Sèrie 9000 en circulació!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Vox
N8
N8

Post by Vox »

Potser esperen a que hi hagin suficients 9000's a la L2 per augmentar freqüencies i que aquestes no es perdin quan les primeres 2100 pasin a la L4.

Vox
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

No, jo sé exactament quan posaran els 2100 a la L4. Un mes abans de les eleccions municipals, estic segur.
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

M'acabo de creuar amb el 9009-9012! (quin dia, després d'haver repetit inesperadament amb el 1065-1068!)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Vox
N8
N8

Post by Vox »

Per cert, els que heu enganxat la 9009, us heu fixa't que porta la numeració a la part central dels vagons??

JaMiRo!, aquesta 9000 es next generation !! xD

Vox
JaMiRo!
N10
N10

Yeah...

Post by JaMiRo! »

Vox wrote:JaMiRo!, aquesta 9000 es next generation !! xD
Yeaaaah... 8)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Ahir la vaig estrenar 8)

Llàstima que abans havia perdut un 1000 a la L5, sinó la tarda hauria estat rodona.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
metring
Administrador

Post by metring »

Nois, avui he vist a la línia 2 (A on sinó :D ) el 9017-9018-9505-9019-9020. Ja n'hi han 5 funcionant a la línia, o és que els van posant en circulació sense seguir l'ordre?

Per cert, curiós el detall de les llumetes, sobre la porta, que quan s'encén la vermella, vol dir que la porta no funciona, no m'hi havia fixat abans.
Jordilar

Post by Jordilar »

Hi ha 3 en circulació. Els números de torn habituals son els 203, 205 i 218.

Jo tampoc sabia per qué era el LED vermell. Han fet alguna demostració in situ? :D
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Jordilar wrote:Jo tampoc sabia per qué era el LED vermell. Han fet alguna demostració in situ? :D
Hi ha una enganxina que ho explica :P
Jordilar

Post by Jordilar »

Ostrés, m'hauré de fixar millor la proxima vegada :oops:

Se d'una de les vegades que el motorista formador abans d'arribar a Artigues va sortir i amb un llaví va tocar algo de la porta. Al arribar a Artigues el tren es va aturar de tal forma que la primera porta va quedar davant de la valla que hi ha abans d'entrar al túnel, inpossibilitant l'accès. Les altres portes es van obrir correctament. Allò va ser una demostració in situ :D
pokeroms
N6
N6

Post by pokeroms »

Jordilar wrote:Ostrés, m'hauré de fixar millor la proxima vegada :oops:

Se d'una de les vegades que el motorista formador abans d'arribar a Artigues va sortir i amb un llaví va tocar algo de la porta. Al arribar a Artigues el tren es va aturar de tal forma que la primera porta va quedar davant de la valla que hi ha abans d'entrar al túnel, inpossibilitant l'accès. Les altres portes es van obrir correctament. Allò va ser una demostració in situ :D
Suposant això, es que els 9000 van amb ATP, i per tant aquest LED vermell es per motoristes nous que si es passen una mica l'estació pugin impedir obrir aquella porta no? :D

Salutacions!!
Jordilar

Post by Jordilar »

El LED esta a totes les portes, pero el que em va estranayr es si aquella parada fora de lloc va ser feta expresament o no.

Per cert, quan van amb ATP s'encén un LED blau al costat des número de torn en el frontal

Salut,
metring
Administrador

Post by metring »

Jordilar wrote:Hi ha 3 en circulació. Els números de torn habituals son els 203, 205 i 218.

Jo tampoc sabia per qué era el LED vermell. Han fet alguna demostració in situ? :D
A les hores, ara els que circulen són 9001----9004, 9005----8 i el que jo vaig veure ahir? :nose
Jordilar

Post by Jordilar »

Doncs molt possiblement si

Salut,
Denisuko
N7
N7

More Photos

Post by Denisuko »

Fotos d'aquest dissabte, sembla que el segon cotxe motor es el numero 9019, es a dir que ja hi han com a minim 5 trens circulant (que circulin els 5 a la vegada es una cosa poc habitual pero potser si per tal de que els empleats vagin practicant)

Image
Image
Image
Image
Image
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Jordilar

Post by Jordilar »

Doncs sera qüestió de fixar-si, perque sempre circulen 3 9000, pero clar, es possible que no siguin els mateixos.

Per cert, em sembla a mí, o el personal de la cabina está saludant? :D
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Jordilar wrote: Per cert, em sembla a mí, o el personal de la cabina está saludant? :D
Rollo Iker jiménez.....

"...observen como detrás del motorista aparece una mano saludando de aspecto celestial ...Nuestro equipo se encuentra trabajando en ello . . ."
U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

Tito tatín totín totín...
:D :D :x
metring
Administrador

Re: More Photos

Post by metring »

Denisuko wrote:Fotos d'aquest dissabte, sembla que el segon cotxe motor es el numero 9019, es a dir que ja hi han com a minim 5 trens circulant (que circulin els 5 a la vegada es una cosa poc habitual pero potser si per tal de que els empleats vagin practicant)
Aquest, aquest mateix, i en aquest torn, és el que vaig agafar dissabte!!
Per cert, al vidre de la mampara de la cabina del darrera, no veieu la de ditades que tenia! De quants de nosaltres devien ser? xD
wefer
Administrador

Post by wefer »

Jo avui he pujat a la quarta unitat.
He notat que hi ha alguna diferència respecte els dos primers trens: fa menys soroll, tant externament com internament. L'arrencada continua sent dolenta (amb dos cops inicials) però s'ha millorat. La frenada continua sent brusca.
Una curiositat: ja és la segona vegada que es dispara el so de tancament de portes a mig túnel anant un un 9000. Potser és que els motoristes encara no saben ben bé per què serveixen tots els botons i van provant? :D
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”