Seguretat a FGV

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Post Reply
Mako448
N10
N10

Seguretat a FGV

Post by Mako448 »

Bona tarda,
tinc previst d'aqui a poquet escapar-me a València a visitar la xarxa del metro,peró he llegit a una web que hi han molts atracaments i robatoris al metro,fins i tot hi ha gent que ha escrit a internet i els han atracat,també diuen que li diuen a la poca seguretat que hi ha,i no els hi fa cas.
La veritat és que només de pensar-ho m'agafa por,i per gastar diners ,mijor no vaig.
M'agradaria saber si és veritat que hi ha molts atracaments diariament al metro de València?
orique
N9
N9

Post by orique »

A mí no m'ha passat mai res les vegades que he estat a València.

El que s'ha de fer quan es visita una ciutat (i sempre, en general) es no fer ostentació del que tinguis de valor (com per exemple no :osti fan els turistes a La Rambla amb les supercàmeres de fotos) , estar a l'aguait, en especial de nit, i no fer cara de turista (boca oberta, mirant cap amunt i/o cap els costats constantment :))

Si tens ocasió d'assabentar-te de barris conflictius, és una informació a tenir en compte. Jo, ni idea :|
594-001-0
N6
N6

Post by 594-001-0 »

Pues a mi nunca me ha pasado nada en el metro, y mira que lo uso algo así como 7-8 veces diarias...
Si quieres información sobre barrios conflictivos por los que pase el metro... pues no te recomiendo que te bajes en Hospital, Sant Isidre, Serrería, La Cadena, La Coma, Mas del Rosari, La Granja, Paterna o Mislata Almassil de noche (bueno, en La Coma o en Mas del Rosari no te bajes ni de día, no es nada aconsejable) Si quieres estaciones donde seguro que no pasará nada, pues hay excesiva seguridad, pues Turia, Angel Guimerà, Plaza España, Colón, Xàtiva o Benimaclet.
Hasta ahí donde yo conozco, aunque ya te digo, yo en ninguna estación (nisiquiera en Mas del Rosari a las 20:30 de la noche) me ha pasado nada
UT596001
N10
N10

Post by UT596001 »

Jo els tres cops que he anat a València tampoc m'ha passat res.
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

Jo vaig anar i no em va passar res, només un cop es va parar un tren de la L1, estava espatllat, però va ser acoplat a altre, i solucionat.
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Gràcies,ara em sento més segur.
Aixó sí,vaig trucar ahir a renfe i em van dir que els euromeds van molt plens :(
A més encara no la puc fer ja que hauré d'esperar a dilluns,aixó sí,abans de l'Abril la faig segur.
594-001-0
N6
N6

Post by 594-001-0 »

Ferrovi wrote:Jo vaig anar i no em va passar res, només un cop es va parar un tren de la L1, estava espatllat, però va ser acoplat a altre, i solucionat.
Bueno, eso es lo normal. Si coges un tren de la L1 y no te deja tirado o en medio del túnel o en un apeadero perdido en medio de la nada, que no hayan ni 5 casas contadas en un radio de 3-4 km y a 20-30 km de Valencia no has podido disfrutar al 100% de FGV :D
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Per cert,em sembla que ho deixaré per més tard.
El motiu,diuen que al febrer començaran a circular(en proves crec)les primeres ut 4300,i no me les vull pedre,vull veure una 4300 i una 3600 juntes(encara que una de proves i l'altra servei comercial)mja que aquestes unitats compartiran poc de temps,ja que quan entrin en servei de circulació,adéu 3600 :'(
Algú sap si és cert aquesta informació sobre les 3600 que he llegit a un altre fórum?
El problema esque si vaig més tard tinc por en no veure les 3600 >:(
,peró jo estic il.lusionat en anar a València,i això d'anar abans,jeje.
Peró voldria aprofitar anar més tard per veure les 4300,no sé que fer,la veritat :(
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Doncs si tot va bé,aniré dijous,avui he anat a Sants a reservar el bitllet del Euromed,será a València unes 8 hores.
Tinc una pedra enorme(que no pesa gens :x )peró que fa mal,i jo me'lhan portaria si em passès algo a FGV,el problema és que em diguin algo al control de Sants.
No seré les 8 hores a FGV,també seré a "Rodalia València",i pujant a camells de rodalies :D
JaMiRo!
N10
N10

Massarrojos, no

Post by JaMiRo! »

Jo he anat moltes vegades per València i tampoc mai m'ha passat res; l'única estació que conegui on no et recomano baixar-te és Massarrojos... ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
594-001-0
N6
N6

Re: Massarrojos, no

Post by 594-001-0 »

JaMiRo! wrote:Jo he anat moltes vegades per València i tampoc mai m'ha passat res; l'única estació que conegui on no et recomano baixar-te és Massarrojos... ;)
¿Alguna mala experiencia?
Ahora más en serio ;) Yo vivo en Campolivar, no muy lejos de allí (bueno, en verdad estoy más cerca de Rocafort, pero me viene mejor ir a Massarrojos), y cada mañana dejo el coche para coger el metro en Massarrojos a las 7:20 y todavía no me ha pasado nada. No se por que no recomiendas la estación de este bellísimo pueblo... :D
Ferrovi
N8
N8

Post by Ferrovi »

El nom ja ho diu Massar rojos... allà, de quin partit es l'ajuntament? :D
594-001-0
N6
N6

Post by 594-001-0 »

Ferrovi wrote:El nom ja ho diu Massar rojos... allà, de quin partit es l'ajuntament? :D
Pues Massarrojos es una pedanía de Valencia capital, así que la alcaldesa es la mismísima Rita :D
JaMiRo!
N10
N10

Indicación de los coleguis...

Post by JaMiRo! »

594-001-0 wrote:¿Alguna mala experiencia?
Ahora más en serio ;) Yo vivo en Campolivar, no muy lejos de allí (bueno, en verdad estoy más cerca de Rocafort, pero me viene mejor ir a Massarrojos), y cada mañana dejo el coche para coger el metro en Massarrojos a las 7:20 y todavía no me ha pasado nada. No se por que no recomiendas la estación de este bellísimo pueblo... :D
Si te digo la verdad, no la recomiendo por indicación expresa de unos amigos de las vecinas poblaciones de Moncada y de Alfara. Yo en mi vida me he bajado en Massarrojos... :oops: :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Ja he tornat de València.
La veritat és que m'he sentit segur,ja que el volum de passatgers era alt,i he estat a estacions concorregudes com Benimaclet,Xàtiva,Angel Guimerà,Burjassot-Godella,Torrent i Empalme.
He vist seguratas bastants fins i tot he tingut un problema amb un a Angel Guimerà,anava a agafar la L1 peró no dabia si anar a Paterna o Torrent,vaig a l'andana direcció Paterna i veig que fins dintre de 15 minuts no passa cap,me'n vaig corrent cap a l'altra andana per anarme'n a Torrent,doncs bé,com duia el mòbil a la mà(ja que abans a la L3 habia gravat la megafonia de Angel Guimerà),el segurata és pensava que l'havia robat,peró al final li he dic que era meu i tal,encara que m'ha costat molt de convèncer.
També dir que he estat pel migdia(13,45 a 16,00h)i hi havia molta gent(tanta com al metro de Barcelona),he estat més temps per rodalies valència que no pas per FGV.
Peró crec que tornaré,ja que m'ho he passat molt bé a València,no sé per qué.
Lo mijor d'avui ha estat el viatge a l'Euromed,el camell 592(m'he menjat el bocadillo dins del tren,i he netejat les restes).També he evitat que un passatger fes frau a Quart de poblet ja que és colava per la reixa de sortida(Com les que hi han al metro),i he cridat;Miré!,i pataplaf,multa de no sé quant euros per no pagar.I el viatge de les 447 valenciana i la megafonia de l'estació del nord,m'encanta!
Ah!I he anat amb 211 de Sant Andreu a Barcelona de bon matí 8)
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Tinc ganes de fer una crònica del viatge d'ahir.
El dia comença a les 5:47 quan surto de casa i em dirigeixo a FGC,m'espero al tren de les 5:53 i sorpresa!211 fent el servei,en aquest cas,S4,com feia tant de fred fora,allà dins s'estava de conya,i a més feia un any i més que no anava amb 211 de Sant Andreu a Barcelona i ahir per fi vaig anar.Em vaig emocionar a l'estació de St.Andreu quan el vaig veure entar i tot.Arrobo a Espanya i pujo a tota pastilla pel carrer Tarragona(és triga menys anar de peu d'Espanya a Sants que amb la L3,en serio),i vaig a Sants,vaig a la vía 4 i espero l'Euromed,mentrestant la vía 6 sense servei segons megafonia,i trens a Sant Celoni i Estació de França per la vía 5(contravía),per curiosotat,447 cap al Aeroport,extrany?
Arriba l'Euromed 5 minuts abans de l'hora de sortida,l'ocupació era alta,quasi ple,l'euromed surt una mica més tard de les 7(just quan surt el primer tren cap a La Tour de C.),i anem lentisims fins a Viladecans,on comença a correr.A prop de Tarragona com no havia dormit quasi gens la nit anterior a causa de la ilusió que em feia fer aquest viatge,me'n vaig al café i en tomo 2 cafes riquisims peró 1.30€cadascun :D L'Euromed va ràpid peró tampoc tant per el nom que duc fins a Hospitalet de l'Infant que creuem amb un mercaderies,després fins a Castelló no veig passar cap tren en sentit contrari(A Ulldecona crec que un mercaderies),on hi havia un Euromed cap a Bcn.Dir que les estacions de MD entre L'Aldea i Benicassim(ambdós incloses),eren buides en les dues andanes tant a l'anada com la tornada,si que té viatgers MD al País Valencià?
Quan s'apropa a València,a Masamagrell,l'Euromed comença a anar lent i molt lent i passa un TRD en sentit contrari,a la zona d'Alboraia,l'Euromed canvia de via,i anem a contravia fins a la birfuració amb les línies d'Albacete i Conca,l'andana de Cabanyal era fantasma.Arribo a Nord i agafo un rodalies a l'Alcudia de Crespins fet amb 447 i en el viatge observo les obres de l'AVE València-Madrid,Vaig amb ell fins a Carcaixent.
Allá.vaig a la màquina i pico l'estació de "Sueca",com les frequencies de les rodalies valència no són gaires bones,em toca esperar 20 minuts :evil: Agafo una 447 i pujo fins a Silla,per cert,estació una mica rara.I ja continuaré més tard,no escric més,que sinó em fa mal?Només una pregunta;l'estació de Cabanyal que té unes andanes enormes,perqué estan tan buides?Tant a l'anada com a la tornada estaven ben buides en els dos sentits?Potser hi havien dos nivells i els rodalies pasaven per un altre lloc?
594-001-0
N6
N6

Re: Indicación de los coleguis...

Post by 594-001-0 »

JaMiRo! wrote:
594-001-0 wrote:¿Alguna mala experiencia?
Si te digo la verdad, no la recomiendo por indicación expresa de unos amigos de las vecinas poblaciones de Moncada y de Alfara. Yo en mi vida me he bajado en Massarrojos... :oops: :D
Bah, pura envidia que tienen los de Moncada y Alfara :D
l'estació de Cabanyal que té unes andanes enormes,perqué estan tan buides?Tant a l'anada com a la tornada estaven ben buides en els dos sentits?Potser hi havien dos nivells i els rodalies pasaven per un altre lloc?
Los cercanías pasan por el mismo sitio, no hay 2 niveles. El porque estaban vacíos los andenes... pues supongo que sería porque acabarían de pasar los cercanías a Castellón y Valencia. Aparte que en esta estación casi nunca llegan a petarse los andenes, lo mas lleno de normal, pues unas 20-25 personas... Para ir a la estación del norte, la gran mayoría de la gente de esa zona coge el 81 que para en la puerta y tiene mucha más frecuencia, o sino camina un poco más y coge el metro en Ayora, porque la frecuencia de Renfe es de cada 30 minutos.
Mr. Baricentro
N6
N6

Post by Mr. Baricentro »

Efectivament: Xàtiva, Tùria, Àngel Guimerà... bones zones. Yo e estat a Túria prop de les 11 de la nit i cap problema. A Jesús

Recomoanació: Si has de nar a la Coma o a Mas de Rosari... ves a fer les gestions que tinguis que fer i dexa't de fotos, no es gaire bona zona.
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Nmés dir que FGV és una passada,i mirà que he fet poquisim recorregut,zona de València principalment,i m'ho vaig passar pipa!
He de tornar,peró em sembla que fins al 2008,res de res.
Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Avui he tornat a ser a València,i tot molt bé.El que nio m'esperava és que hi haguès revisors.
Post Reply

Return to “Ferrocarril en general”