Creació de l'ens "Ferrocarriles de Murcia"

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Post Reply
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Creació de l'ens "Ferrocarriles de Murcia"

Post by liniadelRipollés »

S'ha publicat al Boletí Oficial la transferència del servei de ferrocarril de via estreta a aquesta comunitat, amb data d'efectivitat 1 de gener de 2007.
El primer pas serà fer un estudi de l'estat de la superstructura de la línia i planificar una malla de circulacions més densa, en especial per a l'època estival. Això suposarà la desaparició del blocatge telefònic i l'automatització de la circulació des d'un punt únic, en lloc per determinar.
En breu es farà un concurs on es definirà el nou logo d'empresa i el nom definitiu encara que, segons fonts pròximes, es prefereix el nom de "Ferrocarriles Marcianos" per la seva simplicitat i definició.

Seguiré informant.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
entfe001
N10
N10

Re: Creació de l'ens "Ferrocarriles de Murcia"

Post by entfe001 »

liniadelRipollés wrote:[...]segons fonts pròximes, es prefereix el nom de "Ferrocarriles Marcianos" per la seva simplicitat i definició.
:):riure:):riure:):riure:):riure:)

Ho sento, no ho he pogut evitar :oops: :D
437.001
N10
N10

Post by 437.001 »

MMMM...evui és el dia que és, no?
davida
N9
N9

Post by davida »

Adolf tinc una mala noticia per tu. Pel pont de la purisima vaig recorre el Cartagena - Los Nietos i ja no hi havia personal a cap estació de la linia, exceptuant Cartagena. La circulacio es portava amb BA amb CTC, desconec si desde Asturias o a Cartagena.
Va ser molt curios comprar 2 bitllet Los Nietos - Cartagena d'anada i tornada al interventor. Em va donar un paper termic, semblant al de FGV Alacant amb els 2 bitllets i despres 4 targetes tipus les del Metro de Barcelona per entrar i sortir per les barreres de l'estació de Cartagena.

PS: No es broma
BRILL 18
N7
N7

Post by BRILL 18 »

Confirmo la noticia de Davida, aquest estiu vaig viure la mateixa experiencia
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”