Massa trens cap a l'Hospitalet
Massa trens cap a l'Hospitalet
No veig normal que a segons quines hores pasin tans tren cap a l'hospitalet sobretot els caps de setmana avui per exemple estava a l'estacio de sants esperant un C4 i le perdut, llavors e estat esperant hi han pasat 4 seguits tots buits cap a l'hospitalet
20.31 20.36 C1
20.36 20.41 C3
20.42 20.47 C7
20.46 20.51 C1
i mirant els horaris a la web de renfe fins i tot pasen 5 seguits
21.01 21.06 C1
21.12 21.17 C7
21.16 21.21 C3
21.19 21.24 C1
21.29 21.34 C1
i 6!!!!!!!!!
22.16 22.21 C1
22.19 22.24 C7
22.31 22.36 C1
22.38 22.43 C3
22.45 22.50 C7
23.00 23.05 C1
el problema es que en caps de setmana sobretot els disabtes a certes hores agafar un C4 a petar de gent no fa ni gracia podense aprofitar tots aquests trens que mols d'ells van buits i allargarlos unes quantes parades fins a Molins de Rei o Martorell.
No se que en penseu
(es el meu primer missatge jjeje )
20.31 20.36 C1
20.36 20.41 C3
20.42 20.47 C7
20.46 20.51 C1
i mirant els horaris a la web de renfe fins i tot pasen 5 seguits
21.01 21.06 C1
21.12 21.17 C7
21.16 21.21 C3
21.19 21.24 C1
21.29 21.34 C1
i 6!!!!!!!!!
22.16 22.21 C1
22.19 22.24 C7
22.31 22.36 C1
22.38 22.43 C3
22.45 22.50 C7
23.00 23.05 C1
el problema es que en caps de setmana sobretot els disabtes a certes hores agafar un C4 a petar de gent no fa ni gracia podense aprofitar tots aquests trens que mols d'ells van buits i allargarlos unes quantes parades fins a Molins de Rei o Martorell.
No se que en penseu
(es el meu primer missatge jjeje )
- davids_from_liepaja
- N4
- Posts: 40
- Joined: Sunday 18/12/2005 9:35
- Location: Bellvitge, Catalunya
Per això hi ha dos respostes possibles:
1. L'Hospitalet és la millor ciutat de les ciutats que es fan i es desfan. Per tant, encara que vagin buits els ha de tenir tots els trens.
2. Hi van tants trens perquè allà hi terminen moltes línies, R3 (tots) R4(Manresa), i crec que bastants de la R1. Si seguissin cap endevant, a més de fer als maquinistes excessius torns, no tindrien lloc per estacionar-ne tots, ni a Molins ni a Martorell, perquè ja hi van d'altres. Així que, company, o li fots a Martorell 2 o 3 vies mortes més, o ens en haurem d'aguantar.
1. L'Hospitalet és la millor ciutat de les ciutats que es fan i es desfan. Per tant, encara que vagin buits els ha de tenir tots els trens.
2. Hi van tants trens perquè allà hi terminen moltes línies, R3 (tots) R4(Manresa), i crec que bastants de la R1. Si seguissin cap endevant, a més de fer als maquinistes excessius torns, no tindrien lloc per estacionar-ne tots, ni a Molins ni a Martorell, perquè ja hi van d'altres. Així que, company, o li fots a Martorell 2 o 3 vies mortes més, o ens en haurem d'aguantar.
Això és un vell letó que va pel carrer i veu a un mort per culpa d'un totxo caigut al cap. Diu, pobre, havent tants pocs letons i n'ha de morir un. Un altre diu, però si aquest era rus! Llavors el vell crida: Maleït! N'hi han tants rusos aquí que no n'hi han suficients totxos per matar-los a tots!
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.
Sóc bo amb els acudits, oi? això és horrible humor letó.
davids_from_liepaja wrote: 2. Hi van tants trens perquè allà hi terminen moltes línies, R3 (tots) R4(Manresa), i crec que bastants de la R1. Si seguissin cap endevant, a més de fer als maquinistes excessius torns, no tindrien lloc per estacionar-ne tots, ni a Molins ni a Martorell, perquè ja hi van d'altres. Així que, company, o li fots a Martorell 2 o 3 vies mortes més, o ens en haurem d'aguantar. Smile
Els R4 que surten de Manresa per regla general van fins a Martorell els feiners i fins a Sant Vicenç o Vilafranca els festius. Els que sí acaben sempre a L'H son els 3 regionals de Manresa i trens procedents de Terrassa en hora punta. La resta d'arribades a L'H són doncs la gran part dels R1, quasi tots el R3 i quasi tots els R7.
Es la estación de mayor capacidad al sur de Sants, con ocho o diez vías con capacidad para composiciones bastante largas, así que es lógico que muchos servicios de cercanías y regionales salgan de allí. Y claro, para salir primero han de entrar...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re
Hola,
Lo que yo me pregunto también es el motivo de las "paradiñas" a la entrada y salida de L'H y Sants en todas direcciones, ¿es que eso no tiene solución?
Saludos,
Sergio
Podrían acabar perfectamente algunos de estos trenes en Molins de Rei, Castellbisbal y su playa de vías, Martorell o Vilafranca y dar servicio al Baix Llobregat como se necesita. La gran cantidad de gente esperando en Pl. Catalunya para coger el tren no van a L'H sino al Baix Llobregat, para L'H ya tienen la L1 y a partir de Sants la L5. Pero aún no les entra en el tarro a las mentes pensantes de RENFE el quitar todas esas circulaciones seguidas que solamente van a L'H pudiendo ir más allá.UT596001 wrote:Penso que RENFE si els porta a l'Hospitalet aquests trens és perquè no hi ha més remei, ja que si pogués faria acabar els C1/C3/C7 a Barcelona mateix, però com no hi ha espai... doncs cap a l'Hospitalet.
Lo que yo me pregunto también es el motivo de las "paradiñas" a la entrada y salida de L'H y Sants en todas direcciones, ¿es que eso no tiene solución?
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Jo faria una cosa,veritat que a Martorell al costat de l'estació hi ha un descampat allà en mig que no serveix per res,doncs que posin un munt de vies mortes tipu hiospitalet,que tanquin l'estació i la reformin(per qué el seu estat),i fer que totes les línies que acaben a L'Hospitalet acabin a Martorell.
És mijoraria molt la frequencia de trens a la comarca.
Peró com renfe no vol invertir ni un duro en fer el que jo he proposat
Ah!,no me'n recordava que el descampat aquell em sembla que era el parking de l'estació!!!!!!!
Hi ha algún altre lloc per col.locar el parking que en futur també servirà per FGC?
És mijoraria molt la frequencia de trens a la comarca.
Peró com renfe no vol invertir ni un duro en fer el que jo he proposat
Ah!,no me'n recordava que el descampat aquell em sembla que era el parking de l'estació!!!!!!!
Hi ha algún altre lloc per col.locar el parking que en futur també servirà per FGC?
És incomprensible que fem passar trens que van bastant buits pel coll d'ampolla que suposa el túnel de Plaça Catalunya i els fem acabar a L'Hospitalet mentre que altres trens per aquests mateixos túnels van absolutament plens.
Els farien falta més trens i més maquinistes, aquest és el problema. A Molins hi caben trens els caps de setamana perquè cap tren de la R1 puja fins a Molins els caps de setmana. A Martorell hi cabrien també, aprofitant les 3 vies mortes que acaben abans de l'estació i també l'apartador del costat de la via 1 (és la via 3?).
Aprofito per fer una pregunta: per què no es pinta als mapes la R1 fins a Molins ja? Tindria alguna implicació dir que la R1 és Maçanet/Mataró-Molins de Rei? Per què els inclouen als horaris de la R4 i la R1 d'aquesta manera tan estrambòtica en lloc de posar-los com a trens de la R1?
Els farien falta més trens i més maquinistes, aquest és el problema. A Molins hi caben trens els caps de setamana perquè cap tren de la R1 puja fins a Molins els caps de setmana. A Martorell hi cabrien també, aprofitant les 3 vies mortes que acaben abans de l'estació i també l'apartador del costat de la via 1 (és la via 3?).
Aprofito per fer una pregunta: per què no es pinta als mapes la R1 fins a Molins ja? Tindria alguna implicació dir que la R1 és Maçanet/Mataró-Molins de Rei? Per què els inclouen als horaris de la R4 i la R1 d'aquesta manera tan estrambòtica en lloc de posar-los com a trens de la R1?
Hola companys, estic d'acord amb vosaltres, crec que hi arriben massas trens a L'Hospi buits, em pateixo las circumstáncias cada dia, ho trobo absurd, cuan hi ha demanda més enllà. Crec que uns cuants si que podrien acabar a Molins , però hem sembla que la lògica no es el punt fort de Renfe. Avui mateix a Plaça Catalunya un tren cap a St. viçens a tope (una sola composició) i abans uns cuants mig buits. cap L'H . Alguns directius els hi convindria donarse una volta en tren de tant en tant i veiesin la realitat, no tant sols desde el despatx. En fin que diem que ningú sàpiga. Es tant sols una catarsis. Adeu amics.
S'ha de potenciar el transport públic sino anem malament
Re: Re
Hola, lo que quería decir es que RENFE no le interesa tener una frecuencia alta de L'Hospitalet a Barcelona, sino que sólo le interesa que los viajeros de las líneas C1, C3 y C7 (y los Terrassa-Hospitalet de la C4) que van a Barcelona puedan ir, pero cómo no tiene espacio en Sants los manda a Hospitalet. La estación de Hospitalet se amplió cuándo se construyó Sants precisamente con la función que tiene ahora. Aunque sí estoy de acuerdo que deberían de prolongar recorrido a Martorell, Molins, Vilafranca y UAB.Santfeliuenc wrote:Hola,
Podrían acabar perfectamente algunos de estos trenes en Molins de Rei, Castellbisbal y su playa de vías, Martorell o Vilafranca y dar servicio al Baix Llobregat como se necesita. La gran cantidad de gente esperando en Pl. Catalunya para coger el tren no van a L'H sino al Baix Llobregat, para L'H ya tienen la L1 y a partir de Sants la L5. Pero aún no les entra en el tarro a las mentes pensantes de RENFE el quitar todas esas circulaciones seguidas que solamente van a L'H pudiendo ir más allá.UT596001 wrote:Penso que RENFE si els porta a l'Hospitalet aquests trens és perquè no hi ha més remei, ja que si pogués faria acabar els C1/C3/C7 a Barcelona mateix, però com no hi ha espai... doncs cap a l'Hospitalet.
Lo que yo me pregunto también es el motivo de las "paradiñas" a la entrada y salida de L'H y Sants en todas direcciones, ¿es que eso no tiene solución?
Saludos,
Sergio
En cuánto a las paradas de entrada a l'Hospitalet y Sants, de momento no hay solución debido a la saturación de las líneas y la configuración actual de la línea.
Si hi hagués sol·lució es podria allargar potser la R1 fina a Molins, pero no em tregueu trens cap a Hospitalet, que ara com ara, és comodíssim tenir la Plaça Catalunya a 10 minuts amb freqüencia de metro i només dues parades (quan santa renfe va bé).
El problema de la lógica aplicada al transport ferroviari a vegades no és tan fàcil. Les coses són producte de circumstàncies històriques. Amb el munt de pasta que val moure un sol maó, més els tràmits burocràtics per fer qualsevol cosa, millor conservar el que tenim que funciona més o menys bé, abans d'arriscar-nos al caos. No em vull imaginar qué passará quan comecin a soterrar les vies a Hospitalet.
I penseu que marca molt de petit veure per la finestra de la teva habitació la platja de vies de l'Hospitalet plena de suisses...
El problema de la lógica aplicada al transport ferroviari a vegades no és tan fàcil. Les coses són producte de circumstàncies històriques. Amb el munt de pasta que val moure un sol maó, més els tràmits burocràtics per fer qualsevol cosa, millor conservar el que tenim que funciona més o menys bé, abans d'arriscar-nos al caos. No em vull imaginar qué passará quan comecin a soterrar les vies a Hospitalet.
I penseu que marca molt de petit veure per la finestra de la teva habitació la platja de vies de l'Hospitalet plena de suisses...