BLAU fins a Puigcerdà
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
BLAU fins a Puigcerdà
el 20 de desembre de 2006 va entrar en servei el BLAU fins a Puigcerdà. De Puigcerdà a La Tor telefònic.
La Molina passa a ser comandada per Puigcerdà i Planoles per Ribes de Freser.
La Molina passa a ser comandada per Puigcerdà i Planoles per Ribes de Freser.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
A les entrades de l'estació s'intal·len uns comptadors d'eixos. Aquests compten quants eixos han passat i envia aquest número al comptador de la següent estació. Fins que aquest segon comptador no detecti exactament el mateix nombre d'eixos que ha percebut el primer, el tram de via entre aquestes dues estacions no queda alliberat per permetre que hi circuli cap altre tren.Ophani wrote:Podria explicar algu que es el blau? Gracies
Això suposa que s'elimina la necessitat de verificació visual de l'arribada d'un tren per part del Cap d'Estació, condició requerida pel Blocatge Telefònic.
Y hasta me aterevería a decir que en Ripoll y en Ribes habrán ratos, o incluso días, en los que no haya personal. Por ejemplo, en la línea de Teruel desde que pusieron el BLAU hay algunos días en los que en la única estación que hay personal es en Segorbe, y encima es el personal de la cafetería que también vende billetes...David wrote:Aixi doncs, es mantindrà personal de circulació a Ribes de Freser i Puigcerdà?
Per tant, en tota la línia només hi haurà personal a Vic, Ripoll, Ribes i Puigcerdà...M'equivoco?
En Puigcerdà supongo que siempre habrá personal, al ser de transición. Y ahora una pregunta, ¿en el tramo desde Puigcerdà hasta La Tour se instalará el BLAU o se queda con el BT como está?
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
No crec que sigui el cas ja que a Ripoll i a Ribes de Freser es fan creuaments i s'hi haurà de mantenir el personal metre no es pugui centralitzar el comandament de les instal·lacions.
Pel que fa a la venda de bitllets a les estacions actualment ho fa una empresa contractada per Renfe a les estacions de Ripoll i Torelló, desconec però la idea que té renfe pel que fa a les altres estacions i si alguna de les altres estacions tenen personal de Renfe.
Pel que fa a la venda de bitllets a les estacions actualment ho fa una empresa contractada per Renfe a les estacions de Ripoll i Torelló, desconec però la idea que té renfe pel que fa a les altres estacions i si alguna de les altres estacions tenen personal de Renfe.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Hi ha personal a Vic, Torelló, Ripoll, Ribes, Puigcerdà i Latour-de-Carol-Enveitg.
De moment el tram Puigcerdà-La Tor de Querol es queda amb telefònic.
De moment el tram Puigcerdà-La Tor de Querol es queda amb telefònic.
594-001-0 wrote:Y hasta me aterevería a decir que en Ripoll y en Ribes habrán ratos, o incluso días, en los que no haya personal. Por ejemplo, en la línea de Teruel desde que pusieron el BLAU hay algunos días en los que en la única estación que hay personal es en Segorbe, y encima es el personal de la cafetería que también vende billetes...David wrote:Aixi doncs, es mantindrà personal de circulació a Ribes de Freser i Puigcerdà?
Per tant, en tota la línia només hi haurà personal a Vic, Ripoll, Ribes i Puigcerdà...M'equivoco?
En Puigcerdà supongo que siempre habrá personal, al ser de transición. Y ahora una pregunta, ¿en el tramo desde Puigcerdà hasta La Tour se instalará el BLAU o se queda con el BT como está?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Correcte.Jordilar wrote:vols dir que hi ha una persona totalment aliena a Circualació ( i ,per tant, a Adif ) que és d' RO que esdedica a donar la OT als trens de Sant Pol i Canet?
És el que interpreto del que he llegit. En vigor des del 20 de desembre de 2006. Se'm fa tant estrany que fins que no ho vegi, no ho creuré.
*"El personal de acompañamiento de cercanías estará situado en los andenes de las estaciones"
*Sant Pol i Canet
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
A Sant Pol hi ha gestió integral, per tant no pot ser un factor de venta de bitllets. A Canet no se quin tipus de venta de bitllets hi ha, però si hagués factro de venta, posiblement seria ell el responsable de fer els OT.
Respecte el tema dels OT, segons el RGC és l'interventor qui fa us de la paleta per advertir al maquinista que ja pot marxar, tot i que a la realitat no es compleix gaire això ( només a les estacions en curva i poc més ). Per altra banda, a les estacions amb BA però amb personal i sense CTC és el factor qui dona el OT. A les estacions grans o que disposen de display lluminós com Sants o Paseig de Gràcia és des del CTC o el Comandament Local qui dóna la sortida.
Per tant, mirant el RGC, aquest tema hauría de recaure exclusivament a l'Interventor del Tren, que es personal de Renfe Operadora i els casos en que hi intervé Adif es una exepció que es fa abundantment.
Ara que hi penso, veurem algú subcontractat per RO per fer aquestes tasques ?
Respecte el tema dels OT, segons el RGC és l'interventor qui fa us de la paleta per advertir al maquinista que ja pot marxar, tot i que a la realitat no es compleix gaire això ( només a les estacions en curva i poc més ). Per altra banda, a les estacions amb BA però amb personal i sense CTC és el factor qui dona el OT. A les estacions grans o que disposen de display lluminós com Sants o Paseig de Gràcia és des del CTC o el Comandament Local qui dóna la sortida.
Per tant, mirant el RGC, aquest tema hauría de recaure exclusivament a l'Interventor del Tren, que es personal de Renfe Operadora i els casos en que hi intervé Adif es una exepció que es fa abundantment.
Ara que hi penso, veurem algú subcontractat per RO per fer aquestes tasques ?
En el cas de Canet i Sant Pol haig de dir que fa molt temps que no veig cap interventor a la línia C1 entre Mataró i Maçanet. Demà o demà passat m'hi fixaré, que hauré de baixar a Badalona (via Mataró, of course )Jordilar wrote:Respecte el tema dels OT, segons el RGC és l'interventor qui fa us de la paleta per advertir al maquinista que ja pot marxar
- Jefe de C.T.C.
- N5
- Posts: 102
- Joined: Wednesday 04/05/2005 18:44
- Location: Terrassa
Las "Operaciones Terminadas" mai es poden donar des de el CTC ja que el Jefe de CTC no pot treure el cap per Sant Celoni per exemple..per veure si tothom ha pujat. El reglament literalment diu:
""Operaciones del tren.
1. En los casos de paradas comerciales de trenes de viajeros, en las que no se da la señal de marche el tren, el Maquinista antes de iniciar la marcha deberá comprobar que han terminado las operaciones del tren (bajada y subida de viajeros, carga y descarga, etc.) y cerrar las puertas.
2. Cuando el Maquinista no tenga visibilidad directa, ni los medios auxiliares necesarios (espejos, monitores de TV, etc.) para verificar la terminación de estas operaciones del tren, desde su puesto en la cabina de conducción, o no disponga de cierre automático de puertas, el Agente de acompañamiento o un Agente de movimiento, le comunicará el momento de la finalización ""
Així que están autoritzats a donar el OT: El mateix Maquinista que veu que ja ha acabat el moviment de passatgers al tren, o si no ho veu se les pot donar el Agente de Acompañamiento (interventor) o el Agente de Movimiento (factor de circulació).
Així doncs MAI personal subcontractat hauría de donar les OT.
Finalment per aclarir-si qui les ha de donar en cada estació el reglament especifica:
""En Consigna B se determinará en qué dependencias y qué agente comunicará al Maquinista la terminación de las operaciones del tren.""
La resta de l'article tracta de les archiconegudes formes de donar les OT paleta, indicador lluminós OT o verbalment...
""Operaciones del tren.
1. En los casos de paradas comerciales de trenes de viajeros, en las que no se da la señal de marche el tren, el Maquinista antes de iniciar la marcha deberá comprobar que han terminado las operaciones del tren (bajada y subida de viajeros, carga y descarga, etc.) y cerrar las puertas.
2. Cuando el Maquinista no tenga visibilidad directa, ni los medios auxiliares necesarios (espejos, monitores de TV, etc.) para verificar la terminación de estas operaciones del tren, desde su puesto en la cabina de conducción, o no disponga de cierre automático de puertas, el Agente de acompañamiento o un Agente de movimiento, le comunicará el momento de la finalización ""
Així que están autoritzats a donar el OT: El mateix Maquinista que veu que ja ha acabat el moviment de passatgers al tren, o si no ho veu se les pot donar el Agente de Acompañamiento (interventor) o el Agente de Movimiento (factor de circulació).
Així doncs MAI personal subcontractat hauría de donar les OT.
Finalment per aclarir-si qui les ha de donar en cada estació el reglament especifica:
""En Consigna B se determinará en qué dependencias y qué agente comunicará al Maquinista la terminación de las operaciones del tren.""
La resta de l'article tracta de les archiconegudes formes de donar les OT paleta, indicador lluminós OT o verbalment...
Hola gent!!