Puigcerdà, ample internacional amb agulles motoritzades.

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Puigcerdà, ample internacional amb agulles motoritzades.

Post by liniadelRipollés »

Si no ho hagués vist avui, no ho creuria: les vies SNCF a Puigcerdà estan sent dotades de motorització d'agulles i de calzes descarriladors a motor.

Ho hauran de provar tot plegat amb algun tren francès? Que m'avisin. :o
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
437.001
N10
N10
Posts: 5038
Joined: Sunday 29/05/2005 21:05
Location: Tarragona

Post by 437.001 »

Això significa alguna cosa?
User avatar
ROMI65
N6
N6
Posts: 232
Joined: Wednesday 08/06/2005 20:44
Location: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Post by ROMI65 »

No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

ROMI65 wrote:No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Estan motoritzant també les agulles ADIF i automatitzant el blocatge progressivament. Potser demà ja a BLAU fins Planoles.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
User avatar
ROMI65
N6
N6
Posts: 232
Joined: Wednesday 08/06/2005 20:44
Location: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Post by ROMI65 »

liniadelRipollés wrote:
ROMI65 wrote:No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Estan motoritzant també les agulles ADIF i automatitzant el blocatge progressivament. Potser demà ja a BLAU fins Planoles.
Qui comanda les agulles d'ample internacional de Puigcerdà? Quan arribe el BLAU amb CTC, es farà des de Barcelona i se suprimirà el personal de circulació? Si és així, sembla lògic que les motoritzen, per si algun tren francés decideix de passar per allí...
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Les agulles SNCF de Puigcerdà les comanden des de Puigcerdà òbviament...no sé si tenen previst deixar Puigcerdà sense personal, personalment ho dubto.
De moment només hi ha BAU amb CTC des de Vic (no inclosa) fins Barcelona. D'aquí en amunt BLAU amb comandament local i/o col.lateral teleportada-
ROMI65 wrote:
liniadelRipollés wrote:
ROMI65 wrote:No en tenia ni idea. Serà qüestió de preguntar-ho per ací a veure què diuen.
Estan motoritzant també les agulles ADIF i automatitzant el blocatge progressivament. Potser demà ja a BLAU fins Planoles.
Qui comanda les agulles d'ample internacional de Puigcerdà? Quan arribe el BLAU amb CTC, es farà des de Barcelona i se suprimirà el personal de circulació? Si és així, sembla lògic que les motoritzen, per si algun tren francés decideix de passar per allí...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
User avatar
ROMI65
N6
N6
Posts: 232
Joined: Wednesday 08/06/2005 20:44
Location: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Post by ROMI65 »

És a dir, que tot apunta a una "simple" modernització de l'enclavament de Puigcerdà (ample ibèric + UIC) per preparar l'arribada del BLAU (amb o sense CTC).

M'havies fet por. Per un moment, he pensat que els trens SNCF tornarien a arribar a Puigcerdà. Ara ja estic més tranquil :'(.
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
marcel
N7
N7
Posts: 399
Joined: Monday 02/05/2005 18:35

Post by marcel »

Segons fonts ben informades, l'unica estació que mantindrà despatx de circulació serà Puigcerdà gracies als francesos. La Resta (inclòs Ribes i Ripoll) comandades desde CTC.
Watermark
N7
N7
Posts: 328
Joined: Tuesday 12/07/2005 22:55

Post by Watermark »

I la venda de bitllets es mantindrà a les estacions esmentades? No m'extranyaria gens que la taquilla de Ribes de Freser acabi a càrrec de personal FGC de Ribes-Enllaç...
marcel
N7
N7
Posts: 399
Joined: Monday 02/05/2005 18:35

Post by marcel »

L'estació de Ripoll ja té taquilla subcontractada. suposo que seguirà aixi.
Pel que fa a la resta dons nosé les ganes que tenen de pagar takillers...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

ROMI65 wrote:Ara ja estic més tranquil :'(.
Collons... ja ho veig xD

Una cosa... i de què serveix que facon tot això si és que el tren seguirà igualment sense circular-hi?
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

marcel wrote:L'estació de Ripoll ja té taquilla subcontractada. suposo que seguirà aixi.
Pel que fa a la resta dons nosé les ganes que tenen de pagar takillers...
ja t'ho dic jo ara, CAP NI UNA...

Solució, tancar la barraca i llèstos! A esperar que les inclemències meteorològiques i els bàndals fagin de les seves.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Necessari per a un possible blocatge telecomandat.

Mentre hi ha via hi ha esperança.

Jordi Freixas wrote:
ROMI65 wrote:Ara ja estic més tranquil :'(.
Collons... ja ho veig xD

Una cosa... i de què serveix que facon tot això si és que el tren seguirà igualment sense circular-hi?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Watermark wrote:I la venda de bitllets es mantindrà a les estacions esmentades? No m'extranyaria gens que la taquilla de Ribes de Freser acabi a càrrec de personal FGC de Ribes-Enllaç...
Doncs llavors això hauria de significar una reforma integral de l'estació (i ara és quan penses... "a l'igual t'ho fan" xD)
Jordilar

Post by Jordilar »

Si deixen sense personal de Circulació tant a Ribes com a Ripoll, qui donará la sortida dels tren que ténen origen allà?

Crec que es mala idea deixar sense ningu Ripoll i Ribes.

Salut,
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

No era com funcionava a Aranda de Duero, de fet?
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Jordi Freixas wrote:No era com funcionava a Aranda de Duero, de fet?
Però a Aranda de Duero no començava cap tren, a diferència de Ripoll i Ribes de Freser.
liniadelRipollés
N10
N10
Posts: 3191
Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

UT596001 wrote:
Jordi Freixas wrote:No era com funcionava a Aranda de Duero, de fet?
Però a Aranda de Duero no començava cap tren, a diferència de Ripoll i Ribes de Freser.
No hi ha problema. A La Pobla de Segur el maquinista assumeix les funcions del Cap d'Estació establint blocatge radiotelefònic amb Balaguer.

Imagineu-vos, doncs, quin gran problema a Ribes i Ripoll amb blocatge automàtic i comunicació amb CTC.
Per cert, que això del CTC en aquesta línia jo encara no ho veig...això del telecomandament de dues estacions des d'una és un funcionament un tant estrany a ADIF, però de moment es funciona així.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

En qualsevol cas, jo tampoc ho veig bé que treguin el personal de Ribes i Ripoll. A no ser, es clar... que en el cas de Ribes, i com deieu per aquí, des de l'estació de Ribes Enllaç de FGC s'assumís el control de la línia, que de fet, tinguent en compte el que marca el nou Estatut, haurà d'acabar sent el més normal que passi.
Jordilar

Post by Jordilar »

Espero que FGC no foti má a l'Estació de Ribes de Freser, perque inmediatament seria enderrocada i hi construirien un edifici de ciment.

Salut,
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”