Sèrie 9000 en circulació!
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
El benefici estarà en la gestió del subministrament elèctric als trens. Per a la mateixa potència, elevar el voltatge suposa reduir l'amperatge.Denisuko wrote:I aixó, quin benefici hi ha cap al passatger?El LLOP wrote:Jamiro i Watermark teniu raó. A la L5 quan desaparegui l'últim 1000, es canviarà la tensió de la línia de 1200 a 1500.
Ample de via
Home, són d'ample internacional, no donarien massa problemes.nooiler wrote:No us oblideu tampoc del tema ample de via.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Que pazó?
Aleshores caldria ampliar la capacitat de les instal·lacions que es vegin afectades per poder suministrar la potència extra. Això vol dir diners en inversions per arreglar al sistema, i un "rebut de la llum" més alt cada mes.Watermark wrote:El que crec que es podria referir aquest rumor és que les unitats que cites podrien consumir més potència que altres unitats.
[...]
Aixó per al funcionament de les unitats no representa cap problema a priori, peró si pot provocar problemes per a la central elèctrica que subministra la tensió a la xarxa,
I tot plegat, per fer el mateix que fan els trens d'ara, però gastant molt més. Em sembla que si el tema no es soluciona TMB hauria de retirar el contracte de compra des 9000 i deixar circulant els 1100 uns 20 anyets més
I els 9000... no sé... què tal si Alstom els regala a Cuba i així ens tornen les granotes?
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Alstom
Hola!
Salut!
Que no tenen cap problema, que són bitensió...Us penseu que l'empresa que construeix els millors trens d'alta velocitat del món fotria una cagada de tal magnitud?wefer wrote:I tot plegat, per fer el mateix que fan els trens d'ara, però gastant molt més. Em sembla que si el tema no es soluciona TMB hauria de retirar el contracte de compra des 9000 i deixar circulant els 1100 uns 20 anyets més
I tú no et consideres friki? Això és un comentari 100% friki!!!wefer wrote:I els 9000... no sé... què tal si Alstom els regala a Cuba i així ens tornen les granotes?
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Fa poc hi havia 5, quelcom que em va deixar al·lucinat doncs van passar molt ràpid de 2 a 5 (JaMiRo! si que treballeu ).
No se quan començaran a posar 2100 a la L4 però sembla que coincidirà amb la retirada definitiva de les 1000 a la L5, vaja, que dic jo que a la primavera ja tindrem 2100 rodan per la L4.
A més, hi haurà un moment que entre 2100, 5000 i 9000, la L2 tingui masses trens, no?
No se com va tot això però, no es podrien assolir freqüencies d'escandol amb les unitats que hi ha ara?
Vox
No se quan començaran a posar 2100 a la L4 però sembla que coincidirà amb la retirada definitiva de les 1000 a la L5, vaja, que dic jo que a la primavera ja tindrem 2100 rodan per la L4.
A més, hi haurà un moment que entre 2100, 5000 i 9000, la L2 tingui masses trens, no?
No se com va tot això però, no es podrien assolir freqüencies d'escandol amb les unitats que hi ha ara?
Vox
Abans de les eleccions municipals, segur
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
De moment, per voler assolir freqüències d'escàndol, no han fet més que aconseguir el bloqueig continu de les línies per poder mantenir el carrussel. El resultat és que van més a poc a poc que abans, almenys la línia 3, que és la que més utilitzo.Vox wrote:No se com va tot això però, no es podrien assolir freqüencies d'escandol amb les unitats que hi ha ara?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
El metro està saturat, una línia ha de circular amb freqüència de 3 min, ni més ni menys. El problema és que amb aquesta freqüencia ha d'haver-hi un intercanvi de passatgers a les andanes fluid i amb el col·lapse és dificil i es generen aquests retards. L'única sol·lució és fer noves línies (quan s'acabi la L9 es notarà) i arreglar rodalies RENFE de manera que s'utilitzi per moure's per Barcelona a gran velocitat, per exemple Sats-Sagrera 8min. Sinó RENFE ja pot estar tancant perque dona un servei inutil. Clar exemple és la pèrdua d'usuaris de RENFE mentre tots els operadors en van guanyant.
El tema de l'intercanvi de passatgers el tenen molt ben sol·lucionat a Bilbao, amb accessos a les andanes pels dos extrems i pel centre. Al ser tot de nova construcció, ho han pensat tot per l'afluència de gent massiva. A Barcelona, cal quye es plantegin això.EUKibo wrote:El metro està saturat, una línia ha de circular amb freqüència de 3 min, ni més ni menys. El problema és que amb aquesta freqüencia ha d'haver-hi un intercanvi de passatgers a les andanes fluid i amb el col·lapse és dificil i es generen aquests retards. L'única sol·lució és fer noves línies (quan s'acabi la L9 es notarà) i arreglar rodalies RENFE de manera que s'utilitzi per moure's per Barcelona a gran velocitat, per exemple Sats-Sagrera 8min. Sinó RENFE ja pot estar tancant perque dona un servei inutil. Clar exemple és la pèrdua d'usuaris de RENFE mentre tots els operadors en van guanyant.
Doncs resulta que, irònicament, part dels problemes de saturació que pateix Renfe a Barcelona han sorgit arran de la integració tarifària i pel desplaçament de molts viatgers del Metro a Renfe pel menor temps de trajecte. El decreixement de Renfe a favor del Metro és, precisament, la inversió d'aquesta tendència que va començar el 2001.EUKibo wrote:[...] i arreglar rodalies RENFE de manera que s'utilitzi per moure's per Barcelona a gran velocitat, per exemple Sats-Sagrera 8min. Sinó RENFE ja pot estar tancant perque dona un servei inutil.
Un altre exemple d'ús indegut dels serveis de Renfe és la sobreocupació dels Catalunya Exprés de la línia de Girona per a trajectes entre Barcelona i Sant Celoni.
Per altra banda, i arran del comentari de la freqüència constant de tres minuts al metro... et puc assegurar que un comboi cada tres minuts a la L5 a quarts de vuit del matí és insostenible per la gent que s'hi acumula. Allà cal un comboi cada dos minuts.
És clar, cal pensar que per traslladar-te amb metro per Barcelona, tardes més per anar al centre, o P. Catalunya, o Sants, que no pas amb la Renfe, i tot amb el mateix preu. Si el metro tingués més freqüència, al menys, no agafaria tanta gent la Renfe, però per la millora del servei i que la gent no quedaria tant axafada, tot i que trigués uns pocs minuts més.
Ahir diumenge vaig tenir un dia de mala sort: volia anar al mercat de st antoni, vaig fins a paral·lel per no fer tot el passadis de Passeig de Gràcia i quan hi arrivo un 9000 se'n va (cara de pena ) 6 minuts despres arriba un 2100 i quan hi arribo a St Antoni un altre 9000 a l'altre via (:()
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Éssent diumenge, el 9000 que vas creuar-te a Sant Antoni seria el mateix que vas perdre a Passeig de Gràcia.Denisuko wrote:Ahir diumenge vaig tenir un dia de mala sort: volia anar al mercat de st antoni, vaig fins a paral·lel per no fer tot el passadis de Passeig de Gràcia i quan hi arrivo un 9000 se'n va (cara de pena ) 6 minuts despres arriba un 2100 i quan hi arribo a St Antoni un altre 9000 a l'altre via (:()