Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada
Vaig llegir que las unitats de la Sèrie 2100 acabaran circulant a la "L4" al llarg de 2007. Sap Algú per quin mes en concret? I la Sèrie "6000" Per a la "L1"?
Last edited by sortrens on Sunday 02/12/2007 1:51, edited 3 times in total.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
No, nungú no ho sap. Les 6000 encara no estan ni en proces de construcció, i em sembla que ni Caf (la constructora) no té ni idea de com seran. Per saber això no cal obrir un fil nou, amb consultar altres fils n'hi ha prou.
Siusplau, fes el favor de no posar lletres en majúscula, alguns creuen que significa cridar.
Siusplau, fes el favor de no posar lletres en majúscula, alguns creuen que significa cridar.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Pel que sempre he entès, sí.aim wrote:Això que diu que es basa en el projecte de la sèrie 5000 vol dir que els 6000 seran com els 5000 (estèticament) però amb l'ample ibèric?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ara he tingut un deja vu No vam quedar que aquests trens arrivaran aquest mateix any i això facilitarà que les 4000 començin a remodelarse?
En quant a la imatge, jo desde el principi me les vaig imaginar com les 3000-->4000, doncs igual amb les 5000-->6000. Es veurà quelcom enorme perque les 5000 ja les veig massa grosses de morro
Vox
En quant a la imatge, jo desde el principi me les vaig imaginar com les 3000-->4000, doncs igual amb les 5000-->6000. Es veurà quelcom enorme perque les 5000 ja les veig massa grosses de morro
Vox
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
6000!!
Si que s'han de veure grans! potser tenen alguna diferència més respecte els 5000, mireu els 9000 que al final els hi van ficar cabina. Potser degut a l'amplada de la L1 els seients no son en fila com els 5000/9000 sinó tal i com estan ara als 4000, de 4 en 4. En tot cas, ja calien reformes de tots els trens de totes les linies de metro i les que quedaven eren les L4 i L1.
Queda poquet per a que veiem el primer en fotos i d'aqui a un mes o dos ja hi podrem muntar!!
Queda poquet per a que veiem el primer en fotos i d'aqui a un mes o dos ja hi podrem muntar!!
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
- Mortadel·lo
- N9
- Posts: 1381
- Joined: Wednesday 04/05/2005 0:13
Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007
Millores al metro
Avui, 06.01.07
Relacions externes de TMB.
En relació amb la carta de la senyora Rosa Rodríguez (AVUI, 18 de novembre), volem informar que dins del pla d'actuació 2006 en el transport públic de Barcelona i els municipis metropolitans s'han portat a terme diversos compromisos de millora en l'àmbit del metro al llarg del 2006, entre els quals destaca el pla de millora de freqüències que té per objectiu reduir l'interval de pas entre els trens per augmentar així la capacitat de transport i el confort dels usuaris.
Per assolir aquestes fites s'ha hagut d'incorporar nou material mòbil a la circulació, adequar les infraestructures, actuar sobre les xarxes d'energia i millorar els sistemes de seguretat. Així, s'han posat en funcionament 8 nous trens, més còmodes i espaiosos, concretament a les línies L2 (2 trens), L3 (2 trens), L4 (2 trens) i L5 (2 trens). A la línia L1 la millora de freqüències es durà a terme el segon semestre de l'any 2007, moment en què s'incorporaran 10 nous trens que es troben en procés de construcció.
El pla de millora de freqüències s'està assolint segons el que estava programat. De les tres fases previstes, actualment s'està acabant de desenvolupar la darrera i en el moment en què s'hagi assolit aquesta darrera fase del pla, les línies L2, L3 i L5 funcionaran amb intervals de pas inferiors als 3 minuts.
D'altra banda, s'han programat altres actuacions pel que fa a la neteja i seguretat dels trens i instal·lacions, i la formació i atenció al client, entre d'altres, sempre amb la finalitat de poder oferir un millor servei.
Avui, 06.01.07
Relacions externes de TMB.
En relació amb la carta de la senyora Rosa Rodríguez (AVUI, 18 de novembre), volem informar que dins del pla d'actuació 2006 en el transport públic de Barcelona i els municipis metropolitans s'han portat a terme diversos compromisos de millora en l'àmbit del metro al llarg del 2006, entre els quals destaca el pla de millora de freqüències que té per objectiu reduir l'interval de pas entre els trens per augmentar així la capacitat de transport i el confort dels usuaris.
Per assolir aquestes fites s'ha hagut d'incorporar nou material mòbil a la circulació, adequar les infraestructures, actuar sobre les xarxes d'energia i millorar els sistemes de seguretat. Així, s'han posat en funcionament 8 nous trens, més còmodes i espaiosos, concretament a les línies L2 (2 trens), L3 (2 trens), L4 (2 trens) i L5 (2 trens). A la línia L1 la millora de freqüències es durà a terme el segon semestre de l'any 2007, moment en què s'incorporaran 10 nous trens que es troben en procés de construcció.
El pla de millora de freqüències s'està assolint segons el que estava programat. De les tres fases previstes, actualment s'està acabant de desenvolupar la darrera i en el moment en què s'hagi assolit aquesta darrera fase del pla, les línies L2, L3 i L5 funcionaran amb intervals de pas inferiors als 3 minuts.
D'altra banda, s'han programat altres actuacions pel que fa a la neteja i seguretat dels trens i instal·lacions, i la formació i atenció al client, entre d'altres, sempre amb la finalitat de poder oferir un millor servei.
No crec, vaja, no segur.metring wrote:Si? Ja han entrat uns quants 2100?
Suposo que aviat, perque van arrivant les 9000 a la L2 i al final no hi cabran tantes 2100, 9000 i les 5000
Suposo que, encara que no tingui res a veure, les 2100 començaran a apareixer per la L4 poc després que desapareixin les 1000 de la L5.
No se si en Javi82 en sap res concret sobre el tema 2100-L4, vull dir, si hi ha dates previstes o no.
Vox
Trens 2100
Pues si "metring", tinc entès que han d'entrar unitats "2100" a la "L4" a mesura que a la "L2" vagin entran més unitats "9000". Però per el que veig encara no se sap quin mes de l'any 2007 començarà a fer-se de forma progressiva. SALUT!
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007
Càmeres de video-"vigilància" en lloc de personal? Ja tremolo...TMB wrote:D'altra banda, s'han programat altres actuacions pel que fa a la neteja i seguretat dels trens i instal·lacions, i la formació i atenció al client, entre d'altres, sempre amb la finalitat de poder oferir un millor servei.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Re: Carta al Director Diari AVUI 6 gener 2007
Si els 6000 es troben encara en procés de construcció...Jo tenia entés que estaven més avançats. Potser els intercalaran a la línia 1 cap a l'estiu, com ja van fer amb els 5000, no?George85 wrote:Millores al metro
Avui, 06.01.07
Relacions externes de TMB.
Per assolir aquestes fites s'ha hagut d'incorporar nou material mòbil a la circulació, adequar les infraestructures, actuar sobre les xarxes d'energia i millorar els sistemes de seguretat. Així, s'han posat en funcionament 8 nous trens, més còmodes i espaiosos, concretament a les línies L2 (2 trens), L3 (2 trens), L4 (2 trens) i L5 (2 trens). A la línia L1 la millora de freqüències es durà a terme el segon semestre de l'any 2007, moment en què s'incorporaran 10 nous trens que es troben en procés de construcció.
.