Suposso que s'ho venen a un ferraller (chatarrero) i del que en treuen fan un dinar per ells. Jo vaig assistir fa un temps a l'"espectacle" de la pinsa i és deplorable, comença a retorçar els vagons i els deixa fets miques.Denisuko wrote:I que en fan amb les restes?
Prova per a frikis metreros
Hola:
Collons Mikado. Quin fetge!..... Com vas poder aguantar l'espectacle?.... Jo es que nomes de pensar-ho, ja m'arrugo....
Ara que esta tant de moda els actes reivindicatius per part de "grupusculs" alternatiu sense mes afany que viure del "cuentu", nosaltres podriem fer quelcom semblant. Encadenar-nos a una 1000 (a veure si tenen pebrots de trinxar-la) i demanar -per escrit i amb notari- moltes coses que per dret ens pertanyen:
Un transport public digne, puntual, segur i net (entre d'altres).
Un Museu del Transport amb cara i ulls (com els que hi han a l'extranger).
Prou de destrossar el patrimoni historic ferroviari de la ciutat.
Prou de destruccio de llocs de treball i sustitucio per maquines.
Un servei mes huma i de contacte directe amb l'usuari.
Mes aportacions?....
Penso que nosaltres com a ciutadans, que paguem els nostres impostos i demes, comprem i val.lidem el nostre bitllet, tenim molt mes dret a demanar que no pas altres que van de disconformes amb la societat, pero se n'aprofiten per la cara.
Si, estic molt cabrejat.... Ho sento. Aixo fa mal, molt de mal. Ja fa temps que em fa mal. I els d'adalt mirant cap altre costat....
Sal.lutacions:
Serie600
Collons Mikado. Quin fetge!..... Com vas poder aguantar l'espectacle?.... Jo es que nomes de pensar-ho, ja m'arrugo....
Ara que esta tant de moda els actes reivindicatius per part de "grupusculs" alternatiu sense mes afany que viure del "cuentu", nosaltres podriem fer quelcom semblant. Encadenar-nos a una 1000 (a veure si tenen pebrots de trinxar-la) i demanar -per escrit i amb notari- moltes coses que per dret ens pertanyen:
Un transport public digne, puntual, segur i net (entre d'altres).
Un Museu del Transport amb cara i ulls (com els que hi han a l'extranger).
Prou de destrossar el patrimoni historic ferroviari de la ciutat.
Prou de destruccio de llocs de treball i sustitucio per maquines.
Un servei mes huma i de contacte directe amb l'usuari.
Mes aportacions?....
Penso que nosaltres com a ciutadans, que paguem els nostres impostos i demes, comprem i val.lidem el nostre bitllet, tenim molt mes dret a demanar que no pas altres que van de disconformes amb la societat, pero se n'aprofiten per la cara.
Si, estic molt cabrejat.... Ho sento. Aixo fa mal, molt de mal. Ja fa temps que em fa mal. I els d'adalt mirant cap altre costat....
Sal.lutacions:
Serie600
Jo també estic d'acord que ho podriem fer...Serie600 wrote:Hola:
Ara que esta tant de moda els actes reivindicatius per part de "grupusculs" alternatiu sense mes afany que viure del "cuentu", nosaltres podriem fer quelcom semblant. Encadenar-nos a una 1000 (a veure si tenen pebrots de trinxar-la) i demanar -per escrit i amb notari- moltes coses que per dret ens pertanyen:
Un transport public digne, puntual, segur i net (entre d'altres).
Un Museu del Transport amb cara i ulls (com els que hi han a l'extranger).
Prou de destrossar el patrimoni historic ferroviari de la ciutat.
Prou de destruccio de llocs de treball i sustitucio per maquines.
Un servei mes huma i de contacte directe amb l'usuari.
Serie600
De los queridos miles, no nos moverán, de los queridos miles, no nos moverán...
Jo també estic d'acord que ho podriem fer...Serie600 wrote:Hola:
Ara que esta tant de moda els actes reivindicatius per part de "grupusculs" alternatiu sense mes afany que viure del "cuentu", nosaltres podriem fer quelcom semblant. Encadenar-nos a una 1000 (a veure si tenen pebrots de trinxar-la) i demanar -per escrit i amb notari- moltes coses que per dret ens pertanyen:
Un transport public digne, puntual, segur i net (entre d'altres).
Un Museu del Transport amb cara i ulls (com els que hi han a l'extranger).
Prou de destrossar el patrimoni historic ferroviari de la ciutat.
Prou de destruccio de llocs de treball i sustitucio per maquines.
Un servei mes huma i de contacte directe amb l'usuari.
Serie600
De los queridos miles, no nos moverán, de los queridos miles, no nos moverán...
Aquest fil pot ferir la sensibilitat de molts lectors
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Hola:
Es cert. Aquest fil fa "mal"....
S'em passen moltes coses pel cap, pero o ja las he dit en altre moment o son massa besties perque quedin "perpetuades" al FTC. No vull tampoc que Mase Wefer passi el motxo ni ofendre a ningu.
En lloc de fer-lis una revissio, recuperar les unitats que estiguessin en millor estat (home, 30 anys per un metro a Barcelona, es gairebe de Guinnes) i deixar-les com a servei de reforç o sustitucio en cas d'avaria dun 5000 - 9000 (cosa bastant frequent) a la linia, aqui llençem els calers a dojo i tot a la bassa.
Ei, despres hi ha deficit. No us oblideu. I ens pujaran les tarifes i fotran gent al carrer.... etc, etc, etc. Pero el despilfarrament de llum a les estacions es bestial. Mai n'he vist tanta llum i tan malament distribuida i aprofitada.
Sal.lutacions:
Serie600
Es cert. Aquest fil fa "mal"....
S'em passen moltes coses pel cap, pero o ja las he dit en altre moment o son massa besties perque quedin "perpetuades" al FTC. No vull tampoc que Mase Wefer passi el motxo ni ofendre a ningu.
En lloc de fer-lis una revissio, recuperar les unitats que estiguessin en millor estat (home, 30 anys per un metro a Barcelona, es gairebe de Guinnes) i deixar-les com a servei de reforç o sustitucio en cas d'avaria dun 5000 - 9000 (cosa bastant frequent) a la linia, aqui llençem els calers a dojo i tot a la bassa.
Ei, despres hi ha deficit. No us oblideu. I ens pujaran les tarifes i fotran gent al carrer.... etc, etc, etc. Pero el despilfarrament de llum a les estacions es bestial. Mai n'he vist tanta llum i tan malament distribuida i aprofitada.
Sal.lutacions:
Serie600
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Tornavís requerit...
Home, necessitava un tornavís i no en portava, o sigui que...
Però tinc el meu aparell d'alarma, sa i estalvi...
Però tinc el meu aparell d'alarma, sa i estalvi...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
Cert que fa mal, pero que hi farem, totes les aquines tenen un cicle y els mils han arribat al final després de 36 anys de servei.
Es una llastima que TMB no pensí en conservar-los com a tren de reforz o amenys com a vehicle historic, si alguna assosiació d'amics del ferrocarril fes la petició alomillor podien salar un parel d'unitats, o sin un 1000 es compatible ab un 1100 salvar un de cada y formar un tren amb els colors originals.
Reformarlos per continuar prestan servei emb sebla que no entra dins de las posibilitats del FMB
sALUT.
Es una llastima que TMB no pensí en conservar-los com a tren de reforz o amenys com a vehicle historic, si alguna assosiació d'amics del ferrocarril fes la petició alomillor podien salar un parel d'unitats, o sin un 1000 es compatible ab un 1100 salvar un de cada y formar un tren amb els colors originals.
Reformarlos per continuar prestan servei emb sebla que no entra dins de las posibilitats del FMB
sALUT.
Tot lo FoTraCat
Hola!
Vostè no llegeix tot el fòrum, oi?
Tal i com va avançar el company Serie-1000-metro arran de les informacions d'un contacte seu a TMB, se veu que es conservarà un tren d'aquesta sèrie. Ara bé, serà un conjunt de dos motors, no tot el tren sencer com el coneixem ara (2 motors, 1 remolc i 2 motors).
O sigui, que ens quedem sense R-1300...Però bé, és un mal menor.
Salut!
Vostè no llegeix tot el fòrum, oi?
Tal i com va avançar el company Serie-1000-metro arran de les informacions d'un contacte seu a TMB, se veu que es conservarà un tren d'aquesta sèrie. Ara bé, serà un conjunt de dos motors, no tot el tren sencer com el coneixem ara (2 motors, 1 remolc i 2 motors).
O sigui, que ens quedem sense R-1300...Però bé, és un mal menor.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- sigfrid440s
- N6
- Posts: 292
- Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
- Facebook: ssygger
- Location: Barcelona
- Contact:
Hola una ltre cop.
Si que havia llegit el comentari, jejeje, pero de momento yo penso que el que fará amb aquesta unitat de seire 1000 es transformarla en material de manteniment.
Yo em refería a conservar un tren de 4 cotxes, dos unitats Ma Mb en un estat que els permeti ciruclar amb viatjers amb regularitat.
Escric aixó desconeixent quien será el futur de la unitat 1000 que es conservi, pero fet suposicions crec que la utilitzarán per a lo que he dit.
Desitjo un bon futur per als cotxes de serie 1000 que es salvin del desguaç.
1 Salut
Si que havia llegit el comentari, jejeje, pero de momento yo penso que el que fará amb aquesta unitat de seire 1000 es transformarla en material de manteniment.
Yo em refería a conservar un tren de 4 cotxes, dos unitats Ma Mb en un estat que els permeti ciruclar amb viatjers amb regularitat.
Escric aixó desconeixent quien será el futur de la unitat 1000 que es conservi, pero fet suposicions crec que la utilitzarán per a lo que he dit.
Desitjo un bon futur per als cotxes de serie 1000 que es salvin del desguaç.
1 Salut
he vist a trensim.com fotos que fan una miqueta de més mal...si aixo les trec:
ànims!!!
ànims!!!
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Prova pendent de qualificació
Bueno, jo tinc una altra prova, no sé si és difícil o que...us diré que és un lloc que fa uns anys estava obert, i ara closed absolutly
- Attachments
-
- prova.jpg (76.55 KiB) Viewed 6478 times
Last edited by metring on Friday 22/12/2006 11:44, edited 1 time in total.