Doncs ja ho saps, a la propera, abans que anar de viatge a no-se-quin-país de l'estranger, a fer turisme metropolità...Vox wrote:Però vaja, el que es veure el municipi, no el conec gens
Jo el municipi me'l conec bastant bé.
Doncs ja ho saps, a la propera, abans que anar de viatge a no-se-quin-país de l'estranger, a fer turisme metropolità...Vox wrote:Però vaja, el que es veure el municipi, no el conec gens
Solució friki per carregar-se aquest desconeixement: agafa la bici i fes-te totes les línies del Metro de Barcelona (tant FMB com FGC) en superfície.Jordilar wrote:No, si molt conèixer el subsol i totes les estacions i tota la història, i al final, ni sabem el que hi ha allà fora. Un exemple clar per mí va ser Horta
Altres solucions frikis: fer línies d'autobús per pur plaer com si fos el metro... poca broma que si conec algo de Barcelona és gràcies a això!JaMiRo! wrote:Solució friki per carregar-se aquest desconeixement: agafa la bici i fes-te totes les línies del Metro de Barcelona (tant FMB com FGC) en superfície.Jordilar wrote:No, si molt conèixer el subsol i totes les estacions i tota la història, i al final, ni sabem el que hi ha allà fora. Un exemple clar per mí va ser Horta
Jo ho vaig fer aquest estiu, acompanyat de la meva inseparable càmera.
Doncs per passar pel mig de l'Hospital clínic seguint la L5:xJaMiRo! wrote:Solució friki per carregar-se aquest desconeixement: agafa la bici i fes-te totes les línies del Metro de Barcelona (tant FMB com FGC) en superfície.Jordilar wrote:No, si molt conèixer el subsol i totes les estacions i tota la història, i al final, ni sabem el que hi ha allà fora. Un exemple clar per mí va ser Horta
I volar com ET amb la bici sobre els trams al descobertJordilar wrote:Doncs per passar pel mig de l'Hospital clínic seguint la L5:xJaMiRo! wrote: Solució friki per carregar-se aquest desconeixement: agafa la bici i fes-te totes les línies del Metro de Barcelona (tant FMB com FGC) en superfície.
Calla, que no fa gaire vaig fer-me el 44 d'extrem a extrem: des de Badalona fins a Sants! Una horeta, i tot per no tornar a entrar al Metro i pagar dos copsUT596001 wrote:Altres solucions frikis: fer línies d'autobús per pur plaer com si fos el metro... poca broma que si conec algo de Barcelona és gràcies a això!
Cadascú ho fa a la seva manera. He de confessar que el bus tant a Badalona com a Barcelona em fot nerviòs perquè continuament el trànsit privat i sobretot els taxis dels collons estan dificultant el pas...UT596001 wrote:Altres solucions frikis: fer línies d'autobús per pur plaer com si fos el metro... poca broma que si conec algo de Barcelona és gràcies a això!
Tot i que és veritat que el fet de ser usuari habitual de la Vallesana ja em fa mig predisposar a agafar l'autobús...
Sí, en arribar allà vaig pensar "tenim un problema"...Jordilar wrote:Doncs per passar pel mig de l'Hospital clínic seguint la L5
Fàcil:Ferrovi wrote:Jamiro, una pregunta, com pots fer una linia de metro amb la calor que feia, aveure si et dona un mareig... déu no ho vulgui.
Ara que per raons familiars haig d'anar fins a l'altre extrem de Badalona (quan la N-II antiga troba el mar) m'he adonat del suplici que suposa prendre l'autobús a Badalona. I per acabar-ho d'adobar només faltaven les obres d'ampliació del metro fent més gran el pollastre!JaMiRo! wrote:Cadascú ho fa a la seva manera. He de confessar que el bus tant a Badalona com a Barcelona em fot nerviòs perquè continuament el trànsit privat i sobretot els taxis dels collons estan dificultant el pas...UT596001 wrote:Altres solucions frikis: fer línies d'autobús per pur plaer com si fos el metro... poca broma que si conec algo de Barcelona és gràcies a això!
Tot i que és veritat que el fet de ser usuari habitual de la Vallesana ja em fa mig predisposar a agafar l'autobús...