De Riba Roja a La Puebla de Híjar: encara sota el B.T.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Home, es podria anar a peu fins a Caspe.
437.001 wrote:Ei, i per què no? Ara, ha de ser un dia que jo pugui venir, que no puc tots els dies...si és a partir de Setmana Santa, no problem perquè tinc alguns diumenges lliures, sinó, només tinc lliure el dilluns, i llavors és un problema quedar amb vosaltres per anar a un lloc tan llunyà.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Si la distáncia entre Favara i Val de Pilas no fos exesiva, jo el que faria és anar primer a Favara i després anar caminat fins Val de Pilas o viceversa ( depèn del que sigui més espectacular: veure pujar algu o verue baixar´-ne algú ). Ho dic més que res per que Favara és una Estació que em faria molta il·lusió visitarla abans de que s'acabi el BLoqueig Telefònic.
Salut,
Salut,
Notícies de la linia a dia 08-09-07:
- BT de Faió-Pobla de Massalucra a Chiprana, ambdues estaciones amb enclavament nou. A Nonaspe ja hi han col·locades les noves senyals, però tatxades per una creu.
- Nonaspe, Fabara, Valdepilas i Caspe, amb enclavaments originals, Nonaspe amb l'enclavament nou superposat i fora de servei. Valdepilas tancada. A les 3:40 les úniques llums que hi ha a l'estació són les de les senyals d'entrada.
- Escatrón telecomandada des de Samper o Chiprana. L'edifici de viatjers estava tancat i reixat. Es manté personal de circulació a la Puelba de Híjar i Samper així com totes les estacions amb BT ( expete Valdepilas ) i totes les estacions amb BAU fins a Móra la Nova.
- Vem efectuar creuament ( anant amb el Costa Brava cap a Portbou ) de mercaderies a La Puebla, Samper, Escatrón, Chiprana, Fabara, Faió i altres estacions que no vaig contemplar per estar dormint i per ser un tram control·lat amb CTC.
Recorda, Adolf, que a Fabara el mercaderies el van haver de parar mostrant el fanal vermell per absència de senyals de sortida a l'estació. Nosaltres vem entrar per la via desviada ( el mercant ocupava tota la longitud de la via directe ) i per un moment em vaig imaginar que el fanal també ens el mostraria a nosaltres...
Salut,
- BT de Faió-Pobla de Massalucra a Chiprana, ambdues estaciones amb enclavament nou. A Nonaspe ja hi han col·locades les noves senyals, però tatxades per una creu.
- Nonaspe, Fabara, Valdepilas i Caspe, amb enclavaments originals, Nonaspe amb l'enclavament nou superposat i fora de servei. Valdepilas tancada. A les 3:40 les úniques llums que hi ha a l'estació són les de les senyals d'entrada.
- Escatrón telecomandada des de Samper o Chiprana. L'edifici de viatjers estava tancat i reixat. Es manté personal de circulació a la Puelba de Híjar i Samper així com totes les estacions amb BT ( expete Valdepilas ) i totes les estacions amb BAU fins a Móra la Nova.
- Vem efectuar creuament ( anant amb el Costa Brava cap a Portbou ) de mercaderies a La Puebla, Samper, Escatrón, Chiprana, Fabara, Faió i altres estacions que no vaig contemplar per estar dormint i per ser un tram control·lat amb CTC.
Recorda, Adolf, que a Fabara el mercaderies el van haver de parar mostrant el fanal vermell per absència de senyals de sortida a l'estació. Nosaltres vem entrar per la via desviada ( el mercant ocupava tota la longitud de la via directe ) i per un moment em vaig imaginar que el fanal també ens el mostraria a nosaltres...
Salut,
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
gràcies per les notícies.
Lamento que hagi caigut l'enclavament mecànic de concentració de palanques de Faió.
Creia que Favara també havia caigut.
Lamento que hagi caigut l'enclavament mecànic de concentració de palanques de Faió.
Creia que Favara també havia caigut.
Jordilar wrote:Notícies de la linia a dia 08-09-07:
- BT de Faió-Pobla de Massalucra a Chiprana, ambdues estaciones amb enclavament nou. A Nonaspe ja hi han col·locades les noves senyals, però tatxades per una creu.
- Nonaspe, Fabara, Valdepilas i Caspe, amb enclavaments originals, Nonaspe amb l'enclavament nou superposat i fora de servei. Valdepilas tancada. A les 3:40 les úniques llums que hi ha a l'estació són les de les senyals d'entrada.
- Escatrón telecomandada des de Samper o Chiprana. L'edifici de viatjers estava tancat i reixat. Es manté personal de circulació a la Puelba de Híjar i Samper així com totes les estacions amb BT ( expete Valdepilas ) i totes les estacions amb BAU fins a Móra la Nova.
- Vem efectuar creuament ( anant amb el Costa Brava cap a Portbou ) de mercaderies a La Puebla, Samper, Escatrón, Chiprana, Fabara, Faió i altres estacions que no vaig contemplar per estar dormint i per ser un tram control·lat amb CTC.
Recorda, Adolf, que a Fabara el mercaderies el van haver de parar mostrant el fanal vermell per absència de senyals de sortida a l'estació. Nosaltres vem entrar per la via desviada ( el mercant ocupava tota la longitud de la via directe ) i per un moment em vaig imaginar que el fanal també ens el mostraria a nosaltres...
Salut,
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Depén de si el mercaderies té parada prescrita o no.
Jordilar wrote:Recorda, Adolf, que a Fabara el mercaderies el van haver de parar mostrant el fanal vermell per absència de senyals de sortida a l'estació. Salut,
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Depén de si el mercaderies té parada prescrita o no.
Fotogràficament prefereixo els mercaderies curts als llargs. Als llargs habitualment se'ls presenta el banderí roig desplegat quan està entrant i se li retira per tal que el tren avanci fins "a piquetes" per tal d'aprofitar la longitud de la via d'estacionament i lliurar piquets per darrera.
En cas que no se li retiri el banderí, el maquinista ha d'aturar-se davant del banderí sense ultrapassar-lo. Dóna més temps temps a bones fotos, però no és habitual.
Fotogràficament prefereixo els mercaderies curts als llargs. Als llargs habitualment se'ls presenta el banderí roig desplegat quan està entrant i se li retira per tal que el tren avanci fins "a piquetes" per tal d'aprofitar la longitud de la via d'estacionament i lliurar piquets per darrera.
En cas que no se li retiri el banderí, el maquinista ha d'aturar-se davant del banderí sense ultrapassar-lo. Dóna més temps temps a bones fotos, però no és habitual.
Jordilar wrote:Recorda, Adolf, que a Fabara el mercaderies el van haver de parar mostrant el fanal vermell per absència de senyals de sortida a l'estació. Salut,
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Vés-hi ràpid...agafa aigua i menjar...
Jordilar wrote:Si la distáncia entre Favara i Val de Pilas no fos exesiva, jo el que faria és anar primer a Favara i després anar caminat fins Val de Pilas o viceversa ( depèn del que sigui més espectacular: veure pujar algu o verue baixar´-ne algú ). Ho dic més que res per que Favara és una Estació que em faria molta il·lusió visitarla abans de que s'acabi el BLoqueig Telefònic.
Salut,
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.