Canibalització UT 211

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Adeu 211 :'(

Compte perquè corro el risc de posar-me nostàlgic...
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

I la R10?No surt de la zona 1 i hauria d'estar adaptat a PMR,i no hi ha cap tren a la R10 apta per PMR circulant,ja sé que és la renfe,peró..
Per cert si segons diuen que els TP urbanshan d'estar adaptats a PMR aquest any,solució,211 fent S8.ñ
A més si dimarts hi havia un colló de 213's a martorell(més de due segur),amb 22 213 tene prou per cobrir tots els serveis de la LL-A?A més aquell dia de Molí Nou cap a barcelona no vaig veure cap 211 :'(
Per si de cas m'apunto aquesta data:29/12/06 últim dia de servei de passatgers de les 211,espero no apuntame'l
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Atenció. Avui, era circulant la 211.04, la unica. He revisat tota la linia i només circula aquesta. He fet fotos de l'estat, deixeu-me passarles a l'ordinador, em fa força mandra...
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Així, no feu cas a la meva teoría.

Si fos veritat el que deia, no hauriem vist cap 211 circulant.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Pere, la teva teoria era certa, si bé FGC se l'està saltant a la torera.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor :(
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Mako448 wrote:Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor :(
Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

aarongilp wrote:
Mako448 wrote:Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor :(
Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).
Recorda que segons la EMT Castelldefels-BCN és urbà.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

UT596001 wrote:
aarongilp wrote:
Mako448 wrote:Potser la teoria no s'aplica a serveis interurbans,veritat?Potser aquesta 211 estava fent un S8 o un S4.
Mirà,no diguis res,mijor que FGC és salti la teoria,a veure si ho llegiran i ho aplicaran,i passarà lo pitjor :(
Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).
Recorda que segons la EMT Castelldefels-BCN és urbà.
Però el L95 no va per autovia? Un urbà per autovia???
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

aarongilp wrote:
UT596001 wrote:
aarongilp wrote:Pel que em sembla, efectivament no s'aplica a serveis interurbans, si bé si a tots els urbans i algun servei interurbà per carretera (L95 Castelldefels - Pl. Catalunya, per exemple).
Recorda que segons la EMT Castelldefels-BCN és urbà.
Però el L95 no va per autovia? Un urbà per autovia???
Crec que els ajuntaments deleguen a la EMT les seves competències en transport urbà o una cosa així... d'aquí que es doni la paradoxa de que BCN-Castelldefels, tot i anar per autovia, es consideri urbà.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Mare mevaaaaaa, que malament estem...! Bé, això demostra que les 211 seguiran fent L8's, ja que arriben fins a Sant Boi...algo és algo, no?
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

La nova línia de TMB a l'Aeroport també va un bon tros per autovia, així com el PratExprés... i el 60 va néixer circulant per la Ronda de Dalt.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Jo crec que les 211 ara faran S8 :D !
Així serà mès fàcil pcaçar-la per el meu poble.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Bones notícies,
avui he vist dues 211 circulant,tots dos fent serveis L8.Una d'elles era la 211.06
FGC sembla que passa de la normativa.
Peró per a mi,ben fet :ok
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Mako448 wrote:FGC sembla que passa de la normativa.
Sort que vaig deixar ben clar que als interurbans no els afectava, que si no... :x :x :x :x :x
Entfe001 wrote:La nova línia de TMB a l'Aeroport també va un bon tros per autovia, així com el PratExprés... i el 60 va néixer circulant per la Ronda de Dalt.
Si ja ho sé, però una cosa és dir que el PratExprés o el de l'aeroport van per autovia, que més o menys és raonable, i l'altra és dir que el L95, que té un recorregut d'uns 25km sigui considerat urbà, sobretot, tenint en compte que la major part del recorregut sigui per autovia.
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
Fujimaki
N4
N4
Posts: 41
Joined: Wednesday 17/05/2006 14:27
Location: Sant Boi de Llobregat

Post by Fujimaki »

Ahir al matí vaig poder pujar a una 211, a les 10:10 del matí. El tren era el 211.04, que juntament amb el 06 deuen ser els únics que queden; dic jo, perquè sempre que esmentem el número per haver-lo vist és un d'aquests dos...

A aquella hora el tren anava gairebé buit, i com que a fora feia un ventet que ja m'estava començant a congelar, vaig agrair molt poder-me seure al costat de les característiques estufes achicharrapeus :) que singularitzen aquestes unitats... Hmmm, jo em trobo tan còmode amb aquell seient sense ningú al costat i amb l'estufeta calentant, que no m'importaria que el viatge durés una horeta...

Ara, l'estat de conservació del tren... :( De debó, eh? Els grafiteros han esdevingut una plaga a FGC i no respecten res. Si ja les 213 estan que fan pena, sobretot els vagons de cua en direcció Pl. Espanya, les 211 tampoc se'n salven, i algun graciós hi ha anat deixant els seus tags alegrement.

Quan ho veig, sempre em ve al cap el que seria el càstig ideal per a aquesta gent, que de pas és una de les poques frases que recordo literalment del llibre de text de grec clàssic: apoxorate tas xeiras

Au, a veure si algu sap quina solució proposo per als grafiteros... :twisted:
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

És recomana visitar la 213.15,m'he trobat aquest matí a les "tauletes pegades a la paret",en els seients de 4,doncs bé,en més de 3 molts grafitis.
I a la 213.02 lo mateix.
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

Mako448 wrote:És recomana visitar la 213.15,m'he trobat aquest matí a les "tauletes pegades a la paret",en els seients de 4,doncs bé,en més de 3 molts grafitis.
I a la 213.02 lo mateix.
:o :o :o :o :o :o :o :o
De vegades em fo que quan es una bona companyia, que sempre ho ha evitat, se li fot la culpa a FGC, quan es dels vandals... :?
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

És que soprèn que a FGC hi haguin grafitis,per a mi és alguna cosa increïble,peró sembla que el personal de neteja de FGC no estigui molt a la guait,cada via veig més trens d'FGC amb grafitis.
Tot i aixó,la culpa són dels maleducats que és dediquen a pintar els trens,peró jo em pregunto,no és pot evitar aixó?I la seguretat,on és en aquests casos?
Dir també que si comparem l'estat de brutícia de FGC i Renfe o metro,guanyen per patades els dos últims,on els trens fan pudor a "pipi"en moltes 447 i 4000,on he vist firmes groses dins de 447,o vidres fets pols als 4000 de la L1.Ús heu acercat a un labavo d'una 451?Quan passo per davan,em tapo el nas fins i tot.
User avatar
Mako448
N10
N10
Posts: 3248
Joined: Saturday 03/06/2006 19:08

Post by Mako448 »

Avui,S4 que passa per les 5:53 del matí i que arriba a Espanya a les 6:32,s'ha fet amb la 211.04
Fa 1 i mig que no vaig amb 211 de Barcelona a Sant Andreu,i a més quan menys mo l'esperava,per fi m'ha tocat :D
M'he emocionat i tot en veure-la entrat,i amb lo calentet que s'estava ja que aquella hora fora feia un fred.
Després de que arribès a Espanya(per vía 2,cosa rara),s'ha anat a fer un S8 a Martorell.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”