Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Post Reply
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Post by sortrens »

Vaig llegir que las unitats de la Sèrie 2100 acabaran circulant a la "L4" al llarg de 2007. Sap Algú per quin mes en concret? I la Sèrie "6000" Per a la "L1"?
Last edited by sortrens on Sunday 02/12/2007 1:51, edited 3 times in total.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Ferrovi
N8
N8
Posts: 867
Joined: Saturday 10/12/2005 11:02

Post by Ferrovi »

No, nungú no ho sap. Les 6000 encara no estan ni en proces de construcció, i em sembla que ni Caf (la constructora) no té ni idea de com seran. Per saber això no cal obrir un fil nou, amb consultar altres fils n'hi ha prou.
Siusplau, fes el favor de no posar lletres en majúscula, alguns creuen que significa cridar.
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Els 6000 encara en construcció???? I pensar que s'havia arribat a dir que potser entrarien abans del 2007... :x
User avatar
javi82
N6
N6
Posts: 278
Joined: Monday 02/05/2005 16:06
Location: L'Hospitalet

Post by javi82 »

El primer 6000 ha d'arribar el mes q vé segons el calendari d'entregues fixat:

Image
User avatar
aim
N9
N9
Posts: 1370
Joined: Friday 09/06/2006 20:57
Location: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contact:

Post by aim »

Això que diu que es basa en el projecte de la sèrie 5000 vol dir que els 6000 seran com els 5000 (estèticament) però amb l'ample ibèric?
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

aim wrote:Això que diu que es basa en el projecte de la sèrie 5000 vol dir que els 6000 seran com els 5000 (estèticament) però amb l'ample ibèric?
Pel que sempre he entès, sí.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

Ara he tingut un deja vu :D No vam quedar que aquests trens arrivaran aquest mateix any i això facilitarà que les 4000 començin a remodelarse?

En quant a la imatge, jo desde el principi me les vaig imaginar com les 3000-->4000, doncs igual amb les 5000-->6000. Es veurà quelcom enorme perque les 5000 ja les veig massa grosses de morro

Vox
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

6000!!

Post by EUKibo »

Si que s'han de veure grans! potser tenen alguna diferència més respecte els 5000, mireu els 9000 que al final els hi van ficar cabina. Potser degut a l'amplada de la L1 els seients no son en fila com els 5000/9000 sinó tal i com estan ara als 4000, de 4 en 4. En tot cas, ja calien reformes de tots els trens de totes les linies de metro i les que quedaven eren les L4 i L1.

Queda poquet per a que veiem el primer en fotos i d'aqui a un mes o dos ja hi podrem muntar!!
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

javi82 wrote:El primer 6000 ha d'arribar el mes q vé segons el calendari d'entregues fixat:
Interessant document, ara més o menys sabem quan hem d'estar a la guait a la línia 1 :D I en cas que el possin en proves, a quina cotxera de la línia 1 es sol fer? A Santa Eulàlia?
User avatar
Fran-Ikarus
N11
N11
Posts: 5707
Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contact:

Post by Fran-Ikarus »

On sí que podem començar a fer un tema d'avistaments (Mortadel·lo!) és amb els 1100 de la L4... :?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
User avatar
Mortadel·lo
N9
N9
Posts: 1381
Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13

Post by Mortadel·lo »

Fran-Ikarus wrote:On sí que podem començar a fer un tema d'avistaments (Mortadel·lo!) és amb els 1100 de la L4... :?
:? :? :?
ES PELIGROSO ASOMARSE
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Post by metring »

Si? Ja han entrat uns quants 2100?
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Aquest tipus de fils, i especialment aquest tipus de títols en majúscules i afirmant el que en realitat no és res més que una pregunta, s'haurien d'esborrar sistemàticament.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Post by George85 »

Millores al metro
Avui, 06.01.07
Relacions externes de TMB.

En relació amb la carta de la senyora Rosa Rodríguez (AVUI, 18 de novembre), volem informar que dins del pla d'actuació 2006 en el transport públic de Barcelona i els municipis metropolitans s'han portat a terme diversos compromisos de millora en l'àmbit del metro al llarg del 2006, entre els quals destaca el pla de millora de freqüències que té per objectiu reduir l'interval de pas entre els trens per augmentar així la capacitat de transport i el confort dels usuaris.

Per assolir aquestes fites s'ha hagut d'incorporar nou material mòbil a la circulació, adequar les infraestructures, actuar sobre les xarxes d'energia i millorar els sistemes de seguretat. Així, s'han posat en funcionament 8 nous trens, més còmodes i espaiosos, concretament a les línies L2 (2 trens), L3 (2 trens), L4 (2 trens) i L5 (2 trens). A la línia L1 la millora de freqüències es durà a terme el segon semestre de l'any 2007, moment en què s'incorporaran 10 nous trens que es troben en procés de construcció.

El pla de millora de freqüències s'està assolint segons el que estava programat. De les tres fases previstes, actualment s'està acabant de desenvolupar la darrera i en el moment en què s'hagi assolit aquesta darrera fase del pla, les línies L2, L3 i L5 funcionaran amb intervals de pas inferiors als 3 minuts.

D'altra banda, s'han programat altres actuacions pel que fa a la neteja i seguretat dels trens i instal·lacions, i la formació i atenció al client, entre d'altres, sempre amb la finalitat de poder oferir un millor servei.
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

metring wrote:Si? Ja han entrat uns quants 2100?
No crec, vaja, no segur.

Suposo que aviat, perque van arrivant les 9000 a la L2 i al final no hi cabran tantes 2100, 9000 i les 5000 :D

Suposo que, encara que no tingui res a veure, les 2100 començaran a apareixer per la L4 poc després que desapareixin les 1000 de la L5.

No se si en Javi82 en sap res concret sobre el tema 2100-L4, vull dir, si hi ha dates previstes o no.

Vox
User avatar
sortrens
N8
N8
Posts: 765
Joined: Monday 27/06/2005 18:06
Location: BARCELONA (Catalunya)

Trens 2100

Post by sortrens »

Pues si "metring", tinc entès que han d'entrar unitats "2100" a la "L4" a mesura que a la "L2" vagin entran més unitats "9000". Però per el que veig encara no se sap quin mes de l'any 2007 començarà a fer-se de forma progressiva. SALUT! xD
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Post by Guigui »

TMB wrote:D'altra banda, s'han programat altres actuacions pel que fa a la neteja i seguretat dels trens i instal·lacions, i la formació i atenció al client, entre d'altres, sempre amb la finalitat de poder oferir un millor servei.
Càmeres de video-"vigilància" en lloc de personal? Ja tremolo...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
George85
N8
N8
Posts: 700
Joined: Sunday 11/06/2006 19:26
Location: BCN, Eixample
Contact:

Post by George85 »

Parlant de les 2100 a la L4, no hi havia hagut poblemes de gàlib als túnels de la L4? Hi cabran les 2100?
Jordilar

Post by Jordilar »

Els 1100 son més amples que els 2100 pel fet de que tenen l'estrep. Per tant, no hi hauria problema per passar per la linia 4. De fet, els 500 de la L11 per algun lloc van tenir que passar per arribar allà, no?
User avatar
metring
Administrador
Posts: 23226
Joined: Saturday 04/03/2006 13:28
Location: Fabra i Puig

Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007

Post by metring »

George85 wrote:Millores al metro
Avui, 06.01.07
Relacions externes de TMB.



Per assolir aquestes fites s'ha hagut d'incorporar nou material mòbil a la circulació, adequar les infraestructures, actuar sobre les xarxes d'energia i millorar els sistemes de seguretat. Així, s'han posat en funcionament 8 nous trens, més còmodes i espaiosos, concretament a les línies L2 (2 trens), L3 (2 trens), L4 (2 trens) i L5 (2 trens). A la línia L1 la millora de freqüències es durà a terme el segon semestre de l'any 2007, moment en què s'incorporaran 10 nous trens que es troben en procés de construcció.

.
Si els 6000 es troben encara en procés de construcció...Jo tenia entés que estaven més avançats. Potser els intercalaran a la línia 1 cap a l'estiu, com ja van fer amb els 5000, no?
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”