Totes les webcams de trànsit de Catalunya

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).
Post Reply
dgtxa
N5
N5

Totes les webcams de trànsit de Catalunya

Post by dgtxa »

Fart d'haver d'anar sempre a la web de l'Ajuntament de Barcelona per veure les webcams del trànsit de Barcelona ciutat, i fart d'haver d'anar a la de la Generalitat per veure les de fora BCN (en aquest cas havent de carregar el "mapa continu de trànsit" en flash per veure les webcams -i havent de canviar de navegador, que amb Firefox no s'obren!-), les he posat totes al mashup weatherbonk.com

He procurat ubicar-les de la forma més exacta possible, però segur que he comès errors, ja que hi ha algunes carreteres que no tinc gaire per mà. Si en veieu algun i el voleu corregir, fantàstic.

A banda de les de trànsit per carretera hi ha les dues webcams ferroviàries que fa temps vaig comentar que havia localitzat, i d'altres de paisatges.

Total, que aquí us deixo l'enllaç directe al mapa de Catalunya amb només les webcams.

I aquíel que combina webcams i meteorologia.

Observareu que aquesta pàgina us deixarà fer una interessant cerca de rutes òptimes combinades amb la previsió meteorològica. Curiosa funcionalitat.

Espero que us sigui útil.
wefer
Administrador

Post by wefer »

Molt bona feina :ok
M'ha agradat especialment la càmera de la Devesa de Girona, on els autors han especificat el seu funcionament:
Aquesta imatge s'actualitza cada vegada que passa un putu tren
(o li dona la gana a la càmera)
xD
dgtxa
N5
N5

Post by dgtxa »

Un molt bon complement seria poder visualitzar en un mateix mapa les incidències de trànsit, que es poden veure a http://trafico.uworks.net/ (llàstima que en aquest cas no es puguin crear vistes personalitzades) i les webcams. De moment, però, crec que no és possible.
Post Reply

Return to “Vehicles privats / Vehículos privados”