Prova mitjana de nivell

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

u.uhhhUUUU.....UUUUUUUHHHH!!!!!!
xD

metring wrote:Si, molt millor, que aquella em feia molta por de peque! >:(
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Serie600
N7
N7

Post by Serie600 »

Hola:

A veure. L'home de Ferro no m'el toqueu, si us plau. A mi em cau simpatic, de debo. (Com es deu dir de debo?....).

I si, proposo una "Mencio d'Honor" del FTC cap a El Llop. Aquesta foto no te preu. Si, ja se, es una xorrada, un paper brut i vell, pero de papers bruts i vells n'esta plena l'historia. I son troços d'historia, com aquest paper.

Pregunta curiosa: Aquest cartell esta engantxat a la paret de Correus?....

Moltes gracies company :plas . De debo.

Sal.lutacions:

Serie600
El LLOP
N9
N9

Post by El LLOP »

a veure, el nom de "l'home de ferro" es: al.legoria de l'home treballador i sí, el full està enganxat a sota d'un dels arcs centrals de correus.

D'altre part, res d'estatues equestres; un llop a sobre d'un cavall semblaria una escena de caça.
Sèrie 600. coincideixo amb tu en lo del paper brut i vell, perquè a mi em fa pensar en totes les persones que van llegir aquest paper brut i vell abans que jo.

El Llop
metring
Administrador

Post by metring »

Noooor, no és un paper brut i vell. Com a bibliotecària-documentalista, sé que aquest document no té preu, s'hauria de treure inmediatament, i guardar en un arxiu, tot i que suposo que a TMB en devien guardar en el seu moment, per a preservar-lo, imagino jo...

Per cert, al metro de París ja m'havia trobart amb papers més antics, sota l'espai de publicitat d'una estació, si trobo la foto, ja la penjaré, però no s'entenia gaire llegint la foto.
megapauer
N8
N8

Post by megapauer »

:plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas

Acabo de llegir aquest fil i quasi caig a terra de c*l.

Gràcies per les fotos!!! Per fi un dels mites ha caigut!!
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

megapauer wrote::plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas

Megapauer, no sabía que fosis un mite!!w xD
Serie600
N7
N7

Post by Serie600 »

Hola:
metring wrote:Noooor, no és un paper brut i vell. Com a bibliotecària-documentalista, sé que aquest document no té preu, s'hauria de treure inmediatament, i guardar en un arxiu, tot i que suposo que a TMB en devien guardar en el seu moment, per a preservar-lo, imagino jo...
A aixo em referia jo Metring, a aixo. Que potser aquest paper per a molts no en tingui d'importancia, pero pels que estimem l'historia del metro, es tota una joia. Es el que diu El Llop, ves a saber cuanta gent l'hauria llegit al seu moment, fins que van tancar Correus, les obres, i fins ara a restat mig oblidat. Ni tan sols en saviem de la seva existencia.

Es per aixo el que dic que potser per a molta gent sigui un paperot vell i brut, pero per a nosaltes si que en te de valor.

El Llop, el que es veu a terra, al peu dels anuncis, es runa?, rajoles i tal?.

(esteu-vos quiets, que mes d'un ara esta per agafar una serra i trencar el cadenat de la reixa per baixar abaix.... :) :) :) )

Quina enveja nen!. Entre el Jamiro que entra a Can Boxeres i tu per Correus....

Sal.lutacions:

Serie600
megapauer
N8
N8

Post by megapauer »

Ferrovi wrote:
megapauer wrote::plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas :plas

Megapauer, no sabía que fosis un mite!!w xD
No, el mite el tinc i ben guardat. I passo de mostrar-te'l :x xD :D
Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com
xevi
N7
N7

Post by xevi »

Una pregunta, algú sap si deuen quedar els passadiddos, taquilles o d´altres restes de l´estació? suposo que si no? quina passada poder-ho visitar.
metring
Administrador

Post by metring »

Em van dir un cop que visitar Correus és perillós, no es troba en condicions de ser trepitjada, a manys que es pugui visitar en tren de manteniment...
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Home, ja m'imagino que amb trens circulant TMB no voldrà a ningú rondant per allà... però una perversa visiteta de matinada? :twisted:
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Si tingués algún "enxufillu"... :D encara deuen estar les taquilles i tot, potser es van oblidar l'empleat dins i espera que jo vingui a despertar-lo!

entfe001 wrote:Home, ja m'imagino que amb trens circulant TMB no voldrà a ningú rondant per allà... però una perversa visiteta de matinada? :twisted:
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

liniadelRipollés wrote:Si tingués algún "enxufillu"... :D encara deuen estar les taquilles i tot, potser es van oblidar l'empleat dins i espera que jo vingui a despertar-lo!
A tu l'empleat te la rebufa, tu el que vols és assaltar tot el que pogués quedar a la taquilla... que ja ens coneixem :)
Serie600
N7
N7

Post by Serie600 »

Hola:

Aixo seria arqueologia metrera. Mes d'un que corre per aqui, ja en faria una visiteta per alla i encara que sigues un troç de rajola, ja s'el enduria de record.

Sal.lutacions:

Serie600
JaMiRo!
N10
N10

Comments...

Post by JaMiRo! »

entfe001 wrote:A tu l'empleat te la rebufa, tu el que vols és assaltar tot el que pogués quedar a la taquilla... que ja ens coneixem :)
xD xD xD
Serie600 wrote:Aixo seria arqueologia metrera. Mes d'un que corre per aqui, ja en faria una visiteta per alla i encara que sigues un troç de rajola, ja s'el enduria de record.
:sant :sant :sant
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Serie600
N7
N7

Re: Comments...

Post by Serie600 »

Hola:
JaMiRo! wrote:
Serie600 wrote:Aixo seria arqueologia metrera. Mes d'un que corre per aqui, ja en faria una visiteta per alla i encara que sigues un troç de rajola, ja s'el enduria de record.
:sant :sant :sant
Precissament estava pensant en Sa Il.lustrissima cuan escrivia aixo... Pots pujar dempeus.... :D

Sal.lutacions:

Serie600

PD: Nen. L'altre dia et vaig enviar un privat. Que l'has rebut?.... Em sembla que no piten molt be.
JaMiRo!
N10
N10

En breus moments...

Post by JaMiRo! »

En breus moments tindràs un fil-resposta al teu privat... :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

Taquilla! amb bitllets antics! I tot tipus de objectes... Si es així, i la guixeta es de fusta, la desmonto i me l'enporto! i si pogés, també una bascula de l'andana...(Llop, hi ha alguna...?) :P
Serie600
N7
N7

Post by Serie600 »

Hola:

Dubto que mes enlla de la runa del terra, la pols i rates, no crec que hi hagi mes material per alla.

I home, una rata, per molt que porti "GMB" al llom (humor negre) com que no em sedueix.

Sal.lutacions:

Serie600
Mortadel·lo
N9
N9

Post by Mortadel·lo »

marxo una setmana i ja l'esteu liant!!!! :o :o :o on dieu que hi ha rates GMB??? hi ha rates FMT de gàlib ample? :)
ES PELIGROSO ASOMARSE
Post Reply

Return to “Història del transport / Historia del transporte”