Avaria venda de bitllets
Avaria venda de bitllets
Bé, ja ho he posat al fil d´incidències, però ho torno a posar aquí, que ho llegirà potser més gent.
Avui volia comprar un bitllet per anar de Lleida a Perafort en AVE, i no he pogut. Ho he intentat dos cops, al matí, cap a les 11h, a l´estació de Perafort. M´han dit que havia saltat el sistema de venda de bitllets.
Ho he intentat a l´estació de Lleida, cap a les 18h, i m´han tornat a dir el mateix, que havia estat saltant el sistema de venda de bitllets tot el dia...
El meu germà és informàtic, i quan li he dit s´ha emprenyat molt i ha dit que els de la RENFE són molt, molt inútils per no preveure una cosa tan senzilla.
Algú més s´hi ha trobat?
Al final, jo volia estrenar l´AVE de Lleida a Perafort, i he desisitit.
Avui volia comprar un bitllet per anar de Lleida a Perafort en AVE, i no he pogut. Ho he intentat dos cops, al matí, cap a les 11h, a l´estació de Perafort. M´han dit que havia saltat el sistema de venda de bitllets.
Ho he intentat a l´estació de Lleida, cap a les 18h, i m´han tornat a dir el mateix, que havia estat saltant el sistema de venda de bitllets tot el dia...
El meu germà és informàtic, i quan li he dit s´ha emprenyat molt i ha dit que els de la RENFE són molt, molt inútils per no preveure una cosa tan senzilla.
Algú més s´hi ha trobat?
Al final, jo volia estrenar l´AVE de Lleida a Perafort, i he desisitit.
Re: Avaria venda de bitllets
Jo m'hi trobo gairebé sempre que he de comprar una T10 integrada amb targeta.437.001 wrote:Algú més s´hi ha trobat?
- Trenscat
- N10
No sé quin dia del cap de setmana també vaig intentar comprar bitllets per l'AVE a través de TikNet per fer el Camp de Tarragona - Lleida i no em deixava. De tota manera, crec que hi ha moltes places lliures i un es pot fins i tot aventurar a arribar a l'estació i comprar el bitllet a l'instant.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
No estaria malament un canvi de classe de tercera a club.
Avui he vist una HUGIN de Renfe! Això sí que és babejar.
Avui he vist una HUGIN de Renfe! Això sí que és babejar.
megapauer wrote:Bé, sempre el supervisor del tren et pot fer un bitllet a mà tal com fan amb els canvis de classe.437.001 wrote:No, si el que volia fer jo era comprar el bitllet a l´instant!
Estic segur que l'Adolf babejaria per un d'aquests.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
-
- N10
Eren les que imprimien les dades en aquests bitllets sí. Van ser comprades el 1967 per substituir els bitllets de cartró. Hi ha bitllets emesos a Puigcerdà l'any 1991 encara amb aquestes màquines, si bé gairebé arreu s'emprava ja el PC. A la línia de Terol van durar fins a mitjans noranta.
De bitllets de la HUGIN n'hi va haver de color groc, blau, verd, verd oliva, marró i rosa.
També blancs per a assumptes interns.
Els ferrocarrils portuguesos també la van emprar així com Trasmediterránea.
De bitllets de la HUGIN n'hi va haver de color groc, blau, verd, verd oliva, marró i rosa.
També blancs per a assumptes interns.
Els ferrocarrils portuguesos també la van emprar així com Trasmediterránea.
437.001 wrote:Adolf, les màquines HUGIN eren les que feien els bitllets grocs de cartolina?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
En la primera època s'empraven normalment els tres colors clàssics: per a la primera classe GROC, per la segona VERD i per la tercera MARRO
Després van decidir unificar i fer-ho en groc per a les quatre, tres i dues classes. La classe es col.locava a la banda dreta superior: 1 ratlla primera, dues segona, tres tercera, F classe Ferrobús. Els blaus eren suplements, carnets o passis.
Posteriorment al País Basc es van implantar en l'última època bitllets de color rosa i verd oliva, que eren abonaments.
A veure si algun dia n'escanejo.
Després van decidir unificar i fer-ho en groc per a les quatre, tres i dues classes. La classe es col.locava a la banda dreta superior: 1 ratlla primera, dues segona, tres tercera, F classe Ferrobús. Els blaus eren suplements, carnets o passis.
Posteriorment al País Basc es van implantar en l'última època bitllets de color rosa i verd oliva, que eren abonaments.
A veure si algun dia n'escanejo.
437.001 wrote:Si mal no recordo els grocs eren els normals (i n´hi havia de tipus expreso, electrotren, niño, Ter, rápido...); els blaus eren els bitllets del personal intern o de familiars del personal intern...
Però de verds, verd oliva, marrons i roses no recordo haver-ne vist cap.
Per a qui eren?
Jo tinc un bitllet HUGIN del 27 de juny de 1993 per un trajecte Segur de Calafell - Barcelona, 53km. En aquella ja estava implantada la tarificació per zones i els bitllets habituals ja eren dels tamany dels actuals.liniadelRipollés wrote:Eren les que imprimien les dades en aquests bitllets sí. Van ser comprades el 1967 per substituir els bitllets de cartró. Hi ha bitllets emesos a Puigcerdà l'any 1991 encara amb aquestes màquines, si bé gairebé arreu s'emprava ja el PC. A la línia de Terol van durar fins a mitjans noranta.
-
- N10
Bé, és que l'estació de Segur de Calafell sempre ha estat "curiosa" a efectes de bitlletatge.
És coneguda de fa anys...
És coneguda de fa anys...
davida wrote:Jo tinc un bitllet HUGIN del 27 de juny de 1993 per un trajecte Segur de Calafell - Barcelona, 53km. En aquella ja estava implantada la tarificació per zones i els bitllets habituals ja eren dels tamany dels actuals.liniadelRipollés wrote:Eren les que imprimien les dades en aquests bitllets sí. Van ser comprades el 1967 per substituir els bitllets de cartró. Hi ha bitllets emesos a Puigcerdà l'any 1991 encara amb aquestes màquines, si bé gairebé arreu s'emprava ja el PC. A la línia de Terol van durar fins a mitjans noranta.