No comprenc a TB
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Vaig llegir a l'antic foro dels autobusos que una vegada el 62 va anar amb articulats, per tant el tros de ciutat Meridiana si que els admet. Ara be, el 51 per av.Vallbona, i la gira cap al c/Vallcivera es potser la que tindria problemes.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Servicio Interior
- N1
- Posts: 3
- Joined: Wednesday 27/12/2006 19:16
Admetent com a cert que alguna vegada la 62 hagi anat amb articulats (cosa que no recordo), si que puc assegurar que avui dia és totalment imposible que cap de les linies de Ciutat Meridiana pugui fer-ho, ja que després de la darrera modificació de recorreguts dintre del barri, passen per un nou carrer que es va obrir desde la Pl. Mestre Morera fins a la part de dalt de tot de l' Av. Rasos de Peguera, i que fa una corba totalment impossible per a un articulat. De fet, la única linia que ho podria fer és la 51, que no puja a la part alta del barri, però tot i així, ho veig molt complicat.
Hem de pensar també, a l'hora de ficar articulats a go-go, que TMB, tot i ser pública, no deixa de ser una empresa, i encara que no conec els costos de un bus standard i d'un articulat, segur que no surt rentable posar articulats "desaprofitats".
Hem de pensar també, a l'hora de ficar articulats a go-go, que TMB, tot i ser pública, no deixa de ser una empresa, i encara que no conec els costos de un bus standard i d'un articulat, segur que no surt rentable posar articulats "desaprofitats".
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Aixo del 62 va apareixer al foro fa uns 4 mesos, es a dir que aquella modificacio ja s'havia fet. Suposo que en aquella curva es montaria a la vorera. (Et deus referir a la que hi ha just despres de l'antic final del 159, no?)
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Bé, jo soc usuari del 78 però just per l'altra part: de Sant Joan a la universitat i és cert que a certes hores van totalment col·lapsats (també en sentit sortida de Barcelona), i és una bona idea la implantació d'articulats per a certes hores. Des de que es va posar en servei el trambaix aquesta línia ha patit una retallada bastant gran de freqüències (abans 7-8 min HP, 15 min resta; ara 15 min HP, 20 min resta). Per la part Universitat-Sant Joan no crec que hi hagi cap problema pels busos articulats; potser en el final de la linia que és una rotonda però jo diria que no hi hauria cap problema.George85 wrote: No sabràs pas si al 63 i al 78 els passa això mateix?
Last edited by buertu on Sunday 31/12/2006 20:27, edited 1 time in total.
Joan wrote:George85, se que a la 63 pot portar articulats perquè fa uns 4 mesos vaig veure un articulat en aquesta linia. Cal dir que aquesta linia pertany a Ponent i allà tenen alguns articulats.
De la 78 no en tinc ni idea si pot portar articulats o no, ho sento!
Fins aviat!
En serio?!
No deuria ser un dissabte...
Perque mira que l'agafo cada dia desde fa 4 anys com a minim dues vegades i només l'he vist amb articulats ja fa 3 anys un dissabte i era un dels articulats de pis alt amb molta pinta d'haber-lo posat a última hora.
entfe001 wrote:El 34 difícilment podria anar articulat quan es mou per Sarrià en sentit ascendent.
(...)
Exacte! Entre M. Girona i JV Foix fa bastants trencalls per carrers força estrets. Però es podria mirar de canviar-li una mica el recorregut no?
Doncs agafa un dia el que surt de Sants a les 7:20 i veuràs quina demanda té o qualsevol altre dia la carretera d'esplugues a les 17:00. Deixa passatge a terra cada dia i dins no es que sobre espai...buertu wrote: El 78 jo crec que sí podria portar articulats, d'altra banda no crec de la demanda ho justifiqui ni de bon tros. La freqüència està en 20 minuts entre semana (15 min de 8 a 9) i 30 els caps de setmana i tot i que no van buits del tot mai els he arribat a veure plens (des de que està el trambaix en servei, es clar).
Una altra cosa és el que deia jo, posar un articulat just en aquests torns en que la demanda ho justifica però no en tots ja que hi ha altres hores del dia en que va més aviat buit.
Com veus, he editat el meu missatge ja que tens raó en que a certes hores, hi ha alguns serveis que van molt i molt plens, sobretot coincidint amb les hores d'entrada/sortida de classe. En aquest cas, sí que seria totalment justificable un servei articulat en qualsevol d'aquestes línies.George85 wrote: Doncs agafa un dia el que surt de Sants a les 7:20 i veuràs quina demanda té o qualsevol altre dia la carretera d'esplugues a les 17:00. Deixa passatge a terra cada dia i dins no es que sobre espai...
Una altra cosa és el que deia jo, posar un articulat just en aquests torns en que la demanda ho justifica però no en tots ja que hi ha altres hores del dia en que va més aviat buit.
- res_publica
- N6
- Posts: 253
- Joined: Sunday 12/09/2010 16:49
- Location: Barcelona-Estació de França, Zaragoza-Delicias, Madrid-Puerta de Atocha
Re: No comprenc a TMB
Encara avui dia, tant la línia 63 com la línia 78 en alguns moments són impossible de agafar-les (sobretot la sortida dels col·legis) i de més a més, ja han tret fora els poquets articulats que hi havien a la línia 63.
Abans de retirar alguns 37xx podrien donar-lis més vida.
Abans de retirar alguns 37xx podrien donar-lis més vida.
Sabes el chiste del tren ¿?
No.
Suele pasar.
No.
Suele pasar.
Re: No comprenc a TMB
proposo canviar el títol del fil a : "No comprenc a TB". Al dir TMB engloba a Metro que en aquest cas no hi pinta res. Encara que TB i FCMB estan englobats sota les mateixes sigles (TMB) trobo que en un fòrum com aquest, de gent entesa, no contaria gens separar les empreses pel seu nom i no per les del holding que les aglutina.
Re: No comprenc a TMB
Totalment d'acord amb tu!El LLOP wrote:proposo canviar el títol del fil a : "No comprenc a TB". Al dir TMB engloba a Metro que en aquest cas no hi pinta res. Encara que TB i FCMB estan englobats sota les mateixes sigles (TMB) trobo que en un fòrum com aquest, de gent entesa, no contaria gens separar les empreses pel seu nom i no per les del holding que les aglutina.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Re: No comprenc a TB
Canviat el títol, doncs!