Sabeu quin és aquest tren?
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
Sabeu quin és aquest tren?
No us recorda a res, aquest tren?
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Jo, el que no entenc és com després de veure això, CAF va fer aquella caqueta amb les 440, i les va donar per bones... senzillament increïble.
PD: Si no hagués entrat mai al portal aquell pro-440 forever, mai de la vida hagués gosat dir que aquests trens provenen d'una reforma de la 440. Mai de la vida...
PD: Si no hagués entrat mai al portal aquell pro-440 forever, mai de la vida hagués gosat dir que aquests trens provenen d'una reforma de la 440. Mai de la vida...
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
Efectivament, és una 440 reformada en servei al "Biotren", a Concepción, Xile. He trobat la foto a la viquièdia i al veure que posava que era una 440 portada des d'Espanya m'ha fet gràcia.
Últimament es veuen bastants 440 a la R2, per exemple aquesta tarda he agafat una d'aquestes unitats, que feia un servei SVC - SAC, a Sitges a les 17.26 per anar a Barcelona.
Trobo que són uns trens que tot i ser vells es conserven bastant bé, sobretot els que estan reformats, i no donen la sensació de ser tan vells. Aproximadament quants anys tenen, 30?
Pot ser que aquests trens siguin els més nombrosos a Espanya? Vull dir, com hi ha tant per Rodalies com per Regionals, jo crec que ben bé estan presents per totes les línies ferroviaries de l'Estat que estan electrificades, i així doncs, a ull es podria dir que són els trens dels quals hi ha més quantitat, no?
Per cert, algú em podria dónar l'adreça d'aquesta web a favor de les 440, siusplau?
Gràcies
Últimament es veuen bastants 440 a la R2, per exemple aquesta tarda he agafat una d'aquestes unitats, que feia un servei SVC - SAC, a Sitges a les 17.26 per anar a Barcelona.
Trobo que són uns trens que tot i ser vells es conserven bastant bé, sobretot els que estan reformats, i no donen la sensació de ser tan vells. Aproximadament quants anys tenen, 30?
Pot ser que aquests trens siguin els més nombrosos a Espanya? Vull dir, com hi ha tant per Rodalies com per Regionals, jo crec que ben bé estan presents per totes les línies ferroviaries de l'Estat que estan electrificades, i així doncs, a ull es podria dir que són els trens dels quals hi ha més quantitat, no?
Per cert, algú em podria dónar l'adreça d'aquesta web a favor de les 440, siusplau?
Gràcies
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Si no m'erro, els 8 mm de diferència encara entren en el marge de tolerància perquè el material pugui circular en ambdós amples.Jordi Freixas wrote:Impossible. La línia 1 connecta amb la RENFE a la sortida de Pl Catalunya, i les línies de RENFE d'ample ibèric estan totes interconnectades.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
No és necessari, ja que el pas de material d'una xarxa a l'altra és quasi bé nul (fa uns anys se sap que va entrar un 311 a la L1, i al 98, pel 150è aniversari, un 100 de la L1 va arribar a l'Estació de França).Jordi Freixas wrote:I en això no es podria trobar una amplada intermitja? (estic parlant dels eixos només)
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Ja, però és que ho deia perquè tal i com estan moltes de les infraestructures de RENFE/ADIF, no crec que en tot l'estat només hi quedi la línia 1 del Metro de Barcelona amb l'ample antic.
El tram Ripoll - La Tor de la línia de Puigcerdà, per exemple. O la línia de Canfranc. O el Soria - Torralba. I com tantes altres... tinguent en conmpte que fins ara que per fi sembla que ha sorgit la idea de fer-hi reformes, aquestes, amb les seves vies fetes pols, de l'any de la pera, estan realment a 1668 mm?
El tram Ripoll - La Tor de la línia de Puigcerdà, per exemple. O la línia de Canfranc. O el Soria - Torralba. I com tantes altres... tinguent en conmpte que fins ara que per fi sembla que ha sorgit la idea de fer-hi reformes, aquestes, amb les seves vies fetes pols, de l'any de la pera, estan realment a 1668 mm?
Si vols que et digui la veritat, ni idea. Per una banda, pensant lògicament i d'acord a la manera d'actuar de Renfe (l'antiga), no seria descabellat pensar en que no tota la xarxa està ja a 1668mm, el que passa és que ADIF, a la seva declaració anual de la xarxa, no esmenta en cap moment (em sembla recordar) la possibilitat de trams a 1676mm. Així que no sé.Jordi Freixas wrote:Ja, però és que ho deia perquè tal i com estan moltes de les infraestructures de RENFE/ADIF, no crec que en tot l'estat només hi quedi la línia 1 del Metro de Barcelona amb l'ample antic.
El tram Ripoll - La Tor de la línia de Puigcerdà, per exemple. O la línia de Canfranc. O el Soria - Torralba. I com tantes altres... tinguent en conmpte que fins ara que per fi sembla que ha sorgit la idea de fer-hi reformes, aquestes, amb les seves vies fetes pols, de l'any de la pera, estan realment a 1668 mm?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...