Renfe licita las obras de construcción de un paso inferior en la estación de Castellbisbal para mejorar su servicio
09/12/2006 | Actualizada a las 10:20h
Barcelona. (EUROPA PRESS).- Renfe ha licitado las obras de construcción de un paso inferior en la estación de Castellbisbal (Barcelona). Las actuaciones cuentan con un presupuesto de 1.747.203,31 euros y dispondrán de un plazo de ejecución de cinco meses, una vez adjudicadas.
El acceso al nuevo paso inferior se realizará a través de dos escaleras, mientras que para las personas con movilidad reducida se ubicarán dos ascensores. La construcción de este paso representará una importante mejora en la calidad general del servicio y aumentará sustancialmente la accesibilidad de los viajeros en la estación.
Las empresas interesadas en participar en este concurso, que ya ha sido publicado en el BOE, pueden presentar sus ofertas hasta las 11 horas del próximo 16 de enero. La estación de Castellbisbal registró el año pasado una afluencia media de 1.330 viajeros diarios.
Enllaç a la notícia
Renfe licita obras construcción paso inferior en Castellbisb
Re: Renfe licita obras construcción paso inferior en Castell
Ui sí, quina millora! Aquest pas, com bé diu l'article, millora l'accés a l'estació. PErmetrà que una persona amb cadira de rodes, o amb crosses pugui arribar a l'andana sense perill... llàstima que li continuarà sent impossible pujar al tren! A més, l'estació de Castellbisbal és fantàstica en aquest aspecte: les seves andanes, en ple traçat d'una corva, queden a una bona distància del primer esglaó. Tot plegat, una inversió de 1,7 milions d'euros de la qual no en traurem cap millora.trainman wrote:Renfe licita las obras de construcción de un paso inferior en la estación de Castellbisbal para mejorar su servicio
09/12/2006 | Actualizada a las 10:20h
Barcelona. (EUROPA PRESS).- Renfe ha licitado las obras de construcción de un paso inferior en la estación de Castellbisbal (Barcelona). Las actuaciones cuentan con un presupuesto de 1.747.203,31 euros y dispondrán de un plazo de ejecución de cinco meses, una vez adjudicadas.
El acceso al nuevo paso inferior se realizará a través de dos escaleras, mientras que para las personas con movilidad reducida se ubicarán dos ascensores. La construcción de este paso representará una importante mejora en la calidad general del servicio y aumentará sustancialmente la accesibilidad de los viajeros en la estación.
Las empresas interesadas en participar en este concurso, que ya ha sido publicado en el BOE, pueden presentar sus ofertas hasta las 11 horas del próximo 16 de enero. La estación de Castellbisbal registró el año pasado una afluencia media de 1.330 viajeros diarios.
Enllaç a la notícia
El pas ja em sembla bé que el facin. Creuar en aquella estació pot resultar perillós tenint en compte que per allà hi passen trens de mercaderies sense aturar-se i també la meitat dels tresnde la R4 que tampoc s'hi aturen. Hi ha visibilitat de sobres, però sempre millor creuar pel pas inferior.
El que deu encarir molt aquesta obra deuen ser els ascensors. Els posen pensant en l'adaptació a PMR, però no serviran per a ningú que no pugui pujar i baixar escales, que és el que cal per pujar i baixar del tren.
El que deu encarir molt aquesta obra deuen ser els ascensors. Els posen pensant en l'adaptació a PMR, però no serviran per a ningú que no pugui pujar i baixar escales, que és el que cal per pujar i baixar del tren.
Doncs ja tocava, ja, que duien anys d'endarreriment!UT596001 wrote:Si en té, ja fa mesos, i no una, sinó 3!!!metring wrote:Millor seria tornar-la a fer de nou tota, i com fa temps que no hi passo, no sé si ja han tingut la "gentilesa" de posar una màquina expenedora que tingui els abonaments de l'ATM
Diria que el pressupost no és només pel pas inferior sino per realitzar una reforma més a fons de l'estació. Per començar crec que serà necessari desplaçar lleugerament les vies 2 i 4 per agrandar l'andana secundària i poder encabir-hi un pas inferior. No té perquè representar cap problema per al servei ja que la via 3 utilitzada ara pels trens direcció Rubí pot utilitzar-se també pels trens direcció El Papiol. També caldrà elevar l'alçada de les andanes. D'altra banda, hi ha rumors d'obertura d'una taquilla-bar al estil Rubí, Sant Cugat o Cerdanyola-Universitat, que implicarien una reforma de l'edifici de viatgers.
OT: Per cert, avui m'han fet un Tarragona-Castellbisbal de tira groga, i tot gràcies a un parell de japoneses que han col·lapsat una de les taquilles de "venda avui" tèrmiques, ja que s'han passat 15 minuts demanant bitllets .
OT2: I com que, per a la meva sorpresa, una de les dues màquines expenedores de Regionals de Reus estava en servei m'he fet servir un Reus-Sant Vicenç de Calders, en comptes d'un tèrmic a "S VICENÑ C" (sic)
OT: Per cert, avui m'han fet un Tarragona-Castellbisbal de tira groga, i tot gràcies a un parell de japoneses que han col·lapsat una de les taquilles de "venda avui" tèrmiques, ja que s'han passat 15 minuts demanant bitllets .
OT2: I com que, per a la meva sorpresa, una de les dues màquines expenedores de Regionals de Reus estava en servei m'he fet servir un Reus-Sant Vicenç de Calders, en comptes d'un tèrmic a "S VICENÑ C" (sic)