Anuncis del Metro de Madrid a Antena 3TV
Anuncis del Metro de Madrid a Antena 3TV
Desde fa uns dies quan miro Antena 3TV, de tant en tant veig un anunci del Metro de Madrid. Es la primera vegada que veig un anunci del metro madrileny emes a Catalunya.
Tinc 2 teories:
- Metro de Madrid s'anuncia a tot España.
- Com veig Antena 3TV a traves de la TDT, no es fa correctament les desconexions regionals. Crec que aquesta es la real. Perque fa uns dies veia anuncis de productes Valencians i els ultims dies he vist alguns anuncis de la Comunidad de Madrid.
¿Algú mes ha vist aquest anuncis del Metro de Madrid?
Tinc 2 teories:
- Com veig Antena 3TV a traves de la TDT, no es fa correctament les desconexions regionals. Crec que aquesta es la real. Perque fa uns dies veia anuncis de productes Valencians i els ultims dies he vist alguns anuncis de la Comunidad de Madrid.
-
- N10
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Re: Anuncis del Metro de Madrid a Antena 3TV
La teoria 2 és la bona, pq ni Antena 3, Cuatro, Telecinco, La Sexta, Veo i Net (és a dir, les privades d'àmbit nacional) tenen possibilitat de fer desconnexions regionals a la TDT. Per tant, et pots trobar q 'enxufin' amb la versió madrilenya si no tenen una versió específica 'neutra' a nivell nacional.davida wrote:Desde fa uns dies quan miro Antena 3TV, de tant en tant veig un anunci del Metro de Madrid. Es la primera vegada que veig un anunci del metro madrileny emes a Catalunya.
Tinc 2 teories: