Compte amb els taps de l'aire de les rodes!!!
Compte amb els taps de l'aire de les rodes!!!
Us semblarà una xorrada, però els que tingueu cotxe, aneu amb compte.
Ahir, en un sopar, una amiga ens va explicar que anava a agafar el seu cotxe, i es va trobar dos noiets ajupits. Els va dir que què feien allà i què portaven a la mà, no li volien contestar, i ella els va insistir, fins que li van explicar que estaven treient els taps per on s'inflen les rodes (no en conec la denominació exacte), perquè, segons ells, "les col·leccionaven". Van sortir per potes, i la meva amiga no sortia de la seva paramenta. A algú li ha passat una cosa tan absurda amb el cotxe?
Ahir, en un sopar, una amiga ens va explicar que anava a agafar el seu cotxe, i es va trobar dos noiets ajupits. Els va dir que què feien allà i què portaven a la mà, no li volien contestar, i ella els va insistir, fins que li van explicar que estaven treient els taps per on s'inflen les rodes (no en conec la denominació exacte), perquè, segons ells, "les col·leccionaven". Van sortir per potes, i la meva amiga no sortia de la seva paramenta. A algú li ha passat una cosa tan absurda amb el cotxe?
Re: Compte amb els taps de l'aire de les rodes!!!
Algo així n'havia sentit, com també gent que agafa taps d'aquests per què els han perdut o els han robat...el millor crec que és agafar i posar, a les rodes del cotxe, taps de bici, si no els porten ja. Són molt poc vistosos i "ningú" es molestaria a voler agafar-los.metring wrote:Us semblarà una xorrada, però els que tingueu cotxe, aneu amb compte.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Estudiants delinqüents
Fa uns anys va haver la moda de portar com a clauer les plaques de marca dels cotxes. Molts cotxes barcelonins es van quedar sense...
Re: Estudiants delinqüents
Jo vaig ser víctima d'aquests graciosos pels dos temas fa uns anys.orique wrote:Fa uns anys va haver la moda de portar com a clauer les plaques de marca dels cotxes. Molts cotxes barcelonins es van quedar sense...
a) Duia taps blaus a les rodes enlloc d enegre, perque quan les vaig canviar el taller deia que això indicava que eren inflades amb hidrogen o no sé que. Patapam dos dies van durar .
b) Algú es va fer un clauer amb la insignia del meu ex-cotxe. Era un Renault 19 de l'època i davant portava el rombe de la marca francesa. Durant una època era tradició robar-los i si us fixaveu molts R-19 no la duien, doncs bé el meu tampoc la va dur.
Sí, és cert i no és cap xorrada
Sí, un dia un neng va endur-se una bona clatellada per part meva per intentar mangar els taps aquests del cotxe de mon pare.metring wrote:Us semblarà una xorrada, però els que tingueu cotxe, aneu amb compte.
Afortunadament, per l'estrella del Trastomercedes no he de patir ja que la puc enretirar jo mateix fen un senzill moviment de mans. Sempre queda guardada quan el cotxe està aparcat.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Mortadel·lo
- N9
Al cotxe de mon pare li va pasar això mateix farà cosa d'un any.orique wrote:Fa uns anys va haver la moda de portar com a clauer les plaques de marca dels cotxes. Molts cotxes barcelonins es van quedar sense...
Que robin plaques de marques de cotxes ho entenc en el sentit que són vistoses i a algú li pot semblar xulo fer-se'n un clauer, tot i que no ho aprovo, evidentment; però mai havia sentit això de pispar els taps de les rodes... No em vull ni imaginar què serà el pròxim que estigui de 'moda'...
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
- Guigui
- Administrador
Col·leccionar pebrotets de nengs malparits que es dediquen a fer malbé cotxes per a aquestes animalades, per a servir de sarronet per a les monedes?Izo wrote:No em vull ni imaginar què serà el pròxim que estigui de 'moda'...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Santfeliuenc
- N10
Sant Feliu
Hola,
En el aparcamiento de la estación de RENFE de Sant Feliu, uno de esos que se supone que ha de servir como "Park & Ride" a la ciudadanía para dejar en él tranquilamente el coche y dirigirse en tren a trabajar, así como a lo largo de toda la calle Jacint Verdaguer que va de la estación y hasta la carretera N-340 (Laureà Miró) paralela a las vías de RENFE mientras no se soterre... había hace un tiempo, a lo mejor sigue pasando, un tipo (o varios) que se dedicaban a abrir los coches y dejar las puertas y los seguros abiertos para que todo el mundo viese que podían abrir los coches que les diese la gana.
Una vez abiertos, se ve que robaban cosas como todo lo de valor que pudiera haber dentro, los chalecos, la radio, etc.
Más tarde parece que abrían el motor y las varillas del nivel del aceite desaparecían misteriosamente, con lo que al arrancar y calentarse el motor y si no te dabas cuenta...
Y posteriormente algunos coches aparecieron con algunos cables cortados, es decir, abrían el capó miraban dentro del motor y ya no contentos con sacar la varilla del aceite, veían que había algunos cablecitos y los cortaban para joder un poquito al personal. Imagináos qué podía pasar en carretera si el cable era vital... si eso no es terrorismo urbano, ya me direis qué es.
Como se puede apreciar, ideal este aparcamiento disuasorio para dejar en él el coche durante todo el día ¿verdad?
Saludos,
Sergio
En el aparcamiento de la estación de RENFE de Sant Feliu, uno de esos que se supone que ha de servir como "Park & Ride" a la ciudadanía para dejar en él tranquilamente el coche y dirigirse en tren a trabajar, así como a lo largo de toda la calle Jacint Verdaguer que va de la estación y hasta la carretera N-340 (Laureà Miró) paralela a las vías de RENFE mientras no se soterre... había hace un tiempo, a lo mejor sigue pasando, un tipo (o varios) que se dedicaban a abrir los coches y dejar las puertas y los seguros abiertos para que todo el mundo viese que podían abrir los coches que les diese la gana.
Una vez abiertos, se ve que robaban cosas como todo lo de valor que pudiera haber dentro, los chalecos, la radio, etc.
Más tarde parece que abrían el motor y las varillas del nivel del aceite desaparecían misteriosamente, con lo que al arrancar y calentarse el motor y si no te dabas cuenta...
Y posteriormente algunos coches aparecieron con algunos cables cortados, es decir, abrían el capó miraban dentro del motor y ya no contentos con sacar la varilla del aceite, veían que había algunos cablecitos y los cortaban para joder un poquito al personal. Imagináos qué podía pasar en carretera si el cable era vital... si eso no es terrorismo urbano, ya me direis qué es.
Como se puede apreciar, ideal este aparcamiento disuasorio para dejar en él el coche durante todo el día ¿verdad?
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- wefer
- Administrador
Re: Sant Feliu
Això ho fan perquè segons quines varilles, van perfectes per poder obrir cotxes, posant-les entre el vidre i la porta.Santfeliuenc wrote:Más tarde parece que abrían el motor y las varillas del nivel del aceite desaparecían misteriosamente, con lo que al arrancar y calentarse el motor y si no te dabas cuenta...
Per cert, ja que de robatoris va la cosa. No sé si us heu fixat que, als anys 90, es va posar de moda que gairebé tots els cotxes tenien el marc de la porta que "entrava" cap el sostre, de manera que no es veia la línia de la porta al lateral, i estèticament quedava molt millor. Segons tinc entès, això només tenia un petit inconvenient: els manguis col·locaven una palanca entre sostre i porta i s'hi penjaven. Resultat: cotxe obert i, el que era pitjor, porta doblegada.
Ara els cotxes tornen a portar la solució "antiga", per la qual cosa els lladres també han tornat a la més eficaç solució tradicional: cop de pedra al vidre i a córrer.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Placa!
Com pots llegir, hi diu "Brown Boveri". És una placa d'un motor de la sèrie 1000.metring wrote:Per cert, JaMiRo, què és el teu nou avatar?? No serà un tap de roda, no?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Hola:
Aixo dels taps de les rodes es antic. Jo cuan anava a 4 d'EGB (la prehistoria, vaja...... Jamiro calla, quet'estic sentint....) hi tenia un company de clase, bastant gamberro, que es dedicava a aquest "esport", fins que un dia se li va caure de la butxaca uns cuants i el profe el va enxampar. D'entrada un calbot (a la meva epoca els proves "cascaven" una mica), despres al despatx del director.... A l'altre dia ens va explicar al pati que son pare el va fotre un parell d'hosties per fer aixo.
Us aseguro que mai va treure cap tap de roda mes en la seva vida.
Per cert, pregunta estupida: per que carai pot servir aixo, mes enlla de la seva normal funcio?. No entenc quin valor pot tenir un tróç de plastic sense cap "personalitat".... Mes enlla del fet vandalic....
Sal.lutacions:
Serie600
Aixo dels taps de les rodes es antic. Jo cuan anava a 4 d'EGB (la prehistoria, vaja...... Jamiro calla, quet'estic sentint....) hi tenia un company de clase, bastant gamberro, que es dedicava a aquest "esport", fins que un dia se li va caure de la butxaca uns cuants i el profe el va enxampar. D'entrada un calbot (a la meva epoca els proves "cascaven" una mica), despres al despatx del director.... A l'altre dia ens va explicar al pati que son pare el va fotre un parell d'hosties per fer aixo.
Us aseguro que mai va treure cap tap de roda mes en la seva vida.
Per cert, pregunta estupida: per que carai pot servir aixo, mes enlla de la seva normal funcio?. No entenc quin valor pot tenir un tróç de plastic sense cap "personalitat".... Mes enlla del fet vandalic....
Sal.lutacions:
Serie600
L'unic que crec que treuen es el fer mal per fer mal, ja que realment fora de la seva utilitat inicial no crec que tinguin cap altre, podria entendre que robesin els dels cotxes tunning ya que son taps de diseny pero els negres de tota la via.
Per aixo jo al meu cotxe llantes de ferro i taps negres. no criden tant l'atencio, pero tal com anem no se si podre estar tranquil molt temps
Per aixo jo al meu cotxe llantes de ferro i taps negres. no criden tant l'atencio, pero tal com anem no se si podre estar tranquil molt temps