Algunos no pararán porque el tráfico de viajeros que generará esa línea será básicamente entre Madrid y Barcelona, aunque desde Zaragoza también habrán bastantes pasajeros a Barcelona y a Madrid. Por eso, habrán algunos trenes directos, que se harán con los 103, y otros trenes parando en más estaciones, supongo que habrán algnos trenes que desde Barcelona a Madrid solo paren en Zaragoza, otros que también paren en Tarragona y Lleida, además de Zaragoza, y otros más que paren en ya en todas hasta Madrid, y se harán con los 102. (aunque la verdad que no estaría nada mal algún servicio desde Madrid a Barcelona y viceversa con 103 y parando solamente en Zaragoza)Jordi Freixas wrote:I per què no hi han de parar?
Val... d'acord que Lleida no és precísament Barcelona, però ja des del moment en que li van canviar el nom a l'estació per Lleida - Pirineus, no poden passar-la a estació de segona.
L'AVE BCN-Madrid es quedarà sense "ànecs" TALGO
No pas. A Yebes només hi paren 2 o 3, al igual que a Calatayud. 2 són directes, n'hi ha un tercer que només para a Lleida i Zaragoza (em sembla) i crec que se m'escapa algun. Però de fet, es fa així perquè degut a la insuficiència del parc mòbil s'han d'atendre totes les possibilitats. Quan s'augmenti la velocitat i el temps disminueixi ja veuras com apareixerà algun altre Alvia directe. Cal recordar, també, que abans no hi havia cap Altaria directe.Jordi Freixas wrote:Però si actualment amb els ALVIA, la majoria paren a totes les estacions...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Efectivamente, todos los trenes, excepto 2 Alvia, paran ahora en Lleida. Los AVE si que paran todos en Lleida y Zaragoza, y alguno en Calatayud y Yebes, y bueno, no hay AVE directos básicamente porque no creo que llenasen todo el tren entero en Camp de Tarragona con pasaje solo hasta Madrid. Hoy en día los AVE Camp de Tarragona-Madrid están por estar, por poder decir "mira, tenemos AVE" pero que en la gran mayoría de veces es en Zaragoza donde se genera bastante más de la mitad del pasaje. Aunque claro está, en algunas fechas punta está claro que el tren ya casi casi saldrá lleno desde Lleida. Pero que bueno, que no creo que ni en fechas punta consiguiesen llenar un AVE en Camp de Tarragona solo para ir a Madrid... más que nada por el hecho de que la estación queda a tomar por allá donde la espalda pierde su nombre, hablando claramente, vamos...Jordi Freixas wrote:Però en tot cas, de tots aquests trens, la majoria tenen actualment parada a Lleida (d'aquests, tots els AVE).
El que no entenc, com és que els ALVIA, cap d'ells faci parada a Camp de Tarragona.
Per a tenir clar què tren para a on i quan (q pel q llegeixo hi ha qui ho necessita i molt) res millor q una petita taula d'horaris:
Són els nous horaris vigents a partir del 15 de gener. Fins a 8-9 trens diaris tenim al Barcelona-Madrid, les tardes de divendres i diumenges ja fan goig amb un tren per hora a partir de les 3:30...
Són els nous horaris vigents a partir del 15 de gener. Fins a 8-9 trens diaris tenim al Barcelona-Madrid, les tardes de divendres i diumenges ja fan goig amb un tren per hora a partir de les 3:30...
Gracies per la demostració Javi, però (a part de que aquests horaris, concretament des de Barcelona i "Tarragona", ja els havia consultat) segueixo sense entendre perquè els Alvia no paren a "Tarragona".
Sí sí... imagino que tot plegat està pensat de cara a oferir un servei ràpid entre una capital i l'altra, i que té poc sentit agafar un Alvia a "Tarragona" poguent agafar un AVE, però... de la mateixa manera, té el mateix sentit agafar-hi un Altaria, i bé que el que fa el BCN - Madrid, hi fa parada.
Sí sí... imagino que tot plegat està pensat de cara a oferir un servei ràpid entre una capital i l'altra, i que té poc sentit agafar un Alvia a "Tarragona" poguent agafar un AVE, però... de la mateixa manera, té el mateix sentit agafar-hi un Altaria, i bé que el que fa el BCN - Madrid, hi fa parada.
L'Altaria que para a Camp de Tarragona hi para per el sol fet de continuar fins a Cadis.Jordi Freixas wrote:Gracies per la demostració Javi, però (a part de que aquests horaris, concretament des de Barcelona i "Tarragona", ja els havia consultat) segueixo sense entendre perquè els Alvia no paren a "Tarragona".
Sí sí... imagino que tot plegat està pensat de cara a oferir un servei ràpid entre una capital i l'altra, i que té poc sentit agafar un Alvia a "Tarragona" poguent agafar un AVE, però... de la mateixa manera, té el mateix sentit agafar-hi un Altaria, i bé que el que fa el BCN - Madrid, hi fa parada.
Pues hombre, si para ir de Camp de Tarragona a Madrid ya están los AVE, pues los Alvia mejor que no paren y así dejar más plazas para los que vayan desde Barcelona a Lleida, Zaragoza o Madrid. Para ir de Barcelona a Tarragona, pues antes me cogía un Regional/Catalunya Exprés que encima me deja en la misma ciudad y es mucho más barato, y tampoco creo que tarde mucho más que un Alvia a Camp de Tarragona...Jordi Freixas wrote:Gracies per la demostració Javi, però (a part de que aquests horaris, concretament des de Barcelona i "Tarragona", ja els havia consultat) segueixo sense entendre perquè els Alvia no paren a "Tarragona".
Sí sí... imagino que tot plegat està pensat de cara a oferir un servei ràpid entre una capital i l'altra, i que té poc sentit agafar un Alvia a "Tarragona" poguent agafar un AVE, però... de la mateixa manera, té el mateix sentit agafar-hi un Altaria, i bé que el que fa el BCN - Madrid, hi fa parada.
Porque bueno, pongamos que un Alvia a Madrid para en Camp de Tarragona, y a la hora sale un AVE también hacia Madrid. Si hay 30 personas que se cojan el Alvia desde Tarragona a Madrid (o Lleida, Zaragoza, Calatayud o Yebes), pues ya son 30 plazas menos que se pueden ocupar desde Barcelona. Y en Camp de Tarragona tienen más trenes para ir hacia Madrid, sin embargo desde Barcelona no.
Vaig buscar el fil on es comentava i no el vaig trobar, però veig que ja t'ho han dit. El motiu és aquest, que la gent "tingui menys tentacions" d'anar en Alvia tenint AVE's que van al mateix lloc. Així hi ha més places disponibles fins/des de Barcelona. Ara, que jo tinc ganes de veure com queda el tema quan l'AVE arribi a BCN...594-001-0 wrote:Pues hombre, si para ir de Camp de Tarragona a Madrid ya están los AVE, pues los Alvia mejor que no paren y así dejar más plazas para los que vayan desde Barcelona a Lleida, Zaragoza o Madrid. Para ir de Barcelona a Tarragona, pues antes me cogía un Regional/Catalunya Exprés que encima me deja en la misma ciudad y es mucho más barato, y tampoco creo que tarde mucho más que un Alvia a Camp de Tarragona...Jordi Freixas wrote:Gracies per la demostració Javi, però (a part de que aquests horaris, concretament des de Barcelona i "Tarragona", ja els havia consultat) segueixo sense entendre perquè els Alvia no paren a "Tarragona".
Sí sí... imagino que tot plegat està pensat de cara a oferir un servei ràpid entre una capital i l'altra, i que té poc sentit agafar un Alvia a "Tarragona" poguent agafar un AVE, però... de la mateixa manera, té el mateix sentit agafar-hi un Altaria, i bé que el que fa el BCN - Madrid, hi fa parada.
Porque bueno, pongamos que un Alvia a Madrid para en Camp de Tarragona, y a la hora sale un AVE también hacia Madrid. Si hay 30 personas que se cojan el Alvia desde Tarragona a Madrid (o Lleida, Zaragoza, Calatayud o Yebes), pues ya son 30 plazas menos que se pueden ocupar desde Barcelona. Y en Camp de Tarragona tienen más trenes para ir hacia Madrid, sin embargo desde Barcelona no.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Hi ha el que segueix cap a Andalucia, i n'hi ha un altre que es queda a Madrid:
http://horarios.renfe.es/hir/index.jsp? ... F=NaN&ID=s
http://horarios.renfe.es/hir/index.jsp? ... F=NaN&ID=s
Va a Andalusia. Res de quedar-se a Madrid. Jo de tu no faria massa cas a el que diuen els horaris de la web de Renfe. Segons això, els CEX especials Girona - BCN non-stop circulen a diari...Jordi Freixas wrote:Hi ha el que segueix cap a Andalucia, i n'hi ha un altre que es queda a Madrid:
http://horarios.renfe.es/hir/index.jsp? ... F=NaN&ID=s
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
El 01619 arriba a Cadis per molt que la web de Renfe digui que noJordi Freixas wrote:Hi ha el que segueix cap a Andalucia, i n'hi ha un altre que es queda a Madrid:
Enllaç a Horarios Renfe
I els primers CEX del matí de Girona arriben fins a Sants encara que la web digui que acabin a SAC.aarongilp wrote:Va a Andalusia. Res de quedar-se a Madrid. Jo de tu no faria massa cas a el que diuen els horaris de la web de Renfe. Segons això, els CEX especials Girona - BCN non-stop circulen a diari...
I tu, Aaron, no em tornis a passar pel davant en una resposta
Ah vaja... i llavors el que apareix senzillament com a TALGO, que fa un Barcelona - Madrid directe que apareix aquí...
http://horarios.renfe.es/hir/index.jsp? ... F=NaN&ID=s
...també és mentida?
Dic jo que això es deu poder denunciar, no?
http://horarios.renfe.es/hir/index.jsp? ... F=NaN&ID=s
...també és mentida?
Dic jo que això es deu poder denunciar, no?
Talgo no vol dir Altaria.Jordi Freixas wrote:Ah vaja... i llavors el que apareix senzillament com a TALGO, que fa un Barcelona - Madrid directe que apareix aquí...
El mateix enllaç d'abans
...també és mentida?
Dic jo que això es deu poder denunciar, no?
Talgo pot voler dir ànec. Talgo pot voler dir Elipsos. Talgo pot voler dir el ronyós T-III.
Però en aquest cas vol dir Alvia. De CAF
Denuncia'ls si et fa il·lusió.