Prova per a frikis metreros
Doncs jo crec que és un agent de manteniment d'infraestructura i material de la L4, d'aquells que van amb un uniforme blau amb franges reflectants grogues als tornells. Més que res pels coneixements sobre el material motor de la sèrie 1000/1100 i per les fotos d'aquests llocs en que no tothom hi pot accedir.
Salut,
Salut,
Més fotitos
Bueno, aquí us poso alguna foto més del passadís:
- Attachments
-
- prova 2.jpg (73.22 KiB) Viewed 6139 times
-
- prova 5.jpg (32.54 KiB) Viewed 6277 times
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Aixo no es la sortida Ronda St.Pere de l'estacio Arc de Trionf? Esta tancada per unes portes, que tenen un forat per on es veu el passadis.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Re: Urquinaona
I se sap per que el van terure aquest ascensor?JaMiRo! wrote:El morbòs ascensor d'Urquinaona?
Per cert, quines fotos més sucoses...
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Si et refereixes a les fotos de dalt, no, són de l'antic enllaç línies 1 i 3 del metro a Catalunya, que anava a parar als forats amb dues portes al costat del túnel cantó montanya de línia 3.Ecomobisostrans wrote:Aixo no es la sortida Ronda St.Pere de l'estacio Arc de Trionf? Esta tancada per unes portes, que tenen un forat per on es veu el passadis.
Sobre l'ascensor, jo havia llegit per aquí que va ser per ampliar el carrer Pau Claris, per afegir més carrils pels cotxes, crec que ho va dir en BCN Término.
- BCN Término
- N5
- Posts: 128
- Joined: Sunday 09/04/2006 23:44
- Location: Allà ón ja no hi queda cap 1000
Desaparició...
Algú sap com fer desaparéixer aquest kiosk?BCN Término wrote:La superficie que abans ocupaba l´edicle d´Urquinaona ve a quedar part sota el kiosk de premsa i part sota la calçada si.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Clar, pels cotxes, com no se m'havia acudit. Pels cotxes tenia que ser.metring wrote:Si et refereixes a les fotos de dalt, no, són de l'antic enllaç línies 1 i 3 del metro a Catalunya, que anava a parar als forats amb dues portes al costat del túnel cantó montanya de línia 3.Ecomobisostrans wrote:Aixo no es la sortida Ronda St.Pere de l'estacio Arc de Trionf? Esta tancada per unes portes, que tenen un forat per on es veu el passadis.
Sobre l'ascensor, jo havia llegit per aquí que va ser per ampliar el carrer Pau Claris, per afegir més carrils pels cotxes, crec que ho va dir en BCN Término.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Deus voler dir, Ronda St. Pere.metring wrote:Apart, ara tocarien fotos d'altres llocs secrets, com el passadís de l'antiga sortida d'Arc de Triomf a Ronda Sant Pau
Perdonada
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- faristol
- N8
- Posts: 769
- Joined: Friday 05/01/2007 20:20
- Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.
Salutacions!!
No se si es el lloc mes adient per presentar-se pero no he trobat cap lloc millor, primer dir que fa poc que he descobert aquest fòrum i que he llegit amb molt entusiame les histories de les estacions desaperagudes i llurs fotografies INCREIBLE!!!!
Dir que m'identifico totalment amb vosaltres perque tambe em considero un friki dels ferrocarrils i les histories del Metro, sobretot el GMB la linia 3 vaja.
Les imatges que he vist que ha posat metring m'han deixat quasi emocionat, la de vegades que habia pasat per aquest passadis, milers... i esta tal com jo ho tenia grabat al cap increible es com un exercici de refrescament de les neurones que sobta, es una emoció molt dificil de explicar i aixo que son quatre rajoles brutes i velles pero es aixi.
Suposo que com molts aquesta dèria ens ve de la passio pel ferrocarril i de quan circulaven els 300 i anavem enganxats al vidre del davant al costat del motorista quan tot just erem uns nens, Quantes vocacions ferroviaries hauran fet aquests vagons i aquella meravellosa finestra davantera???
Era com el millor cinema era la porta a descobrir que hi havia a dins aquells tunels, i molts (entre ells jo) ens sabiem de memoria totes les formes i tot el que hi habia dins aquell tunel, aquella via que despues de ARAGON es separava, aquell tros de tunel despres de PUEBLO SECO que era una mica mes ample i el tren resonaba diferent i tot aixo veient els cambis que s'hi produia a les estacions, perque com desde molt petits aixo ens feia embadalir ho teniem tot molt gravat al cap i qualsevol cambi l'apreciavem amb prou nitidessa per adonar-nos i recordar-lo.
El record mes antic que tinc es el de pujar per les escales mecaniques centrals de la estacio de ARAGON, pero n'hi molts mes, com quan van treure la catenaria per posar 3 er carril y aquella andana de fusta perenne a LESSEPS que cobria tota una via, el cambi a PUEBLO SECO, entre la linea 3 y la 3B, cosa que en aquells anys no entenia perque habia que baixar d'un tren i anar al del altre costat, en fi moltissims records i sobretot dels tallers de Lesseps jo anava a l'escola just al costat val a dir que els dos anys que la clase va ser a l'ala que donava als tallers d'estudi no molt pero de mirar que pasaba alla molt, despres ho vem rematar amb les obres de la plaÇa lesseps i miravem mes que passaba a la plaÇa que el que es donava a clase, per no dir les entrades "il.legals" als tallers, no per buscar res si no per aquelles trapelleries de vailet de les que sempre habiem de sortir corrents o estomacats, tambe recordo amb especial el dia que vaig decidir no baixar a lesseps i veure que hi habia en aquella corba on el tren entraba, desaperaixia i tornaba a sortir pel altre costat, val a dir que no vaig veure res un tunel en corba que no acababa i el que si vaig veure es la cara de mala, molta mala llet del motorista, aquell tunel de maniobres que portava a la cotxera ha de ser molt llarg.
En fi que per presentar-me crec que ja es una mica llarg, pero seguint el fil d'aquest tema tinc uns dubtes a veure si algú en sap mes.
L'ascenÇor de urquinaona, el seu edicle estaba orientat nort-sud pel que vec a les fotografies, es a dir l'entrada per la gent era emb orientació est, si es aixi l'actual acces de urquinaona de les linies 1 i 4 deu aprofitar algo d'aquell forat no?
Els accesos de aquesta estació sempre m'habien semblat extranys pel cantó de la linia 4, amb un passadis molt estret i sinuos, ara ja se perque i a on va la porta que hi ha tot just comenÇar les escales mecaniques intermitges.
La imatge de la estacio de CORREOS que he vist realment m'ha deixat fora de lloc, sempre que he passat per alla he intentat veure coses tot just quant el tren fa aquella tremolor, inclus habia fet varies pasades tot baixant a barceloneta i san tornemi!! i val a dir que sempre n'he vist i sempre de diferentes!!! llastima que amb la bretolada de ratllar els vidres als trens cada cop la visibiltat es pitjor (per cert la primera ratllada que recordo als vidres va ser a un 300 i posava algo com 666 carmelo)
Aquesta estació la recordo molt molt vagament hi ha algo al cap pero molt difus, tinc mes records del terra que de la estructura en si, ja que les fotos que he vist aqui, com als llibres del Salmeron encara m'esborren mes els pocs records que em corren pel cap, per exemple el de les "arcades" a la pared dreta a la nau de la via que en les fotografies mes antigues es llisa, quan es van fer? perque si l'andana ja era prou petita posar aquelles "arcades" i tambe pel fet que la nau de l'andana tambe te "arcades" pero foradades per permetre el pas per la gent.
Llastima que aquells anys ni tingues camera de fotos (tampoc hagues sapigut com fer-la servir, el maxim era aquelles de platic que pitjaves i sortia un cuc).
Tambe suposo que tot aixo ve de dues fotografies que tinc del meu avi i el seu germa quan de joves anaven a totes les ianuguracions de metro etc.., casualment sempre que hi ha hagut una inauguració alli he estat, i l'unic cop que em temía perdre una, la de Montbau, perque estaba recollint el diploma d'estudis i quan arribo a LESSEPS pensant que tot el sarau ja habia passat esolto desde els altaveus "SEÑOR MOTORISTA CONTINUE HASTA MONTBAU ESTE ES EL PRIMER TREN DE VIAJEROS QUE HACE EL RECORRIDO POR EL TRAMO RECIEN INAUGURADO" BUAA quasi m'agafa algo!!! ningu va baixar del tren era increible a l'altre via a l'alÇada de PENITENTS vaig veure una unitat 1000 o 1100 amb l'alcalde i el tren inaugural engalanat, nosaltres anavem en una vella 300, la de tres portes, la vella, va ser bastant emocionant sense buscar-ho.
Una altre cosa interesant he vist que wefer te una web sobre l'historia de SEAT val a dir que el tema tambe m'interesa forÇa.
Tambe preguntar si Fran-ikarus te algo que veure amb franek?
VE res mes que ja prou llarg es aixo, tambe dir que tinc alguna foto de quan van fer el nou tunel a la Gran via dels Ferrocarrils Catalans, de com era la explanacio del cremallera de Montserrat dos anys abans de reconstruir-lo.
EN FI UN FRIKI MES, METRISTIC, TRENISTIC i AUTOMOBILISTIC.
SALUTACIONS i espero no haber cansat al personal..
No se si es el lloc mes adient per presentar-se pero no he trobat cap lloc millor, primer dir que fa poc que he descobert aquest fòrum i que he llegit amb molt entusiame les histories de les estacions desaperagudes i llurs fotografies INCREIBLE!!!!
Dir que m'identifico totalment amb vosaltres perque tambe em considero un friki dels ferrocarrils i les histories del Metro, sobretot el GMB la linia 3 vaja.
Les imatges que he vist que ha posat metring m'han deixat quasi emocionat, la de vegades que habia pasat per aquest passadis, milers... i esta tal com jo ho tenia grabat al cap increible es com un exercici de refrescament de les neurones que sobta, es una emoció molt dificil de explicar i aixo que son quatre rajoles brutes i velles pero es aixi.
Suposo que com molts aquesta dèria ens ve de la passio pel ferrocarril i de quan circulaven els 300 i anavem enganxats al vidre del davant al costat del motorista quan tot just erem uns nens, Quantes vocacions ferroviaries hauran fet aquests vagons i aquella meravellosa finestra davantera???
Era com el millor cinema era la porta a descobrir que hi havia a dins aquells tunels, i molts (entre ells jo) ens sabiem de memoria totes les formes i tot el que hi habia dins aquell tunel, aquella via que despues de ARAGON es separava, aquell tros de tunel despres de PUEBLO SECO que era una mica mes ample i el tren resonaba diferent i tot aixo veient els cambis que s'hi produia a les estacions, perque com desde molt petits aixo ens feia embadalir ho teniem tot molt gravat al cap i qualsevol cambi l'apreciavem amb prou nitidessa per adonar-nos i recordar-lo.
El record mes antic que tinc es el de pujar per les escales mecaniques centrals de la estacio de ARAGON, pero n'hi molts mes, com quan van treure la catenaria per posar 3 er carril y aquella andana de fusta perenne a LESSEPS que cobria tota una via, el cambi a PUEBLO SECO, entre la linea 3 y la 3B, cosa que en aquells anys no entenia perque habia que baixar d'un tren i anar al del altre costat, en fi moltissims records i sobretot dels tallers de Lesseps jo anava a l'escola just al costat val a dir que els dos anys que la clase va ser a l'ala que donava als tallers d'estudi no molt pero de mirar que pasaba alla molt, despres ho vem rematar amb les obres de la plaÇa lesseps i miravem mes que passaba a la plaÇa que el que es donava a clase, per no dir les entrades "il.legals" als tallers, no per buscar res si no per aquelles trapelleries de vailet de les que sempre habiem de sortir corrents o estomacats, tambe recordo amb especial el dia que vaig decidir no baixar a lesseps i veure que hi habia en aquella corba on el tren entraba, desaperaixia i tornaba a sortir pel altre costat, val a dir que no vaig veure res un tunel en corba que no acababa i el que si vaig veure es la cara de mala, molta mala llet del motorista, aquell tunel de maniobres que portava a la cotxera ha de ser molt llarg.
En fi que per presentar-me crec que ja es una mica llarg, pero seguint el fil d'aquest tema tinc uns dubtes a veure si algú en sap mes.
L'ascenÇor de urquinaona, el seu edicle estaba orientat nort-sud pel que vec a les fotografies, es a dir l'entrada per la gent era emb orientació est, si es aixi l'actual acces de urquinaona de les linies 1 i 4 deu aprofitar algo d'aquell forat no?
Els accesos de aquesta estació sempre m'habien semblat extranys pel cantó de la linia 4, amb un passadis molt estret i sinuos, ara ja se perque i a on va la porta que hi ha tot just comenÇar les escales mecaniques intermitges.
La imatge de la estacio de CORREOS que he vist realment m'ha deixat fora de lloc, sempre que he passat per alla he intentat veure coses tot just quant el tren fa aquella tremolor, inclus habia fet varies pasades tot baixant a barceloneta i san tornemi!! i val a dir que sempre n'he vist i sempre de diferentes!!! llastima que amb la bretolada de ratllar els vidres als trens cada cop la visibiltat es pitjor (per cert la primera ratllada que recordo als vidres va ser a un 300 i posava algo com 666 carmelo)
Aquesta estació la recordo molt molt vagament hi ha algo al cap pero molt difus, tinc mes records del terra que de la estructura en si, ja que les fotos que he vist aqui, com als llibres del Salmeron encara m'esborren mes els pocs records que em corren pel cap, per exemple el de les "arcades" a la pared dreta a la nau de la via que en les fotografies mes antigues es llisa, quan es van fer? perque si l'andana ja era prou petita posar aquelles "arcades" i tambe pel fet que la nau de l'andana tambe te "arcades" pero foradades per permetre el pas per la gent.
Llastima que aquells anys ni tingues camera de fotos (tampoc hagues sapigut com fer-la servir, el maxim era aquelles de platic que pitjaves i sortia un cuc).
Tambe suposo que tot aixo ve de dues fotografies que tinc del meu avi i el seu germa quan de joves anaven a totes les ianuguracions de metro etc.., casualment sempre que hi ha hagut una inauguració alli he estat, i l'unic cop que em temía perdre una, la de Montbau, perque estaba recollint el diploma d'estudis i quan arribo a LESSEPS pensant que tot el sarau ja habia passat esolto desde els altaveus "SEÑOR MOTORISTA CONTINUE HASTA MONTBAU ESTE ES EL PRIMER TREN DE VIAJEROS QUE HACE EL RECORRIDO POR EL TRAMO RECIEN INAUGURADO" BUAA quasi m'agafa algo!!! ningu va baixar del tren era increible a l'altre via a l'alÇada de PENITENTS vaig veure una unitat 1000 o 1100 amb l'alcalde i el tren inaugural engalanat, nosaltres anavem en una vella 300, la de tres portes, la vella, va ser bastant emocionant sense buscar-ho.
Una altre cosa interesant he vist que wefer te una web sobre l'historia de SEAT val a dir que el tema tambe m'interesa forÇa.
Tambe preguntar si Fran-ikarus te algo que veure amb franek?
VE res mes que ja prou llarg es aixo, tambe dir que tinc alguna foto de quan van fer el nou tunel a la Gran via dels Ferrocarrils Catalans, de com era la explanacio del cremallera de Montserrat dos anys abans de reconstruir-lo.
EN FI UN FRIKI MES, METRISTIC, TRENISTIC i AUTOMOBILISTIC.
SALUTACIONS i espero no haber cansat al personal..
Benvingut, faristol. Aquí com pots veure tots tenim quelcom de friki, per tant, t'hi trobaràs agust :D Ara, et puc respondre una pregunta... (a risc que l'implicat em foti la bronca...)
Si, té a veure...faristol wrote: Tambe preguntar si Fran-ikarus te algo que veure amb franek?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...