seliva.
Salvador Seliva
Nosaltres plantegem que augmenti la freqüència de la línia C7 i que a les hores punta els trens passin cada 5-7 minuts, perquè hi ha una demanda molt important a la nostra comarca en aquesta línia.
ESCOLTA-HO
Seliva fa èmfasi en la necessitat de millorar l'enllaç entre la línia C7 i la C4.
Salvador Seliva
No pot ser que es trigui 20 minuts per agafar un enllaç. També plantegem millorar els enllaços per anar als polígons industrials.
ESCOLTA-HO
CCOO ha deixat molt clar que la prioritat del govern ha de ser per als trens de rodalies i no pas per al TGV, al que consideren un mitjà per a minories.
http://www.radiosantcugat.com/index.php ... /25576.htm
Jo acostumo a agafar la C7 en sentit BCN>Martorell cap a les 19 h i no hi va gaire gent.
Ara, un cop el vaig agafar sobre les 18 h a Sant Cugat en sentit Martorell>BCN, i a St.Cugat no es va omplir, però hi va pujar gent.
No l´he agafat mai a primera hora del matí, no sé com va.
De tota manera, crec que la línia tindrà un fort augment de passatgers quan s´obri Martorell-Central i es pugui fer ´l´enllaç entre les línies de Manresa, Igualada i Sant Boi amb la C7.
Tingueu en compte que l´enllaç serà només d´uns minuts i que serà molt fàcil anar de Vilafranca, Pallejà, Olesa o Piera a la UAB amb la nova estació.
Ara, un cop el vaig agafar sobre les 18 h a Sant Cugat en sentit Martorell>BCN, i a St.Cugat no es va omplir, però hi va pujar gent.
No l´he agafat mai a primera hora del matí, no sé com va.
De tota manera, crec que la línia tindrà un fort augment de passatgers quan s´obri Martorell-Central i es pugui fer ´l´enllaç entre les línies de Manresa, Igualada i Sant Boi amb la C7.
Tingueu en compte que l´enllaç serà només d´uns minuts i que serà molt fàcil anar de Vilafranca, Pallejà, Olesa o Piera a la UAB amb la nova estació.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Penso que aquest augment, la veritat, només serviria per la gent de l'Autònoma.
Tots els dies que he agafat aquesta linia, si no és hora de sortida de l'autònoma i de dilluns a divendres, els trens van buits
Com a molt, i no se si arribaría a ser rentable, posaria algun tren més que acabés a Cerdanyola Universitat.
Tots els dies que he agafat aquesta linia, si no és hora de sortida de l'autònoma i de dilluns a divendres, els trens van buits
Com a molt, i no se si arribaría a ser rentable, posaria algun tren més que acabés a Cerdanyola Universitat.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
La línia tindrà un fort augment d'usuaris el dia que es faci la connexió amb Granollers. Aleshores sí que serà la repera, poder anar-hi de Martorell sense fer la volta per l'embut de Barcelona.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
El primer tren del mati BCN>Martorell de laborables va ple fins la bandera fins Sant Cugat i Rubí ple de treballadors que van a treballar a la zona.
D'altra banda, cal tenir en compte que els enllaços amb la C4 a Cerdanyola i Martorell són una me... i que si fossin adients potser els trens anirien més plens, així com prolongant els C1 que acaben a Molins fins a l'Autònoma.
D'altra banda, cal tenir en compte que els enllaços amb la C4 a Cerdanyola i Martorell són una me... i que si fossin adients potser els trens anirien més plens, així com prolongant els C1 que acaben a Molins fins a l'Autònoma.
Jo faria L'Hospitalet-Molins de Rei-El Papil-Cerdanyola UAB-Sabadell-Terrassa.És a dir,connexió directe entre la capital del baix i la o las del Vallés.mikado wrote:I ja q demanem i que tot serà meravellós amb la nova RENFE, Terrassa/Martorell via Cerdanyola UAB sense passar per BCN ni fer transbordaments
Aixó sí,sense tancar la R7,aquesta R8 Hospitalet-Papiol-UAB-Terrassa sense passar per Barcelona seria per anar a Terrassa des de les zones centre del Baix sense fer transbordament.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
7 orbital
Hola,
Exacto, las posibilidades de una ronda metropolitana a partir de la transformación en circular de la actual línea 7 de cercanías que debería también de llevar implícita una nueva línea exterior que fuese de Vilafranca a Granollers sin bajar a BCN y pasando de Castellbisbal a Rubí y Sant Cugat por el norte creo que daría mucho más juego y mucha más vida al citado corredor paralelo a la B-30 por el que pasarían 2 líneas con dos maneras de bajar a BCN por ambos lados, el enlace más que deseable con FGC en el medio, donde este intercambiador se debería de construir ya mismo y en el que una estación del futuro AVE no estaría de más.
Y además de eso se contaría con una conexión directa con Granollers por un lado que nos daría la posibilidad de conexión con el eje de Puigcerdà. Y también se nos abriría la opción del corredor de Vilafranca a Comarruga.
Saludos,
Sergio
Exacto, las posibilidades de una ronda metropolitana a partir de la transformación en circular de la actual línea 7 de cercanías que debería también de llevar implícita una nueva línea exterior que fuese de Vilafranca a Granollers sin bajar a BCN y pasando de Castellbisbal a Rubí y Sant Cugat por el norte creo que daría mucho más juego y mucha más vida al citado corredor paralelo a la B-30 por el que pasarían 2 líneas con dos maneras de bajar a BCN por ambos lados, el enlace más que deseable con FGC en el medio, donde este intercambiador se debería de construir ya mismo y en el que una estación del futuro AVE no estaría de más.
Y además de eso se contaría con una conexión directa con Granollers por un lado que nos daría la posibilidad de conexión con el eje de Puigcerdà. Y también se nos abriría la opción del corredor de Vilafranca a Comarruga.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Re: 7 orbital
Aquesta línia orbital, de Vilanova a Mataró, es troba en la fase de redacció de l'estudi informatiu. De fet, jo estic treballant-hi en el tram de Sabadell a Montmeló, on es preveu fer nous enllaços entre la línia Barcelona-Manresa i la Papiol-Mollet, la Papiol-Mollet i la Barcelona-Vic i de la Barcelona-Vic amb la Barcelona-Girona.Santfeliuenc wrote:Exacto, las posibilidades de una ronda metropolitana a partir de la transformación en circular de la actual línea 7 de cercanías que debería también de llevar implícita una nueva línea exterior que fuese de Vilafranca a Granollers sin bajar a BCN y pasando de Castellbisbal a Rubí y Sant Cugat por el norte creo que daría mucho más juego
http://www10.gencat.net/ptop/AppJava/ca ... rbital.jsp
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Em sembla que en SF es referia a la connexió de l'actual R7 amb l'R2 (Cerdanyola-Mollet) i no pas a l'orbital, per cert, també de vital importància per descarregar i descentralitzar el transport públic de l'RMB.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
A las 2
Hola,
Saludos,
Sergio
Me refería a las 2, primero a la línea 7 orbital y después a la exterior entre Vilafranca (ampliable a Vilanova) - Granollers (ampliable a Mataró).Guigui wrote:Em sembla que en SF es referia a la connexió de l'actual R7 amb l'R2 (Cerdanyola-Mollet) i no pas a l'orbital, per cert, també de vital importància per descarregar i descentralitzar el transport públic de l'RMB.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: 7 orbital
Doncs ja trigues a donar-nos més detallets, eh? Pq... nova connexió de la línia de Vic amb la de Girona? A Granollers vols dir?Trenscat wrote:Aquesta línia orbital, de Vilanova a Mataró, es troba en la fase de redacció de l'estudi informatiu. De fet, jo estic treballant-hi en el tram de Sabadell a Montmeló, on es preveu fer nous enllaços entre la línia Barcelona-Manresa i la Papiol-Mollet, la Papiol-Mollet i la Barcelona-Vic i de la Barcelona-Vic amb la Barcelona-Girona.
Re: 7 orbital
L'antic enllaç Granollers - Les Franqueses, tancat pel vergonyós decret de 1984, ara mateix és irrecuperable. No s'han construit (encara) edificacions pel seu traçat peró si s'ha urbanitzat. A més a més, en el punt de bifurcació amb la línia de Vic hi ha l'estació de Les Franqueses i en el punt de bifurcació amb la línia de Girona hi ha el nou baixador Les Franqueses-Granollers-Nord, amb el que resulta bastant improbable una solució alternativa tipus nou enllaç soterrat.javi82 wrote: Pq... nova connexió de la línia de Vic amb la de Girona? A Granollers vols dir?
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
El què es pretén fer és una nova connexió entre la línia de Vic i la de Granollers però en sentit Mollet Santa Rosa-Granollers Centre per entendre'ns. La traça sortiria des de la zona del circuït de Catalunya de la línia Barcelona-Vic, on està prevista una nova estació, i després de passar el riu Congost enllaçaria amb la línia Barcelona-Girona. De tota manera, encara no està definit al 100% tot plegat, ni de bon tros. A més, és una zona molt congestionada i on a més es volen fer noves infrastructures viàries.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Ahir record,vaig agafar la R7 i al vagó hi havien 10 persones al tram Rubí-Martorell
I mirà que a vegades he anat tot sol al vagó en un R7.
Al baixar a Martorell vaig fr un recompte així ràpid i n'erem 25 en tot el tren de la R7.
Em sembla que si que han augmentat els viatgers a la R7,i tampoc és que és tractesi d'una hora tan....vaig agafar el tren abans de les 6 de la tarda a Arc de Triomf direcció UAB-Martorell.
I mirà que a vegades he anat tot sol al vagó en un R7.
Al baixar a Martorell vaig fr un recompte així ràpid i n'erem 25 en tot el tren de la R7.
Em sembla que si que han augmentat els viatgers a la R7,i tampoc és que és tractesi d'una hora tan....vaig agafar el tren abans de les 6 de la tarda a Arc de Triomf direcció UAB-Martorell.
Coneixent a Renfe, espero que no tanquin aquesta linia per ser deficitaria o perquè l'agafa poca gent...Mako448 wrote:Ahir record,vaig agafar la R7 i al vagó hi havien 10 persones al tram Rubí-Martorell
I mirà que a vegades he anat tot sol al vagó en un R7.
Al baixar a Martorell vaig fr un recompte així ràpid i n'erem 25 en tot el tren de la R7.
Em sembla que si que han augmentat els viatgers a la R7,i tampoc és que és tractesi d'una hora tan....vaig agafar el tren abans de les 6 de la tarda a Arc de Triomf direcció UAB-Martorell.