Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports. Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
mikado wrote:
Ya que vamos de accidentes, recuerdo otro accidente de un mercancías hace ya algunos años (yo iba al instituto), pues 1992 o así. Concretamente el mercancías venía con una 276 en cabeza desde la bifurcación Gornal y pasaba por la vía más alejada al edificio de viajeros de L'h, cuando al llegar al puente de Can Serra / Can Boixeres no cogió bien la aguja y se quedó creo q colgando ne ese puente. A ver si alguien encuentar fotos, pq recuerdo q en los diarios salió
Prometí colgar esa foto... Et voilà!
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
No sé si ha sigut retirada per possible ús indegut de la imatge de marca, però en tot cas era un "arreglu" del logotip de Renfe que quedava en "Frene".
I perdó si he fet res que no estigui permès, ja ho tindré en compte per a altres vegades, això de fer jocs d'imatges amb logotips registrats.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc. ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
mikado wrote:
Ya que vamos de accidentes, recuerdo otro accidente de un mercancías hace ya algunos años (yo iba al instituto), pues 1992 o así. Concretamente el mercancías venía con una 276 en cabeza desde la bifurcación Gornal y pasaba por la vía más alejada al edificio de viajeros de L'h, cuando al llegar al puente de Can Serra / Can Boixeres no cogió bien la aguja y se quedó creo q colgando ne ese puente. A ver si alguien encuentar fotos, pq recuerdo q en los diarios salió
Y hablando de trenes empotrados y pruebas de ello . . .
Alguien tiene la foto creo que de El Periódico de la época de un 1000 empotrado en el culatón de Cornellà Centre y saliendo a la calle ???
Creo que fue el 27 de abril de 1994, pero no lo sé con certeza
mikado wrote:Y hablando de trenes empotrados y pruebas de ello . . .
Alguien tiene la foto creo que de El Periódico de la época de un 1000 empotrado en el culatón de Cornellà Centre y saliendo a la calle ???
Creo que fue el 27 de abril de 1994, pero no lo sé con certeza
Penjava d'un fil on algú (crec que era el Mortadel.lo) va estar penjant retalls de diaris, encara no deu fer un any.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Ok muchas gracias. Tengo un amigo motorista y no se lo creía, ahora le diré donde lo puede ver. Me comentó que algún motorista ha tenido sustillos entrando en ATO con 5000's en el culatón de Horta, ya que a veces allí falla y si no se está atento acabas comiéndote la topera
Ok muchas gracias. Tengo un amigo motorista y no se lo creía, ahora le diré donde lo puede ver. Me comentó que algún motorista ha tenido sustillos entrando en ATO con 5000's en el culatón de Horta, ya que a veces allí falla y si no se está atento acabas comiéndote la topera
De verdad muchas gracias
em pensava que als culs de sac s'anava sempre en M+25
Comentari, acabo de descubrir, gràcies a la foto del diari que va posar en Mortadel·lo on surt, exactament la cua de maniobres de la L5, A la carretera d'Esplugues, devant del Centre Comercial del Llobregat (A.K.A Eroski), hi ha una part més elevada al costat de Can Trabal, i aqui es on surt, ja que la antiga botiga de Renault estava situada devant. Actualment, si el tren sortís crec que té un mur de formigó per devant, però ara que penso, potser encara està la finestra. Si el tren arriba a sortir, es trobaría la carretera, i com que bairxa, per pura inèrcia podría tallar finsitot el servei de Tram
Ferrovi wrote:Comentari, acabo de descubrir, gràcies a la foto del diari que va posar en Mortadel·lo on surt, exactament la cua de maniobres de la L5, A la carretera d'Esplugues, devant del Centre Comercial del Llobregat (A.K.A Eroski), hi ha una part més elevada al costat de Can Trabal, i aqui es on surt, ja que la antiga botiga de Renault estava situada devant. Actualment, si el tren sortís crec que té un mur de formigó per devant, però ara que penso, potser encara està la finestra. Si el tren arriba a sortir, es trobaría la carretera, i com que bairxa, per pura inèrcia podría tallar finsitot el servei de Tram
Amb una mica de sort es podria encarrilar i arribar fins a Bon Viatge i més enllà...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Ok muchas gracias. Tengo un amigo motorista y no se lo creía, ahora le diré donde lo puede ver. Me comentó que algún motorista ha tenido sustillos entrando en ATO con 5000's en el culatón de Horta, ya que a veces allí falla y si no se está atento acabas comiéndote la topera
De verdad muchas gracias
em pensava que als culs de sac s'anava sempre en M+25
Por diossss quiero esa foto!! El motorista en cuestión todavía está en activo y yo trabajo con él cada día... si pudiese acceder a esa foto sería... con perdón, la ai carai!!!!