TrenGroc i trenscat.cat a iCatFM

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
Post Reply
Minotaure
N5
N5

TrenGroc i trenscat.cat a iCatFM

Post by Minotaure »

A una càpsula d'informació sobre Oci/Viatges de ICAT fm han parlat del tren groc (és titulat Els Pirineus en Tren).
Doncs a la pàgina web de l'emissora http://www.icatfm.cat a l'apartat enllaços d'aquesta informació hi ha la web http://www.trenscat.com/catnord/trengroc_ct.html és a dir l'apartat de tren groc de trenscat.cat.

Bernat, la teva pàgina cada cop és més una referència per el ferrocarril català.
Per cert, estic esperant amb candeletes la publicació de fotos i informació sobre les línies dels Països Catalans (País Valencià i Balears basicament) les quals encara no estan disponibles.
Per cert, tens un apartat Andorra, però que jo sàpiga a l'Estat andorrà no hi ha cap ferrocarril.
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Moltes gràcies per la informació Minotaure!!!

Sempre fa gràcia que coneguin la web i que es publiciti :D

De fotos de Països Catalans bàsicament hi ha un problema: tinc fotos de quasi tot de Catalunya Nord, però de Balears i de País Valencià es podria dir que no tinc gaire res per no dir 0 totalment. Com us podeu imaginar no és fàcil anar a aquests llocs (no com a la Catalunya Nord) i per això encara no tinc fons gràfic. Algun dia espero començar a tenir un volum suficient com per obrir les seccions.

A Andorra no hi ha ferrocarrils de moment, però en canvi hi ha telefèrics ;)
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Ep, una foto meva per allà...

Jo tinc alguna cosa :D :D de les Balears i del País Valencià.

Trenscat wrote:Moltes gràcies per la informació Minotaure!!!

De fotos de Països Catalans bàsicament hi ha un problema: tinc fotos de quasi tot de Catalunya Nord, però de Balears i de País Valencià es podria dir que no tinc gaire res per no dir 0 totalment. Com us podeu imaginar no és fàcil anar a aquests llocs (no com a la Catalunya Nord) i per això encara no tinc fons gràfic. Algun dia espero començar a tenir un volum suficient com per obrir les seccions.

Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

liniadelRipollés wrote:Ep, una foto meva per allà...
Si, ja ho he vist però no me'n van dir res... En fi, al final hauré de fer mètode JaMiRo! i posar una marca d'aigua a totes les fotos de dalt a baix, tot i que no em fa gaire gràcia fer-ho...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Trenscat wrote:Moltes gràcies per la informació Minotaure!!!

Doncs tiu... penja tot el que tinguis de la Catalunya Nord mentrestant...
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Trenscat wrote:
liniadelRipollés wrote:Ep, una foto meva per allà...
Si, ja ho he vist però no me'n van dir res... En fi, al final hauré de fer mètode JaMiRo! i posar una marca d'aigua a totes les fotos de dalt a baix, tot i que no em fa gaire gràcia fer-ho...
On hem arribat que ni la CCRTV respecta els drets d'autor?
JaMiRo!
N10
N10

Jo ho faria...

Post by JaMiRo! »

Hola!
Trenscat wrote:Si, ja ho he vist però no me'n van dir res... En fi, al final hauré de fer mètode JaMiRo! i posar una marca d'aigua a totes les fotos de dalt a baix, tot i que no em fa gaire gràcia fer-ho...
Jo de tu ho faria. Se que les fotos no queden maques però o això o t'arrisques a que algú que s'autodenomina "periodista" te l'agafi per la cara. >:(

I això que jo tinc una pàgina encara poc coneguda, perquè la teva és molt més visitada entre els afeccionats al tren al Principat. ;)

Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”