Obres a La Floresta FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Obres a La Floresta FGC

Post by liniadelRipollés »

Prevista per al primer trimestre de 2007 la col.locació de dos canvis d'agulla al túnel de La Floresta.

Això permetrà gestionar millor la circulació en cas d'incidència en seccionar el tram actual Les Planes-Sant Cugat en dos: Les Planes-La Floresta i La Floresta-Sant Cugat.

El següent pas, al meu entendre, hauria de ser reimplantar les agulles a Peu del Funicular.

És previsible que durant les obres s'hagi de tallar el servei i en les hores o dies posteriors establir blocatge manual central. És ben possible, doncs, que aquestes obres suposin la introducció del primer enclavament local amb PC de la línia del Vallès.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Pere
N9
N9

Post by Pere »

:D :D :D :D :D
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

El mateix que en Pere :D :D :D
Jordilar

Post by Jordilar »

Avisa quan succeeixi això :)
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Re: Obres a La Floresta FGC

Post by Ecomobisostrans »

liniadelRipollés wrote:El següent pas, al meu entendre, hauria de ser reimplantar les agulles a Peu del Funicular.
Lo que necessita Peu del Funicular es una remodelacio completa per que es una vergonya que un vago quedi fora de l'andana i un altre en aquella andana petita tan perillosa. Ah, i a Les Tres Torres han fet lo meteix. quan posin mampares potser estara be, pero ara... no podien haver fet tota l'andana ample? que hi deu haver en aquells racons?
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

L'estació de Peu del Funicular és molt complexa de remodelar. Cal tenir en compte que les estacions es solen fer en rasant horitzontal (o quasi) de manera que si prolonguen les andanes cap a l'interior del túnel (cosa que tampoc és fàcil sense tallar el trànsit) haurien de modificar la rasant de la línia actual, cosa que implicaria modificar molt tram de túnel.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Trenscat wrote:El mateix que en Pere :D :D :D
No us exciteu: que a la línia del Vallès banderins ho dubto.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”