Respostes al foro dels autobusos.

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Respostes al foro dels autobusos.

Post by Ecomobisostrans »

Obro aquest fil per respondre als missatges que trobi interessants del foro dels autobusos, ja que en aquest foro no es permet que s'escrigui des d'un "proxy" (ordinador públic). Així els foristes comuns d'aquests 2 foros (que son la majoria) podran llegir les meves intervencions, i les d'altres foristes amb el mateix problema si es que n'hi ha algun. Suposo que els administradors d'aquest fòrum no hi tindran cap problema.
Fran-Ikarus
N11
N11
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir

Post by Fran-Ikarus »

Un proxy no és pas un ordinador públic. És un dispositiu que centralitza l'accés a Internet dels ordinadors d'una xarxa determinada, i permet, alhora, restringir l'accés de manera global a certes IPs, ja que tots els ordinadors de la xarxa han de "passar" pel proxy per accedir a Internet.

El problema és com estigui configurat aquest proxy. Jo mateix escric durant el dia des d'un ordinador que accedeix a Internet a travès del proxy del servidor de la nostra xarxa local, i no tinc cap problema per escriure allà.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Ecomobisostrans
N10
N10

Jo no tinc ni idea com estan configurats els proxys dels ordinadors on escric, pero es que fins ara no hi havia tingut cap problema. Ara escrigui des d'on escrigui no em deixa. He provat des del consell comarcal del Berguedà i des de les biblioteques de Berga i Ripoll, i son precissament els llocs des d'on fins ara escribia i sempre m'havia anat be. Jo no se qui ha tingut la ditxosa idea de canviar-li la configuració al foro dels autobusos, però la qüestió es que de SPAM n'hi continua havent. Jo crec que la solució seria fer un fòrum com aquest, amb contrasenya. I si pot ser amb 2 fils: General i avistaments.

Per cert, Fran Ikarus, ja que tu hi pots escriure sense problemes, pots penjar això de part meva:
CONFIRMAT: AQUEST AUTOBUS d'Artes a Vic per Rocabruna CIRCULARÀ EL PROPER DISSABTE 23 DE DESEMBRE
Un bus que circula 2 cops a l'any: D'Artés a Vic per Rocabruna
8:15-Artes-15:00
8:20-Horta Avinyo-14:55
8:30-Avinyo-14:45
8:45-Sta.Maria Olo-14:30
9:00-Pla de Gassetes-Embr.-14:15
9:15-Rocabruna-14:00
9:40-Sta.Eulàlia de Riuprimar-13:35
10:00-Vic-13:15

Te connexio amb el bus que va de Manresa a Artés sortida Pl.Valldaura 7:35, pas per Manresa-Alta 7:45. De Tornada a Artés connecta amb un autobus que surt d'Artes a les 16:00 i arriba a Manresa-Alta a ales 16:33
Es curios per que aquesta linia no consta a Gencat.cat, on si que consten les altres anuals, jo ho vaig veure en un cartelll a manresa-alta i vaig preguntar a la oficina de castellà llavors ja em confirmaran el dia.
Fran-Ikarus
N11
N11

Post by Fran-Ikarus »

La configuració que canvia no és pas la dels fòrums (la de Melodysoft), sinó la de la xarxa concreta (la xarxa de biblioteques, la xarxa del Consell Comarcal, la xarxa d'una empresa, etc.) des d'on et connectis.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Però quin missatge et dóna el programari del fòrum per impedir-te d'intervenir-hi?
Ecomobisostrans
N10
N10

Aquest:
No se puede mostrar la página Hay un problema con la
página solicitada y no puede ser mostrada..
> ---------------------------------
> Pruebe lo siguiente:
>
> Abra la página principal de Homepage(); boards4.melodysoft.com
y
busque vínculos a la información que desea.
> Haga clic en el botón Actualizar o vuelva a intentarlo más tarde.
>
> Haga clic en Búsqueda para buscar información en Internet.
> También puede ver una lista de sitios relacionados.
>
>
>
> HTTP 500 - Error interno del servidor
> Internet Explorer
M'apareix quan li dono a "Enviar". Llavors torno a entrar al foro per veure si s'ha enviat igualment i veig que no.
Fran-Ikarus
N11
N11

Post by Fran-Ikarus »

Doncs veus malament:
http://boards4.melodysoft.com/app?ID=autbcn&msg=20139

No, si tots els usuaris sou iguals :evil:
Ecomobisostrans
N10
N10

No, home, no, aquest ja se que se m'ha enviat, ja he dit que ara estic des del telecentre, però tots aquests dies des de fa 1 setmana, inclos avui fins les 12:30 escribint des dels altres llocs que he dit m'apareixia el missatge i no se m'enviava. Però com ja he explicat al foro dels autobusos, per una sèrie de motius no puc escriure gaire sovint des del telecentre, i m'interessaria poder escriure des de qualsevol ordinador public com havia fet sempre.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

No se puede mostrar la página Hay un problema con la
página solicitada y no puede ser mostrada..
> ---------------------------------
> Pruebe lo siguiente:
>
> Abra la página principal de Homepage(); boards4.melodysoft.com
y
busque vínculos a la información que desea.
> Haga clic en el botón Actualizar o vuelva a intentarlo más tarde.
>
> Haga clic en Búsqueda para buscar información en Internet.
> También puede ver una lista de sitios relacionados.
>
>
>
> HTTP 500 - Error interno del servidor
> Internet Explorer
Això és problema de Melodysoft, no dels administradors del fòrum d'autobusos (HTTP 500).

Hauries de posar-te en contacte directament amb el personal de Melodysoft. Segurament trobaràs una forma de contacte a la pàgina principal (http://www.melodysoft.com).
orique
N9
N9

Post by orique »

Alguna versió del MSIE wrote:HTTP 500 - Error interno del servidor
Internet Explorer
L'IE, a la mínima que troba algun problema, dóna la culpa al servidor... :x
Ecomobisostrans
N10
N10

Vuelve a haber problemas con el foro de los autobuses, no me deja escribir. En la pantalla me aparece esto:
ERROR
213.97.34.134 no tiene permiso de escritura.
Por otro lado quiero comentar lo que me paso el otro dia, que revela una actitud totalmente antidemocrática por parte del administrador:

Augusto escribio este mensaje:
no hay derecho el otro dia vi un autobus creo que era el 2507 en la plaza plazidia el final de la 92 y en el lateral del autobus los gamberros le habian pintado con esprai la o esa de los ocupas.

no hay derecho primero que tengamos que sufrir estos ataques como usuarios ya estabien que nos ensucien las paredes y se metan en nuestras casas pero lo que me parece el acabose es que encima tatuen nuestros autobuses que al fin y al cabo pagamos los demas por que yo no e visto a un ninguno que page

ade mas no hay derecho que la compañia aiga permitido eso y no lo borre imediatamente que pagamos un servicio quevale mucho dinerito que eso no lo dicen igual que el otro dia que llebaba una publicidad con palabrotas.

solo era eso no me podia contener. gracias a todos

Augusto
Y como respuesta, Ricard Fernandez y Valentí y Manel Díaz, escribieron respectivamente estos mensajes:
Hola Augusto:

Ciertamente, es muy feo que nuestros servicios públicos de transporte sufran actos de vandalismo. De todos modos, creo que TMB debería de responder más rápidamente a estos atentados y limpiar y reponer lo antes posible los desperfectos. Una empresa ejemplar en este caso es Ferrocarrils de la Generalitat, que realiza un mantenimiento ejemplar de su flota y sus instalaciones. Si rajan un asiento, casi al dia siguiente te lo reponen. Aquí, en cambio, un asiento roto o una pintada dura más de 6 meses.
En cuanto a las pintadas reivindicativas okupas, será que no se borran porque ahora Imma Mayol se ha puesto de parte de este colectivo (je, je). Que le okupen su casa o sus hijos se hagan okupas a ver si seguirá opinando lo mismo. Saludos
En efecte, l'Imma Mayol ha quedat ben retratada. Ademés si recordeu fa uns anys el seu partit va fer una campanya electoral utilitzant una tipografia inspirada en els que ratllen els vidres de les finestres del metro. Crec que en aquell moment ningú no va dir res. Ara alguns se n'han adonat de la "passada de frenada" general viscuda en aquesta ciutat en aquest i altres aspectes (Hereu) i sense reconeixer-ho obertament, han canviat d'orientació 360 graus, agafant el bo d'en Trias (però no gaire posat en temes municipals, val a dir-ho) amb el pas canviat. Una maniobra de mestres que demostra, un cop més, que l'home és un animal predador i que "donde dije dig digo Dieg, y aquí paz y después votos
Y como respuesta yo puse un mensaje con la opinion contraria, que guardaba una relacion lejana con el tema del foro, igual que los 2 anteriores.
Pues resulta que el mio fue borrado por 2 veces, y en cambio los anteriores han sido conservados. ¿A que se debe eso? ¿A que las opiniones de los otros 2 coinciden con la del administrador? ¿A que los otros 2 son mas "amigos" del administrador que yo? Sea como sea me parece una actitud totalmente fascista, ya que esta censurando una opinion tan válida como las demas.

Espero que no tenga ninguna relacion el hecho de que no pueda escribir con que pusiera de nuevo el mensaje que habia sido borrado, por que eso ya sería una "limpieza" ideologica que mereceria el cierre immediato del foro de los autobuses.

Si alguien es tan amable, le pido que ponga en el foro de los autobuses un hipervinculo a este mensaje para que los administradores puedan leerlo y comunicar-se conmigo
Mortadel·lo
N9
N9

Post by Mortadel·lo »

canviar l'orientació 360º :x
ES PELIGROSO ASOMARSE
Ecomobisostrans
N10
N10

Des de la biblioteca ya lo he podido colgar en el foro de los autobuses.
Fran-Ikarus
N11
N11

Post by Fran-Ikarus »

Mortadel·lo wrote:canviar l'orientació 360º :x
Un trompo en toda regla, sí señor ;)

Ara parlant seriosament:
- Tothom entén el perquè de l'esborrat del teu missatge: perquè no tenia absolutament res a veure amb transports públics. A diferència dels dos que has mostrat, que, més o menys
- Saps que no tenia res a veure, perquè no l'has volgut copiar aquí; llavors s'hagués vist clarament el perquè del seu esborrat, perquè era un missatge que només contenia opinions polítiques genèriques respecte al tema dels anti-sistemes, els okupes, i altres coses que a tothom li sonaran.
- I no diguis que no el conserves, perquè quan t'el van esborrar el primer cop el vas copiar i tornar a penjar.
- Si penses que no és així, posa'l i que la gent jutgi; però no facis la trampa de comparar el teu missatge amb els altres dos, mostrant només aquests.
- Hauries de reflexionar una mica sobre el teu concepte de llibertat: acusar algú de feixisme -visca la demagògia, aquesta després de "nazi" déu ser la paraula més utilitzada en fòrums d'Internet per parlar d'altres foraires- i tot seguit proposar com a primera mesura el tancament d'un fòrum (treure-l'hi a tothom) perquè t'han esborrat un missatge no és massa coherent.
- Les coses no són més certes o falses per escriure-les en negreta o vermell (o majúscules, si n'hi hagués). Denota "intent o ànim d'imposició".

I no, no sóc ni administrador ni moderador del fòrum dels autobusos.
Ecomobisostrans
N10
N10

Hola, Fran Ikarus,
en primer lloc et volia dir que ja puc tornar a escriure al foro dels autobusos i per aixo allá he aclarat el tema.
Pero hi ha una part que la poso aqui per que nomes me l'has comentat tu, i ho has fet aqui: Si vaig poder posar el missatge 2 cops es per que quan escric missatges tant llargs els copio, per que a vegades l'ordinador em fa el tonto i em tanca sol la finestra. Llavors la 2a vegada al veure que s'havia esborrat nomes vaig haver d'utilitzar la funcio "pegar" i el vaig tornar a posar. Pero al dia seguent que vaig posar-ho en aquest foro, com que l'ordinador ja havia sigut apagat, la funcio "pegar" ja no m'enganxava res. Per tant el missatge ara mateix esta irrecuperable.
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”