Massa trens cap a l'Hospitalet

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
User avatar
p_p_b22
N4
N4
Posts: 59
Joined: Saturday 05/08/2006 23:22
Location: C1 i C4 Molins City

Massa trens cap a l'Hospitalet

Post by p_p_b22 »

No veig normal que a segons quines hores pasin tans tren cap a l'hospitalet sobretot els caps de setmana avui per exemple estava a l'estacio de sants esperant un C4 i le perdut, llavors e estat esperant hi han pasat 4 seguits tots buits cap a l'hospitalet

20.31 20.36 C1
20.36 20.41 C3
20.42 20.47 C7
20.46 20.51 C1

i mirant els horaris a la web de renfe fins i tot pasen 5 seguits

21.01 21.06 C1
21.12 21.17 C7
21.16 21.21 C3
21.19 21.24 C1
21.29 21.34 C1

i 6!!!!!!!!!
22.16 22.21 C1
22.19 22.24 C7
22.31 22.36 C1
22.38 22.43 C3
22.45 22.50 C7
23.00 23.05 C1

el problema es que en caps de setmana sobretot els disabtes a certes hores agafar un C4 a petar de gent no fa ni gracia podense aprofitar tots aquests trens que mols d'ells van buits i allargarlos unes quantes parades fins a Molins de Rei o Martorell.

No se que en penseu
(es el meu primer missatge jjeje :P )
User avatar
davids_from_liepaja
N4
N4
Posts: 40
Joined: Sunday 18/12/2005 9:35
Location: Bellvitge, Catalunya

Post by davids_from_liepaja »

Per això hi ha dos respostes possibles:

1. L'Hospitalet és la millor ciutat de les ciutats que es fan i es desfan. Per tant, encara que vagin buits els ha de tenir tots els trens. :)

2. Hi van tants trens perquè allà hi terminen moltes línies, R3 (tots) R4(Manresa), i crec que bastants de la R1. Si seguissin cap endevant, a més de fer als maquinistes excessius torns, no tindrien lloc per estacionar-ne tots, ni a Molins ni a Martorell, perquè ja hi van d'altres. Així que, company, o li fots a Martorell 2 o 3 vies mortes més, o ens en haurem d'aguantar. :)
Això és un vell letó que va pel carrer i veu a un mort per culpa d'un totxo caigut al cap. Diu, pobre, havent tants pocs letons i n'ha de morir un. Un altre diu, però si aquest era rus! Llavors el vell crida: Maleït! N'hi han tants rusos aquí que no n'hi han suficients totxos per matar-los a tots!
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.
Watermark
N7
N7
Posts: 328
Joined: Tuesday 12/07/2005 22:55

Post by Watermark »

davids_from_liepaja wrote: 2. Hi van tants trens perquè allà hi terminen moltes línies, R3 (tots) R4(Manresa), i crec que bastants de la R1. Si seguissin cap endevant, a més de fer als maquinistes excessius torns, no tindrien lloc per estacionar-ne tots, ni a Molins ni a Martorell, perquè ja hi van d'altres. Així que, company, o li fots a Martorell 2 o 3 vies mortes més, o ens en haurem d'aguantar. Smile

Els R4 que surten de Manresa per regla general van fins a Martorell els feiners i fins a Sant Vicenç o Vilafranca els festius. Els que sí acaben sempre a L'H son els 3 regionals de Manresa i trens procedents de Terrassa en hora punta. La resta d'arribades a L'H són doncs la gran part dels R1, quasi tots el R3 i quasi tots els R7.
User avatar
p_p_b22
N4
N4
Posts: 59
Joined: Saturday 05/08/2006 23:22
Location: C1 i C4 Molins City

Post by p_p_b22 »

A Molins de Rei en cap de setmana no acaba cap tren es podria aprofitar i fer com ho fan entre setmana que cada mitga hora surt un cap a Mataró
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

Millor que en sobrin que no pas que en faltin, no? :D Tot i així si n'hi ha masses i van buits seria bo que els posessin a altres linies que en aquell moment anessin més plenes.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Home, L'Hospitalet és la segona ciutat catalana amb major densitat de població, trobo lògic que hi hagin molts trens.
Danzig
N8
N8
Posts: 761
Joined: Wednesday 04/05/2005 17:03
Location: L'HospiMollet

Post by Danzig »

També hi ha servei de neteja de trens.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Es la estación de mayor capacidad al sur de Sants, con ocho o diez vías con capacidad para composiciones bastante largas, así que es lógico que muchos servicios de cercanías y regionales salgan de allí. Y claro, para salir primero han de entrar...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Penso que RENFE si els porta a l'Hospitalet aquests trens és perquè no hi ha més remei, ja que si pogués faria acabar els C1/C3/C7 a Barcelona mateix, però com no hi ha espai... doncs cap a l'Hospitalet.
User avatar
Santfeliuenc
N10
N10
Posts: 3520
Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
Location: Sant Andreu de la Barca, BL

Re

Post by Santfeliuenc »

Hola,
UT596001 wrote:Penso que RENFE si els porta a l'Hospitalet aquests trens és perquè no hi ha més remei, ja que si pogués faria acabar els C1/C3/C7 a Barcelona mateix, però com no hi ha espai... doncs cap a l'Hospitalet.
Podrían acabar perfectamente algunos de estos trenes en Molins de Rei, Castellbisbal y su playa de vías, Martorell o Vilafranca y dar servicio al Baix Llobregat como se necesita. La gran cantidad de gente esperando en Pl. Catalunya para coger el tren no van a L'H sino al Baix Llobregat, para L'H ya tienen la L1 y a partir de Sants la L5. Pero aún no les entra en el tarro a las mentes pensantes de RENFE el quitar todas esas circulaciones seguidas que solamente van a L'H pudiendo ir más allá.

Lo que yo me pregunto también es el motivo de las "paradiñas" a la entrada y salida de L'H y Sants en todas direcciones, ¿es que eso no tiene solución?

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Jo faria una cosa,veritat que a Martorell al costat de l'estació hi ha un descampat allà en mig que no serveix per res,doncs que posin un munt de vies mortes tipu hiospitalet,que tanquin l'estació i la reformin(per qué el seu estat),i fer que totes les línies que acaben a L'Hospitalet acabin a Martorell.
És mijoraria molt la frequencia de trens a la comarca.
Peró com renfe no vol invertir ni un duro en fer el que jo he proposat :evil:
Ah!,no me'n recordava que el descampat aquell em sembla que era el parking de l'estació!!!!!!!
Hi ha algún altre lloc per col.locar el parking que en futur també servirà per FGC?
Albert
N7
N7
Posts: 480
Joined: Thursday 05/05/2005 11:32
Location: Martorell

Post by Albert »

És incomprensible que fem passar trens que van bastant buits pel coll d'ampolla que suposa el túnel de Plaça Catalunya i els fem acabar a L'Hospitalet mentre que altres trens per aquests mateixos túnels van absolutament plens.

Els farien falta més trens i més maquinistes, aquest és el problema. A Molins hi caben trens els caps de setamana perquè cap tren de la R1 puja fins a Molins els caps de setmana. A Martorell hi cabrien també, aprofitant les 3 vies mortes que acaben abans de l'estació i també l'apartador del costat de la via 1 (és la via 3?).

Aprofito per fer una pregunta: per què no es pinta als mapes la R1 fins a Molins ja? Tindria alguna implicació dir que la R1 és Maçanet/Mataró-Molins de Rei? Per què els inclouen als horaris de la R4 i la R1 d'aquesta manera tan estrambòtica en lloc de posar-los com a trens de la R1?
Manelperg
N1
N1
Posts: 4
Joined: Sunday 09/04/2006 21:47
Location: BARNA

Post by Manelperg »

Hola companys, estic d'acord amb vosaltres, crec que hi arriben massas trens a L'Hospi buits, em pateixo las circumstáncias cada dia, ho trobo absurd, cuan hi ha demanda més enllà. Crec que uns cuants si que podrien acabar a Molins , però hem sembla que la lògica no es el punt fort de Renfe. Avui mateix a Plaça Catalunya un tren cap a St. viçens a tope (una sola composició) i abans uns cuants mig buits. cap L'H . Alguns directius els hi convindria donarse una volta en tren de tant en tant i veiesin la realitat, no tant sols desde el despatx. En fin que diem que ningú sàpiga. Es tant sols una catarsis. Adeu amics.
S'ha de potenciar el transport públic sino anem malament
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Hi ha el problema de sempre..........falta de maquinistes i de trens
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Re: Re

Post by UT596001 »

Santfeliuenc wrote:Hola,
UT596001 wrote:Penso que RENFE si els porta a l'Hospitalet aquests trens és perquè no hi ha més remei, ja que si pogués faria acabar els C1/C3/C7 a Barcelona mateix, però com no hi ha espai... doncs cap a l'Hospitalet.
Podrían acabar perfectamente algunos de estos trenes en Molins de Rei, Castellbisbal y su playa de vías, Martorell o Vilafranca y dar servicio al Baix Llobregat como se necesita. La gran cantidad de gente esperando en Pl. Catalunya para coger el tren no van a L'H sino al Baix Llobregat, para L'H ya tienen la L1 y a partir de Sants la L5. Pero aún no les entra en el tarro a las mentes pensantes de RENFE el quitar todas esas circulaciones seguidas que solamente van a L'H pudiendo ir más allá.

Lo que yo me pregunto también es el motivo de las "paradiñas" a la entrada y salida de L'H y Sants en todas direcciones, ¿es que eso no tiene solución?

Saludos,
Sergio
Hola, lo que quería decir es que RENFE no le interesa tener una frecuencia alta de L'Hospitalet a Barcelona, sino que sólo le interesa que los viajeros de las líneas C1, C3 y C7 (y los Terrassa-Hospitalet de la C4) que van a Barcelona puedan ir, pero cómo no tiene espacio en Sants los manda a Hospitalet. La estación de Hospitalet se amplió cuándo se construyó Sants precisamente con la función que tiene ahora. Aunque sí estoy de acuerdo que deberían de prolongar recorrido a Martorell, Molins, Vilafranca y UAB.

En cuánto a las paradas de entrada a l'Hospitalet y Sants, de momento no hay solución debido a la saturación de las líneas y la configuración actual de la línea.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Com ja he dit en un altre fil, una bona solució per descongestionar l'estació de l'Hospitalet, és enviar ni que sigui alguns trens de la costa a l'Estació de França.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Sí,vinga,i sense passar per Sants,
Gat_l-h
N4
N4
Posts: 58
Joined: Monday 25/09/2006 21:33
Location: L'Hospitalet centre del centre

Post by Gat_l-h »

Si hi hagués sol·lució es podria allargar potser la R1 fina a Molins, pero no em tregueu trens cap a Hospitalet, que ara com ara, és comodíssim tenir la Plaça Catalunya a 10 minuts amb freqüencia de metro i només dues parades (quan santa renfe va bé).

El problema de la lógica aplicada al transport ferroviari a vegades no és tan fàcil. Les coses són producte de circumstàncies històriques. Amb el munt de pasta que val moure un sol maó, més els tràmits burocràtics per fer qualsevol cosa, millor conservar el que tenim que funciona més o menys bé, abans d'arriscar-nos al caos. No em vull imaginar qué passará quan comecin a soterrar les vies a Hospitalet.

I penseu que marca molt de petit veure per la finestra de la teva habitació la platja de vies de l'Hospitalet plena de suisses...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Mako448 wrote:Sí,vinga,i sense passar per Sants,
Doncs sí xD
alexbn
N6
N6
Posts: 230
Joined: Wednesday 04/05/2005 12:41

Post by alexbn »

¿La estación de Hospi está congestionada? Si tiene 18 vías para dar y vender... Otra cosa es que hubiera más trenes de la C1 que fueran a Molins (ahora sólo van los que salen de Mataró) o incluso a Martorell, o que la C3 saliera de Molins o incluso más allá si hiciera falta.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”