Quedada per fer la L5 amb un 1000
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Constipat i confirmat
Hola!
Ara mateix tinc un trancazo*de collons, però segurament hi vagi. La JaMiRa! és dubte d'última hora.
Salut!
*Constipat
Ara mateix tinc un trancazo*de collons, però segurament hi vagi. La JaMiRa! és dubte d'última hora.
Salut!
*Constipat
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Serie-1000-metro
- N7
Aixxx... A mi m'hauria agradat d'anar a veureu-us, i així poder conèixer-vos en persona, i gaudir amb els vostres (segurament il·lustratius i pedagògics) comentaris sobre l'experiència.
Però al final em sembla que aquest cop no serà possible. En fi, si torneu a fer una passejada urbana d'aquestes un altre dia, igual sí que m'apuntaré.
Que us vagi bé la tarda!
Però al final em sembla que aquest cop no serà possible. En fi, si torneu a fer una passejada urbana d'aquestes un altre dia, igual sí que m'apuntaré.
Que us vagi bé la tarda!
- Serie-1000-metro
- N7
- Trenscat
- N10
No crec que hi sigui a temps i per si de cas enviaré un SMS a en Pere però finalment no vindré
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Hola, gent!
Finalment, no ha pogut ser. El compromís (dinar) s'ha prolongat fins a altes hores de la tarda, amb partida de bowling inclosa. Ara, no patiu per l'honor del FoTraCat: l'he guanyada 8)
Espero les vostres cròniques (especialment fotogràfiques!) i amb "Las 10 mejores frikadas del evento" (com al resum setmanal de l'NBA)
Finalment, no ha pogut ser. El compromís (dinar) s'ha prolongat fins a altes hores de la tarda, amb partida de bowling inclosa. Ara, no patiu per l'honor del FoTraCat: l'he guanyada 8)
Espero les vostres cròniques (especialment fotogràfiques!) i amb "Las 10 mejores frikadas del evento" (com al resum setmanal de l'NBA)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Ha costat el 1000...
Esperem les fotos de la metring; ha costat trobar un 1000 però finalment l'hem pogut agafar a Can Boixeres, anant cap a Cornellà-Centre i tornant enrere fins a Horta...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
1- Sortir i tornar a entrar per validar a Can BoixeresFran-Ikarus wrote: Espero les vostres cròniques (especialment fotogràfiques!) i amb "Las 10 mejores frikadas del evento" (com al resum setmanal de l'NBA)
2- Interrogar al personal de seguretat per veure si ha vist "algun tren vell" circular ( by Serie-1000-metro )
3- Fer ús dels ascensors per baixar a l'andana
4- Posar-se a jugar al "trivial TMB" en un banc de Can Boixeres, amb l'atenta mirada del personal de seguretat des de l'altre andana
5- Aplaudir l'arribada del 1000
6- L'Adolf consegueix que la motorista el saludi.
7- Gravació de la megafonia anunciant Hospital Clínic. Posteriorment s'ha demostrat la inpotència de la meva gravadora per problemes en el cartuxo de piles .
8- Treure el cap per la finestreta per contemplar Gaudí
9- Intentarn-nos fer el despistat i anar a la cua de maniòbres d'horta ( intent fallit: no havia collons)
10- Jugar al "trivial de TMB" en un seient d'un 5000 al costat d'un grup de personal de TMB .
M'ho he passat molt be! Això s'ha de repetir
Salut,
Jordilar wrote:
5- Aplaudir l'arribada del 1000
i com reaccionava la gent que hi havia a l'andana? i el motorista?
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Serie-1000-metro
- N7