Demà, MAN a Sallent
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Demà, MAN a Sallent
Amb motiu de la Fira de Santa Llúcia de Sallent demà 17 de desembre hi ha quatre trens d'anar i tornar entre Manresa i Sallent.
HORARIS:
Manresa-Sallent
11:00 ----- 14:00 --------17:00 -----------20:00
Sallent- Manresa
11:28 ------- 14:28 -------17:28---------------20:28
Gràcies, Pelai, per avisar!
HORARIS:
Manresa-Sallent
11:00 ----- 14:00 --------17:00 -----------20:00
Sallent- Manresa
11:28 ------- 14:28 -------17:28---------------20:28
Gràcies, Pelai, per avisar!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
- Trenscat
- N10
Aquest cop no hi aniré a Sallent. Acabo de lliurar el projecte final de carrera que tracta aquesta línia i tinc el tema una mica saturat Però vaja, amb tot això es demostra cada cop més que aquesta línia cal reobrir-la ja per al servei de viatgers!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
I el diumenge 24 de setembre passat també va haver-hi circulacions especials en motiu de la Fira de Santpedor.davida wrote:Cada vegada hi ha mes circulacions de passatgers per aquesta linia. Amb aquesta ja son 3 les circulacions anuals (parc de l'agulla, festa major de Sallent i Fira de Santa Llucia). Ara nomes falta que hi ha hagi servei els altre 352 dies de l'any
Quina sort pels que no heu anat!
Ens hem quedat a sallent desse poder tornar 1 hora, i hi ha gent que ha estat 3!
Tot perquè el tren s'ha trencat Vale, reopertura a passatgers, però amb electrificació!!!!
Deixeu-me passar les fotos, i us ho contaré tot, que son tres queixes i grosses! Un gran mal dia!
Ens hem quedat a sallent desse poder tornar 1 hora, i hi ha gent que ha estat 3!
Tot perquè el tren s'ha trencat Vale, reopertura a passatgers, però amb electrificació!!!!
Deixeu-me passar les fotos, i us ho contaré tot, que son tres queixes i grosses! Un gran mal dia!
Començo la historia:
Agafo el R5 de les 9:46 a Almeda. Fins aqui, un viatge perfecte...
Arribo amb el tren a Manresa Baixador amb la esperança de poder transbordar rapidament a l'altre tren, com a un enllaç perfecte igual que a Monistrol, però abans de poder baixar del tren, el Man ja s'ha anat a fer el primer viatge del dia. Vaig aprofitar per anar a la cafeteria de devant de la estació per prendre algo i fer unes fotos a la estació:
Torno a la solitaria estació a fer unes fotos, aprofitant que les barreres estan obertes perquè el tren es gratuit, i aixi fer unes fotos:
Arriba al tren, al qual no li vaig poder fotografiar perquè va arrencar ràpid. Sortim a les 12 en punt, sense deixar transbordar als del tren de Barcelona, sebla costum...
A Vila a les 12 vaig veure un fotracaire, no sé qui...
Perfecte, anem a Sallent parant a Santpedor, i només baixar vaig fer unes fotos:
En això, veig que el tren s'en va rapidament, em giro i veig que unes persones l'han perdut (no saben que es tindran que quedar 3 hores...)
Agafo l'autocar que em portà a la fira de Santa Llúcia, i tot bé. Arribo amb l'autocar, i em deixà a mitja hora a apeu de la fira... i assobre, la fira no era de nadal ni res, era un pacte entre els comerciants i l'ajuntament, de que cada comerciant tregui la seva botiga al carrer, fer publicitat, atraure gent amb el tren, i així fer més vendes, es a dir, que han fet algo, que a Barcelona s'anomena "mercadillo".
Torno, per agafar el bus de les 13:45 que em porti al tren que surt a les 14:28, però... la sorpresa fou, que el conductor ens diu que qui es vulgui quedar, es quedi a Sallent, perquè hu havíen més de 70 persones al baixador esperant el tren, sense notícies del que havía passat. Tots ens varem arriscar a anar al baixador.
Arribem, i ja som més de 100 persones, sense forma de sortir del poble, i el autocarista no té permis per portar-nos a Manresa. Vaig aprofitar el temps que teníam per fer unes fotos:
Vergonós i tercermundista! inhumà! Vé la televisió local, i ens vam estar mitja hora fins que el conductor va aconseguir el permís per portar a un maxim de 30 persones a Santpedor, mentre que la resta, esperem que vingui un autocar a portar-nos a Monistrol Vila. Finalment arriba, puguem tots, i ens anem.
Arribem a la estació a les 14:45, i deixo pasar el R5 direcció Baixador, i espero a que vingui en l'altre direcció. Sorpresa! un soroll tremendo!, es el famés tren que es va trencar, i ens va deixar tirats!, i a alguns, finsitors va estar tirants 3 hores!, els que van perdre el tren!
Aquí vé, i el vaig fotografiar, i era el mateix.
Vaja, com per pujar-hi... la cap d'estació de Vila em va dir que estava trencat i què l'estaven reparant a Baixador, i havíen portat mecanics de Enllaç per poder reparar-ho. Així, a les 3 de la tarda, va tornar a funcionar. Però us puc assegurar que em sembla que la vida d'aquests trens s'acabarà aviat si no comencen a fabricar feces noves, però identiques a les originals...
PD: FGC mai no es va preocupar en informar-nos, i no va ser capaç de portar-nos una 213 remolcada per una de les locomotores que hi havía a Vila, ja que els R5 que arribaren eren en doble composició, jo hauría desacoplat una 213, i acoplada a una 254, ens tornés a Manresa.
El dia ha sigut una ruina per mi. Qui ha dit que els Man son indestructibles, ho l'ha agafat avui!
Agafo el R5 de les 9:46 a Almeda. Fins aqui, un viatge perfecte...
Arribo amb el tren a Manresa Baixador amb la esperança de poder transbordar rapidament a l'altre tren, com a un enllaç perfecte igual que a Monistrol, però abans de poder baixar del tren, el Man ja s'ha anat a fer el primer viatge del dia. Vaig aprofitar per anar a la cafeteria de devant de la estació per prendre algo i fer unes fotos a la estació:
Torno a la solitaria estació a fer unes fotos, aprofitant que les barreres estan obertes perquè el tren es gratuit, i aixi fer unes fotos:
Arriba al tren, al qual no li vaig poder fotografiar perquè va arrencar ràpid. Sortim a les 12 en punt, sense deixar transbordar als del tren de Barcelona, sebla costum...
A Vila a les 12 vaig veure un fotracaire, no sé qui...
Perfecte, anem a Sallent parant a Santpedor, i només baixar vaig fer unes fotos:
En això, veig que el tren s'en va rapidament, em giro i veig que unes persones l'han perdut (no saben que es tindran que quedar 3 hores...)
Agafo l'autocar que em portà a la fira de Santa Llúcia, i tot bé. Arribo amb l'autocar, i em deixà a mitja hora a apeu de la fira... i assobre, la fira no era de nadal ni res, era un pacte entre els comerciants i l'ajuntament, de que cada comerciant tregui la seva botiga al carrer, fer publicitat, atraure gent amb el tren, i així fer més vendes, es a dir, que han fet algo, que a Barcelona s'anomena "mercadillo".
Torno, per agafar el bus de les 13:45 que em porti al tren que surt a les 14:28, però... la sorpresa fou, que el conductor ens diu que qui es vulgui quedar, es quedi a Sallent, perquè hu havíen més de 70 persones al baixador esperant el tren, sense notícies del que havía passat. Tots ens varem arriscar a anar al baixador.
Arribem, i ja som més de 100 persones, sense forma de sortir del poble, i el autocarista no té permis per portar-nos a Manresa. Vaig aprofitar el temps que teníam per fer unes fotos:
Vergonós i tercermundista! inhumà! Vé la televisió local, i ens vam estar mitja hora fins que el conductor va aconseguir el permís per portar a un maxim de 30 persones a Santpedor, mentre que la resta, esperem que vingui un autocar a portar-nos a Monistrol Vila. Finalment arriba, puguem tots, i ens anem.
Arribem a la estació a les 14:45, i deixo pasar el R5 direcció Baixador, i espero a que vingui en l'altre direcció. Sorpresa! un soroll tremendo!, es el famés tren que es va trencar, i ens va deixar tirats!, i a alguns, finsitors va estar tirants 3 hores!, els que van perdre el tren!
Aquí vé, i el vaig fotografiar, i era el mateix.
Vaja, com per pujar-hi... la cap d'estació de Vila em va dir que estava trencat i què l'estaven reparant a Baixador, i havíen portat mecanics de Enllaç per poder reparar-ho. Així, a les 3 de la tarda, va tornar a funcionar. Però us puc assegurar que em sembla que la vida d'aquests trens s'acabarà aviat si no comencen a fabricar feces noves, però identiques a les originals...
PD: FGC mai no es va preocupar en informar-nos, i no va ser capaç de portar-nos una 213 remolcada per una de les locomotores que hi havía a Vila, ja que els R5 que arribaren eren en doble composició, jo hauría desacoplat una 213, i acoplada a una 254, ens tornés a Manresa.
El dia ha sigut una ruina per mi. Qui ha dit que els Man son indestructibles, ho l'ha agafat avui!
Last edited by Ferrovi on Sunday 17/12/2006 19:15, edited 1 time in total.
- Trenscat
- N10
Imagino que quan parles de "Vila" et refereixes a "Manresa-Alta" no?
Això ha fet mal...he sentit "buseros", "conductors", "chofers" (aquesta ja no m'agrada tant)...però "autocarista"??? Pfff...no m'extranya que en Monegal tingui tanta tirada criticant als periodistes, amb pifies així n'hi ha per llogar-hi cadires (Enric, no ho dic només per tu, sino en general). Disculpeu la sortida de tema...Ferrovi wrote:el autocarista
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Servidor Estava esperant el tren cap a Martorell per transbordar a la RENFE per baixar a Tarragona...Ferrovi wrote:A Manresa-Alta a les 12 vaig veure un fotracaire, no sé qui...
Jo vaig pujar amb RENFE directament des de Sabadell, arribant a Manresa a les 10 del matí, anar a peu fins a Baixador i agafar el tren de les 11. Anar i tornar a Sallent, vaig baixar a Manresa-Alta per fer fotos de les obres de l'estació i vaig agafar el tren de les 12.16 cap a Martorell.
Si, es que he confos amb Martorell VilaTrenscat wrote:Imagino que quan parles de "Vila" et refereixes a "Manresa-Alta" no?
Home, un error li surt a qualsevol no? som humans, no som robots programats amb un diccionari de cada idioma....aarongilp wrote:Això ha fet mal...he sentit "buseros", "conductors", "chofers" (aquesta ja no m'agrada tant)...però "autocarista"??? Pfff...no m'extranya que en Monegal tingui tanta tirada criticant als periodistes, amb pifies així n'hi ha per llogar-hi cadires (Enric, no ho dic només per tu, sino en general). Disculpeu la sortida de tema...
Es un missatge molt llarg, i amb lo ràpid que ho he escrit, pots trobar faltes ortogràfiques a dojo i bojo.
Percert, ets de les poques persones que m'ha respos amb el meu nom!
M'he quedat amb ta cara!UT596001 wrote:Servidor Estava esperant el tren cap a Martorell per transbordar a la RENFE per baixar a Tarragona...
Jo vaig pujar amb RENFE directament des de Sabadell, arribant a Manresa a les 10 del matí, anar a peu fins a Baixador i agafar el tren de les 11. Anar i tornar a Sallent, vaig baixar a Manresa-Alta per fer fotos de les obres de l'estació i vaig agafar el tren de les 12.16 cap a Martorell.
Això no em preocupa, la cosa de les faltes (jo en faig moltes), però "lo" d'"autocarista", com que és una de les opcions de futur que tinc, m'ha fet mal...i ja de pas m'ha servit una mica per exclamar-me sobre l'educació primària i secundària actuals, el nivell de les quals cada cop és pitjor. Per això deia que no t'ho comentava a nivell personal, sinó a nivell general.Ferrovi wrote:Home, un error li surt a qualsevol no? som humans, no som robots programats amb un diccionari de cada idioma....aarongilp wrote:Això ha fet mal...he sentit "buseros", "conductors", "chofers" (aquesta ja no m'agrada tant)...però "autocarista"??? Pfff...no m'extranya que en Monegal tingui tanta tirada criticant als periodistes, amb pifies així n'hi ha per llogar-hi cadires (Enric, no ho dic només per tu, sino en general). Disculpeu la sortida de tema...
Es un missatge molt llarg, i amb lo ràpid que ho he escrit, pots trobar faltes ortogràfiques a dojo i bojo.
Percert, ets de les poques persones que m'ha respos amb el meu nom!
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Quan temps feia que estaves amb aquest projecte? Almenys 2 anys, no? Com th'a anat? Quines conclusions has tret? El penjaras al forum per que tots el poguem llegir? El presentaras en algun lloc oficial? Creus que aconseguiras que reobrin la línia? I que facin estacions intermodals a Sallent, Súria i Santpedor per connectar amb els autobusos?Trenscat wrote:Aquest cop no hi aniré a Sallent. Acabo de lliurar el projecte final de carrera que tracta aquesta línia i tinc el tema una mica saturat Però vaja, amb tot això es demostra cada cop més que aquesta línia cal reobrir-la ja per al servei de viatgers!
Ah, i per cert, jo recomano que vagi amb 213 que les 211 son lo mes cutre que es veu per FGC. Bueno que clar, si aquestes linies no han de ser gaire concorregudes potser si que val la pena enviar-les cap allà i que deixin de tocar la pera a la L8, que quan va plena amb un d'aquells trastos estrets... l'altre dia em va tocar una 211 per anar de Ildefons Cerdà a Cornellà-Riera i anavam a tope i fotia una calor alla dintre...
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Trenscat
- N10
Quan hagi defensat el projecte i estigui aprovat oficialment ja el penjaré a algun lloc. El projecte ha sigut llarg perquè un es despista massa també a vegades...