Retencions a les carreteres
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
De El Periódico de Catalunya:
-------------------------------
L'embut de l'AP-7
• Els peatges del Vendrell i Tarragona pateixen una altra vegada les cues més grans en operacions d'estiu
• Foment i concessionària segueixen sense concretar el tercer carril i la supressió de les barreres
Si hi hagués un top ten dels embussos, l'AP-7 ocuparia el número u d'Espanya, especialment en el tram entre els peatges del Vendrell (Baix Penedès) i Tarragona. En aquest recorregut de 26 quilòmetres, l'autopista passa de tres a dos carrils i es converteix en el malson del conductor.
Aquesta combinació va tornar a generar ahir, segon dia de l'operació del 15 d'agost, cues des de les set del matí. Al migdia, hi va haver 8 quilò- metres de retencions en direcció sud per pagar els 2,35 euros del peatge del Vendrell. En el de Tarragona (2,20 euros més) la caravana va arribar als 15 quilòmetres.
La proliferació de conductors estrangers, no acostumats al sistema, no facilita la fluïdesa. "Solen confondre la cua de manual amb la de la targeta", va comentar ahir un empleat del peatge.
L'AP-7 tampoc va perdonar els que tornaven a casa: 6 quilòmetres al Vendrell abans de dinar i 10 després. Banyeres del Penedès, coneguda com la barrera del Mediterrani perquè enllaça l'AP-7 amb l'AP-2, va registrar cues de 12 quilòmetres.
Un informe d'Abertis-Acesa, concessionària de l'autopista, xifra la màxima capacitat de la via entre 1.600 i 1.800 vehicles per hora i carril. A partir d'aquí, les incorporacions creen embussos. La mitjana diària és de 55.000 vehicles. L'estiu dispara aquestes xifres.
LA IRONIA DE L'ALCALDE
Uns 5.000 conductors de Tarragona, a més, utilitzen el tram entre Salou i Torredembarra com a ronda. És gratuït mentre no es construeixi el segon cinturó de Tarragona, que enllaça la variant d'Altafulla amb la de Vila-seca. Es va licitar al juliol i estarà acabada el 2008. Acesa va consentir l'acord, compensat per la Generalitat, després d'un xoc entre un bus municipal de Tarragona i un camió a la N-340 que es va saldar amb 5 morts el 1989.
L'alcalde de Tarragona, Joan Miquel Nadal, sol ironitzar en aquestes dates amb la premsa: "No sé per què escriviu res de les cues de l'AP-7. N'hi hauria prou de copiar la notícia de l'any anterior", encara que també adverteix: "Al final, trauré les legions romanes".
Nadal és un dels nombrosos polítics que reclamen la desaparició dels peatges troncals. Polítics, empresaris, cambres de comerç i l'autoritat portuària també exigeixen el tercer carril de l'autopista, suposadament ja previst al pla de carreteres que havia d'acompanyar la creació de Port Aventura, presentat fa 10 anys.
SENSE RESPOSTA
Acesa i Foment negocien la construcció del tercer carril entre el Vendrell i Salou des de fa mesos. Acesa reclama allargar la concessió, que venç el 2015, per compensar la inversió. La Generalitat s'hi nega i defensa que s'amortitzarà perquè hi haurà més usuaris amb les millores. També negocien la supressió dels peatges del Vendrell i Tarragona. El senador Pere Macias (CiU) va preguntar el 9 de febrer sobre les condicions de l'acord. La pregunta es va publicar el 10 de maig. Segueix sense resposta.
-------------------------------
L'embut de l'AP-7
• Els peatges del Vendrell i Tarragona pateixen una altra vegada les cues més grans en operacions d'estiu
• Foment i concessionària segueixen sense concretar el tercer carril i la supressió de les barreres
Si hi hagués un top ten dels embussos, l'AP-7 ocuparia el número u d'Espanya, especialment en el tram entre els peatges del Vendrell (Baix Penedès) i Tarragona. En aquest recorregut de 26 quilòmetres, l'autopista passa de tres a dos carrils i es converteix en el malson del conductor.
Aquesta combinació va tornar a generar ahir, segon dia de l'operació del 15 d'agost, cues des de les set del matí. Al migdia, hi va haver 8 quilò- metres de retencions en direcció sud per pagar els 2,35 euros del peatge del Vendrell. En el de Tarragona (2,20 euros més) la caravana va arribar als 15 quilòmetres.
La proliferació de conductors estrangers, no acostumats al sistema, no facilita la fluïdesa. "Solen confondre la cua de manual amb la de la targeta", va comentar ahir un empleat del peatge.
L'AP-7 tampoc va perdonar els que tornaven a casa: 6 quilòmetres al Vendrell abans de dinar i 10 després. Banyeres del Penedès, coneguda com la barrera del Mediterrani perquè enllaça l'AP-7 amb l'AP-2, va registrar cues de 12 quilòmetres.
Un informe d'Abertis-Acesa, concessionària de l'autopista, xifra la màxima capacitat de la via entre 1.600 i 1.800 vehicles per hora i carril. A partir d'aquí, les incorporacions creen embussos. La mitjana diària és de 55.000 vehicles. L'estiu dispara aquestes xifres.
LA IRONIA DE L'ALCALDE
Uns 5.000 conductors de Tarragona, a més, utilitzen el tram entre Salou i Torredembarra com a ronda. És gratuït mentre no es construeixi el segon cinturó de Tarragona, que enllaça la variant d'Altafulla amb la de Vila-seca. Es va licitar al juliol i estarà acabada el 2008. Acesa va consentir l'acord, compensat per la Generalitat, després d'un xoc entre un bus municipal de Tarragona i un camió a la N-340 que es va saldar amb 5 morts el 1989.
L'alcalde de Tarragona, Joan Miquel Nadal, sol ironitzar en aquestes dates amb la premsa: "No sé per què escriviu res de les cues de l'AP-7. N'hi hauria prou de copiar la notícia de l'any anterior", encara que també adverteix: "Al final, trauré les legions romanes".
Nadal és un dels nombrosos polítics que reclamen la desaparició dels peatges troncals. Polítics, empresaris, cambres de comerç i l'autoritat portuària també exigeixen el tercer carril de l'autopista, suposadament ja previst al pla de carreteres que havia d'acompanyar la creació de Port Aventura, presentat fa 10 anys.
SENSE RESPOSTA
Acesa i Foment negocien la construcció del tercer carril entre el Vendrell i Salou des de fa mesos. Acesa reclama allargar la concessió, que venç el 2015, per compensar la inversió. La Generalitat s'hi nega i defensa que s'amortitzarà perquè hi haurà més usuaris amb les millores. També negocien la supressió dels peatges del Vendrell i Tarragona. El senador Pere Macias (CiU) va preguntar el 9 de febrer sobre les condicions de l'acord. La pregunta es va publicar el 10 de maig. Segueix sense resposta.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Modernizar las autopistas
Hola,
Pienso que se hace totalmente urgente e imperioso el modernizar las autopistas y dotar de una vez de tercer carril a toda la AP-7 a lo largo de toda Cataluña.
El tramo que va desde el desvío de la AP-2 y la AP-7 hasta El Vendrell y Tarragona debería de ser de tres carriles, la circunvalación de Tarragona lo mismo y el resto del tramo de la Costa Dorada igual.
Y a la AP-2 dirección Lleida y Zaragoza le pasará lo mismo dentro de nada, y si no, tiempo al tiempo... por lo tanto el tercer carril se debería ya de estar pensando en instaurar en toda la red básica de autopistas catalanas, es decir, en la AP-2 entre El Vendrell y Lleida y en la AP-7 a lo largo de todo su trazado litoral.
Y sigo afirmando sin miedo alguno a equivocarme, que la C-32 que termina en Comarruga, justo al ladito del peaje de El Vendrell debería enlazar directamente con la AP-2 dirección Zaragoza y el precio del tramo costero tendría que ser el mismo que el precio del tramo del interior en ese recorrido porque de lo contrario la AP-7 seguirá colapsándose.
Saludos,
Sergio
Pienso que se hace totalmente urgente e imperioso el modernizar las autopistas y dotar de una vez de tercer carril a toda la AP-7 a lo largo de toda Cataluña.
El tramo que va desde el desvío de la AP-2 y la AP-7 hasta El Vendrell y Tarragona debería de ser de tres carriles, la circunvalación de Tarragona lo mismo y el resto del tramo de la Costa Dorada igual.
Y a la AP-2 dirección Lleida y Zaragoza le pasará lo mismo dentro de nada, y si no, tiempo al tiempo... por lo tanto el tercer carril se debería ya de estar pensando en instaurar en toda la red básica de autopistas catalanas, es decir, en la AP-2 entre El Vendrell y Lleida y en la AP-7 a lo largo de todo su trazado litoral.
Y sigo afirmando sin miedo alguno a equivocarme, que la C-32 que termina en Comarruga, justo al ladito del peaje de El Vendrell debería enlazar directamente con la AP-2 dirección Zaragoza y el precio del tramo costero tendría que ser el mismo que el precio del tramo del interior en ese recorrido porque de lo contrario la AP-7 seguirá colapsándose.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
La C-16 patirà talls a partir de demà a Terrassa
Diari AVUI
-------------
La fase final dels treballs de millora del ferm de l'autopista C-16 provocarà restriccions de trànsit a partir de dilluns i fins al 15 de setembre, entre el punt on s'incorpora el trànsit de l'autopista C-58 i el límit entre Terrassa i Viladecavalls. Els talls de trànsit es faran entre les deu de la nit i les sis del matí de diumenge a dijous. Divendres i dissabte a la nit no s'hi treballarà. El departament de Política Territorial ha previst diversos itineraris alternatius tant en sentit Manresa com en sentit Barcelona. [Redacció]
-------------
La fase final dels treballs de millora del ferm de l'autopista C-16 provocarà restriccions de trànsit a partir de dilluns i fins al 15 de setembre, entre el punt on s'incorpora el trànsit de l'autopista C-58 i el límit entre Terrassa i Viladecavalls. Els talls de trànsit es faran entre les deu de la nit i les sis del matí de diumenge a dijous. Divendres i dissabte a la nit no s'hi treballarà. El departament de Política Territorial ha previst diversos itineraris alternatius tant en sentit Manresa com en sentit Barcelona. [Redacció]
El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
De El Periódico de Catalunya:
-------------------------------------
Les carreteres catalanes gairebé no noten l'inici del llarg pont
ÓSCAR HERNÁNDEZ
BARCELONA
Com un divendres qualsevol, malgrat l'aqüeducte de festius que comença. Les carreteres catalanes gairebé no van registrar retencions ahir. La pluja no va dificultar l'escapada com en altres ocasions, encara que la principal via d'accés a les estacions d'esquí, la C-16 o Eix del Llobregat, sí que es va col.lapsar. Va ser la incidència més important en l'inici d'un superpont de la Constitució, amb dimarts i dijous festius, una coincidència que no es produïa des del 1994.
A les vuit del vespre d'ahir, la C-16 presentava cinc quilòmetres de cua a Puig-reig i sis més a Gironella, sempre en direcció al Pirineu. Altres dues vies conflictives, encara que molt menys, van ser la B-23, que connecta la Diagonal amb l'AP-2, que va registrar cinc quilòmetres de retenció a Sant Joan Despí, i l'A-2, a Abrera, que registrava dos quilòmetres de cua. A les nou, la situació ja havia millorat.
MIG MILIÓ DE COTXES
Trànsit calcula que al llarg del pont uns 500.000 cotxes sortiran de Barcelona i la seva àrea metropolitana amb destí a les segones residències i, sobretot, a les principals estacions d'esquí. Una mica més de la meitat d'aquests vehicles (300.000) circularan fins al 6 de desembre. La resta, entre els pròxims dimecres (dia 7) i diumenge (11).
Una portaveu del Servei Català de Trànsit (SCT) va explicar que els problemes més importants podrien produir-se al llarg del dia d'avui, sobretot en aquelles vies que condueixen als destins més típics de muntanya. Per aquest motiu, entre altres consells, Trànsit recomana portar aigua, mantes i cadenes al cotxe i informar-se sobre les condicions meteorològiques (http://www.meteocat.net i http://www.inm.es). Ahir a la nit, era necessari l'ús de cadenes al port de la Bonaigua (C-28), el Coll de Pal (BV-4024), la BV-4031 (accés a la Molina) i la BV-4243 (accés a Rasos de Peguera).
MENYS VÍCTIMES
Les carreteres catalanes van registrar el mes passat 31 morts, tres menys que el novembre del 2004, en 28 accidents. Des de principis d'any, han mort 363 persones, 27 menys que en el mateix període del 2004. Trànsit creu que la disminució es deu a l'augment d'ús del cinturó i la disminució de la velocitat.
-------------------------------------
Les carreteres catalanes gairebé no noten l'inici del llarg pont
ÓSCAR HERNÁNDEZ
BARCELONA
Com un divendres qualsevol, malgrat l'aqüeducte de festius que comença. Les carreteres catalanes gairebé no van registrar retencions ahir. La pluja no va dificultar l'escapada com en altres ocasions, encara que la principal via d'accés a les estacions d'esquí, la C-16 o Eix del Llobregat, sí que es va col.lapsar. Va ser la incidència més important en l'inici d'un superpont de la Constitució, amb dimarts i dijous festius, una coincidència que no es produïa des del 1994.
A les vuit del vespre d'ahir, la C-16 presentava cinc quilòmetres de cua a Puig-reig i sis més a Gironella, sempre en direcció al Pirineu. Altres dues vies conflictives, encara que molt menys, van ser la B-23, que connecta la Diagonal amb l'AP-2, que va registrar cinc quilòmetres de retenció a Sant Joan Despí, i l'A-2, a Abrera, que registrava dos quilòmetres de cua. A les nou, la situació ja havia millorat.
MIG MILIÓ DE COTXES
Trànsit calcula que al llarg del pont uns 500.000 cotxes sortiran de Barcelona i la seva àrea metropolitana amb destí a les segones residències i, sobretot, a les principals estacions d'esquí. Una mica més de la meitat d'aquests vehicles (300.000) circularan fins al 6 de desembre. La resta, entre els pròxims dimecres (dia 7) i diumenge (11).
Una portaveu del Servei Català de Trànsit (SCT) va explicar que els problemes més importants podrien produir-se al llarg del dia d'avui, sobretot en aquelles vies que condueixen als destins més típics de muntanya. Per aquest motiu, entre altres consells, Trànsit recomana portar aigua, mantes i cadenes al cotxe i informar-se sobre les condicions meteorològiques (http://www.meteocat.net i http://www.inm.es). Ahir a la nit, era necessari l'ús de cadenes al port de la Bonaigua (C-28), el Coll de Pal (BV-4024), la BV-4031 (accés a la Molina) i la BV-4243 (accés a Rasos de Peguera).
MENYS VÍCTIMES
Les carreteres catalanes van registrar el mes passat 31 morts, tres menys que el novembre del 2004, en 28 accidents. Des de principis d'any, han mort 363 persones, 27 menys que en el mateix període del 2004. Trànsit creu que la disminució es deu a l'augment d'ús del cinturó i la disminució de la velocitat.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Avui hi ha hagut un caos considerable arran de l'accident entre dos autocars, dos camions i un turisme a l'AP-7, en sentit nord, a l'alçada de Sant Cugat del Vallès. Segons Catalunya Informació, les cues han arribat més enllà de Martorell, han arribat també fins a Sant Feliu de Llobregat i han afectat negativament la circulació pels Túnels de Vallvidrera.
Una mostra més de la feblesa del sistema viari de la conurbació barcelonina. Infraestructures insuficients? Excessiva dependència de l'asfalt?
Una mostra més de la feblesa del sistema viari de la conurbació barcelonina. Infraestructures insuficients? Excessiva dependència de l'asfalt?
Jo penso que sí. Cada vegada que hi ha un accident a la B-124 Castellar gairebé queda aïllat del món exterior, ja que quasi bé és l'única carretera de sortida... i la quantitat bestial de cotxes que passen per ella cada dia és impressionant.entfe001 wrote:Una mostra més de la feblesa del sistema viari de la conurbació barcelonina. Infraestructures insuficients? Excessiva dependència de l'asfalt?
Si tinguéssim el tren...
Del Diari de Girona:
Diari de Girona wrote:Un autocar de jubilats de l´Armentera pateix un accident múltiple a Sant Cugat
DANI FACUSEH, L´ARMENTERA.
Un grup de jubilats de l´Armentera que viatjava en un autocar es va veure implicat ahir en un aparatós accident múltiple que va provocar cues de fins a catorze quilòmetres a l´autopista AP-7, al seu pas per Sant Cugat del Vallès. Dos autocars, dos camions i un quart vehicle van ser protagonistes d´una col·lisió en cadena, que va deixar un balanç provisional d´una persona ferida de caràcter greu i una desena de persones amb lesions de menor gravetat.
Només dos o tres veïns de l´Armentera, segons l´empresa Girona Bus que els transportava, van haver de rebre assistència mèdica i cap dels jubilats empordanesos va haver de ser hospitalitzat, segons les mateixes fonts. Una de les dones que viatjava a l´autocar i que va poder arribar al vespre a casa seva, en un altre vehicle posat per la mateixa empresa, explicava, no obstant això, que hi havia diversos empordanesos que havien anat a l´hospital per rebre tractament.
Segons van informar els responsables de l´empresa transportadora, els jubilats van ser evacuats del lloc de l´accident, en el punt quilomètric 158 d´un dels carrils que circulen en sentit nord, fins a l´àrea de servei de Bellaterra, on un altre autocar va completar amb ells el viatge de tornada. Eren els últims quilòmetres d´una excursió que havia començat a les vuit del matí a l´Alt Empordà i que havia portat els jubilats a visitar el museu de la pell d´Igualada i unes caves, ja de camí de tornada.
La pitjor part se la va emportar el conductor de l´altre autocar implicat en l´accident, Francisco P.P, veí de Pineda de Mar, que va ser evacuat amb helicòpter a l´hospital Parc Taulí de Sabadell. La guia d´aquest autocar, que portava un grup de navarresos de Pamplona a passar uns dies a Lloret de Mar, també va patir ferides. L´empresa Transports Pujol i Pujol, segons l´agència Acn, havia subcontractat la companyia Autocars Puma per fer aquest itinerari, també amb persones de la tercera edat.
Els Mossos apuntaven ahir que l´accident es podria haver desencadenat a partir d´un camió que hauria quedat entravessat després de fer la tisora per causes desconegudes. Contra aquest vehicle haurien col·lidit posteriorment els dos autocars i el turisme. L´autopista va estar tallada en els dos sentits de la marxa durant una hora i això va provocar problemes circulatoris que es van notar fins a la sortida de Barcelona.
La nit de dijous a divendres un camió que transportava grava s'accidentà a la C-32 escampant la càrrega per la calçada.
La carretera no s'ha reobert fins passades les vuit del matí. El caos circulatori, segons he pogut seguir per la ràdio, ha estat èpic.
El problema és que aquests "episodis èpics" són cada cop més freqüents: aquesta mateixa setmana un altre camió del mateix transport s'accidentava a la N-150, a l'enllaç amb la C-58, obligant a tallar-los.
La carretera no s'ha reobert fins passades les vuit del matí. El caos circulatori, segons he pogut seguir per la ràdio, ha estat èpic.
El problema és que aquests "episodis èpics" són cada cop més freqüents: aquesta mateixa setmana un altre camió del mateix transport s'accidentava a la N-150, a l'enllaç amb la C-58, obligant a tallar-los.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
De l'AVUI:
----------------------------------
Retencions quilomètriques a l'inici de les vacances (de Setmana Santa)
Cues superiors a 13 quilòmetres durant tot el matí en trams de la AP-7 a Tarragona i el Vallès Trànsit lent i aturades a l'Eix del Llobregat i a la C-17, vies d'accés al Pirineu
Redacció
Les previsions del Servei Català de Trànsit es van complir ahir. Durant tot el matí es van registrar retencions quilomètriques a diferents vies de la xarxa viària, principalment a l'autopista AP-7 i a les vies d'accés al Pirineu: l'Eix del Llobregat i la carretera C-17.
Tot i l'afluència de vehicles a la xarxa viària, no es va registrar cap accident mortal. Entre el 80 i el 85 per cent dels 525.000 vehicles que havien d'abandonar l'àrea de Barcelona ho van fer entre la tarda de Dijous Sant i ahir al migdia. La resta ho van fer a la tarda.
Una de les vies més afectades per les retencions entre les nou del matí i les dues de la tarda va ser l'autopista AP-7. Els problemes més importants es van registrar en el tram sud, amb retencions quilomètriques a Martorell, el Vendrell i Tarragona que en alguns casos van superar els deu quilòmetres. El trànsit va ser molt intens, amb retencions puntuals. També hi va haver cues, de fins a 13 quilòmetres, al tram nord entre Granollers i Llinars.
Altres vies d'accés a la costa, la N-340 a Tarragona i la C-32 a Sitges, van acumular cues superiors a sis quilòmetres. Més importants van ser les registrades als accessos al Pirineu. El trànsit va ser molt intens a l'Eix del Llobregat, amb retencions de fins a 11 quilòmetres entre Puig-reig i Berga, i de vuit a la C-17, entre Ripoll i Sant Quirze de Besora.
Fonts del Servei Català de Trànsit apuntaven ahir que la situació havia estat més complicada que en l'operació sortida de l'any passat, encara que van destacar el fet que no s'hagués produït fins a la tarda cap accident mortal. Durant aquests dies de vacances, els Mossos extremaran els controls a la xarxa secundària, un cop els conductors ja han arribat a les seves destinacions.
----------------------------------
Retencions quilomètriques a l'inici de les vacances (de Setmana Santa)
Cues superiors a 13 quilòmetres durant tot el matí en trams de la AP-7 a Tarragona i el Vallès Trànsit lent i aturades a l'Eix del Llobregat i a la C-17, vies d'accés al Pirineu
Redacció
Les previsions del Servei Català de Trànsit es van complir ahir. Durant tot el matí es van registrar retencions quilomètriques a diferents vies de la xarxa viària, principalment a l'autopista AP-7 i a les vies d'accés al Pirineu: l'Eix del Llobregat i la carretera C-17.
Tot i l'afluència de vehicles a la xarxa viària, no es va registrar cap accident mortal. Entre el 80 i el 85 per cent dels 525.000 vehicles que havien d'abandonar l'àrea de Barcelona ho van fer entre la tarda de Dijous Sant i ahir al migdia. La resta ho van fer a la tarda.
Una de les vies més afectades per les retencions entre les nou del matí i les dues de la tarda va ser l'autopista AP-7. Els problemes més importants es van registrar en el tram sud, amb retencions quilomètriques a Martorell, el Vendrell i Tarragona que en alguns casos van superar els deu quilòmetres. El trànsit va ser molt intens, amb retencions puntuals. També hi va haver cues, de fins a 13 quilòmetres, al tram nord entre Granollers i Llinars.
Altres vies d'accés a la costa, la N-340 a Tarragona i la C-32 a Sitges, van acumular cues superiors a sis quilòmetres. Més importants van ser les registrades als accessos al Pirineu. El trànsit va ser molt intens a l'Eix del Llobregat, amb retencions de fins a 11 quilòmetres entre Puig-reig i Berga, i de vuit a la C-17, entre Ripoll i Sant Quirze de Besora.
Fonts del Servei Català de Trànsit apuntaven ahir que la situació havia estat més complicada que en l'operació sortida de l'any passat, encara que van destacar el fet que no s'hagués produït fins a la tarda cap accident mortal. Durant aquests dies de vacances, els Mossos extremaran els controls a la xarxa secundària, un cop els conductors ja han arribat a les seves destinacions.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
De l'AVUI:
------------------------
Cues per anar a les platges en una sortida amb un mort
La AP-7 és la via més afectada en un dia amb una víctima mortal a Maçanet
Moren set persones en dos accidents a Madrid i Càceres
Redacció
Una persona morta és, de moment, el balanç provisional de l'operació sortida del pont de l'1 de maig, que ahir va provocar cues a les vies que donen accés a les costes de Girona i Tarragona.
L'únic accident mortal es va produir dissabte a la matinada a la comarcal GI-512 a Maçanet de la Selva. El conductor d'un turisme va perdre la vida en un xoc contra una furgoneta. L'acompanyant d'aquest segon vehicle també va resultar ferida amb caràcter greu. Durant tot el dia d'ahir, els Mossos van estar buscant un tercer vehicle que podria estar implicat en els fets.
Els principals punts amb retencions a la xarxa viària van ser a la AP-7, tant al tram sud com al nord. A Altafulla hi va haver cues de fins a 13 km i a la Roca del Vallès es va arribar als 9 km. En altres vies de la xarxa principal com la C-17, al Ripollès, o la C-32, a l'altura de Mataró, també hi va haver problemes. El Servei Català del Trànsit quantifica en 500.000 els desplaçaments que es faran entre divendres a la nit i dimarts a la matinada.
D'altra banda, a les carreteres espanyoles la jornada va ser molt més negra. Set persones van morir en només dos accidents a Getafe (Madrid) i a la província de Càceres. A més, segons la DGT es van produir cues de més de 200 quilòmetres a les vies de sortida de Madrid.
------------------------
Cues per anar a les platges en una sortida amb un mort
La AP-7 és la via més afectada en un dia amb una víctima mortal a Maçanet
Moren set persones en dos accidents a Madrid i Càceres
Redacció
Una persona morta és, de moment, el balanç provisional de l'operació sortida del pont de l'1 de maig, que ahir va provocar cues a les vies que donen accés a les costes de Girona i Tarragona.
L'únic accident mortal es va produir dissabte a la matinada a la comarcal GI-512 a Maçanet de la Selva. El conductor d'un turisme va perdre la vida en un xoc contra una furgoneta. L'acompanyant d'aquest segon vehicle també va resultar ferida amb caràcter greu. Durant tot el dia d'ahir, els Mossos van estar buscant un tercer vehicle que podria estar implicat en els fets.
Els principals punts amb retencions a la xarxa viària van ser a la AP-7, tant al tram sud com al nord. A Altafulla hi va haver cues de fins a 13 km i a la Roca del Vallès es va arribar als 9 km. En altres vies de la xarxa principal com la C-17, al Ripollès, o la C-32, a l'altura de Mataró, també hi va haver problemes. El Servei Català del Trànsit quantifica en 500.000 els desplaçaments que es faran entre divendres a la nit i dimarts a la matinada.
D'altra banda, a les carreteres espanyoles la jornada va ser molt més negra. Set persones van morir en només dos accidents a Getafe (Madrid) i a la província de Càceres. A més, segons la DGT es van produir cues de més de 200 quilòmetres a les vies de sortida de Madrid.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
Avui hi ha hagut una topada entre dos camions a l'AP-7 sentit nord a l'alçada de Mollet, deixant tan sols un carril apte a la circulació, i generant un col·lapse en cadena de mil dimonis. Avui que he pujat amb autobús a la universitat, des de la sortida de la Meridiana s'avisava de cues de fins a 13 quilòmetres a l'AP-7 i la C-58 pràcticament aturada des de la trifurcació del final de la Meridinana fins l'enllaç amb l'AP-7. La C-17 també estava bastant tocada, però no la N-150. La C-33, que es proposava com l'alternativa més recomanable, anava pràcticament buida.
Situacions com aquesta fan plantejar-se molt seriosament el peatge de Mollet.
Situacions com aquesta fan plantejar-se molt seriosament el peatge de Mollet.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
De l'AVUI:
-----------------------------
Llargues cues als accessos a Barcelona en un cap de setmana sense cap mort
El retorn es va complicar amb cues en llocs poc habituals
La AP-7 a la Roca i Martorell i la C-32 al Garraf, les vies amb més problemes
Redacció
El retorn de mig milió de vehicles va ocasionar ahir fortes cues a tots els accessos a Barcelona. El gruix dels cotxes que tornaven, que es va concentrar entre les sis de la tarda i les deu de la nit, va superar les previsions del Servei Català de Trànsit (STC). Les cues habituals de cap de setmana es van allargar i, a més a més, en algunes vies tradicionalment poc conflictives també hi va haver força problemes. La nota positiva del pont ha estat que no s'ha registrat cap víctima mortal a les carreteres.
Al peatge de la Roca a la AP-7 hi va haver retencions, que van arribar fins a Sant Celoni. A la banda sud d'aquesta mateixa via, hi va haver cues entre Vilafranca del Penedès i Martorell -agreujades per un accident a Gelida- i de Cambrils a Tarragona.
En aquesta mateixa zona, un cop més, es van repetir les cues a la N-340, que a última hora de la tarda eren de 13 km entre Torredembarra i el Vendrell. La situació també va ser molt complicada a l'autopista del Garraf, on es van arribar a formar cues de més de 9 km a l'entrada de Barcelona. També a l'autovia de Castelldefels hi va haver problemes a última hora de la tarda.
Paral·lelament, un accident a la N-II va provocar cues de fins a 5 km entre Collbató i Abrera. Les complicacions es van estendre a punts de tot el país. A la C-31, entre Calonge i Platja d'Aro, hi va haver retencions durant tot el dia, pràcticament igual que a la C-65, entre Llagostera i Cassà. L'Eix del Llobregat, la C-260 entre Vila-sacra i Figueres, la C-63 a la Vall d'en Bas i la N-230 en direcció a Lleida també van patir problemes durant tota la tarda.
Tot i les retencions, el cap de gestió del trànsit de l'STC, Lluís Serrano, va valorar positivament l'operació retorn, perquè s'havien produït "les cues habituals en un cap de setmana de preestiu". La satisfacció a l'STC era doble, ja que en tot el cap de setmana no hi va haver cap víctima mortal. D'aquesta manera, el total de morts durant el 2006 es manté en 151, gairebé una víctima per dia.
Els Mossos van detenir diumenge a la matinada un jove de l'Hospitalet a Rosselló (Segrià) per intentar agredir una patrulla després de negar-se a fer la prova d'alcoholèmia quan li van comunicar que li obririen un procés judicial.
-----------------------------
Llargues cues als accessos a Barcelona en un cap de setmana sense cap mort
El retorn es va complicar amb cues en llocs poc habituals
La AP-7 a la Roca i Martorell i la C-32 al Garraf, les vies amb més problemes
Redacció
El retorn de mig milió de vehicles va ocasionar ahir fortes cues a tots els accessos a Barcelona. El gruix dels cotxes que tornaven, que es va concentrar entre les sis de la tarda i les deu de la nit, va superar les previsions del Servei Català de Trànsit (STC). Les cues habituals de cap de setmana es van allargar i, a més a més, en algunes vies tradicionalment poc conflictives també hi va haver força problemes. La nota positiva del pont ha estat que no s'ha registrat cap víctima mortal a les carreteres.
Al peatge de la Roca a la AP-7 hi va haver retencions, que van arribar fins a Sant Celoni. A la banda sud d'aquesta mateixa via, hi va haver cues entre Vilafranca del Penedès i Martorell -agreujades per un accident a Gelida- i de Cambrils a Tarragona.
En aquesta mateixa zona, un cop més, es van repetir les cues a la N-340, que a última hora de la tarda eren de 13 km entre Torredembarra i el Vendrell. La situació també va ser molt complicada a l'autopista del Garraf, on es van arribar a formar cues de més de 9 km a l'entrada de Barcelona. També a l'autovia de Castelldefels hi va haver problemes a última hora de la tarda.
Paral·lelament, un accident a la N-II va provocar cues de fins a 5 km entre Collbató i Abrera. Les complicacions es van estendre a punts de tot el país. A la C-31, entre Calonge i Platja d'Aro, hi va haver retencions durant tot el dia, pràcticament igual que a la C-65, entre Llagostera i Cassà. L'Eix del Llobregat, la C-260 entre Vila-sacra i Figueres, la C-63 a la Vall d'en Bas i la N-230 en direcció a Lleida també van patir problemes durant tota la tarda.
Tot i les retencions, el cap de gestió del trànsit de l'STC, Lluís Serrano, va valorar positivament l'operació retorn, perquè s'havien produït "les cues habituals en un cap de setmana de preestiu". La satisfacció a l'STC era doble, ja que en tot el cap de setmana no hi va haver cap víctima mortal. D'aquesta manera, el total de morts durant el 2006 es manté en 151, gairebé una víctima per dia.
Els Mossos van detenir diumenge a la matinada un jove de l'Hospitalet a Rosselló (Segrià) per intentar agredir una patrulla després de negar-se a fer la prova d'alcoholèmia quan li van comunicar que li obririen un procés judicial.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
De El Periódico de Catalunya:
------------------------------------
L'èxode origina lleugers embussos a Madrid i BCN
• Trànsit preveu 4,5 milions de moviments durant el cap de setmana
EL PERIÓDICO
MADRID
L'operació sortida, que va començar ahir a les tres de la tarda, va provocar que les vies d'entrada i sortida de les grans ciutats, com Barcelona i Madrid, registressin retencions, que van augmentar a mesura que va avançar la tarda, segons va informar la Direcció General de Trànsit (DGT). El Servei Català de Trànsit no ha previst cap operatiu especial i ha disposat les mateixes mesures que qualsevol cap de setmana. Fonts de la DGT van recalcar que la situació a les carreteres va ser similar a la d'un divendres d'estiu qualsevol.
Els conductors van patir llargues retencions a Barcelona, a la B-10, on la circulació va ser molt lenta. En aquesta via, les cues van arribar als dotze quilòmetres de llargada. A la B-20 i a la C-32, els automobilistes també van haver d'armar-se de paciència. A l'AP-7, a l'altura de la població de la Roca del Vallès (Vallès Oriental), es van registrar retencions durant tota la tarda.
Mentrestant, a Madrid, els punts més conflictius es van concentrar a la la A-42, que uneix la capital amb Toledo, a la A-6, Madrid-la Corunya, i a la A-1, Madrid-Burgos, on hi va haver tres quilòmetres d'embús a l'altura de la localitat de San Sebastián de los Reyes. A Cantàbria, la A-8 va registrar retencions des del quilòmetre 158 al 139 al seu pas per Castro Urdiales. I a Màlaga, l'AP-7 va presentar 13 quilòmetres en dos trams al seu pas per la capital i cinc més a la localitat de Marbella.
INFORMACIÓ
L'operació sortida --en què es preveuen 4,5 milions de desplaçaments per tot Espanya-- s'acabarà demà diumenge a les 12 de la nit. La DGT va insistir ahir en la necessitat que els conductors sàpiguen l'estat de la circulació abans de posar-se en marxa amb els seus vehicles. Els usuaris poden estar informats de possibles embussos als telèfons d'informació i a la web del Servei Català de Trànsit (012 i http://www.gencat.net/transit ) i de la DGT (900 123 505 i http://www.dgt.es ).
------------------------------------
L'èxode origina lleugers embussos a Madrid i BCN
• Trànsit preveu 4,5 milions de moviments durant el cap de setmana
EL PERIÓDICO
MADRID
L'operació sortida, que va començar ahir a les tres de la tarda, va provocar que les vies d'entrada i sortida de les grans ciutats, com Barcelona i Madrid, registressin retencions, que van augmentar a mesura que va avançar la tarda, segons va informar la Direcció General de Trànsit (DGT). El Servei Català de Trànsit no ha previst cap operatiu especial i ha disposat les mateixes mesures que qualsevol cap de setmana. Fonts de la DGT van recalcar que la situació a les carreteres va ser similar a la d'un divendres d'estiu qualsevol.
Els conductors van patir llargues retencions a Barcelona, a la B-10, on la circulació va ser molt lenta. En aquesta via, les cues van arribar als dotze quilòmetres de llargada. A la B-20 i a la C-32, els automobilistes també van haver d'armar-se de paciència. A l'AP-7, a l'altura de la població de la Roca del Vallès (Vallès Oriental), es van registrar retencions durant tota la tarda.
Mentrestant, a Madrid, els punts més conflictius es van concentrar a la la A-42, que uneix la capital amb Toledo, a la A-6, Madrid-la Corunya, i a la A-1, Madrid-Burgos, on hi va haver tres quilòmetres d'embús a l'altura de la localitat de San Sebastián de los Reyes. A Cantàbria, la A-8 va registrar retencions des del quilòmetre 158 al 139 al seu pas per Castro Urdiales. I a Màlaga, l'AP-7 va presentar 13 quilòmetres en dos trams al seu pas per la capital i cinc més a la localitat de Marbella.
INFORMACIÓ
L'operació sortida --en què es preveuen 4,5 milions de desplaçaments per tot Espanya-- s'acabarà demà diumenge a les 12 de la nit. La DGT va insistir ahir en la necessitat que els conductors sàpiguen l'estat de la circulació abans de posar-se en marxa amb els seus vehicles. Els usuaris poden estar informats de possibles embussos als telèfons d'informació i a la web del Servei Català de Trànsit (012 i http://www.gencat.net/transit ) i de la DGT (900 123 505 i http://www.dgt.es ).
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.elperiodico.com/
---------------------------------------
La sortida del cap de setmana col.lapsa l'AP-7
• La via de peatge va registrar fins a 25 quilòmetres de cues en direcció a Girona
EL PERIÓDICO
BARCELONA
Les carreteres catalanes van registrar ahir a la tarda i durant les primeres hores de la nit fins a més de 25 quilòmetres de retencions, sobretot a l'autopista AP-7 en direcció a Girona i a les sortides de Barcelona, segons el Servei Català del Trànsit. A l'AP-7, les retencions van arribar fins als 25 quilòmetres en un mateix tram a l'altura de la Roca del Vallès (Vallès Oriental). A les 22.30 hores, la retenció continuava, encara que ja era d'11 quilòmetres. La B-20 va arribar als nou quilòmetres cap al Nus de la Trinitat de Barcelona i a sis quilòmetres en sentit sud.
També hi van haver retencions a la B-10, amb sis quilòmetres a Barcelona a la zona del port i tres més a Sant Boi (Baix Llobregat), tots dos en sentit sud, i sis quilòmetres a Barcelona sentit nord. També hi van haver cues, tot i que menys importants, d'entre dos i quatre quilòmetres, a diferents punts de la C-31 (Castelldefels i Girona), la C-32 (Mataró) i la A-2 a l'altura de Lleida.
XÒFER EBRI
D'altra banda, els Mossos d'Esquadra van detenir a l'AP-2, a l'altura de Banyeres del Penedès (Baix Penedès), Julio Antonio A.P., de 46 anys, per donar una taxa de 0,49 mil.ligrams d'alcohol per litre d'aire expirat, el triple del que està permès. El detingut conduïa un autocar que cobria la ruta entre la Selva del Camp (Baix Camp) i Olot (Garrotxa). Els 47 passatgers van haver d'esperar a l'autocar l'arribada d'un altre xòfer per poder continuar el viatge cap a Olot, informa Esther Celma.
VÍCTIMA MORTAL
Un jove conductor de 25 anys va resultar mort ahir després de col.lisionar el vehicle que conduïa contra un cotxe que estava parat al terme municipal del Bruc (Anoia). El conductor mort, Ruben T. G., era veí de Terrassa. L'accident es va produir al quilòmetre 562 de l'autovia A-2 quan el turisme que conduïa el noi va sortir de la calçada per causes que ahir encara no havien transcendit.
---------------------------------------
La sortida del cap de setmana col.lapsa l'AP-7
• La via de peatge va registrar fins a 25 quilòmetres de cues en direcció a Girona
EL PERIÓDICO
BARCELONA
Les carreteres catalanes van registrar ahir a la tarda i durant les primeres hores de la nit fins a més de 25 quilòmetres de retencions, sobretot a l'autopista AP-7 en direcció a Girona i a les sortides de Barcelona, segons el Servei Català del Trànsit. A l'AP-7, les retencions van arribar fins als 25 quilòmetres en un mateix tram a l'altura de la Roca del Vallès (Vallès Oriental). A les 22.30 hores, la retenció continuava, encara que ja era d'11 quilòmetres. La B-20 va arribar als nou quilòmetres cap al Nus de la Trinitat de Barcelona i a sis quilòmetres en sentit sud.
També hi van haver retencions a la B-10, amb sis quilòmetres a Barcelona a la zona del port i tres més a Sant Boi (Baix Llobregat), tots dos en sentit sud, i sis quilòmetres a Barcelona sentit nord. També hi van haver cues, tot i que menys importants, d'entre dos i quatre quilòmetres, a diferents punts de la C-31 (Castelldefels i Girona), la C-32 (Mataró) i la A-2 a l'altura de Lleida.
XÒFER EBRI
D'altra banda, els Mossos d'Esquadra van detenir a l'AP-2, a l'altura de Banyeres del Penedès (Baix Penedès), Julio Antonio A.P., de 46 anys, per donar una taxa de 0,49 mil.ligrams d'alcohol per litre d'aire expirat, el triple del que està permès. El detingut conduïa un autocar que cobria la ruta entre la Selva del Camp (Baix Camp) i Olot (Garrotxa). Els 47 passatgers van haver d'esperar a l'autocar l'arribada d'un altre xòfer per poder continuar el viatge cap a Olot, informa Esther Celma.
VÍCTIMA MORTAL
Un jove conductor de 25 anys va resultar mort ahir després de col.lisionar el vehicle que conduïa contra un cotxe que estava parat al terme municipal del Bruc (Anoia). El conductor mort, Ruben T. G., era veí de Terrassa. L'accident es va produir al quilòmetre 562 de l'autovia A-2 quan el turisme que conduïa el noi va sortir de la calçada per causes que ahir encara no havien transcendit.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.avui.cat/
-----------------------------------
Les cues i l'alta intensitat a les vies sorprenen Trànsit
Les retencions es van concentrar als accessos a les zones turístiques
L'entrada en vigor del carnet per punts i l'augment dels controls dels Mossos fan baixar la mortalitat
Redacció
Com si es tractés d'un cap de setmana d'operació sortida, les principals carreteres catalanes van patir divendres al vespre i dissabte al matí llargues cues per accedir a les principals zones turístiques. Com ja va succeir l'any passat, el 15 de juliol ha tornat a caure en cap de setmana i el volum de trànsit ha augmentat pràcticament al mateix nivell que l'1 de juliol. L'alta intensitat, a més a més, es va produir amb el dispositiu habitual de cap de setmana d'estiu que fan els Mossos d'Esquadra, i no emmarcat en una operació especial de sortida, com passa a l'inici dels mesos de juliol i d'agost.
Com gairebé sempre, les cues es van concentrar a les carreteres d'accés als llocs turístics, sobretot al Maresme, la Costa Brava i la Costa Daurada. La AP-7 va ser la via més afectada i va presentar retencions i trànsit lent en molts punts. Als ja tradicionals dels peatges de la Roca del Vallès i de Martorell, s'hi van afegir trams a Vilablareix (Alt Empordà), el Vendrell (Baix Penedès) i Tarragona.
Costes del Garraf
La C-32 a les costes del Garraf també va presentar problemes ahir al matí, però en aquest cas van ser els que hi sol haver els caps de setmana. A la banda nord d'aquesta mateixa via, al Maresme, també hi va haver alguns problemes, sobretot a Mataró i a l'enllaç final amb la carretera N-II a Martorell.
Les carreteres del Baix Empordà tampoc es van lliurar dels problemes de trànsit. Entre Platja d'Aro i Palamós, a la C-31, hi va haver aturades i trànsit lent durant bona part de la jornada. També els accessos a la zona des de Vidreres i Llagostera van presentar alguna retenció de caràcter lleu.
Els problemes d'aquest cap de setmana coincideixen amb l'acabament de l'operació especial que els Mossos d'Esquadra van posar en marxa arran de l'entrada en vigor del carnet per punts. Durant dues setmanes s'han incrementat els controls de velocitat i alcoholèmia i la circulació dels anomenats vehicles no logotipats. Amb aquesta operació es pretenia fer notar als conductors que l'entrada en vigor del carnet per punts era una mesura seriosa ja des del primer dia.
Menys víctimes mortals
Tot i que quinze dies són pocs per poder fer una valoració precisa de dades d'accidents, hi ha una gran satisfacció tant al Servei Català de Trànsit com als Mossos perquè aquests primers quinze dies de juliol han perdut la vida la meitat de persones que el 2005.
-----------------------------------
Les cues i l'alta intensitat a les vies sorprenen Trànsit
Les retencions es van concentrar als accessos a les zones turístiques
L'entrada en vigor del carnet per punts i l'augment dels controls dels Mossos fan baixar la mortalitat
Redacció
Com si es tractés d'un cap de setmana d'operació sortida, les principals carreteres catalanes van patir divendres al vespre i dissabte al matí llargues cues per accedir a les principals zones turístiques. Com ja va succeir l'any passat, el 15 de juliol ha tornat a caure en cap de setmana i el volum de trànsit ha augmentat pràcticament al mateix nivell que l'1 de juliol. L'alta intensitat, a més a més, es va produir amb el dispositiu habitual de cap de setmana d'estiu que fan els Mossos d'Esquadra, i no emmarcat en una operació especial de sortida, com passa a l'inici dels mesos de juliol i d'agost.
Com gairebé sempre, les cues es van concentrar a les carreteres d'accés als llocs turístics, sobretot al Maresme, la Costa Brava i la Costa Daurada. La AP-7 va ser la via més afectada i va presentar retencions i trànsit lent en molts punts. Als ja tradicionals dels peatges de la Roca del Vallès i de Martorell, s'hi van afegir trams a Vilablareix (Alt Empordà), el Vendrell (Baix Penedès) i Tarragona.
Costes del Garraf
La C-32 a les costes del Garraf també va presentar problemes ahir al matí, però en aquest cas van ser els que hi sol haver els caps de setmana. A la banda nord d'aquesta mateixa via, al Maresme, també hi va haver alguns problemes, sobretot a Mataró i a l'enllaç final amb la carretera N-II a Martorell.
Les carreteres del Baix Empordà tampoc es van lliurar dels problemes de trànsit. Entre Platja d'Aro i Palamós, a la C-31, hi va haver aturades i trànsit lent durant bona part de la jornada. També els accessos a la zona des de Vidreres i Llagostera van presentar alguna retenció de caràcter lleu.
Els problemes d'aquest cap de setmana coincideixen amb l'acabament de l'operació especial que els Mossos d'Esquadra van posar en marxa arran de l'entrada en vigor del carnet per punts. Durant dues setmanes s'han incrementat els controls de velocitat i alcoholèmia i la circulació dels anomenats vehicles no logotipats. Amb aquesta operació es pretenia fer notar als conductors que l'entrada en vigor del carnet per punts era una mesura seriosa ja des del primer dia.
Menys víctimes mortals
Tot i que quinze dies són pocs per poder fer una valoració precisa de dades d'accidents, hi ha una gran satisfacció tant al Servei Català de Trànsit com als Mossos perquè aquests primers quinze dies de juliol han perdut la vida la meitat de persones que el 2005.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
De Collita Pròpia...
Un cotxe s'avaria en plena Av. Meridiana provocant un parell de quilòmetres de cua
Avui, cap a la una i mitja de la tarda, un cotxe s'ha avariat a l'Avinguda Meridiana de Barcelona, Després d'alguns intents infructuosos de reempendre la marxa se l'ha hagut de retirar del carril on es trobava, quedant apartat al carril de la dreta, en direcció a la C-58. Tot ha succeït quan el conductor -novell-, d'inicials A.G.P. ha patit un apagament repentí del seu vehícle mentre transitava per la citada via. Al intentar recuperar la marxa ha notat que no li feia tan sols contacte.
Els altres conductors, indignats davant l'inoportuna aturada, han protestat repetidament contra l'acció, fent un cor de clàxons al uníson. Segons han declarat a aquest redactor, "no deberían dejar conducir a los noveles" i "és que no surten prou preparats de les autoescoles". Igualment, algún conductor ha sigut més intransigent, amonestant verbalment al pobre noi que, a més, era el primer cop que conduïa per la capital catalana.
Per sort, en mitja hora la grua ha fet aparició i la cua s'ha anat disolent, tot i que degut a l'efecte badoc ha estat força dificil l'anomenada dissolució.
Un cotxe s'avaria en plena Av. Meridiana provocant un parell de quilòmetres de cua
Avui, cap a la una i mitja de la tarda, un cotxe s'ha avariat a l'Avinguda Meridiana de Barcelona, Després d'alguns intents infructuosos de reempendre la marxa se l'ha hagut de retirar del carril on es trobava, quedant apartat al carril de la dreta, en direcció a la C-58. Tot ha succeït quan el conductor -novell-, d'inicials A.G.P. ha patit un apagament repentí del seu vehícle mentre transitava per la citada via. Al intentar recuperar la marxa ha notat que no li feia tan sols contacte.
Els altres conductors, indignats davant l'inoportuna aturada, han protestat repetidament contra l'acció, fent un cor de clàxons al uníson. Segons han declarat a aquest redactor, "no deberían dejar conducir a los noveles" i "és que no surten prou preparats de les autoescoles". Igualment, algún conductor ha sigut més intransigent, amonestant verbalment al pobre noi que, a més, era el primer cop que conduïa per la capital catalana.
Per sort, en mitja hora la grua ha fet aparició i la cua s'ha anat disolent, tot i que degut a l'efecte badoc ha estat força dificil l'anomenada dissolució.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Renoi, quina estrena! No queda gaire lluny de la meva experiència estel·lar, però com a passatger, de farà ja més de 10 anys, en què el cotxe on viatjava es quedà calat al bell mig de la Diagonal quan la creuàvem per un carrer transversal (no recordo quin). La impressió que fa estar en un cotxe parat al bell mig de la cruïlla veient tota la corrua de cotxes de la Diagonal, a banda i banda, aturats en llurs semàfors
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.avui.cat/
-------------------------------------
Cues a l'autopista AP-7 de fins a 40 quilòmetres
A l'alçada de Tarragona es van produir retencions de 21 quilòmetres Embussos a l'alçada de Vilafranca i el Vendrell
Redacció
L'autopista AP-7 va viure ahir un dissabte negre, digne d'una infraestructura del Tercer Món i no d'una via ràpida de pagament. Durant tot el matí a l'autopista hi va haver més de 40 quilòmetres de circulació amb retencions en diversos punts de la demarcació de Tarragona, segons les dades del Servei Català de Trànsit.
El lloc més conflictiu va ser a l'alçada de la ciutat de Tarragona, on en alguns moments del matí es van arribar a acumular fins a 21 quilòmetres de circulació amb retencions en sentit sud.
També en sentit sud, a l'alçada de Vilafranca del Penedès, es va circular amb dificultat durant el matí, i en alguns moments es van formar retencions de fins a 10 quilòmetres. Les cues es van repetir al Vendrell.
-------------------------------------
Cues a l'autopista AP-7 de fins a 40 quilòmetres
A l'alçada de Tarragona es van produir retencions de 21 quilòmetres Embussos a l'alçada de Vilafranca i el Vendrell
Redacció
L'autopista AP-7 va viure ahir un dissabte negre, digne d'una infraestructura del Tercer Món i no d'una via ràpida de pagament. Durant tot el matí a l'autopista hi va haver més de 40 quilòmetres de circulació amb retencions en diversos punts de la demarcació de Tarragona, segons les dades del Servei Català de Trànsit.
El lloc més conflictiu va ser a l'alçada de la ciutat de Tarragona, on en alguns moments del matí es van arribar a acumular fins a 21 quilòmetres de circulació amb retencions en sentit sud.
També en sentit sud, a l'alçada de Vilafranca del Penedès, es va circular amb dificultat durant el matí, i en alguns moments es van formar retencions de fins a 10 quilòmetres. Les cues es van repetir al Vendrell.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT