Retards, avaries i deficiències en el servei de RENFE
07/12/2006. Barcelona, 7 de diciembre de 2006
Incidencia Barcelona Passeig de Gràcia
Por causas ajenas al servicio ferroviario, la circulación de los trenes por Passeig de Gràcia está sufriendo alteraciones desde las 11.30 horas, con las siguientes modificaciones de servicio:
·Trenes de Rodalies de la línea 2 alternarán el recorrido habitual Sants-Passeig de Gràcia-Clot con el alternativo Sants-Plaça Catalunya-Clot
·El servicio del Aeropuerto se prestará en el trayecto Sants-Aeroport
·La relación Mataró-Molins de Rei queda suspendida. Este trayecto quedará atendido por el resto de servicios de las líneas 1, 4 y 7
·Los trenes de Media Distancia Sants-Passeig de Gràcia-França realizarán el recorrido Sants-Plaça Catalunya-Sant Andreu Comtal
·El resto de líneas puede sufrir retrasos sobre su horario habitual
Renfe ruega a los ciudadanos disculpas por las molestias.
http://www.renfe.es
Incidencia Barcelona Passeig de Gràcia
Por causas ajenas al servicio ferroviario, la circulación de los trenes por Passeig de Gràcia está sufriendo alteraciones desde las 11.30 horas, con las siguientes modificaciones de servicio:
·Trenes de Rodalies de la línea 2 alternarán el recorrido habitual Sants-Passeig de Gràcia-Clot con el alternativo Sants-Plaça Catalunya-Clot
·El servicio del Aeropuerto se prestará en el trayecto Sants-Aeroport
·La relación Mataró-Molins de Rei queda suspendida. Este trayecto quedará atendido por el resto de servicios de las líneas 1, 4 y 7
·Los trenes de Media Distancia Sants-Passeig de Gràcia-França realizarán el recorrido Sants-Plaça Catalunya-Sant Andreu Comtal
·El resto de líneas puede sufrir retrasos sobre su horario habitual
Renfe ruega a los ciudadanos disculpas por las molestias.
http://www.renfe.es
De la web de renfe wrote: 7/12/2006. Barcelona, 7/12/06
Normalizado el servicio en Barcelona Passeig de Gràcia / Normalitzat el servei a Barcelona Passeig de Gràcia
A las 13.15 se ha normalizado el servicio en la estación de Passeig de Gràcia que había sufrido alteraciones desde las 11.30 por causas ajenas al servicio ferroviario.
A partir de este momento los trenes recuperarán progresivamente los horarios habituales.
Renfe ruega a los ciudadanos disculpas por las molestias.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
A les 13.15 s'ha normalitzat el servei a l'estació de Passeig de Gràcia, que havia patit alteracions des de les 11.30 per causes alienes al servei ferroviari.
A partir d’aquest moment els trens recuperaran progressivament els horaris habituals.
Renfe prega als ciutadans disculpin les molèsties.
Jo he vist aquest 448R, he vist una 470 i jo he anat de Pl.Catalunya a Arc de Triomf amb 451.aarongilp wrote:El forumaire Pere m'ha enviat un sms no fa massa, suposo que per fer-me dentetes, que estava passant per Pl. Catalunya en un 448R.
Per cert, tant a Pl.Catalunya com a Arc de Triomf no s'anunciava cap tren que no fos C1/C3/C4/C7 per megafonia. Els trens, en general, els de Rodalies si portaven els teleindicadors encesos, però no així els de regionals. I no he vist cap informador enlloc, tot el passatge es pensava que les obres de l'AVE havien tornat a rebentar el sistema.
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Efectivament avui ha sigut un dia dels bons i més que bons
Arribo a Clot-Aragó, procedent de Mataró amb la intenció d'anar a Sant Vicenç de Calders.
Sorpresa! "DING DONG DING Via 3 St. Vicenç de Calders per via Arc de Triomf i Plaça Catalunya" Arriba una 440R
Per sort "DING DONG DING Via 3 Vilanova i la Geltrú, per via Arc de Triomf i Plaça Catalunya" Arriba un 451.
Vaig fins a Sants i tardo 30 minuts en fer el trajecte Clot-Sants
Total, que veig una 448R a punt de marxar a Figueres, que diuen que fa parada a Plaça Catalunya i Clot. I així és. Durant el trajecte em creuu amb el Talgo Miguel de Unamuno al pont sobre la L3 (anant a 30)
Arribo a Clot, i despres, arriba un altre St. Vicenç, amb 450, però aquest circula per Passeig de Gràcia.
Arribo a Passeig de Gràcia i veig la 252-046 amb els cotxes de l'Estrella de Galicia (10) i tot el sidral amb el cadàver i la policia. L'estacio totalment buida i amb una pudor a cremat impressionant. Costa de veure aquella estació sense ningú. Hem entrat i hem sortit a 5 Km/h imagino que per no tocar res d'aquell espectacle
Arribo a Sants amb l'intenció de prendre una altre 451 cap a Granollers i tarda lo seu en marxar (40 min) hi havia molta cua de trens, i total que quan marxa ja està tot normalitzat, ja circulen els trens per ambdos sentits per Passeig de Gràcia, i per últim ja prenc una doble de 447 cap a Sant Vicenç de Calders, que és on volia anar, i finalment arribo just a temps per gravar la megafonia del Alvia que para allí
Val a dir que hem estat informats d'on haviem d'anar i de que passava en tot moment a les estacions de Sants i Clot almenys
Arribo a Clot-Aragó, procedent de Mataró amb la intenció d'anar a Sant Vicenç de Calders.
Sorpresa! "DING DONG DING Via 3 St. Vicenç de Calders per via Arc de Triomf i Plaça Catalunya" Arriba una 440R
Per sort "DING DONG DING Via 3 Vilanova i la Geltrú, per via Arc de Triomf i Plaça Catalunya" Arriba un 451.
Vaig fins a Sants i tardo 30 minuts en fer el trajecte Clot-Sants
Total, que veig una 448R a punt de marxar a Figueres, que diuen que fa parada a Plaça Catalunya i Clot. I així és. Durant el trajecte em creuu amb el Talgo Miguel de Unamuno al pont sobre la L3 (anant a 30)
Arribo a Clot, i despres, arriba un altre St. Vicenç, amb 450, però aquest circula per Passeig de Gràcia.
Arribo a Passeig de Gràcia i veig la 252-046 amb els cotxes de l'Estrella de Galicia (10) i tot el sidral amb el cadàver i la policia. L'estacio totalment buida i amb una pudor a cremat impressionant. Costa de veure aquella estació sense ningú. Hem entrat i hem sortit a 5 Km/h imagino que per no tocar res d'aquell espectacle
Arribo a Sants amb l'intenció de prendre una altre 451 cap a Granollers i tarda lo seu en marxar (40 min) hi havia molta cua de trens, i total que quan marxa ja està tot normalitzat, ja circulen els trens per ambdos sentits per Passeig de Gràcia, i per últim ja prenc una doble de 447 cap a Sant Vicenç de Calders, que és on volia anar, i finalment arribo just a temps per gravar la megafonia del Alvia que para allí
Val a dir que hem estat informats d'on haviem d'anar i de que passava en tot moment a les estacions de Sants i Clot almenys
http://www.elperiodico.com
20/12/2006 09:49 h NUEVO FALLO EN CERCANÍAS
Una avería provoca retrasos de 15 minutos en el tramo Vic-Balenyà de la línea C-3 de Renfe
EUROPA PRESS
BARCELONA
Una avería en las instalaciones de Renfe provoca retrasos de hasta 15 minutos en el tramo de Vic a Balenyà de la línea C-3, según han informado fuentes de la compañía ferroviaria.
La avería se ha registrado sobre las 6.45 horas y desde entonces se registran retrasos en este tramo de la vía. Los técnicos trabajan en su reparación para normalizar el servicio lo más rápidamente posible.
20/12/2006 09:49 h NUEVO FALLO EN CERCANÍAS
Una avería provoca retrasos de 15 minutos en el tramo Vic-Balenyà de la línea C-3 de Renfe
EUROPA PRESS
BARCELONA
Una avería en las instalaciones de Renfe provoca retrasos de hasta 15 minutos en el tramo de Vic a Balenyà de la línea C-3, según han informado fuentes de la compañía ferroviaria.
La avería se ha registrado sobre las 6.45 horas y desde entonces se registran retrasos en este tramo de la vía. Los técnicos trabajan en su reparación para normalizar el servicio lo más rápidamente posible.
25/12/2006 12.29
Barcelona
Una avaria a l'entrada de l'estació de França posa per primer cop en marxa la flota d'autobusos d'emergència
Coincidint amb el dia de Nadal, s'ha posat en marxa per primer cop la flota d'autobusos que substitueix els trens de Renfe en cas d'emergència. Una avaria elèctrica a l'entrada de l'estació de França ha interromput la circulació de trens entre les estacions de França i Sants i l'aeroport de 8 a 9 del matí. L'Adif, el gestor de les infraestructures ferroviàries, disposa des de fa una setmana de divuit autobusos que fan guàrdia a les portes de l'estació de Sants i també a Sabadell, Granollers, Vilanova i la Geltrú i Sant Sadurní d'Anoia. Aquest dispositiu forma part del pla d'actuacions urgents que Foment va anunciar a l'octubre per pal·liar les avaries contínues al servei de rodalia.
telenoticies.cat
Barcelona
Una avaria a l'entrada de l'estació de França posa per primer cop en marxa la flota d'autobusos d'emergència
Coincidint amb el dia de Nadal, s'ha posat en marxa per primer cop la flota d'autobusos que substitueix els trens de Renfe en cas d'emergència. Una avaria elèctrica a l'entrada de l'estació de França ha interromput la circulació de trens entre les estacions de França i Sants i l'aeroport de 8 a 9 del matí. L'Adif, el gestor de les infraestructures ferroviàries, disposa des de fa una setmana de divuit autobusos que fan guàrdia a les portes de l'estació de Sants i també a Sabadell, Granollers, Vilanova i la Geltrú i Sant Sadurní d'Anoia. Aquest dispositiu forma part del pla d'actuacions urgents que Foment va anunciar a l'octubre per pal·liar les avaries contínues al servei de rodalia.
telenoticies.cat
Barcelona 4/01/07-. Por una avería de instalaciones (sistemas de señalización de infraestructura), que limita la capacidad operativa en la estación de Barcelona Sants, se están produciendo las siguientes alteraciones en el servicio de Rodalies:
- En la línea 1, se prestará el servicio de las relaciones Blanes/Maçanet-L'Hospitalet. La conexión Mataró-Barcelona-Molins de Rei realizará el recorrido Mataró-Barcelona Sants y regreso.
- En la línea 7, los trenes circularán en el tramo Martorell-Cerdanyola Universitat-Montcada Bifurcació (enlace con líneas 3 y 4)
- Resto de líneas pueden sufrir demoras de diversa consideración
Renfe lamenta las molestias ocasionadas a los viajeros.
A las 18.30, ha sido reparada la averia de Barcelona Sants que ha producido alteraciones en el servicio ferroviário desde las 15.45 horas. A partir de ese momento el servicio se restablecerá progresivamente aunque pueden producirse demoras ocasionales.
- En la línea 1, se prestará el servicio de las relaciones Blanes/Maçanet-L'Hospitalet. La conexión Mataró-Barcelona-Molins de Rei realizará el recorrido Mataró-Barcelona Sants y regreso.
- En la línea 7, los trenes circularán en el tramo Martorell-Cerdanyola Universitat-Montcada Bifurcació (enlace con líneas 3 y 4)
- Resto de líneas pueden sufrir demoras de diversa consideración
Renfe lamenta las molestias ocasionadas a los viajeros.
A las 18.30, ha sido reparada la averia de Barcelona Sants que ha producido alteraciones en el servicio ferroviário desde las 15.45 horas. A partir de ese momento el servicio se restablecerá progresivamente aunque pueden producirse demoras ocasionales.
A las 19.00 en la SER desconexión Catalunya informaban de estas incidencias desde Transmet y de una nueva incidencia en la C2 que afectaba a los trenes con origen/destino Granollers / Castelldefels cuya frecuencia y paso se veían seriamente afectados.p_p_b22 wrote:Barcelona 4/01/07-. Por una avería de instalaciones (sistemas de señalización de infraestructura), que limita la capacidad operativa en la estación de Barcelona Sants, se están produciendo las siguientes alteraciones en el servicio de Rodalies:
- En la línea 1, se prestará el servicio de las relaciones Blanes/Maçanet-L'Hospitalet. La conexión Mataró-Barcelona-Molins de Rei realizará el recorrido Mataró-Barcelona Sants y regreso.
- En la línea 7, los trenes circularán en el tramo Martorell-Cerdanyola Universitat-Montcada Bifurcació (enlace con líneas 3 y 4)
- Resto de líneas pueden sufrir demoras de diversa consideración
Renfe lamenta las molestias ocasionadas a los viajeros.
A las 18.30, ha sido reparada la averia de Barcelona Sants que ha producido alteraciones en el servicio ferroviário desde las 15.45 horas. A partir de ese momento el servicio se restablecerá progresivamente aunque pueden producirse demoras ocasionales.
Estofado de ovejas...
Hola!
Ho parlo en un altre fil però bé no passa res per repetir l'anècdota...
A la línia Barcelona-Puigcerdà, al voltant de les 18:30, una 447 -o una 446? sempre les confonc - en direcció Barcelona (concretament, el que té el cotxe motor M333, cotxe on em trobava jo mateix) ha atropellat unes quantes ovelles que es trobaven a la via , prop de l'estació de Montcada-Ripollet.
Aquest fet ha causat retards lleus a la línia Barcelona-Puigcerdà.
Salut!
Ho parlo en un altre fil però bé no passa res per repetir l'anècdota...
A la línia Barcelona-Puigcerdà, al voltant de les 18:30, una 447 -o una 446? sempre les confonc - en direcció Barcelona (concretament, el que té el cotxe motor M333, cotxe on em trobava jo mateix) ha atropellat unes quantes ovelles que es trobaven a la via , prop de l'estació de Montcada-Ripollet.
Aquest fet ha causat retards lleus a la línia Barcelona-Puigcerdà.
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: Estofado de ovejas...
També t'he respost a l'altre fil però no em fa res dir-ho dos cops...era 447 ja que no hi ha aquí 446. Aquestes es distingeixen en el so que fan (molt diferent) i en que les M i R són blanques (enlloc de grogues).JaMiRo! wrote:Hola!
Ho parlo en un altre fil però bé no passa res per repetir l'anècdota...
A la línia Barcelona-Puigcerdà, al voltant de les 18:30, una 447 -o una 446? sempre les confonc - en direcció Barcelona (concretament, el que té el cotxe motor M333, cotxe on em trobava jo mateix) ha atropellat unes quantes ovelles que es trobaven a la via , prop de l'estació de Montcada-Ripollet.
Aquest fet ha causat retards lleus a la línia Barcelona-Puigcerdà.
Salut!
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
No m'ho puc creure,renfe s'ha estat un munt de dies sense avaries,segur que han alcanzat un récord de dies de no avaries.
Em recordo abans que durant 1 setmana seguida veient avaries cada dia i que renfe no és podia alcanzar 2 dies seguits sense avaria.
I a més ara informen,no com abans.
Aixó és molt peró molt extrany.
Em recordo abans que durant 1 setmana seguida veient avaries cada dia i que renfe no és podia alcanzar 2 dies seguits sense avaria.
I a més ara informen,no com abans.
Aixó és molt peró molt extrany.