Jo sempre l'havia vist sense el furgó generador. Però en canvi, aquí el porta. De què depèn que hi afegeixin o no aquest vagó?
http://www.tranvia.org/modules.php?op=m ... erby=dateD
Editat per trenscat per canviar la imatge per un enllaç a aquesta.
Dubte sobre el Talgo III Catalunya - Asturias/Galicia
El furgo generador dels Talgo III a mes a mes fa de manso entre els cotxes talgo III i les locomotores (exceptuant les 352,353 i 354).
Les branques Talgo III no poden anar directament engantxades a una locomotora normal. Inicialment els Talgo III nomes anaven engantxades a locomotores especialmente fabricades que guiaven el primer eix (series 352 i 353).
Mes endavant al avançar les electrificaciones es va decidir contruir aquests mansos per poder circular amb locomotores electriques (i diesel no talgo).
Les branques Talgo III sempre porten un manso, pero a vegades porten 2 per rotació de material. Per exemple en el Talgo Galicia / Asturies hi ha el manso que fa el Bcn - Galicia i un segon manso que fa el Gijon - Asturies - Gijon, quan s'ha de fer manteniment d'aquest manso s'afegeix al tren normal per portarla als tallers Talgo de Barcelona.
Les branques Talgo III no poden anar directament engantxades a una locomotora normal. Inicialment els Talgo III nomes anaven engantxades a locomotores especialmente fabricades que guiaven el primer eix (series 352 i 353).
Mes endavant al avançar les electrificaciones es va decidir contruir aquests mansos per poder circular amb locomotores electriques (i diesel no talgo).
Les branques Talgo III sempre porten un manso, pero a vegades porten 2 per rotació de material. Per exemple en el Talgo Galicia / Asturies hi ha el manso que fa el Bcn - Galicia i un segon manso que fa el Gijon - Asturies - Gijon, quan s'ha de fer manteniment d'aquest manso s'afegeix al tren normal per portarla als tallers Talgo de Barcelona.
Last edited by davida on Sunday 17/12/2006 17:57, edited 1 time in total.
- Tono FER557
- N2
- Posts: 16
- Joined: Tuesday 06/06/2006 10:34
- Location: Burgos
437.001:
Quintanilleja es una estació col.lateral de Burgos, a 9 qm banda Venta de Baños, pero el nom del poble es diu Quintanilla de las Carretas.
Entre Quintanilleja i Burgos existia un baixador que es deia "Alameda", amb doble via i una morta electrificada que donava servei a la fabrica i magatzem de farines de nom "Alameda", ubicat a la població de Villalbilla. Posiblement es el cas de que una població (Villalbilla) tingui una estació o baixador que es digui com una empresa.
Aquest baixador, existent però sense servei, deixará de tenir via activa dins d´un any i mitg, doncs es quand es preveu que entri en servei el nou traçat ferroviari de Burgos (21 qm), que comença un xic abans de Villalbilla, tot just a on també enllaçará amb el "Directo".
Salutacions,
Tono
Quintanilleja es una estació col.lateral de Burgos, a 9 qm banda Venta de Baños, pero el nom del poble es diu Quintanilla de las Carretas.
Entre Quintanilleja i Burgos existia un baixador que es deia "Alameda", amb doble via i una morta electrificada que donava servei a la fabrica i magatzem de farines de nom "Alameda", ubicat a la població de Villalbilla. Posiblement es el cas de que una població (Villalbilla) tingui una estació o baixador que es digui com una empresa.
Aquest baixador, existent però sense servei, deixará de tenir via activa dins d´un any i mitg, doncs es quand es preveu que entri en servei el nou traçat ferroviari de Burgos (21 qm), que comença un xic abans de Villalbilla, tot just a on també enllaçará amb el "Directo".
Salutacions,
Tono
ARPAFER - Burgos