metring wrote:Si, molt millor, que aquella em feia molta por de peque!
Prova mitjana de nivell
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Hola:
A veure. L'home de Ferro no m'el toqueu, si us plau. A mi em cau simpatic, de debo. (Com es deu dir de debo?....).
I si, proposo una "Mencio d'Honor" del FTC cap a El Llop. Aquesta foto no te preu. Si, ja se, es una xorrada, un paper brut i vell, pero de papers bruts i vells n'esta plena l'historia. I son troços d'historia, com aquest paper.
Pregunta curiosa: Aquest cartell esta engantxat a la paret de Correus?....
Moltes gracies company . De debo.
Sal.lutacions:
Serie600
A veure. L'home de Ferro no m'el toqueu, si us plau. A mi em cau simpatic, de debo. (Com es deu dir de debo?....).
I si, proposo una "Mencio d'Honor" del FTC cap a El Llop. Aquesta foto no te preu. Si, ja se, es una xorrada, un paper brut i vell, pero de papers bruts i vells n'esta plena l'historia. I son troços d'historia, com aquest paper.
Pregunta curiosa: Aquest cartell esta engantxat a la paret de Correus?....
Moltes gracies company . De debo.
Sal.lutacions:
Serie600
a veure, el nom de "l'home de ferro" es: al.legoria de l'home treballador i sí, el full està enganxat a sota d'un dels arcs centrals de correus.
D'altre part, res d'estatues equestres; un llop a sobre d'un cavall semblaria una escena de caça.
Sèrie 600. coincideixo amb tu en lo del paper brut i vell, perquè a mi em fa pensar en totes les persones que van llegir aquest paper brut i vell abans que jo.
El Llop
D'altre part, res d'estatues equestres; un llop a sobre d'un cavall semblaria una escena de caça.
Sèrie 600. coincideixo amb tu en lo del paper brut i vell, perquè a mi em fa pensar en totes les persones que van llegir aquest paper brut i vell abans que jo.
El Llop
Noooor, no és un paper brut i vell. Com a bibliotecària-documentalista, sé que aquest document no té preu, s'hauria de treure inmediatament, i guardar en un arxiu, tot i que suposo que a TMB en devien guardar en el seu moment, per a preservar-lo, imagino jo...
Per cert, al metro de París ja m'havia trobart amb papers més antics, sota l'espai de publicitat d'una estació, si trobo la foto, ja la penjaré, però no s'entenia gaire llegint la foto.
Per cert, al metro de París ja m'havia trobart amb papers més antics, sota l'espai de publicitat d'una estació, si trobo la foto, ja la penjaré, però no s'entenia gaire llegint la foto.
Hola:
Es per aixo el que dic que potser per a molta gent sigui un paperot vell i brut, pero per a nosaltes si que en te de valor.
El Llop, el que es veu a terra, al peu dels anuncis, es runa?, rajoles i tal?.
(esteu-vos quiets, que mes d'un ara esta per agafar una serra i trencar el cadenat de la reixa per baixar abaix.... )
Quina enveja nen!. Entre el Jamiro que entra a Can Boxeres i tu per Correus....
Sal.lutacions:
Serie600
A aixo em referia jo Metring, a aixo. Que potser aquest paper per a molts no en tingui d'importancia, pero pels que estimem l'historia del metro, es tota una joia. Es el que diu El Llop, ves a saber cuanta gent l'hauria llegit al seu moment, fins que van tancar Correus, les obres, i fins ara a restat mig oblidat. Ni tan sols en saviem de la seva existencia.metring wrote:Noooor, no és un paper brut i vell. Com a bibliotecària-documentalista, sé que aquest document no té preu, s'hauria de treure inmediatament, i guardar en un arxiu, tot i que suposo que a TMB en devien guardar en el seu moment, per a preservar-lo, imagino jo...
Es per aixo el que dic que potser per a molta gent sigui un paperot vell i brut, pero per a nosaltes si que en te de valor.
El Llop, el que es veu a terra, al peu dels anuncis, es runa?, rajoles i tal?.
(esteu-vos quiets, que mes d'un ara esta per agafar una serra i trencar el cadenat de la reixa per baixar abaix.... )
Quina enveja nen!. Entre el Jamiro que entra a Can Boxeres i tu per Correus....
Sal.lutacions:
Serie600
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Si tingués algún "enxufillu"... encara deuen estar les taquilles i tot, potser es van oblidar l'empleat dins i espera que jo vingui a despertar-lo!
entfe001 wrote:Home, ja m'imagino que amb trens circulant TMB no voldrà a ningú rondant per allà... però una perversa visiteta de matinada?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Comments...
entfe001 wrote:A tu l'empleat te la rebufa, tu el que vols és assaltar tot el que pogués quedar a la taquilla... que ja ens coneixem
Serie600 wrote:Aixo seria arqueologia metrera. Mes d'un que corre per aqui, ja en faria una visiteta per alla i encara que sigues un troç de rajola, ja s'el enduria de record.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Comments...
Hola:
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Nen. L'altre dia et vaig enviar un privat. Que l'has rebut?.... Em sembla que no piten molt be.
Precissament estava pensant en Sa Il.lustrissima cuan escrivia aixo... Pots pujar dempeus....JaMiRo! wrote:Serie600 wrote:Aixo seria arqueologia metrera. Mes d'un que corre per aqui, ja en faria una visiteta per alla i encara que sigues un troç de rajola, ja s'el enduria de record.
Sal.lutacions:
Serie600
PD: Nen. L'altre dia et vaig enviar un privat. Que l'has rebut?.... Em sembla que no piten molt be.
En breus moments...
En breus moments tindràs un fil-resposta al teu privat...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Mortadel·lo
- N9